/spanien/barcelona/forum/24170.aspx/spanien/barcelona/forum/24170.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Visca el barca Visca el catalonia y visca el copa
2006-08-18 22:47
Jag hatar spaniens Fans Förutom barcas fans för resten är bara racister!! kolla bara på Länktipsen!! dett här är pinnsamt!!
Barcelona Kamelen
2006-08-18 22:41
Etoo_

För att citera La Rambla

Som väntat blir det gnäll i efterhand efter det att skräptidningen AS här om dagen upprört konstaterat att Puyol och Xavi inte deltog i landskampen mot Island. De fick ledigt av både Aragones och landslagläkarna, då Puyol haft känningar från en skada under turnén och Xavi haft ett speciellt rehab-program tack vare sin svåra knäskada. Nu tänker tydligen Espanyol anmäla det till spanska förbundet och Fifa att de deltog i gårdagens match. Vad är problemet? Är man rädd att möta bästa möjliga motstånd? Kanske borde Barça ställa upp med B-laget i fortsättningen så kanske alla blir nöjda och glada?

Txiki försökte länge få matchen mot Espanyol flyttad, då den krockade med landskampen, men inte lyssnade förbundet på det. Det är tydligen helt okej enligt vissa att Barça ska spela match torsdag, söndag mot Espanyol. För att sedan spela Trofeo Joan Gamper två dagar senare på tisdagen. Efter det, 3 dagar senare på fredagen ska de spela UEFA Super Cup mot Sevilla. För att avsluta det hela, ligapremiär på måndagen med bortamatch mot Celta.

Säsongen har knappt börjat, och redan är det vanliga tjafset igång. :-)~
Etoo_
2006-08-18 22:39
hänger inte med här....vad är det som har hänt?
2006-08-18 22:33
Espanol ni förlorade mot barca och ni kan inte gå tillbaka i tiden!! Ge upp! Ni kan inte göra nått och hoppas att ni förlorar hårt i nou camp era dåliga förlorare och ni kan inte göra nått mott xavi eller puyol.!!! klaga om ni vill och klaga igen och igen ni kommer aldrig att kunna vinna mot barca ni är bara skuggan av Catalonia!!!!!!!!!!
VISCA EL BARCA Y VISCA EL CATALONIA!!!!
Barcelona La Rambla
2006-08-18 22:08
Om ni tror att Pedro Tomás och Espanyol har gett upp så tror ni fel. De tänker driva ärendet vidare och överklaga, och om så krävs både hos Fifa och en sportsdomstol i Lausanne. Herregud, pinsamma människa.
Barcelona Effet77
2006-08-18 21:50
Villareal har ju allt att lägga på la liga denna säsong då det inte blir något europacupspel för deras del.Vi får se upp med dom och vi brukar ju ha problem o spela mot dom. Men med våran nya härliga högerkant iår så blir vi ännu mer svårstoppade .
Etoo_
2006-08-18 21:37
Ämne: Tror Villareal komme....
aa dom lagen kommer att slås om ligatiteln men det ända laget som kommer orka hela vägen är Barca men Valencia o Real kommer att vara med i striden men tror vi blir för starka!

Villareal kommer hänga med som Osasuna gjorde o sen försvinna samma med Atl Madrid
Barcelona Captain Fabulosos Cave Of Hair
2006-08-18 21:30
Hehe, roligt att alla tog till sig uttrycket "Massakern på Camp Nou". Hoppas fortfarande att det händer nu på söndag, verkligen köra ner dem där bittra förlorarna i marken. Skönt dock att höra att deras överklagan har nekats, det hade varit ganska skandalöst om den gått igenom även om det hade då höjt "insatsen" och fått spänningen att stiga inför returen. Svårt att sia om vi hade klarat det med en 3-0 förlust i första mötet även om det hade tänt glöd i röven på alla spelare och culés :)
Diego Forlan !
2006-08-18 21:26
Tror Villareal kommer att slå sig in i striden om ligatiteln. Den är inte given till Barca. Athlethico Madrid kommer nog också att vara med och slås om den. Och vi får heller inte glömma Valencia. Och givetvis Real Madrid utan den Skallige Skallran Zizou. Hårdingen gravessen verkar ju också lämna !
Barcelona Cape
2006-08-18 21:25
Los Galacticós

Vad snackar du om? Det ska jävligt mycket tur till att få ett lag att funka om man bara köper in spelare hela tiden, spelar igen roll om det är världstjärnor, de måste ändå spela bra tillsammans, inte sant?
Real Madrid Los Galacticós
2006-08-18 21:20
tufft mellan real o barca vem som vinner i år :)
Barcelona Zamboza
2006-08-18 21:08
Ämne: Vem gjorde målet mot....
L.Giuly
Diego Forlan !
2006-08-18 21:03
Vem gjorde målet mot Espanyol ?
2006-08-18 20:53
Espanol e inget bra lag och kommer alltid att stå vart dem belonger och det är bakom barca i la liga i skugan av barca!!
Dåliga förlorare och en dålig taxi chaufför
Kolla den härliga Länktipsen! :d
Barcelona barca_dreamteam
2006-08-18 20:46
Jag hoppas ändå på massaker som ett svar på Espanyols fula knep.
Barcelona Gabriel
2006-08-18 20:12
Överklagan har nekats!

Synd, även jag blev sugen på en sk massaker ;-)

Espanyol visar återigen vilka patetiska nollor de verkligen är. De har alltid och kommer likaså alltid att stå i skuggan av oss, jag antar att det är det som svider.
Atlético Elwis
2006-08-18 20:00
Ämne: Heh, vilket skämt ti....
Verkar som om Espanyols överklagan inte går igenom ändå - så man slipper en massaker på Camp nou..?
Barcelona !!BaRcA!!
2006-08-18 19:57
när kommer matchrapporten??
2006-08-18 19:01
kolla på dett här videon på länk tipsen! watch and be proud!!!
Real Madrid RememberZidane
2006-08-18 18:55
hej hörde av ett barca fan i min klass aatt dem gjorde apljud till etoo? sant?
2006-08-18 18:51
hur gör man storleket av fonten större
2006-08-18 18:49
La Rambla/

Ja verkligen, massakern på Camp Nou, det låter nice :=) Det ända oroliga skulle väll vara är att vi inte når upp till Blaugrana standard och inte vinner med 5-0 eller 4-0 och på så sett förlorar cupen, detta med tanke på att det är början av säsongen.

Men du har rätt, sicken till förlorar gäng :)
Barcelona La Rambla
2006-08-18 18:41
Heh, vilket skämt till klubb RCD Espanyol är. Losers i ordets rätta bemärkelse. Tar till sådana fula knep för att de inte räcker till på planen. Pinsamt är bara förnamnet. På ett sätt, vilket inte skulle förvåna mig (det är Spanien vi snackar om), hoppas jag att de får segern i efterhand med 3-0. Sen så blir Barcelona så förbannade och kör över dem med 5-0 på Camp Nou. Det hade varit en härlig smällkaramell. :-)~
2006-08-18 18:22
Vad händer här, det ser nästan ut som om Espanyol kommer att få som de vill, det verkar som om att de vill kalla den första matchen för en förlust för oss med 3-0. Helt absurt om du frågar mig att de ens lägger fram ett sånt förslag, jag hoppas verkligen att de inte får som de vill. Även om jag tror att Barca skulle klara av att komma tillbaka från en sådan baksmälla, men det skulle innerligen vara sjukt svårt då vår säsong just börjat.

Allt detta enligt El mundo deportivo.
Real Madrid Zizou#5
2006-08-18 18:06
Fyf*n vilken Skam , Har de kommit något straff än ?
Real Madrid Zizou#5
2006-08-18 18:06
Japp håller me . Klubbarna / Fansen borde få mer än bara Böter .

// Kommer tv4+ Visa la liga ? någon som vet om dem har förhanlat färdigt.. de är ju 1 stor match direkt som dem borde visa Villareal - Real madrid.
Barcelona tarrak
2006-08-18 18:05
Zizou/Ja Espanyol-publiken höll på och gjorde apljud när Eto'o hade bollen.
2006-08-18 18:02
Rasismen i spanien e stor bara med dem små klubbarna inte med dem stora klubbarna
Real Madrid Zizou#5
2006-08-18 18:01
Hände de något sånt på matchen igår ?
2006-08-18 18:00
Rasismen i spanien Är för stor
Annons: