/spanien/barcelona/forum/24130.aspx/spanien/barcelona/forum/24130.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Amish
2007-02-22 01:08
Belletti stukade väl foten i en närkamp med Karate Kid, men kunde inte bytas ut då Barcelona redan hade genomfört sina tre byten vid tidpunkten.
Barcelona Rambla
2007-02-22 01:07
Nej det fick jag verkligen inte. Du hävdar det, men dig tar jag knappast på allvar.
Barcelona Rambo~
2007-02-22 01:07
Vet någon vad som hände med Belletti är han skadad?
Amish
2007-02-22 01:06
Rambla,
Du fick bevis under 90 minuter+tilläggstid. Räckte inte det?
Barcelona Evička
Nej, alla culés. Tack för hjälp i sorgearbetet. Nu är det dags att försöka sova, det väntar en tuff dag imorgon.

Bona Nit.
Amish
Barca___-
Ja, Liverpool är bättre i cuper, men som det har sett ut den här säsongen har inget lag i La Liga övertygat extremt mycket och hållit en hög jämn nivå, som t.ex Man United har i England. Så iår tror jag absolut att Liverpool hade krigat i toppen.
Barcelona Rambla
2007-02-22 01:05
Amish:

Du snackar en massa skit. Ge mig bevis på allt det du kallar för filmningar? En stor fet jävla överdrift är vad det är och det vet du.

Dra här ifrån nu, du visar noll respekt och är allmännt provocerande.
Barcelona Barca__-
2007-02-22 01:03
haha. Flygande clowner där har vi det!=)

Amish//

Är inte så säker på det!. Liverpool är mer ett "cup"lag.. Skulle inte hamna top 4 tror jag.
Amish
2007-02-22 01:02
Rambla,
Om filmning hade varit brottsligt hade hela Barcelonas trupp suttit på Death Row...
Barcelona Rambla
2007-02-22 01:00
tarrak:

Skön logik. En brottsling som misshandlat två personer är egentligen inte någon brottsling, men en som blivit tagen på bar gärning låt oss säga 10 gånger är en riktig skurk. Jisses, att man ens ger sig in i vissa så kallade diskussioner.
Amish
2007-02-22 00:59
Barca__-,
Skulle antagligen kriga med Barcelona, Real Madrid, Sevilla och Valencia uppe i toppen. Förmodligen inte vinna dock.
Barcelona Rambla
2007-02-22 00:58
Ämne: Sissoko fick gult ko....
Zzzzzzzz....gäsp

Bona nit!
Barcelona tarrak
2007-02-22 00:58
Vad jag gillar med Liverpoolfans är att de är så konsekventa i sitt fördömande av filmare. Det finns väl ingen scouser som gillar Gerrard?
Barcelona Barca__-
2007-02-22 00:57
Undra hur Liverpool skulle klara sig i La Liga ? Skulle tippa på att de skulle bli ett Mittenlag.
Amish
2007-02-22 00:57
Sissoko fick gult kort utan att nudda Xavi, så varför skulle han inte ha fått rött om han hade brutit foten på Ronaldinho?
Barcelona Rambla
2007-02-22 00:56
Ämne: Rambla,
Sissoko är ....
Du kan garantera? Vilket jävla avancerat skitsnack rent ut sagt. Du kan inte garantera ett skit, inse det. Sen att du så ivrigt försöker slå i oss det är bara skrattretande.
Barcelona Barca__-
2007-02-22 00:54
heh!;

Nä, leder inget vart det här, är inte på humör heller. PL har ju alltid varit den "tuffa" ligan där "riktig" fotboll spelas :)
Amish
2007-02-22 00:53
Rambla,
Sissoko är en skådespelare, men han framstår dock som en nybörjare jämfört med Hollywood-stjärnorna i La Liga.
Amish
2007-02-22 00:52
"Att du föredrar att se på Valencia beror förmodligen på att du är en sådan som föredrar att se filmande clowner istället för riktig fotboll."

Det framstår väl snarare som en diss riktad till Valencia än en till Barcelona?

Och ja, jag ser er göra samma sak i vårat forum.

Om Sissoko hade brutit foten på Ronaldinho i en liknande situation kan jag lova att Sissoko hade fått rött kort.
Barcelona Rambla
2007-02-22 00:51
Barca__:

Nej nej, inte filmar den stor tuffe Sissoko, hur kan du påstå något sådant. Stora tuffa grabbar från PL käkar taggtråd och inte gräs. Ingen idé du fortsätter debattera, det leder ingen vart.
Barcelona Rambla
2007-02-22 00:50
Amish:

Att du föredrar att se på Valencia beror förmodligen på att du är en sådan som föredrar att se filmande clowner istället för riktig fotboll.

Ja för Liverpool med Gerrard i spetsen filmade ju inte i senaste CL-finalen ni spelade? Snacka om att skjuta sig själv i foten. Dra här ifrån pajas om du hela tiden ska förolämpa vår klubb och dess spelare. Ser du oss göra samma sak på ert forum?

Angående Sissoko och Ronaldinhos stämpling. Pinsamt igen, båda efter bollen och båda har säkerligen inte någon intention att träffa den andres ben/fot. Det är trist om nu Sissoko blev skadad, men du kan inte beskylla Ronaldinho för det. Jag föreslår att du beklagar dig hos domaren om han nu missbedömde situationen.
Barcelona Barca__-
2007-02-22 00:49
Tkr verkligen inte ni ska klaga på domarn! Ni fick mycket med er, om jag inte minns fel så fick ni en feldömd hörna och ett inkast nere på egenplan halva som var helt felbedömt ?

Och om vi ska stå och plocka enstaka sitationer så finns det mycket man kan hitta. tex tyckte Sissoko föll relativt lätt i andra halvleks första minut vid Liverpools första frispark, ett jätteläge i mina ögon!
Barcelona Rambla
2007-02-22 00:45
Valdés:

Jag har inte påstått att de spelare du nämner inte hade en stor del av förlusten, tvärtom.

Diskussionen handlade först om Valdés misstag vilka jag också hållt med om. Det jag var inne på hur liten skillnaden är mellan succé och fiasko och jämförde med Reina. Det jag däremto försökte lyfta fram att det inte enbart var Valdés fel att vi förlorade matchen.
Amish
Barca__-,
Om man säger såhär; Sissoko bröt förmodligen foten när han blev stämplad av Ronaldinho i en närkamp, men det var BARCELONA som fick frisparken. Säger väl allt om domarens insats?
Barcelona Evička
abelardo
Mm, de ligger honom i fatet, men han ska ju inte behöva lida för dem hela livet. Cech gör tavlor, jag har sett dem. Det finns inte en målvakt på denna jord som aldrig då och då gör ödesdigra misstag. Jag är den första att skriva under på att det inte var hans dag idag, men vi ska inte såga tidigare prestationer för det.
Barcelona barcalover 3
2007-02-22 00:42
Ämne: giovani //

okej, ....
jag e ganska säker på att henk ten cate häjlpte till mkt i barcelonas spel..ja kände på mig när han gick att laget inte skulle va lika bra länge
Barcelona Barca__-
2007-02-22 00:41
Amish //

snällaa, clowner! jag föredrar fotboll inte ruggby!. Jag föredrar fin fotboll inte gris fotboll som liverpool är väldigt känt för. "gris"pool om jag inte minns fel. blir så fruktansvärt less på folk som säger att alla frisparkar barca får är löjliga, och fort liverpool får frispark så är det solklart! patetiskt !
Barcelona abelardo
2007-02-22 00:38
ok, jag tar tillbax det jag sa om Valdes och ligan i år. Han har faktiskt inte gjort ngt misstag i år i ligan, tänkte nog mer på de han gjorde förra året, detta slank ur mig av bara farten i min missnöjsamhet.

Å andra sidan, jag har aldrig sett tex Cech göra såna misstag. Det är detta som skiljer Valdes från att komma upp bland de riktigt stora målvakterna, än så länge, i mitt tycke.
Barcelona Barca__-
2007-02-22 00:38
giovani //

okej, nja, liverpool har ju som alla vet ett välorganiserat försvarsspel. Men med det anfalls spel Barcelona har så ska det gå vägen.

Barca måste förbättre sitt försvarsspel igen!!. För 2 årsen så var det samma visa igen, försvarsspelet var katastrofalt ibland. Man fixade till det till förra året och då var det peerfaaa !!!.. henk ten catés förtjänst ? jaa det är frågan !
Amish
2007-02-22 00:37
giovani,
Anledningen till att Sissoko orsakade många frisparkar var mestadels att domaren gick på Barcelonaspelarnas filmningar, men självklart fanns det situationer som Sissoko var oborstad i.

Barca___-
Ja, Valencia är lika Liverpool eftersom Benitez har format båda lagen. Att du föredrar att se på Valencia beror förmodligen på att du är en sådan som föredrar att se filmande clowner istället för riktig fotboll.
Annons: