/spanien/barcelona/forum/24119.aspx/spanien/barcelona/forum/24119.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2006-08-26 00:35
Zizou-Mano

Gracias hermano. Det löser sig säkert och kanske ses vi där :-)
Barcelona Beautiful_ Barça
Nej det fär räcker för mig också. Blir det inte förändringar i forumet så får jag hälsa hejdå med!

Gonatt
Barcelona Lionel_Messias
Jag tycker att Real Madrid ska vinna La Liga 2 år i rad och sedan CL en gång plus supercupen ett par gånger och sedan kan dem komma in på vårat forum. Dem är bara avundsjuka på att vi har vunnit och tror att Barca är svaga pga första förlusten under hela försäsongen (minst 10 matcher). Dem är nog oroade på hur Cannavaro, Emerson, Diarra och van Nistelrooy ska prestera med tanke på att alla spelare som har kommit till RM har totalfloppat. (förutom Zidane).
Hörs igen efter att vi har vunnit mot Valencia. Sedan återkommer jag vid vinsten av El Classico. =D
Barcelona Gabriel
Beautiful_ Barça

Nu läste jag visserligen hela ditt inlägg men faktum kvarstår att jag försvarar vem jag vill. Jag försvarade som sagt aldrig hans beteende ikväll, det jag däremot menade på var att jag fortfarande vill se honom i Barça.

Nu orkar jag inte älta vidare om detta, lets move on.
Barcelona Ghazza
2006-08-26 00:34
Beautiful_ Barça,

Ang La Rambla som moderator så sa han just att han inte skulle vara här lika mycket i framtiden då det var en sådan låg nivå här...
Men det finns säkert andra som är här lika ofta, sådana som läser men nästan aldrig skriver ngt. Jag själv är av den typen. Nu menar jag inte att jag skulle få den rollen, men så att du förstår vad jag menar :)
Real Madrid Zizou-Mano
2006-08-26 00:32
Gabriel

Hmm, tror det var 495 kr. Ordinarie pris alltså, nu är det ju slutsålt så det kostar väl en 795 kr istället.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-26 00:30
Gabriel

Det var just grunderna jag ifrågasatte, vilket du bör kunna ha sett i resten av mitt inlägg. Om du läser mer än den första meningen. Jag påpekade just varför du inte bör försvara honom. Visst ville jag också ha honom innan, men jag har ändrat min uppfattning. Inte bara för att han gjorde så mot oss. Hade han spelat så mot vilket lag som helst så hade jag tyckt lika dant. men nu var det just mot oss vilket gör saken ännu värre.

Ichi
Visst humöret. Men alla jävla filmningarna? Finns inget sätt man kan rättfärdiga hans beteende på.

Och slutligen:
Redaktionen:
Ni bör ge "moderator-jobbet" till LaRambla. Det är ert eget fel tillsammans med marängerna att det här forumet sjunker till sandlådenivå. LaRambla är här inne mer än alla andra, inklusive redaktionen. Han vet vad som är rätt eller fel och vad som hör i forumet och vad som inte gör det. Respektive vem som bör spärras och vem som inte bör- Lägg upp en omröstning på sidan så få ni se bevis!

Ni duger inte.
Barcelona Ghazza
2006-08-26 00:30
Il Phenomeo,

Ingen här inne har tagit från Sevilla segern. Ingen har heller sagt ngt om att Alves inte gjorde det bra. (Han tog ju bort Ronaldinho herregud, hur många klarar det?)

De spelade näst intill perfekt och exakt så som Barca ska tas. Sen att man inte gillar att Alves för hans uppträdande är självklart som Barcafan och klart att man skriver vad man tycker.

Ang ronaldinhos skada så såg det ut som att han tog sig mot baksidan av låret utan att det var ngt honom där. Kunde lika gärna ha varit en liten stärckning som snabbt gick över. Svårt att se sådant då det inte ens behövs en stor rörelse för att det ska komma en.
Barcelona Gabriel
2006-08-26 00:29
Zizou-Mano

Det låter bra. Vad fick du betala för din biljett?
Barcelona Lionel_Messias
2006-08-26 00:27
Barcelona visade förresten världsklass mot Espanyol senaste matchen och visade att dom e orubbliga. Dom har haft 4 matcher också på ungefär 1 vecka och varken Thuram eller Zambrotta har fått mycket speltid. Messi fick inte jättemkt speltid och alla vet att Valdes är en medioker målvakt. Casillas räddade Real flera gånger förra året och ska vara glada att dom inte har Victor Valdes. Valdes är ju just svgaste länken i laget nu men som sagt, Sevilla vann rättvist och det accepterar jag. Inget precis som knäcker laget. Vi har vunnit La Liga 2 år i rad och Champions League. Barca har även kommit före Real Madrid nu 3 år i rad trots att Real har spenderat miljarder på spelarköp. Så alltså att inte ha vunnit en endaste titel på 4 år är att skämmas för och inte en förlustmatch mellan UEFA-mästaren och CL-mästaren. Bit i den amatör. Förresten förlorade Real mot Villareal med 0-1 hemma för någon vecka sen hahahaaha.
Real Madrid Zizou-Mano
2006-08-26 00:27
Gabriel

Ja, killen som sålde biljetterna till mig på Ticnet var själv svensk men han rådde mig att sitta vid spanjorerna då det var mest drag där enligt honom. Tvivlar inte en sekund på det !
Real Madrid Il Phenomeo
2006-08-26 00:24
Visst, det kanske inte är så jävla snyggt att Alves är jävligt på Ronaldhino hela tiden, men det han gör är effektivt. Han gjorde helt rätt, han kämpade för laget och han vet att man stoppar Ronaldhino på det sättet, varför skulle han inte göra det?

Vem har sagt att fotbollen ska vara snygg hela tiden? Sevilla gjorde allt rätt idag, det kan ni inte förneka och istället för att klaga på spelare som spelade rätt och effektiv kan man istället inse att även de bästa har brister som motståndarna utnyttjar.

Han filmar mycket, det håller jag med om och det tycker jag inte är så bra, men vad gjorde Ronaldhino då? När både Alves och Ronaldhino låg ner i 5 minuter och båda hoppade sedan snabbt in i spel igen. Att Ronaldhino låtsades halta gjorde det bara mer skrattretande.
Real Madrid SoFFinHo
2006-08-26 00:24
Lionel_Messias

Jag vet inte om du kollar på Real.
Om real har spelat mot mallorca under försäsongen måste jag ha missat ngt för 1 a gången :O
tänk efter!
Real Madrid alex163 [ Ramos y Seitaridis ]
2006-08-26 00:23
Ämne: Ämne: Pschhht....
Helt ute och cyklar?
Spanien Ichi
2006-08-26 00:23
I vilket fall som helst en mycket god fredags underhållning. Ska glo på babars bilar och se om det är nåt att ha.

nattis
Barcelona Gabriel
2006-08-26 00:21
alex163 [ Ramos y Seitaridis ]

Hah, menar du inte "Visca Madrid" ;-)
Barcelona Lionel_Messias
Ämne: Pschhht, har en pres....
Nämen snälla små Realfanatics. Ni såg Barca's sämsta match den senaste månaden idag och ni bedömer direkt hur bra Barca är osv. Real har bara vunnit 2 matcher under sin försäsong och ett av dom mot Mallorca som var en av La Ligas sämsta lag förra säsongen. Förresten vi spelade iallafall mot Sevilla. Det gjorde inte ni.
Barcelona Gabriel
Zizou-Mano

Nice fan, förhoppningsvis tar jag mig också dit, självklart med den spanska klacken då :-)
Real Madrid SoFFinHo
La Rambla stack, jäkligt skönt nu kan man skriva hur många stavfel som helst utan att få massa kommentarer om hur man skriver - eller det kanske finns andra på detta forum som är lärare.
3-0 ojojoj
2006-08-26 00:20
Barcelona SaMii^
2006-08-26 00:20
haha är vi långt i från nummer 1 i Europa haha ?.. har för mig att CL vinnarna är nummer 1 i Eurupa ? :O
Real Madrid Zizou-Mano
2006-08-26 00:19
Gabriel

Ja, jag har redan bokat biljett och allting. Sitter med den spanska klacken givetvis!
Barcelona La Rambla
2006-08-26 00:19
SoFFinHo:

Visst, om du säger det så måste det ju vara så.

Adios!
Real Madrid SoFFinHo
2006-08-26 00:18
La Rambla

Du måste vara komikernas komiker.
du vet att du är sån som rättar alla brukar altid se dina inlägg härinne.
90% av alla inlägg handlar om stavfel och hur dum den andra är.
lägg ner med dina "lektioner" och prata fotboll.
Ni har bevisat att ni är lååångt ifrån nr. 1 i Europa.
Barcelona La Rambla
2006-08-26 00:17
alex163:

Nej det är du som är tuffingen, som vågar komma in hit och kaxa dig. Det visar verkligen vilken reko kille du är. Hoppas du nu åker på en rejäl avstängning från SF, skulle inte förvåna mig.
2006-08-26 00:17
Pschhht, har en present i länktips.

Vart var Ronaldinho, Messi (storheten själv) och Puyol idag? Nää de koncentrerar sig nog på Celta matchen grabbar. Supercupen är bara skit, bry er inte om den!
Barcelona Gabriel
2006-08-26 00:16
Hah, är inte "visca" ett katalanskt uttryck?

alex163 - culé in disguise ;)
Barcelona Ghazza
2006-08-26 00:16
alex163,

Nej tack, orkar inte ens börja. Då du aldrig kommer ge dig... Det är bara jobbigt.

Rambla, Jag klandrar dig inte. Skulle gjort samma sak i dina skor.
Barcelona La Rambla
2006-08-26 00:15
Ghazza:

Jag kommer att hänga här mindre framöver, orkar inte med den här lekstugan längre. Trist, men det kostar för mycket energi. Får hålla till på La Masia mer istället, där man kan koncentrera sig på Barcelona och fotbollen.

Bona nit!
Barcelona Rambo~
2006-08-26 00:15
SoFFinho varför e du glad för?

Aa vi förlorade en match so what? så länge vi inte förlor mot er svin så är det helt okej.
Annons: