/spanien/barcelona/forum/24151.aspx/spanien/barcelona/forum/24151.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-22 19:41
Vet att startelvan är väldigt svårtippad ikväll. De enda jag anser relativt säkra är Puyol och Valdés, eftersom han inte spelade senast. Är det ingen som har någon källa (Sport, mundodeportivo) men den antagna startelvan? Den har kanske inte kommit ut än?
2006-08-22 19:38
Redaktionen

Bra initiativ!

Bijelo Dugme
Titta på spelschemat. ps: Haha, fan va jag garvade när jag såg din senaste länk. Safet Isovic hör inte hemma i forumet heller. :ds
Cádiz Corts
2006-08-22 19:37
Ghazza//

SopCast och TvAnts är så konstruerat att bara man vet kanalnamn som sänder så behöver man inte ens en länk. Utan det räcker att leta upp kanalen i själva programmet.

Matchen ska väl spelas 22:00 om det inte blivit ändrat?
2006-08-22 19:36
Som La Rambla sa är Samuel riktig hothead och sånt uppförande kan man förvänta sig av honom. Om han inte har gjort en superb match med en hattrick blir han alltid sur av att bli utbytt. Inget fel i att han är hungrig i sig. Det är positivt. Det negativa är att det är disrespect mot hans lagkamrater. De har också rätt till lite speltid. Sen att han inte stannade och tog emot medaljen är jävligt dåligt.

Men jag har fått för mig att en äkta striker ska vara lite så här. Superhungrig. Det behöver man i ett lag som Barcelona. Den som ska ösa in målen.
Barcelona Bijelo Dugme
2006-08-22 19:32
Redaktionen:

Okej, men jag tog bort inlägget... hursomhelst kommer jag inte skriva mer om annat än Barca.

Vilken tid är matchen ikväll?

Det spelar ingen roll om du tog bort det, såna ämnen hör inte hemma här, punkt slut. /Redaktionen
Redaktionen
2006-08-22 19:30
Fedoroviz är inte längre välkommen att skriva härinne. Detta eftersom han/hon väljer att ignorera alla tillsägelser. Les Rambles är ett Barçaforum, ska det vara så svårt att respektera det?

Bijelo Dugme, ett övertramp till så åker garanterat du med. Dvs. vi tolererar inga fler inlägg där du försöker provocera andra forumskribenter samt inlägg som handlar om annat än Barça (OBS! inkluderar Bosnien-Hercegovina, religon och många andra ämnen).
Barcelona Ghazza
2006-08-22 19:28
Nu har jag både laddat ner TVant och Sopcast. När ni har fått adresser eller så kan ni väl skriva dom här och till vilket program. Tack! :)
Barcelona La Rambla
2006-08-22 19:22
Till er som vill ha hela matchen Barça - Espanyol.
Barcelona La Rambla
2006-08-22 19:20
Heh, Sammy is a hothead. Han vill så mycket och är riktigt hungrig. Han blev nog väldigt besviken när han blev utbytt. Det roliga var ju att cupen redan var säkrad i och med 2-0 i paus. Rijkaard har tagit ett snack med honom mellan 4 ögon så det hela är nog utagerat nu. Han måste förstå att denna säsong spelar laget så många matcher att fler spelare måste få speltid. Självklart kan han inte uppträda på det viset. Vi får hoppas att han lärt sig en läxa nu.

Som jag skrev tidigare. Eventuellt så sänder någon kanal via SopCast. Dock finns det inga säkra streams ute ännu.
Barcelona tarrak
2006-08-22 19:13
Bijelo Dugme/Bra! Nästa gång du funderar på att slänga ur dig något sådant så råder jag dig att tänka efter två gånger och verkligen fundera igenom det du skriver. Lycka till i fortsättningen!
Barcelona tarrak
2006-08-22 19:10
La Rambla/ Jo jag vet, men han måste lära sig att inte slänga ur sig vilken skit som helst. I min bok är det väldigt allvarligt att hata andra folkgrupper eller religioner och därmed väldigt allvarligt att falskeligen anklaga någon annan för att göra det. Nog om det!

Jag hoppas att vi får se en lika bra match som i söndags och den gode Sammy kan tygla sitt humör om han skulle bli utbytt. Jag har alltid försvarat honom tidigare, men jag tyckte att hans uppträdande senast var väldigt onödigt.
Barcelona Bijelo Dugme
2006-08-22 19:09
tarrak:

Inlägget är borttaget och allting är förhoppningsvist glömt nu.

Kan någon ge en bra länk till dagens match? Vore väldigt tacksamm om personer som La Rambla kunde ge en bra länk.
Barcelona La Rambla
2006-08-22 19:02
tarrak:

Strunt samma, jag orkar inte med mer tjafs. Låt det vara bara. :/
Barcelona tarrak
2006-08-22 18:59
Bijelo Dugme/ Jag har sparat ditt PM där du svär på att uppföra dig den här gången och så kommer du och säger att La Rambla ogillar muslimer trots att han aldrig sagt något som tyder på det. Jag hoppas fan att du blir spärrad igen. Det minsta du kan göra är väl att ta bort ditt inlägg.
Barcelona La Rambla
2006-08-22 18:39
Ämne: grabbar e det nån so....
Där finns mål och highlights.
Real Madrid rooooo
2006-08-22 18:36
http://www.kill.pinkstar.se/?r=Luke
Barcelona Lion0
2006-08-22 18:35
Grabbar, vart kan man se matchen idag ? finns de nå Stream ?

Visca Barça
Barcelona mishinio
grabbar e det nån som har high lights från super cup mathen mot espanyol
Barcelona Lamiah
Vilken trupp vi har nu asså, det är helt otroligt.

Ena matchen spelar en backlinje, andra spelar en annan. Känns som om de kommer bli grymt bra denna säsongen, med tanke på alla våra matcher. Vi har en fin bredd o en bra bänk som lätt kan hoppa in o briljera.

Ser verkligen fram emot säsongen nu. Hoppas tv4plus köper rättigheterna, viasat sport skulle inte skada det heller.
Barcelona La Rambla
2006-08-22 18:32
Matchen kan dyka upp på SopCast enligt rykte när det väl blir dags för match. Ha programmet redo.

Senaste version i länktips!

mbarca:

Det är ingen som vet ännu då det ej har beslutats om vem som kommer att sända. Du får avvakta vidare besked.
Barcelona mbarca
2006-08-22 18:29
grabbar kommer kanal 4+ att sända spanska ligan eller inte...om inte vilket kanal kommer att göra det annars??
Barcelona Suñol_
2006-08-22 18:18
Ska bli kul och se Zambrotta och Ronaldinhos sammarbete ikväll! Hoppas streamen funkar bara.

Bijelo Dugme// Det var endå bäst under Tito ;)
Barcelona Tiago
2006-08-22 18:14
Jag hoppas verkligen vi får se zambrotta ikväll kul och se vad han kan åstadkomma:)
Barcelona Bijelo Dugme
2006-08-22 18:13
La Rambla:

Okej, okej... jag kanske missförstod det. Låt oss sluta fred nu.

Låt oss snacka om dagens match istället.
Barcelona Zami-Culé
2006-08-22 18:12
Bijelo Dugme

Tack! :)

Hoppas också att Zami och Thuram får starta så att inte våra andra grabbar får för mycket matcher på kort tid. Vill däremot fortsätta se Belletti, för jag vill ha det ofensivt. Hoppas bara att han klarar det deffensivt den här matchen också!

Hoppas ändå på R-E-M och gärna Iniesta på mitten med Motta och Xavi/Deco/Bommel (som behöver speltid så kanske troligast).

Kanske bryter man R-E-M och stoppar in Guddy och/elr Dos Santos/Giuly skulle inte gräma mig precis.
Barcelona La Rambla
2006-08-22 18:12
Ämne: Hoppas vi vinner ikv....
Allvarligt talt. Vad sprider du för lögner? Har jag någonsin sagt något om muslimer? Sluta ljug för fan. Vi hade en meningslös diskussion om hur stora 2 klubbar var jämfört med varandra. Det handlade fan inte om religon, så lägg bara ner.

Och andra sidan, man kanske inte ska förvänta sig mer från en fjunig 16-åring som ska sitta och hävda sig på internet.
Barcelona Bijelo Dugme
2006-08-22 18:08
Ville bara påpeka det.

Ska självklart inte snacka mer om det landet. Detta är Barcelonas forum, låt oss snacka om våran match ikväll istället!

Hur tror ni att startelvan kommer bli? Jag tror att Zambrotta kommer starta och kanske även Thuram. Jag hoppas på att Messi gör en stormatch också.
Barcelona Zami-Culé
2006-08-22 18:06
Bijelo Dugme

Seriöst, snälla kan du bara lägga ner allt som inte har med Barça att göra, eller skriv bara ett PM till La rambla om du vill prata om bosisk fotboll. Skulle vara tacksam för det! :)
Barcelona Södan9
2006-08-22 18:01
Bijelo Dugme

Gå och snacka din blaja om bosnien i något annat forum tack.
Barcelona Bijelo Dugme
2006-08-22 17:59
Hoppas vi vinner ikväll!

Ikväll hoppas jag på en säker seger så vi kan vinna mot Sevilla sen.

Annons: