/spanien/barcelona/forum/24212.aspx/spanien/barcelona/forum/24212.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-08-04 17:36
Fran Mierda kan ruttna någonstans i London vad mig anbehagar. För att inte tala om hans agent, Jozeba Diaz (samma som för Cesc och Piqué), som övertalade Fran att lämna La Masia och gömma sig på hemlig ort tills han fyller 16. Allt för att när han fyllt 16 så har Barça laglig rätt att behålla honom.

Gabriel, minns du Nano, han som spelar i Getafe idag. Vem tror du has agent var vid den tiden då han höll till på La Masia? :-)~
Barcelona Gabriel
2006-08-04 17:25
Serra Ferrer var långt innan Iniestas tid i A-laget. Efter Serra Ferrrer så tillträdde Carles Rexach som tränare. Först efter den säsongen så spelade Iniesta sin första match i A-laget när Van Gaal återkom till klubben. Det var, som jag skrev tidigare, borta emot Mallorca. En match som vi f.ö vann med 0-4 (Kluivert, Overmars, Kluivert, Kluivert) - en av Kluiverts bästa matcher jag nånsin har sett i Barcelona-dressen.

Ang. Fran Merida

Visst, han spås en bra framtid och verkar vara en bra spelare men vi har det bästa laget som vi kanske någonsin haft i hela våran historia. Det finns en otrolig bredd på alla positioner (förutom målvaktsposten). Att vi skapar så många bra talanger är självklart bra men vi får förvänta oss att många av dem sticker iväg till andra lag eftersom de aldrig kommer att få chansen hos oss. Bara de bästa som Messi, Dos Santos och förmodligen Krkic.

Zambrotta och Thuram anländer tillsammans med Deco idag :-)

Bienvenidos fichajes!
Barcelona Captain Fubulosos Cave Of Hair
2006-08-04 17:21
Tarrak/
Klicka på madlemstjänsten till höger med din profil, klicka sedan på området där det står ändra bild eller ladda upp bild, sedan så bläddrar du igenom din mapp Mina bilder, som innehåller alla bilder du sparat på din dator, efter detta så klickar du bara på ladda upp bilden.
Färdigt
Barcelona tarrak
2006-08-04 17:14
Fan vad jag suger på det här med datorer! Är det någon som kan berätta hur man lägger upp en bild i sin profil?
Barcelona AllramEest
2006-08-04 17:03
Ser trevligt ut att Ronaldinho direkt hittar Gudjohnsen. Förhoppningsvis så kommer det hända fler gånger under säsongen. :)
Barcelona Leva Barca
2006-08-04 16:24
Kul att Ronaldinho oo Gudjohnsen gjorde mål.
Dom verckar vara redo inför La Liga oo CL Härligt !!

Siempre Barcelona
Barcelona Zami-Culé
2006-08-04 16:20
expert...barca!!

Lika bra att du slutar tjata om att Alex skulle platsa i Barça då jag inte tror att någon här håller med dig, eller ens vill höra ditt tjat.

Jag menar Inista skulle kunna peta någon på vårat mittfällt men inte Alex, och det vet du också innerst inne.
Barcelona La Rambla
2006-08-04 15:57
Ämne: Fran Merida är en Ar....
Kul för Fran Mierda. Nu kanske han får speltid inom de närmaste åren. För på Barças mittfält hade han inte fått spela under en 10-årsperiod.
Barcelona Jontteee
2006-08-04 15:54
expert...barca!!

Borde du inte hete typ Expert_Fenerbache för att det är där Alex spelar.
Sen om du säger att Alex skulle peta Deco så är du inte heller nån expert i Barca. Så min fråga till dig är vart är du expert ? :D
Barcelona expert...barca!!
2006-08-04 15:49
Det har varit alldeles för många meningslösa inlägg från din sida idag. Avstängd i 24h! /Redaktionen
Barcelona Zami-Culé
2006-08-04 15:42
expert...barca!!

Han hade inte petat Deco, det är en sak som är klar. Deco länkar offensiv med deffensiv, och hans samspel med Ronaldinho är äckligt bra.

Som Rijkaard säger: " När Deco har bollen känner jag mig lugn"
Barcelona Barcelona.10
2006-08-04 15:41
TACK SÅ MYCKE Beautiful_ Barça
Barcelona La Rambla
2006-08-04 15:35
Ämne: var kan man se målen....
Var du hittar målen har skrivits flera gånger tidigare på forumet om du nu hade tagit dig tid att läsa tidigare inlägg.

Men visst, här är de igen. Länktips.
Ronaldo_Robinho_Real
2006-08-04 15:33
Fran Merida är en Arsenal spelare nu.. ni kanske redan visste det men.
Barcelona La Rambla
2006-08-04 15:33
Ämne: men vad vet du om fo....
Lägg ner drygattityden. Vad vet du själv om fotboll? Han lär aldrig spelai Barça så länge Rijkaard är tränare så du kan sluta drömma. Dörren är stängd nu som Txikis sa.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-08-04 15:28
expert...barca!!

Du sparar igen tid med att visa upp denne Alex de Souza :D klart underskattad spelare men knappast med i top 5 bästa mittfältare.
Barcelona barcelona11
2006-08-04 15:22
var kan man se målen mot Tigres?
Barcelona expert...barca!!
2006-08-04 14:49
Långa länkar, som riskerar att förvränga sidans utseende, hör hemma i rutan länktips. /Redaktionen
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-08-04 14:41
Kommer Zambrotta och thuram idag eller?
Barcelona Initial
2006-08-04 14:40
har kollat lite på andra forum och lite andra lag som jag gillar...(Barça e så klart i topp) och folk tjafsar om nyförvärv...varför zlatan suger..vem som sak ut och vem in och massa idioti..det är så skönt att barca har ett lag som man förstärker och gör ännu bättre och man slipper oroa sig och stressa...

barca rulez...
Barcelona Lulé #13
2006-08-04 14:33
Tack La Rambla:)
Barcelona barca_dreamteam
2006-08-04 14:29
La Rambla

Var det inte så att Iniesta fick chansen i A-laget under Lorenz Serra Ferrers tid som tränare, då Iniesta bara var 17 år?
Barcelona Zami-Culé
2006-08-04 14:25
Ride_The_big_one

Där har du en sida med alla tranfers (lån,permanent osv.) under denna transfer preiod :)
Barcelona La Rambla
2006-08-04 14:16
Jo jag minns att Iniesta debuterade under van Gaal. Men han var väl inte med permanent i truppen då? Men skit samma, som du skrev så är det Rijkaard som trots allt hela tiden har trott på honom. På tal om Pep. Nu snackas det om att Marc Crosas skulle vara en ny Pep, en riktigt bra pivote tydligen. They just keep on coming from the cantera. :-)

Beautiful_ Barça:

Ok.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-04 14:14
Barcelona.10

Länken är till dig.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-04 14:12
La Rambla

Iniesta var uppflyttad till A-laget redan innan Rijkaard kom till klubben.

EDIT: Sorry, såg sen att Gabriel påpekat det.
Barcelona Barcelona.10
2006-08-04 14:07
OCH VAD BETYDER DETTA

Los canteranos están rindiendo a un buen nivel. En especial, Giovani dos Santos, que ya ha dejado algunos destellos de su rapidez y habilidad. De momento, está siendo de lo mejor del encuentro

VAD BETYDER DETTA

¡A punto de marcar Giovani dos Santos!. El canterano ha arrancado desde tres cuartos de campo y se ha ido por velocidad de un par de adversarios, pero su chut desde el borde del área ha salido rozando el poste

KAN NÅN SPANSK TALANDE ÖVERSÄTTA DESSA KOMENTARER
Barcelona Gabriel
2006-08-04 14:01
Nauticus

Tack amigo, jag hittade det själv igårkväll dock for nothing eftersom de inte verkade sända matchen direkt.

La Rambla

Hehe, only in Real Madrid! ;)

Jag kanske har missförstått dig nu men det var Van Gaal som tog upp Iniesta i A-laget i Louis ödesmatch emot Mallorca på bortaplan 02-03, en match där för övrigt Iniesta direkt visade en oerhörd mognad i sitt spelsätt redan då. Självklart är det Rijkaard som verkligen fått fram det bästa utav Iniesta, annars är det ju det bl.a som gör Rijkaard så bra som tränare. Han får alltid ut det bästa ifrån varje spelare. Han gjorde ju det samma med Xavi. Xavi spelade visserligen bra innan Rijkaard kom men det var först när Rijkaard tog över som folk har slutat med att jämföra Xavilito med Pep Guardiola, han har tagit det sista steget nu och blivit en egen legend. Nu är det istället folk som jämför Iniesta med Xavi, även om jag tycker de har ganska stora olikheter då Iniesta är lite mer anfallsvillig, går mer på mål och i djupled än vad Xavi gör.
Barcelona Jontteee
2006-08-04 13:59
hahahahha första målet va fan snyggast :D
vikket JÄÄÄVLA självmål hehe..

Nu måste jag verkligen se hela matchen när Javier "el conejo" Saviola spelade
Barcelona Jontteee
2006-08-04 13:55
Tja är det nån som vet nån torrent sida där man kan tanka ner hela matchen ???
Annons: