/spanien/barcelona/forum/24190.aspx/spanien/barcelona/forum/24190.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Captain Fabulosos Cave Of Hair
2006-08-16 15:47
Asså vad fan händer med detta forum, knäppa galningar får sina utbrott här, madridista gör reklam för protest mot Tv 4. Redaktionen agrera nu, vad händer, spärra alla. Orka se detta forum fövandlas till en skithåla. Man börjar få riktigt slut på tålamodet, Madridista ta eran reklam för protest på erat forum.

Redaktionen agera!!!
Real Madrid syrianska-jalla-vallen
2006-08-16 15:46
Avstängd en månad och spärrad från Les Rambles för saboterande spam. /Redaktionen
Barcelona Cape
2006-08-16 15:46
Okej synd, som du sa, hade vart roligt att ha den..
2006-08-16 15:44
Ok, har inte kollat runt så noga på internet så jag vet inte om det går att prenumerera på den. Och i Sverige har jag inte sett den.
Barcelona Cape
2006-08-16 15:38
Aa när jag var i Barcelona såg jag den men jag vet inte om det går att prenumenera på den.. den kanske finns på internet?
2006-08-16 15:29
Har en fråga till de mer kunniga: Vet ni om tidiningen Barca finns att köpa i Sverige eller visste ni inte ens att det fanns någon ?
De som varit i Barcelona kanske sett tidningen där. Det nya numret ska tydligen handla om Barcas omvandling genom åren, skulle vara nice att läsa om det.
Barcelona Cape
2006-08-16 15:19
Ämne: Puyol!:

Självklar....
La Rambla: Barcelona har väl redan bestämt vem som ska ha vilket nummer, om jag inte minns fel?
Barcelona Cape
2006-08-16 15:16
Fan, har nån sett tv-bilderna från barcas match mot New York Red Bulls eller? Dom ser starkare ut än någonsin!!
Barcelona La Rambla
2006-08-16 15:13
Puyol!:

Självklart kommer tröjorna vara med namntryck. Det är bara under försäsonger och turnéer som man ej har det, för oftast är det då inte bestämt vilka nummer vissa spelare ska ha under säsongen, speciellt sena nyförvärv. Sen kan det ju bli så att någon spelare lämnar, tex Saviola. Därför kör man utan namn under försäsongen. Du kan vara lugn, tröjan lär ha Gios namn tryckt på och hans vanliga nummer.
Barcelona Älskade Barça
2006-08-16 15:11
Du menar Goal.com
Barcelona Puyol!
2006-08-16 15:10
Kommer man ha namntryck på de nya tröjorna under säsongen eller var det bara nu i början som ingen i laget hade det?
Har nämligen beställt en Barça bortatröja med Van Bronckhorst på ryggen men jag undrar om det blir någt officiellt tryck då =S
Barcelona Barça1986
2006-08-16 14:46
är de nån som kommer ihåg vad den där Sidan hette? där Milan hade erbjudit Ronaldinho 10 saker ifall han skrev på för milan?..hoppas nån vet vad jag menar:D
Real Madrid Al_atay
2006-08-16 14:29
grymm video på Ronnie =)
Barcelona Messi 10
2006-08-16 14:27
Spanska supercupen sänds på sportexpressen 21.55 i morgon ! Barca inleder med spelare som Zambrotta,Thuram, Deco och Messi. Espanyols anfall ser farligt ut med Luis Garcia, Pandiani och Tamudo sen har dom de La pena bakom och svarta panthern Kameni i mål inte helt lätt nöt att knäcka...
Real Madrid Fernando Hierro
2006-08-16 13:41
Är det någon av er som vet om tv4+ kommer att sända laliga i fortsättningen.
Barcelona La Rambla
2006-08-16 13:08
Redaktionen:

Vi har full förståelse för det, och det var inte riktat som någon kritik utan mera ett uttryck av förvåning. Ni gör ett beundransvärt arbete, det har även blivit bättre ordning på forumet den sista tiden.
Redaktionen
2006-08-16 12:55
Avstängningar genom ip är tyvärr inte idiotsäkra. Det finns dock andra spärrningsalternativ som det krävs en väldigt bra anledning till att använda. Vår redaktion driver inte hela SvenskaFans så snälla ha lite förståelse för att vi inte kan göra vadsomhelst.
Barcelona Zambrotta d´Barça
2006-08-16 12:15
La Rambla/

Tydligen fick han bara en varning. Någon skärpning lär knappast vara att vänta.
Barcelona La Rambla
2006-08-16 12:07
King_raul:

Motta kanske har tagit lärdom av sin mer berömda landsman Roberto "Vi leder ligan om 3v" Carlos och känner att det är bättre att hålla en ödmjukare attityd utåt? :)

Självklart får alla lag dippar och det lär givetvis hända igen även med Barça, se bara tiden 2000-2003. Men tills dess så njuter vi av framgångarna. Det kan du väl ändå unna oss?

Hm, var inte den där PhilleVon avstängd?
Barcelona Daninho_7
2006-08-16 11:31
ngn som vet vart man kan se cupmatcherna mot Espanyol på tv?

:/
.:PhilleVonTratt:.
2006-08-16 11:26
Läs vårt meddelande till dig igår om du inte gjort det redan. Följer du inte reglerna har du en permanent spärr att vänta. /Redaktionen
Spanien neo
2006-08-16 09:58
mejla tittarombudsmannen så vi får se la liga i höst gör det nu!! tittarombudsmannen@tv4.se
Barcelona Romario(Barcelona4-ever)
2006-08-16 09:30
Ämne: Motta:
"vi ha....
det är klat att det går upp o ner i fotboll King_raul... det fattar du väl själv oxå... men vi vinner Ligan i år oxå
Real Madrid King_raul
2006-08-16 09:13
Motta:
"vi har bättre lag detta året, men vi är inte favoriter" ha ha ha, ödmjuk i kubik?
Allt för att slippa favoritstämpeln, men lets face it, vem skulle annars ha den i dagsläget?
Njut medans det varar säger jag. Frekvenser är en del av fotbollen, det går upp det går ner.

Barcelona Zami-Culé
2006-08-16 07:49
Hoshiar

Eto'o kommer hålla ett bra tag till, och Tevez skulle nog inte vilja vara en bänkspelare då han säkert vill utvecklas.

Sen, visst, Marscherano, han e grym och han kan ta över efter Edmilson kanske, vilket skulle sitta fint.

Men sen att köpa Gago kanske är lite onödigt. Vi behöver nog en efterträdare till Deco om ett par år, och då är iniesta den som ska ta över efter honom. Inte Gago. Sen har vi Xavi som bara är 26 nu ändå. Det är iaf vad jag tycker.
Real Madrid Ike
2006-08-16 06:53
La Rambla: Ja tanka DVD filmen från torrenten du länka. Men det finns ju inte engelsk text bara spansk, portugisisk och typ japansk ;(
Spanien Paella con las gambas
2006-08-16 06:34
taskigt av taxichauffören förresten,visste inte att det fanns såna grymt fanatiska espanyolfans!ärligt talat..är inte espanyol som typ brommapojkarna?
Barcelona B.A.R.C.E.L.O.N.A
2006-08-16 04:14
Alltså real madrid :D Får mig att skratta pga alla saker som de har gjort. Kommer ihåg när Arsenal spelade CL matchen i madrid och när Reyes spelade ut backarna osv. så snackade RM:s redaktion om vilken filmare och dålig spelare han var. Nu plötsligt vill redaktion och 76% av RM:s fans på SF ha Reyes i klubben :D
Barcelona Hoshiar
2006-08-16 02:01
inom några år så vill jag att vi värvar tre spelare från Argetnina:
1:a tevez(grym anfallare)
2: Marscherano(grym mittfälttare så påminner om veron
3: Fernando Gago( grym mitfältare i boca
Barcelona Kamelen
2006-08-16 00:59
(catalonia barca)

Den finns att köpa på både Discshop & CDON. Sök bara efter Barcelona så hittar du den.
Länktips: www.cdon.se
Annons: