/spanien/barcelona/forum/24214.aspx/spanien/barcelona/forum/24214.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-08-10 04:22
Hasta luego!

Jag har stream och den funkar till belåtenhet. :)
Kanalen är MK Sport och den får man in med programmet SopCast. Men nu är det så fint utformat websidan i länktips. Till vänster ser ni under rubriken "Hoy en TV por Internet", längst ner: 04:30 Amistoso: Club América - FC Barcelona. Klicka där och en ny rad "ramlar" ner under. Där klickar ni på SopCast-länken och ett litet fönster dyker upp där kanalen MK Sport streamas. Det tar en liten stund då den först ska buffras. Vill man så kan man ladda ner programmet SopCast istället för att se matchen i det lilla webfönstrey som ni nu har framme. Väl nere med SopCast så streamar man som vanligt och ser på matchen i Media Player som jag nu gör. Grym bild och amerikansk produktion med engelska kommentatorer. :)

Lycka till.
Barcelona Gabriel
2006-08-10 03:03
Skulle vara skönt ifall han som länkade, tipsade om sidan som visar matchen ikväll förklarade hur det hela fungerar. Jag har försökt förstå mig på det bästa jag kan men det är inte så enkelt eftersom det verkar stå på katalanska. När jag försöker trycka på direktsändning just nu på TVC (TV CATALUNYA) så står det att man antingen måste bli medlemm vilket kostar pengar eller skicka sms. Verkar krångligt detta. Det verkar inte vara en länk som man trycker på och matchen ploppar upp direkt. Utan man måste klicka sig vidare och hålla på. Nåja, det är värt ett försök.

Går och lägger mig nu och ställer klockan. Ifall det löser sig så ska jag förklara för er hur det fungerar.

Buenas noches och till vissa som tänker vara uppe hasta lueago :-) Visca!
Barcelona Jontteee
2006-08-10 02:14
Tja är det nån som vet vart man kan se matchen idag ??
Barcelona Effet77
2006-08-10 01:01
Frågan är ju hur det funkar med länken???
Skulle vara surt om man inte kan se matchen om man väl håller sig vaken
Nån som vet hur det funkar?
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-08-10 01:00
kan nån svara??
Barcelona Gauwweee.
2006-08-10 00:54
okej tack..
Barcelona Effet77
2006-08-10 00:54
Ämne: vilken tid börjar ma....
Matchen börjar 04:30 svensk tid
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-08-10 00:53
Hur gör man för att matchen ska visas? ska man vänta tiklls matchen börjar och sen gå in på hemsidan eller?
Barcelona Gauwweee.
2006-08-10 00:50
vilken tid börjar matchen da ?
Diego Forlan !
2006-08-10 00:39
haha - Jo vi alla gör våra misstag !
Barcelona little_master
2006-08-10 00:27
Asså jag fattar inte...en person som hejar på ett lag..och e så engagerad att han går o blir medlem i svenskafans på real sidan o han har ingen aning om laget...Men det spelar ingen roll hade det varit vilket annat lag som helst skulle jag kanske inte garva så mkt...men real e en av världens mest kända klubber me nåra av världens mest kända spelare..har man inte koll på sånt så tycker jag att man ska lägga ner o skriva...visst kan man fråga men att skriva nåt sånt e ju bara fånigt...men aja...alla gör vi misstag....Vi möter ju Real 22 Oktober...säger bara fan va tidigt o kul
Barcelona _RichiePuyol_
2006-08-10 00:21
Tackar!
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-10 00:17
_RichiePuyol_
På lån i Mallorca
Barcelona _RichiePuyol_
2006-08-10 00:15
Vet någon varti Maxi Lopez Hamnade?
Barcelona Älskade Barça
2006-08-09 23:50
Okej. Jag brukar inte läsa på Reals forum men de där är ju ofattbart. Hur kan man vara medlem i svenska fans i Real tröja och skriva i forumet och inte veta att Cesc inte är från Madrid. Och om de finns värre saker vilket jag tvivlar på så är det ju fånigt.
Barcelona Ghazza
2006-08-09 23:43
soliman,

Har helt ärligt sett ännu värre saker där inne. Så jag är iaf inte förvånad.
Real Madrid soliman
2006-08-09 23:35
Läs vad en okunnig kille på Real forumet skrev:

Namn: Sarkkinen » Svara på inlägg
Sänt: 2006-08-09 23:07:54
är fabregas inte en utav våra egna produkter? har för mig att det var perez som inte var helt kompetent och sålde han?

Vilket skämt, även om jag själv håller på Real Madrid men sånt här måste man skratta åt.
Real Betis Young Interista
2006-08-09 23:22
Live video länk till matchen inatt :D
Club America - Fc Barcelona
http://www.tgc.44w.com/
länk finns också på länktipset, ps kolla in den sidan, grymmt bra :P
Länktips: www.myp2p.eu
Barcelona Captain Fabulosos Cave Of Hair
2006-08-09 23:05
Nice, roligt för Gabri och Ten Cate.

Tyckte att Valencias resultat var lite lågt, nu vet jag inte hur slagkraftiga Salzburg är men med tanken på hur Valencias trupp ser ut så tycker jag nästan att de borde vunnit med 1-0.

Barca spelar väll nu på morgonen kl 04,30, jag hoppas på ett inhopp från Thuram och Zambrotta, men helst från MESSI. Damn vad jag har saknat hans sprinter och dribblingar i Barca tröjan med Ronaldinho vid sin sida, ska bli riktigt kul att se matchen imorrn efter att jag laddat ned den :-( . Jag har både hört och sett att Relaint Stadium är ohyggligt stor, kommer säkert att vara en jädra massa folk där.
Barcelona La Rambla
2006-08-09 22:53
Ajax vann med 2-1 borta mot FC Copenhagen. Huntelaar 2 mål. Gabri spelade hela matchen.

Visca Gabri y Ten Cate!

Osasuna klarade oavgjort borta mot Hamburg, det är starkt. Valencia förlorade borta mot Salzburg med 1-0. De bör kunna vända det i returen, då de lär vara ännu bättre tränade.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-08-09 20:36
Förstår inte varför Reals träning drog så lite folk, jag menar, ankomsten till Big brother huset tittar ju många på! Massa främlingar som ska lära känna varandra, kan bli mkt intriger.

Samma sak i Real? :-)~
Barcelona Jontteee
2006-08-09 20:26
Klart att det finns länk det är inte nåt som poppar in i mitt huvve =)...

Men det står på spanska hoppas ni kan spanska..
2006-08-09 20:24
Beautiful_ Barça

Japp, det ska stämma.
Barcelona apanchippo
2006-08-09 20:22
På dansk TV 2 visas strax FCK - Ajax i kvalet till Champions League. Lär bli Gabris första match i sin nya klubb.
Real Madrid alex163 [ Ramos y Seitaridis ]
2006-08-09 20:21
Ämne: 35 tusen personer så....
Det vill jag ha bevis på... har du länk?

Hur vet du om träningen var öppen eller ej? Allt om real alltså.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-09 20:05
Saviola skulle säkerligen göra bättre ifrån sig än vad Ezquerro skulle. Pga hans personlighet vill jag dock absolut inte ha honom kvar. Lyckas vi inte sälja honom ser jag gärna att han blir utfryst. Han har ingen som helst känsla för klubben. Den bilden jag har fått av honom är att han är äkta golddigger och att han endast vill vara i Barcelona för pengarnas och berömmelsens skull. Såna spelare vill vi inte ha.

Sedan har jag en fråga till den som vet.
Har fått för mig att Gudjohnsen är tvåfotad. Kan det stämma?
Barcelona Zami-Culé
2006-08-09 20:00
Jontteee

11 på Reals träning? Vart stog det?

35000 för vårat lag är najs :D

EDIT: Men inte förvånande!
2006-08-09 19:48
Det blir ju troligtvis så att Saviola blir kvar hos oss kommande säsong också, så ngt måste han väl bidra med, hoppas jag att Rijkaard inser.

Men jag vill verkligen inte ha kvar honom, han är verkligen inte en spelare som symboliserar klubben på något sätt! Bort med honom.
Barcelona Kamelen
2006-08-09 19:40
Herrejävlar, 35.000 är inte lite för en träning =)

Är lite kluven ang. Saviola, gillar han som spelare men som person verkar (är..) han väldigt girig.

Kom att tänka på att vi har en relativt bra chans att ta hem cupen iår. Rijkaard brukar för det mesta åtminstonde köra med en relativt reservbetonad uppställning, möjligtvis med undantag av La Liga motståndare.

--------Sylvinho-----------------Saviola/Ezquerro
--------Oleguer--------v. Bommel
Jorquera---------Motta--------------Eídur
--------Rafa/Thuram----Iniesta
--------Belletti-------------------Giuly/Ezquerro

Saviola tror jag kan fungera på Ronaldinho´s position. Han är väldigt löpstark och han löpte väldigt mycket in i banan i VM, återstår och se om Rijkaard gör som jag vill =)
Barcelona Jontteee
2006-08-09 19:35
35 tusen personer såg Barcelona TRÄNA!!
11 personer enbart 11!! personer såg Real Madrid träna i Salt lake City..

fyfan det är mer folk på mina träningar än på Real Madrids hahahahahhaha!!!
Annons: