/spanien/barcelona/forum/24205.aspx/spanien/barcelona/forum/24205.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Marcos
2006-08-03 22:39
Jag hoppas Saviola stannar. Efter R10, E9 och M19 är Saviola vår bästa anfallare. Tycker han ska få chansen att spela en sösong. Ge grabben chansen. Han har ändå bara ett år kvar på sitt kontrakt.
Barcelona Puyol - The Wall
2006-08-03 22:37
Förresten när spelas matchen mot Tigres o vet ni vilka kanaler sänder matchen?
Barcelona Ghazza
2006-08-03 22:28
Giovanni Dos Santos,
Undrar bara om det är något fel med min dator eller om detta stämmer. Lite längre ner skrev Mes que un club ngt. Sedan en minut senare skrev du ett svar tillbaka. Men klickar man på eran profil är den samma. Jag bara undrar om du svarar på dina egna inlägg eller om det är en bugg av ngt slag :)

Namn: Giovanni Dos Santos
Sänt: 2006-08-03 14:26:40
aaa då skulle man kunna ha Zambrotta på vänsterkanten och Kaebi på högern ..fast frågan e om han e bättre än Belleti

-------------------------------------------------
Namn: Mès qùe un club
Sänt: 2006-08-03 14:25:25
Tycker ni inte att man skulle värva Irans kaebi till klubben. i och för sig så har han ju ingen rutin från europa elr sådant men han visade ändå i VM att han kan bli en världs spelare... Trots att han e så liten så e han ju bra defensivt och offensivt.....vad tycker ni??
Barcelona Ravo
2006-08-03 22:02
grabbar förbered er på den försa el clasico matchen redan nu :P (22 oktober R.Madris hemmaplan) sen den 11 mars i våran Camp Nou!! "för dem som inte visste"
Barcelona La Rambla
2006-08-03 21:59
Hola Ordem:

Tja, en ny lekfunktion på SF. Man kan nu mer ha en avatar i sin profil. Om du tittar på tex min så ser du Carles lyfta CL-bucklan. :)
Barcelona Giovanni Dos Santos
2006-08-03 21:55
tror inte att han kmr till barca men undrar bara varför ingen stor klubb är intresserad av han då han e bra???
2006-08-03 21:54
jag vet dom skrev kaabi o så i vm men på hans tröja står det kaebi..
Barcelona Ordem e Progresso
2006-08-03 21:53
Varför har ni röda utropstecken vid era namn? :-)
Ni ser lite extra farliga ut nu :-)~
Barcelona La Rambla
2006-08-03 21:51
Heter han inte Hossein Kaabi?

I sådana fall, se länktips. Om ni tror att han kommer att hamna i Barcelona de närmaste åren kan ni nog sluta drömma om det.
2006-08-03 21:44
någon som vet vilken klubb Kaebi spelar i???
Barcelona Nemo
2006-08-03 21:27
tarrak

Nja, det tog väl några mintuer, inte mer.
Barcelona Captain Fubulosos Cave Of Hair
2006-08-03 21:21
Ghazza/

Om du kollar in din profil på medlemstjänsten till höger( då du är inloggad) så kommer du se att du kan ladda upp en bild och skriva in två listor en Kalkon och Kanon, måste vara något nytt här på Svenska Fans.
Kolla in min profil, för att se vad jag menar
Barcelona tarrak
2006-08-03 21:21
Nemo/ Tog det lång tid att få in din bild. På min profil står det "bild ej ännu godkänd". Ska det vara så eller har jag gjort något fel?
Barcelona Nemo
2006-08-03 21:19
Om ni trycker på erat nick på Svenskafans, då kanske ni ser nya funktioner. Dels en kanon och kalkon, ni får ursäkta min dåliga lista, men fotbollen har inte börjat ännu ;-) Plus att man får ladda upp en bild
Barcelona tarrak
2006-08-03 21:15
Beutiful_Barça/Håller med, låt Kaninen sitta på läktaren och räkna sina pengar. Han ska f'*n inte kunna utpressa sig in i laget.
Barcelona Ghazza
2006-08-03 20:41
Håller med. Fattar inte Saviola vilket rykte han får? Ingen klubb kommer ju vilja ha honom när han håller på såhär. Han förstör sin karriär.

Tråkigt.

Förövrigt, La Rambla, vad betyder det röda utropstecknet brevid ditt nick?
Barcelona La Rambla
2006-08-03 20:38
Saviola kan komma att kosta Barça 10 miljoner euro den här säsongen i lön andra bonusar.

Det sjuka är att Saviola kräver samma höga lön hos andra klubbar som hans agent förhandlat med. Tror fan att klubbarna nobbar oavsett priset på transfer. För att ta ett exempel. Valencia erbjöd Simao 1,8 miljoner euro i lön. Så varför skulle de ge Saviola 3,5 miljoner. Vi snackar nettolöner nu.

Börjar bli allvarligt trött på el conejo nu.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-03 20:34
Läste tidigare att innan styrelsen fick stiga ner så höll Ronaldinho på att förhandla om ett kontrakt som sträcker sig till 2014. Vad tycker ni om det?

Personligen är jag lite osäker på om det verkligen är bra för klubben att skriva ett sådant kontrakt. Hade hellre sett att det var till 2012, men det kanske inte passar Dinho så värst. Sen är jag inte så förtjust i sådana långtidskontrakt eftersom det finns en risk att spelarna blir för bekväma i sin roll och kömpar mindre.
Men det är ändå Ronaldinho vi snackar om. Så visst. Vill han så skulle man inte säga nej.
Barcelona La Rambla
2006-08-03 20:30
Hamburgs sportdirektör:

"He was offered to us from various sides, but this transfer simply doesn't fit our bill," said director of sport Dietmar Beiersdorfer.

While Beiersdorfer hinted that the transfer fee would have been feasible, Saviola's wage demands meant that the club ended their initial interest quickly.

Beautiful_ Barça:

Eller varför inte Barça C? Han får skylla sig själv kaninen, gör sig helt omöjlig överallt.
2006-08-03 20:24
Verkar som inte heller Valencia är beredda på att betala Saviolas lön. Trodde det först då de la ett sådant lågt bud, men nu tror jag knappast att någon affär blir av. Verkar som vi får dras med kaninen säsongen ut.

Om han nu inte blir såld så ser jag gärna att Barcelona slår tillbaka genom at flytta ner honom helt och hållet till b-laget.
Barcelona Ghazza
2006-08-03 20:22
Ämne: Ämne: Ämne....
Hmm jag skickar dig min msn bara på pm. Till höger här ser du ditt nick och så står det exempelvis:
0 nya meddelanden
2 inloggade kontakter.

När jag har skickat ett PM kommer ett nytt meddelande till dig.
Barcelona H.C Xavier
2006-08-03 20:19
Ämne: Ämne: Någon s....
Hur funkar det med pm då?
2006-08-03 20:18
Lamiah

Det kan vara Cristian, men jag är inte säker. En chansning.
Barcelona Lamiah
2006-08-03 20:04
om ni tittar på denna videon så ser ni att nummer 9 spelar fram messi flera gånger, nån som kan identiera killen ? verkar också vara väldigt duktig. ( gammal film, spelaren kanske inte spelar kvar i laget)
Barcelona Ghazza
2006-08-03 19:52
Ämne: Någon som vet vart m....
Hmm vet ej vart jag fick tag på den, men vill du ha den så skicka ett PM så ger jag dig min MSN om du har så kan jag skicka den via där. Vet nämligen inte hur man laddar upp filer på ngn sida.
2006-08-03 19:20
Jag är tveksam till Thuram som högerback. Iallafall när vi ska möta sämre lag i ligan. Då väljer jag hellre Belletti på den kanten. Alternativt Zami och Sylvinho (Gio) på vänstern.

I supercupen tror jag att Thuram tar en central plats bredvid Puyol, då vi är utan Edmilson i den första matchen. Han har blivit uppkallad till landslaget.
Barcelona H.C Xavier
2006-08-03 19:10
Någon som vet vart man kan ladda ner 04/05 firandet på Camp Nou där en viss Eto'o gör ett legendariskt framträdande? Tack på förhand
Barcelona DeeJay
2006-08-03 18:52
Angående Kaebi: Är man 21 år gammal, har spelat nästan 50 landskamper och rankats som en av världens största talanger så är han nog bra nog för att åtminstone ingå i Barcas organisation.

Men en plats i startelvan är det ytterst få som tar för tillfället, då Thuram troligtvis får spela högerback och Zambrotta vänsterback.
Barcelona Suñol_
2006-08-03 17:36
Puyolinho// Gimnastic
Barcelona Puyolinho
2006-08-03 17:30
Har för mig att det va något Katalanskt lag som kvalificera sig till La Liga.. Har jag rätt eller är jag ute o cyklar.

Om det stämmer så är det grymt = )
Då är vi 3 lag :D
Annons: