/spanien/barcelona/forum/24153.aspx/spanien/barcelona/forum/24153.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tiago
2006-08-20 19:06
Zamboza

tackar:)
Barcelona Zamboza
2006-08-20 19:04
Ämne: vart kan jag få ner ....
Här kan du ladda ner Pcast.
Jag rekommenderar dig att ladda ner alla program som finns på sidan(länken). Dem finns längst ner till vänster.
Barcelona EsCúle
2006-08-20 19:01
Så här ligger det till ang El conejo.

Barcelona vill göra sig av med honom om han inte kan acceptera en lägre lön, han har alltså inte ett bra kontrakt enligt Barcelona.
Troligen kommer han att gå för ett fruktansvärt reapris till någon annan klubb.
Barcelona Tiago
2006-08-20 19:00
vart kan jag få ner pscast lr pplive och vilket är bäst? sen undrar jag om nån hört något hur det blir med laliga på tv4+ iår:S
Dragis
2006-08-20 18:57
Nån som vet om Saviola kommer spela i Barca i år eller kommer han bli utlånad/såld till nån annan klubb?
Barcelona Zamboza
2006-08-20 18:52
Barca - Endless Love

Här har du en länk till matchen.
Barcelona Bijelo Dugme
2006-08-20 18:39
Tjena!

Jag är tillbaka från Bosnien nu.

Ville bara säga att jag är glad att vi är på väg mot ännu en seger i supercupen.

Kan någon berätta vad som hänt under dessa 3 veckor, något speciellt? Ska Saviola stanna eller inte?

I Bosnien var jag totalt avskuren från omvärlden då vi endast hade tillgång till 2 kanaler och det var rikskanaler utan text-tv.

Tack på förhand.
Barcelona Gabriel
2006-08-20 17:18
Kluivert#9

Se länktips.
Kluivert#9
2006-08-20 17:10
Någon som vet var jag kan se Barcelonas matchkalender för spanska ligan?
Barcelona Gabriel
2006-08-20 16:48
R 10 M

Matchen du syfter på var förra året i Joan Gamper Trophy, och ja vi förlorade på straffar efter 2-2 som slutresultat. Juves båda mål kom på straffar varav den första aldrig borde ha blivit tilldelad. Vi spelade inte med fullt A-lag vid det tillfället då Giuly var ordinarie och Messi istället spelade ifrån start. Även Larsson spelade från start och Eto'o var bänkad, likaså Deco. Däremot kom många av A-spelarna in i andra halvleken.
R 10 M
2006-08-20 16:37
En kille jag känner säger att barca hade a-laget mot juventus förra året när juve vann borta mot er i straffar (i en träningsläger).
Barcelona expert...barca!!
2006-08-20 16:22
Fan vad jag älskar Motta!!!!
När han har bollen, så kan räkna med att han kommer inte tappa den o med sin lugna stil, ger han en annan dimension inom fotboll...
Världens meste ELEGANTE MOTTA
Atlético Valentino Rossi
2006-08-20 16:07
Hej alla Barcafans.

Själv är jag Interfan men skulle jag välja något lag i Spanien så skulle det bli Barca,,Skönaste laget helt klart.Ett otroligt passnings spel för den delen också.

Merda Real Madrid
Barcelona barca_anfall
2006-08-20 15:40
i den här hemsidan finns det över 1500 kanaler och du böhöver bara ha windows media player eller realplayer så kan du se kanalerna http://wwitv.com/portal.htm
Redaktionen
2006-08-20 15:35
Bildarkivet är uppdaterat idag med nya bilder. Vi vill fortfarande ha fler så keep 'em coming!
Barcelona La Rambla
2006-08-20 15:33
Det bör väl vara den här: tittarombudsmannen@tv4.se

Förstår inte varför alla är så upprörda. Det är väl inte officiellt ännu om de tänker sända eller inte. Så lugna ner er lite och avvakta beslut.
Barcelona Effet77
2006-08-20 15:33
Pratade precis med TV4 dom håller på och förhandlar om la liga och i veckan som kommer så vet vi om dom kommer sända det eller inte.
Barcelona Zami-Culé
2006-08-20 15:24
Kan någon ge mig den e-mailadress som man ska skriva till för att klaga till tv4+?

Tycker att det är riktigt dåligt om dem INTE visar världens bästa och roligaste fotbollsliga!
Barcelona Suñol_
2006-08-20 15:16
När tv4 började sända La Liga så spelade henke i Celtic visserligen fanns P.Andersson i Barca men han var ju skadad och drog vid nyår.
Tv4 kanske är nöjda med att visa allsvenskan(ja tippeligan är väl tråkigare men det är inte långt ifrån) och juventus matcher som dom köpte upp(hi hi).
Barcelona La Rambla
2006-08-20 15:11
Hola tots!

Läste en kul sak. Igår när Real spelade sin match mot Villarreal så satt Cadizfansen på Ramon de Carranza och väntade på matchen efter, finalen mellan Cadiz - Betis. De blev tydligen så irriterade av Reals tråkfotboll att det slutade med att de sjöng Olé åt Villarreal. Avslutningsvis så sa de adjö till Real Madrid efter matchen sjungandes 'A segunda!'.

Heh, Cadizfansen är för sköna. :-)
Barcelona little_master
2006-08-20 15:04
Så dåligt av TV4+ om de inte sänder la liga bara för att det inte finns nån svenk där. Va ska vi göra...det e inte vårt fel att svensk fotboll e så efter. Men asså de kan skärpa sig o lägga ner tramaset va fan..tror nog det finns mer intresse än för 2 år sen. De som följde henke osv följer säkert ligan ändå...för att se laget spela nu utan henke. Nej det e bara dåligt att de inte sänder ligan..om det nu blir så vilket jag tror.
Barcelona Sonde
2006-08-20 14:55
Gabriel: Det har du rätt i förstås. Jag jobbar nog för mycket nuförtiden ;) Lägger nog min gissning på Gudjohnsen ändå även om det känns mert öppet utan Giuly.

Ang TV-avtal så vill jag gärna se något mer officiellt än ett inlägg av "Metman".
Barcelona Zambrotta d´Barça
2006-08-20 14:21
Blaugrana/

Ingen av oss vet förutom en del Realsupportrar. Bara att vänta och se. När beslut är fattat lär detta märkas.
Barcelona Schubert
2006-08-20 14:20
Gabriel/ Nej jag säger inte emot dig, vill bara ge min egen syn på saken. Som jag ser det är Messi redan nu en världsspelare - den bäste högeryttern i värden.
Barcelona Blaugrana_1899
2006-08-20 14:17
Kommer tv4+ sända vår ligamatch nästa söndag eller hur blir det?
Barcelona Gabriel
2006-08-20 14:13
Schubert

Ingen underskattar Messi, alla vet om vilken otrolig potencial han har som spelare och att han har alla förutsättningar att bli världens bästa spelare i framtiden. Det enda jag sa var att han fortfarande inte når upp till Ronaldinhos nivå, hans betydelse för oss och med det sagt ville jag aldrig förneka Messis betydelse för oss. Hans närvaro på plan innebär en annan dimension i vårat anfallsspel. Det blir mer fart och han gör Ronaldinho och Eto'o mer taggade.

Btw. När har Henke gjort något liknande i hela sin karriär? Det borde vara frågan.
Barcelona Zambrotta d´Barça
2006-08-20 14:12
Schubert/

Han kanske är frustrerad över att spela i en europeisk blåbärsliga?
Barcelona Schubert
2006-08-20 14:04
Visst är Ronaldinho bättre än Messi men man ska inte underskatta Messi. Vårt anfallsspel blev inte sig likt efter att han blev skadad. Han tillför en otrolig energi till anfallsspelet och gör alltid nåt konstruktivt med bollen. Mot brittiskt och tyskt motstånd, t ex, är hans tempo väldigt viktigt: då funkar det inte att spela runt bollen i makligt tempo. Minns hans fantastiska match på Stamford Bridge t ex där han faktiskt överglänste Ronaldinho.

Nån som sett några reaktioner på Henkes slag i katalanska tidningar? Han gjorde väl aldrig nåt sånt här i Barca?
L0S MERENGUES
2006-08-20 14:01
HAHA..
Barcelona alk
2006-08-20 14:00
HALLÅ!! nån som vet vilken kanal som visar La Liga i år... ????!
Annons: