/spanien/barcelona/forum/24145.aspx/spanien/barcelona/forum/24145.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona (SAMI)
2006-08-23 07:53
BARCA!!!!!!!!!!!!
Barcelona Gauwweee.
2006-08-23 02:54
Lionel Andrés Messi
Barcelona Qani
2006-08-23 01:22
Här har du mål till länken.

Jag tycker inte att saviola ska vara kvar i Fc Barcelona. Vem vet va han går om 1 år om han stanar, så girig om han är. Han har ingen kärlek för kluben.

Grabriel har du länk till Marquez & Decos fruar (:
Barcelona Lionel Andrés Messi
2006-08-23 01:05
Någon som har länk till målen?

Tack i förhand.
Barcelona Gabriel
2006-08-23 00:59
Ämne: Fabregas/

You and....
Hehe, fotbollsspelarna väljer deras fruar mycket noggrant. Då ska du se Marquez fru ;-)
Barcelona Gabriel
2006-08-23 00:55
Jontteee

Jag la märke till det men jag tyckte han såg mer fundersam än ledsen ut. Han vet nog innerst inne om att kaninen faktiskt rent sportsligt skulle ta en plats i laget, då menar jag inte som ordinarie självklart. Allt detta om att Saviola är en spelartyp som inte går in i Rijkaards spelfilosofi tycker jag är konstigt. Visst har el mister grunder för sitt tänkande och kan argumentera för dem men Saviola motbevisar honom ständigt i varje match han får tillfälle. Är det inte då normalt att man ändrar sitt tänkande och blir övertygad?(ifall man inte är jävligt envis och för stolt för att erkänna sig ha fel, vilket är ett stort problem för många) Hur som helst så är det i slutändan lönen som skrämmer ifrån, det är trots allt förståelse men trots alla rykten och skriverier så tror åtminstonde jag på att ifall ledningen på allvar tog sig ett snack med Saviola och sa att man verkligen vill satsa på honom och att han skriver på ett nytt kontrakt bara han sänker sin lön, då hade han gjort det.

F.ö så visste jag från första början att Osasuna inte skulle klara av att kvala sig in till champions league. Sevilla hade varit en mycket bättre representant för Spanien, det har jag sagt hela tiden. Suck! Då får vi (förhoppningsvis) bara 3 lag ifrån Spanien varav ett av dom (Real Mierda) inte går att glädja sig utav.

Bona nit y visca el barça!
Barcelona Jontteee
2006-08-23 00:20
Vare nån som la märkte till Rijkaard när Saviola gjorde mål, det såg ut som om han började nästan gråta, det såg ut som om han verkligen vill ha kvar honom i laget.

Men det var fan grabben förtjänar en plats i laget nåt sånt visade hans ansikte.
Barcelona Rambo~
2006-08-23 00:19
VIlket jävla frisparksmål av Ronaldinho :D
Atlético Barken
2006-08-23 00:18
är det nån som vet var man kan få tag i barca the inside story.. eller som den heter på spanska barca confidencial.. y felicidades por tener un equipo q juega de puta madre
Barcelona II Barça II - Zambrotta
2006-08-23 00:17
Oj då, det var mycket. Hoppas att han tänker om, tänker rätt och stannar kvar.

God natt på er, Barça bröder.

Visca el Barça!
Barcelona Gauwweee.
2006-08-23 00:16
va utspelade de blev asså :)
Barcelona Marcos
2006-08-23 00:16
Campeon! Campeon! campeon!

2 klara. bara 5 kvar ;)

FC Barcelona - Real Mierda: 2-0
Barcelona ante87
2006-08-23 00:15
Det ser mycket ljust ut! Jag hoppas att Saviola stannar, han såg pigg ut när han kom in.
Barcelona Klint
2006-08-23 00:15
Då sover man gott nu då! Synd bara att det snart är dags för jobbet igen!

FORZA BARCA!
Barcelona 19
2006-08-23 00:14
2 av 7 klara !
Barcelona Ghazza
2006-08-23 00:14
Underbar seger. Det ser ljust ut! :)
Barcelona La Rambla
2006-08-23 00:12
Ämne: Saviola har varit en....
Han begär bara att få behålla sitt kontrakt, vilket är 3,5 miljoner euro i lön. Det anser ledningen är för mycket. Som en jämförelse, Joaquin skulle få ca 2 miljoner om han gick till Valencia. Då har ju faktiskt han ett högre marknadsvärde än kaninen.
2006-08-23 00:10
Saviola har varit en av dem som har imponerat mest under försäsongen. Jag önskar verkligen att man kommer fram till en lösning och han stannar. Hur mycket är det han begär egentligen? Det kan väll inte vara värsta mycket, eller?
Barcelona La Rambla
2006-08-23 00:09
II Barça II - Zambrotta:

Sevilla har en deal klar med Saviola, OM han får gå på fri transfer. Det säger rykten åtminstone. Hur trovärdiga de är, är en annan femma. Vi får nog svar på allt efter helgen. Hade ju varit skönt med en lösning. Som det är nu är han dyr i drift. Att låna ut honom och betala mer än halva lönen själva som Barça har gjort tidigare är vansinne. Då kan han likväl stanna sitt sista år och spela för oss.
Barcelona Ghazza
2006-08-23 00:09
Ämne: Hur kan man se match....
4-0 till oss, ca 5 min kvar.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-08-23 00:08
Jorquera har stått för en stabil insats ikväll.

Jag personligen tycker att det är bra att ha en kille som Ezquerro i laget, på grund av hur han är som spelare och som person. Men han är absolut ingen man för startelvan, utan tyvärr så får han nöja sig med att hoppa in den sista kvarten( och nu är jag snäll)-.
Barcelona 19
2006-08-23 00:06

Barcelona Barca 666
2006-08-23 00:00
4-0 mot självaste Bayern M. hhhhhmmmmmmmm man känner sig för lugn innan säsongen har startad hoppas bara att spelarna inte tror att de kungar (även om de e det) o underskattar motståndarna det lär vara det enda som kan få oss på fall denna säsong.

Angående Saviola klart att man har hellre har kvar honom än Ezquerro han e som Guddy då han inte klagar mycket när han får sitta på bänken men synd att han e för girig när det kommer till hans lön om han sänker den vill jag (säkert tränaren oxå med den form Saviola visar) ha kvar honom som backup till Ronnie, Guddy Back up till Eto'o & Guily backup till Messi MEN ingen e viktigare än klubben o för klubben e ekonomin viktigast då vi måste först fixa allt Gaspart lämnade oss. Så för min del även om jag e en spelare som verkligen gillar Saviola om han vill vara kvar måste han visa lite klubb känsla o sänka lönen för klubben måste gå först!

Vad tycker ni andra??

Hur som helst no matter what....

Forza Azulgranas
Dragis
2006-08-22 23:59
Hur kan man se matchen? kom precis hem från jobbet så vad står det föresten?
2006-08-22 23:58
Ja, självklart det finns bättre fotbollsspelare än honom. Men man kan ju inte bara ha stjärnor i laget. Tycker att han ändå gör ett hyfsat jobb.

”Dessvärre så är det inte upp till oss, tror tyvärr att han kommer att lämna.”
Vad menar du? Kommer Saviola att gå på freetransfer? Han har väll ett år kvar på kontraktet?
Barcelona Captain Fabulosos Cave Of Hair
2006-08-22 23:58
Fabregas/

You and me both! Jävlar vilken snygging Deco har till fru :)
Barcelona Mot Nya Tider
2006-08-22 23:56
Den här 'GolTv' skulle man vilja ha...
Barcelona Fabregas
Är det någon här inne som vet vad Decos fru heter??
Barcelona Klint
Ezquerro verkar vara en skön lirare. Både på och utanför planen så han kan väl få stanna om han vill :)
Barcelona La Rambla
2006-08-22 23:51
Ämne: Va fan har ni emot E....
Jag har absolut inte något emot honom. En perfekt bänknötare. När jag var nere och såg på träningarna var det nästan alltid Santi som höll låda och skrattade mycket. Han skapar säkert god stämning i gruppen. Men som spelare hade jag gärna önskat att han var lite vassare. Kanske beror på den ringa speltid han får?
Annons: