/spanien/barcelona/forum/24124.aspx/spanien/barcelona/forum/24124.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Puyol!
2006-08-25 19:29
Bah! Real Madrid, vinnare av la liga 06/07 my ass! Rijkaard kommer aldrig att tillåta det.
Även om Los Blancos har värvat nya spelare betyder det inte att de kommer äga sönder. Chansen finns att det kommer ta ett tag innan Capello får ordning på laget och skapar en spelstil som ger vinster. Barcelona är ett oerhört rutinerat lag nu och spelarna lever verkligen in i sina positioner och roller. Dessutom..vi har ju "UEFA Best Defender" Puyol .] Hihi, wakawong!
Lycka till Barça ikväll och må det bästa laget vinna!
Barcelona La Rambla
2006-08-25 19:29
Fattades bara detta också. Nu har tydligen Espanyols överklagan angående Puyol och Xavis deltagande gått igenom och tas tydligen upp i högre instans. Skulle inte förvåna mig om de gav titeln till Espanyol fast de blev utspelade så det var pinsamt. Förbannade los Pericos, ingen skam i kroppen.
Barcelona La Rambla
2006-08-25 19:26
Dock har vi en tuff lottning. Chelsea x2 och mitt i mellan Real Mierda borta. Är väl lite symptomatiskt. Ah just det, Uefa gullar ju med oss och ger oss fördelar. Vad tänkte jag på. :-)
Barcelona Suñol_
2006-08-25 19:18
La Rambla// Visst fan ser Valencia farliga ut.
Men med den stämningen som finns i Barcelona(Nej just det den var ju inte så bra) och spelar dom som senast så blir det svårt förlora.
Barcelona La Rambla
2006-08-25 19:17
Tror personligen att Valencia blir farligare än Real. De ser vassare ut.
Barcelona Suñol_
2006-08-25 19:17
Ja herregud, man spelar tydligen ihop ett lag på en månad nu för tiden!?(se Madrid)
När det gäler Valencia så vem ska stå för speluppläggandet? Silva? Baraja? Eller låter man kanterna ta det jobbet och kör två defensiva?
Barcelona La Rambla
2006-08-25 19:11
Äsch, vem bryr sig? Man behöver inte vara raketforskare för att inse det är ultramarängen Kviborg som skrivit den. En omedveten mättnad kan ha insmygit sig och hur är det med harmonin i Barcelona, skulle vara orsakerna till raset? Låter mest som desperata förhoppningar än realistiskt. Visa en trupp som har bättre harmoni än Barcelonas. Real? Hö hö...
Barcelona J26
2006-08-25 19:08
Nr 10

Det var samma visa förra året innan säsongen då med, och jag antar att dom flesta vet hur den säsongen slutade. =)

Det är väl bara ett bra omen eller vad det kallas antar jag.
Barcelona Ghazza
2006-08-25 19:03
Ähh vem bryr sig. Vi vet att vi är bäst. Själv ser jag Valencia som ett större hot...
Barcelona Nr 10
2006-08-25 18:54
haha,,grabbar har ni läst krönikan där någon med väldigt små fotbolls kunskaper placerat Real förre oss hahah vilken idiot eller hur...?

Snart match då vill jag se att vi leker med Sevilla så att man kan njuta denna fredags kväll, för vinna kommer vi att göra 100 procent säker.
5-1 Etoo ggr3,Messi,Ronaldinho
Barcelona La Rambla
2006-08-25 18:21
Och sedan gnäll om att de blir rånade på ramblan när de är halvt medvetslösa vilket också förklarar varför de inte kan erkänna en förlust... De minns inte.

Haha! Garvar ännu...
Barcelona Sóm més que un club
2006-08-25 18:21
Ämne: Grabbar tro inte att....
Att det inte blir lätt är ju helt klart. Tycker inte att värvningarna är så intelligenta. De vann ju ligan enkelt i fjol och det enklaste vore att inte röra laget. Därmed är det tydligt att det är CL som gäller i år vad de än säger. Däremot verkar kollektivet, som är så viktigt i Mourinhos strategi visar på slitningar och sprickor med ett par stjärnor för mycket i laget.
Vi får se men det är inte självklart att han får till ett lag av detta.
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-08-25 18:12
Grabbar tro inte att vi vinner lätt över Chelsea. De har bara gjort smarta värvningar. Så de blir svåra i år:d
Barcelona Sóm més que un club
2006-08-25 18:07
Hoppas att det blir en höjdarmatch idag.

Så fick vi Chelsea i gruppen vilket betyder att man måste stå ut med blekfeta tatuerade stinkpåsar som pissar ner sig på tunnelbanan ännu ett år. Och sedan gnäll om att de blir rånade på ramblan när de är halvt medvetslösa vilket också förklarar varför de inte kan erkänna en förlust... De minns inte.
Barcelona Cule-10
2006-08-25 17:40
Underbart med match ikväll!
Hoppas att ronnie och Co är i form idag( men det är dem alltid ändå):)
Te amo BARCELONA !! VISCA EL BARCA!
Valencia J.T-Ayala
2006-08-25 17:28
Så hur ser dagens startelva ut??=)
Barcelona Zami-Culé
2006-08-25 17:25
from the stars

Men herregud, ska du börja gråta för det eller?

Jag menar, jag bryr mig inte heller (Som La Rambla) så mycket om de där priserna. Men det verkar ha gjort dig väldigt upprörd att just en sån bra spelare som Eto'o fick priset att jag bara kan le pga din avunsjuka.

Hnery kunde lika gärna fått priset, visst, men Eto'o är enligt mig inte värd att mista priset heller. Men vem fan bryr sig om ett barça-fan, visst "from the stars"?
Barcelona Gabriel
2006-08-25 16:48
Brankt

Du har fel, man värdesätter kvällens match väldigt mycket och kommer köra stenhårt för vinst. Det är faktiskt europeiska supercup-finalen vi pratar om här, inget annat.

F.ö så är det riktigt patetiskt att så hur avunsjuka alla utomstående fans är. Har ni ingen självrespekt folk?

Suck!
Real Betis Young Interista
2006-08-25 16:44
På detta länktipset, välj kanalen Swe_Sport så kommer det att vara från svenska kanalen Tv6 :D
men du kan troligtvis se den kanalen på Tv:n om du anstränger dig lite :P

/EriC
Barcelona Decco1
2006-08-25 16:39
vet nån vart man kan streama kvällens match
Barcelona Will
2006-08-25 16:37
Ämne: Går i lite bettingfu....
satsa på kvällens match. Barça vinner lätt ikväll. Celta borta är en tuff match att börja ligan med, även om det var där vi säkrade goldet förra säsongen.
Opartisk fotbollsälskare
2006-08-25 16:18
//Brankt
Ok...
Får ta en funderare, tack för tipset!

Fortsätt skriva er åsikt i frågan tack!
Barcelona Brankt
2006-08-25 16:18
Ämne: Går i lite bettingfu....
Jag skulle tippa på Celta-matchen på måndag. Kvällens match är i mina ögon inte lika viktig som ligan och jag tror att Mr. R kommer att byta in spelare redan i paus. Men, det är bara vad jag tror.

Lycka till!!!
Opartisk fotbollsälskare
2006-08-25 16:02
Går i lite bettingfunderingar inför helgen:
Vilken match har störst chans att gå in?
Kvällens europeiska supercupfinal Barca-Sevilla (1.55 på Expekt) eller premiären Celta-Barca (1.65 på samma sajt). Vad säger ni? Har fyra andra matcher som ska kompletteras med någon av dessa.
Barcelona Ghazza
2006-08-25 15:59
Ämne: Vet någon om det fin....Ja, klicka på Plantilla här till vänster och sätt ihop den själv.

Edit: Såg att Nauticus hade skrivit samma sak nu. Så lika man kan tänka då :)
Barcelona Visca el barca Visca el catalonia y visca el copa
2006-08-25 15:55
Hej..
Till alla ni som vill veta!! Dem 7 cuperna som vi kan vinna eller har vunnit redan är:

Spanska super cupen
Uefa super cupen
Copa catalonia - mot espanol 5 september
la liga- spanska ligan
Champions league
December mot Sydamerikanska lag. det är vad liverpool spelade i föra året
Spanska cupen -copa del rey
kolla länken och läs : Second title of the year
Tack
Barcelona La Rambla
2006-08-25 15:14
Ämne: La Rambla:
Återigen....
Ett skämt? Tror du det är jag som har utsett vinnarna? Kunde inte brytt mig mindre om tex Henry fått det istället. Det du däremot kan vara säker på om han fått det, är att jag under inga omständigheter sprungit runt på olika forum och beklagat mig.

Det är tränarna för de olika lagen som har röstat. Klaga hos dem istället för deras "Barca-slickande". Måste dock påpeka hur roande det är att se hur allvarligt vissa tar detta och deras avundsjuka. Jag är verkligen ledsen för din skull att Uefa istället inte slickar Arses röv. :-)~

Move on...
Barcelona from the stars
2006-08-25 14:36
La Rambla:
Återigen ett skämt i samband med UEFA-awards. Ronaldinho MVP. Eto'o bästa anfallare? Usch. Hata deras Barca-slickande.

Ronaldinho är bästa spelaren, men kom igen är Eto'o en bättre fotboll spelare än Henry?
Det är för fan samma sak o jämföra Lampard med Ronaldinho

Barcelona Suñol_
2006-08-25 14:33
Jaha Chelsea igen jag kan inte tro att det är en slump, ni kanske minns när dom lottade åttondelen förra året då Barca och Chelski lottades även i testomgången!?

Skulle inte förvåna mig om vi kommer möta Chelsea varje år framöver nu...
Real Madrid DIVIDE ET IMPERA
2006-08-25 14:18
:) Humor! Nä men på riktigt, fins det inte någon typ aftonbladets dröm 11. Det fins för P.L, men har ej hittat La liga tyvärr.
Annons: