/spanien/barcelona/forum/24142.aspx/spanien/barcelona/forum/24142.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Il Phenomeo
2006-08-21 22:06
Ok tack.
Barcelona La Rambla
2006-08-21 22:02
J.T-Ayala:

Att han skulle vara det svarta fåret vet jag inte. Han uppträder alltid proffsigt, ger allt på träningar, gnäller inte i media osv. Det han har emot sig är att han är den sista spelaren som går på kontrakt från Gaspart-tiden. Han kostade otroliga summor för en 19-åring när han kom från River Plate. När Laporta blev president 2003 så skrevs alla kontrakt om från Gaspart-eran, Xavi, Puyol, Gabri, Motta osv. Saviola var den ende som inte ville göra det utan påpekade hela tiden att han ville fullfölja sitt kontrakt. Inte så konstigt med nästan 3,5 miljoner euro netto i lön om året. Fotbollsmässigt kan man dock inte klaga på Saviola, visst är han klasser bättre än Ezquerro tex.

Beautiful_ Barça:

Har också för mig att det finns skuld kvar på transfern från River Plate. Fattar inte hur Barça kunde slänga upp över €20m för en 19-åring. Men vid den tidpunkten så var transfersumoorna helt galna. Som du nyss skrev, ekonomiskt sätt så kanske de bästa vore att helt enkelt ge bort honom gratis. Även om det skulle göra ont ända i själven. :(

Il Phenomeo:

Det är fel, chansen finns på 6 titlar.

* Cupen som vanns igår, Supercupen.
* På fredag, CL-vinnarna mot Uefacup-vinnarna.
* Ligan
* Copa del Rey
* Champions League
* Det som tidigare hette Intercontinentalcupen, segrarna från CL mot segrarna i Copa Libertadores

Fast nu mer så deltar flera lag i Världscupen för klubblag. Lag från Asien och Mellanamerika.

Det blir 6 titlar allt som allt. Trofeo Joan Gamper som spelas i morgon räknas nog inte riktigt. :)
Real Madrid Il Phenomeo
2006-08-21 21:53
Kan någon svara på min fråga tack? Vilka 7 titlar kan ni vinna i år?
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-21 21:43
La Rambla

Barcelona har verkligen inget att vinna på Saviola. Har för mig att man fortfarande inte har betalt av hela hans transferavgift. Ska vara runt 3 milj. euro kvar. Stannar han så kommer han att kosta oss över 6 milj. Går han så kommer han att kosta ca 3 milj.

Bästa lösningen är väl att göra klart allt med Sevilla och om ingen annan nappar så släpper man honom till Sevilla precis innan transferfönstret stänger.
Valencia J.T-Ayala
2006-08-21 21:41
La Rambla//
Det är tråkigt att han ska vara det svarta fåret i Barcelona truppen, men så är det. Jag vet inte förklaringen så jag ska inte bry mig om det så mkt. Förstår ibland inte att Ezquerro kan få spela istället för Saviola som flyttar hela tiden. =)..Jaja man får vänta under veckan då :)..
2006-08-21 21:38
La Rambla

Jaha, Ok. Tack för dessa iaf. ;)
Barcelona Jontteee
2006-08-21 21:38
La Rambla

Det funkade perfekt, jätte bra kvalite tack så mycket..!!

Det ända som jag vill klaga på inte på dig asså, jag vill jätte gärna se Oleguer och Motta snacka lite ockaså..

PS: Det va kul att se Dinho en storstjärna som honom att bära fotbollbollarna två gånger under klippet, absolut ingen diva där..
Barcelona La Rambla
2006-08-21 21:32
J.T-Ayala:

Nej, inget är bestämt. Det ryktas dock att han har gjort klart med Sevilla om ett 6-års kontrakt. Förutsatt att han får gå på fri transfer från Barça. Sportdirektören Txiki och Saviolas agent sitter nog ner denna vecka och försöker lösa kaninens framtid.
Valencia J.T-Ayala
2006-08-21 21:29
Är det bestämt ännu?
Om vart Saviola spelar kommande säsong?
Real Madrid Il Phenomeo
2006-08-21 21:27
Vilka titlar är det ni kan vinna denna säsong? Det var 7 st tror jag.
Barcelona EsCúle
2006-08-21 21:27
Man tackar La Rambla.Filen redan under nerladdning, sen ska jag njuta av våran REY.
Barcelona La Rambla
2006-08-21 21:25
Här är repotaget om Ronaldinho från samma DVD. Enjoy.

Beautiful_ Barça:

Problemet att huvudfilmen är mycket längre och det blir en ca 700Mb stor fil. Har ingenstans att lägga upp den. Megaupload som jag använder här tillåter 250Mb, vill man ha mer utrymme måste man registrera sig och betala. Det har jag ingen lust till.
2006-08-21 21:24
Barca 1899

Man vill alltid vinna Gamper Trofén. Spelarna brukar alltid vara tända, fast tränaren ser det som utmärkt tillfälle att testa alla spelare och ge alla speltid. Så vi kan nog förvänta oss en hel del byten.
Dos Santos tror jag inte får spela, men man vet aldrig.
2006-08-21 21:22
La Rambla

Vet att det är mycket begärt, men det hade varit nice om du hade kunnat rippa hela DVD'n. Fast det har du antagligen inte ork till. Dessutom är det kanske inte så värst lagligt heller :)
Aja, värt ett försök. Annars får man väl beställa den. Pengarna går antagligen till Barcelona ändå.
2006-08-21 21:20
La Rambla

Goda nyheter. Känns tråkigt att se Laporta där som "bara" en åskådare, och pajasen med knallfärgade kostymer med Barcelona spelarna.
Barcelona Barca 1899
2006-08-21 21:02
Lägger barca ner något krut på att vinna Trofeo Joan Gamper mot Bayern imon?? Så det jag undrar e om det blir a/b-lag?

Det skulle var roligt att få se Dos Santos igen :)

Det skulle också va roligt om vi på forumet skulle få barcas nya tröja som lag-tröja på forumet.
Barcelona La Rambla
2006-08-21 20:56
Angående presidentvalet. Det hela verkar redan klart. Jordi Medina, är en kandidat som inte fick ihop de 1,804 signaturer som krävs för att ställa upp. Han saknar minst 400st. En annan kandidat, Jaume Guixà, får tydligen heller inte ihop signaturer har det sagts på radio nere i Barcelona nu i kväll. Så i morgon kanske Laporta utropas till president. :-)

Visca Joan Laporta!
Barcelona EsCúle
2006-08-21 20:55
La Rambla

Åh, tack så mycket.Jag längtar förväntansfullt på att få se Ronaldinho delen.För övrigt så gick det perfekt att ladda hem filen för att sedan packa upp den med WinRAR i mitt fall. :-)
Barcelona La Rambla
2006-08-21 20:50
Jontteee:

Tackar. Den med Dinho är på väg upp, jag meddelar när den är uppe. Så det var inga problem med xvid? Allt funkade som det skulle? Kul i så fall. :-)
Barcelona EsCúle
2006-08-21 20:46
Ja, precis.Är det någon som har koll på "jobbiga" streamingen?

Skulle gärna vilja se matchen, vore bra också om vi hittar någon länk i tid så vi slipper rusningen inför matchstart.:-)
Barcelona Barcelona.10
2006-08-21 20:11
grabbar e de nån som vet nått om morgondagens match mot bayern????

som de ser ut nu visas den inte på svensk tv ... men om nån redan nu vet nån stream eller länk eller nått..så e de bra tack på förhand...
Barcelona Barcelona.10
2006-08-21 20:06
L0S MERENGUES
...
du undrade varför de va så tyst på camp nou..
när jag va i barca märkte jag att majoriteten av fansen e trogna äldre medlemmar som sitter o röker sina siggarer o bara diskuterar... min drömframtid.. hehe

men de e fint folk o jag blev själv lite besviken för jag ville hejja men satt bredvid för fint folk för att skrika HEHEHEHEHE
Barcelona little_master
2006-08-21 19:49
jonteee//
Tack så mkt
Barcelona EsCúle
2006-08-21 19:38
Tack så mycket La Rambla, håller på och laddar ner nu.Nån här inne sa att du skulle lägga upp nått om Ronaldinho också, stämmer det?

Tack amigo! :-)
Barcelona Lionel Andrés Messi
2006-08-21 19:34
Tjena!

Jag undrar om någon har länken till FIFA's världsranking inom klubbfotbollen.

Tacksam i förhand
Barcelona Jontteee
2006-08-21 19:23
little_master

Det är lätt när siden kommer du så finns det en liten ruta där man tycker in tre bokstäver som finns brevid lilla rutan sen klickar du på enter.

Du kommer få vänta i 45sek och efter det så klickar du på lilla rutan igen det kommer få nåt med "klicka här för att ladda ner"
Barcelona R10 - M19
2006-08-21 19:00
Är det någon som vet vart man kan trycka namn och nummer med äkta la liga tryck?
Barcelona little_master
2006-08-21 18:54
Jontteee//
Var ska man klicka på sen..vet ingenting...vore bra om nån hjälpte mig
Barcelona Jontteee
2006-08-21 18:19
Zami-Culé

Dom visar La Masia stället det Barca uppfostrar sina talanger, och det är nåra egna talanger från A-Laget som snackar som sin tid bla bla..

Det va La Rambla som la upp den igår, idag skulle han lägga upp en sak med Ronaldinho..
Barcelona Chileno
2006-08-21 18:17
mycket fin video La rambla.. väntar spänt på delen om Ronaldinho :D
Annons: