/spanien/barcelona/forum/24199.aspx/spanien/barcelona/forum/24199.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gauwweee.
2006-08-10 13:11
någon som vet om zambrotta eller thuram lirade i natt ?
Barcelona La Rambla
2006-08-10 12:51
Länk till målen.

Allvarligt, höj nivån lite.
Barcelona Farhanio10
2006-08-10 12:42
Se LÄNK!

Barcas match mot Club America för de som vill ladda ner!
Dragis
2006-08-10 10:38
Läste att Saviola hade gjort mål för Barca inatt kan det bli aktuellt att han spelar i Barca kommande säsong?
Barcelona Woods
2006-08-10 09:48
Tror aldrig det vart sån fart på något forum klockan 06 på morgonen =). Missade matchen, men det verkar som om laget gjorde en sjuhelsikes upphämtning. Ni som sett matchen, att släppa in fyra mål är ju uppåt väggarna, bör man vara orolig? Hörde sen att Saviola gjorde mål, måste säga att jag å ena sidan alltid gillat killen, men å andra sidan finns ingen plats för honom i dagens trupp. Ett stort dilemma där.
R Madriid
2006-08-10 09:21
Barca ni behöver en bättre Höger mittfältare ! som tex Becks , men honom får ni inte ;)
Real Madrid Siempre_Madridista
2006-08-10 07:00
D e starkt av Barca att komma tillbaka på en sånt pass kort period,
Claudio Lopez minns jag väl, faktum är att han hade inte gjort livet surt inte bara för Barca, utan lika surt för Real var han.
Hoppas att vi visar lika god Moral på söndag mot Real Salt lake City, d låter nästan som om det vore ett Derby,
Real Salt Lake City vs Real Madrid... eller vad säger ni
Barcelona La Rambla
2006-08-10 06:54
Siempre_Madridista:

Barça började med en halvt B-uppställning. Matchen började i högt temp och det märktes redan efter 20 min att spelarna lider av jetlag, de var trötta och orkade inte jobba över hela planen. Spelarna har kommit olika långt i sin försäsongsträning pga att vissa varit lediga efter VM. Sen bytte man 6 spelare i halvlek.

Club Americana hade en viss Claudio Lopez, du kanske minns honom i slutet av 90-talet då han spelade för Valencia och gjorde livet surt för Barcelona. Han är som Torres, överträffar alltid sig själv mot Barça. Annars var det riktigt underhållande match. Sjukt bra spel från Barça sista kvarten.
Real Madrid Ike
2006-08-10 06:49
Många godnatt´s blev det Gabriel hehe ;)
Jo.. Som sagt.. Saviola bär det största ansvaret att han inte spelar i barca, inte klubben :)

Vem mins inte alla matcher man satt och bad om att kluivert skulle ut och saviola in hehe
Barcelona Gabriel
2006-08-10 06:49
Siempre_Madridista

Det stämmer.

De kommer ifrån Mexico och spelade sjukt bra framför allt i första halvleken.

Tack. Saviola lär dock inte stanna kvar i klubben, tyvärr.

Pust, jag blir kvar här. Nu är det Buenas Noches på riktigt :-)

Visca!
Barcelona La Rambla
2006-08-10 06:48
Ike:

Gudarna ska veta att jag ber varje dag att hela saken med Saviola ska ta en ny vändning och att man inom ledningen inser att han borde stanna och att han själv också tar reson. Som sagt, vem vill inte ha kvar kaninen i Barça om allt bara löste sig. Kanske mot alla odds att det löser sig.
Barcelona Gabriel
2006-08-10 06:47
La Rambla

Jasså, det har jag isånnafall helt glömt av. Skulle vara bra om du hade någon länk till det annars får jag helt enkelt lita på ditt ord :-)

Godnatt hermano!
Real Madrid Siempre_Madridista
2006-08-10 06:46
Vad jag förstod av er här i forumet, låg ni under med 4-1, tills 10 min var kvar, sedan kvitterade ni.. Mycket starkt måste jag erkänna.. Men vilka e de där America ni mötte, vart kommer de ifrån menar jag?? o hur bra var de?? att göra 4 mål på Barca är starkt juuh... Grattis för Saviolas mål, d verkar som om han håller på att komma igång med Barca tröjan nu...
Barcelona Gabriel
2006-08-10 06:46
Ike

Saviola har alltid varit en av mina största favoritspelare, alla culés har alltid älskat honom. Jag skulle älska det ifall han stannade kvar i klubben och fick förnyat förtroende. Men jag tror inte det lär bli så tyvärr.

Buenas noches nu :-)
Barcelona La Rambla
2006-08-10 06:45
Gabriel:

Ett bra argument men ändå långt ifrån sanningen. Saviola vägrade från första stund att lyssna på nytt kontrakt innan det var tal om att han ej hade någon framtid i klubben.
Barcelona Gabriel
2006-08-10 06:44
Nu är det buenas noches, eller ja mer eller mindre inte ordagrant åtminstonde men ni förstår mig ;)

Av det jag förstod så kommer de att visa nästa match på samma kanal. Då blir det bara att se fram emot nästa match.

Hasta mañana tots i Visca el barça :-)
Real Madrid Ike
2006-08-10 06:44
Gabriel: Tror nog inte Rijkaard hade skickat iväg Saviola om han kunde behålla honom.
Det tvivlar jag starkt på.
Tror nog det mer är Saviola som är problemet än Barcelona.
Tror Rijkaard har ganska mycket att säga till om gällande spelare också.
Desutom finnar jag det lite underligt att Saviola får speltid.. Man försöker ju nästan övertala sig själv att det finns en chans att han stannar ;)
Barcelona La Rambla
2006-08-10 06:43
Marcos:

Det handlar inte om att jag ska vara besserwisser. Ingen hade blivit gladare än jag om Saviola kunde rätta sig in i ledet som de andra spelarna. Du kan ju inte blunda för verkligheten. Han har en för hög lön, har hela tiden vägrat att skriva om sitt kontrakt fast alla andra spelarna som varit länge i klubben så som Puyol, Xavi.
Barcelona Gabriel
2006-08-10 06:38
Ike

Saken är den att Saviola inte går ner i lön eftersom han vet om att ledningen inte räknar med honom. Ifall de på allvar hade sagt till honom att de verkligen vill satsa på honom och ha kvar honom i laget och förnya hans kontrakt så är jag helt övertygad om att han hade accepterat en lönesänkning. Men just nu förstår jag Saviola. Varför skulle han gå ner i lön av en klubb som ändå inte vill ha kvar honom? Det hade inte jag heller gjort!
Real Madrid Ike
2006-08-10 06:36
Saviola var min favorit spelare under den svarta perioden. Så underbart att se han spela i barca igen, (fast man tappat mycke respect för han pga, löne kontraktet..) Förstår inte hur han kan vägra att gå ner i lön för att fortsätta att spela i barca...
Real Madrid Ike
2006-08-10 06:34
Valdes såg ovanligt ostabil ut föresten...
Barcelona Marcos
2006-08-10 06:34
Varför ska du alltid vara en besserwisser La Rambla. Låt mig njuta av kaninen, det var års sedan han gjorde ett mål i den röd blå dressen.

Han ska stanna.
Barcelona La Rambla
2006-08-10 06:33
Marcos:

Get real. Visst han gör några bra saker i en betydelselös träningsmatch på en turné i USA. Men visst, kan du få kaninen att ta reson och gå ner i lön så kan vi väl förlänga kontraktet med 2 år.
Barcelona Marcos
2006-08-10 06:31
Saviola ska stanna. Han gör 1-0, han spelar fram till straffen och ett gudomligt inlägg till Eto´o. MR Rijkaard, du har ett nytt nyförvärv ;)
Real Madrid Ike
2006-08-10 06:31
Hahahhaha fyfan, va man älskar att titta på barca spela :D
Fyfan.... va ja hoppas Saviola går ner i lön så han stannar. Rijkaard kan ju omöjligt tycka att han inte funkar i laget.
Är bara Laporta & Co, som ser till att han inte ska vara i klubben pga sin lön.(vilket är helt rätt). Men bara han går ner i lön! ;
Barcelona La Rambla
2006-08-10 06:30
Hedern i behåll åtminstone. :D

Vilken jävla match.
Barcelona Gabriel
2006-08-10 06:29
Frisparksmål! Frisparksmål! Frisparksmål!

Kom igen kungen! :-D
Real Madrid Ike
KOM IGEN SÄTT NU RONALDINHO!!!!!!!!!!
frispark!! ;D hahahhahaha
Barcelona La Rambla
Frispark. Dinho sätter denna ska ni se. :D
Barcelona La Rambla
Vinn matchen nu också för h-e. :)
Annons: