/spanien/barcelona/forum/24102.aspx/spanien/barcelona/forum/24102.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona r.10
2007-02-11 23:56
varför kom inte eto'o in i spel?
Barcelona Ghazza
2007-02-11 23:42
Ämne: Bra ni spelade idag ....Ni får byta honom mot Casillas, Cannavaro och Robinho.. *Not*
Barcelona Relay*
2007-02-11 23:31
Ämne: Tjenare, jag vet att....Undras om det blir lika roligt när Liverpool har 5 mål i baken till hemmamötet på anfield mot Barcelona :D
Brummbrumm
2007-02-11 23:22
Jag vill bara informera er om att jag har en god vän som satt på Nou Camp ikväll. Vidare jag har ställt upp KGB's favorituppställning till arkebuseringen - jag firar av vid signal. Någon som slår följe?
Barcelona R10 - M19
2007-02-11 22:53
Är det någon som har länk/highlights från matchen?
Spanien Romano Africano
2007-02-11 22:53
Hej

Vill bara säga att det är skönt att Barca är tillbaka i form nu. Jag är stor fan av La liga och barca i form speciellt när REM är med är poesi i fotbolls form.

Jag gillar att kolla på Barca och hoppas ni slår ut pool och tar revanch på madrid nollerne :)
Alves//Sevilla
2007-02-11 22:47
Tjenare, jag vet att det är ganska tidigt men vad har ni för känslor innan den svåra drabbningen mot Liverpool. Jag vet att jag har sevilla tröjan just nu men jag är ett större Liverpoolfan. Tror de två matcherna kan bli hur grymma som helst. Gött för er men sämre för oss är att den magiska trion är tillbaka. De kan bli hur farliga som helst för vår långsamma backlinje ( speciellt Riise ). En fördel för Pool är att Benitez som har mött Barca innan vet hur man spelar mot dom. Matchen på Camp Nou bli jag nöjd om vi klarar lika. Det ger oss bra förutsättningar till drabbningen på Anfield. Där bli det tufft för er.
Real Madrid M.Torres
2007-02-11 22:44
Bra ni spelade idag "rivaler" snälla låt oss köpa Iniesta?
Barcelona Leo_Messi19
2007-02-11 22:21
Riktigt skönt med vinst idag, Mycket bra sista kvart, Såg också ut att vara mycket folk på "campen" =)

Barcelona Rambla
2007-02-11 22:18
Bra helg för FC Barcelona. Barça B vann också på Mini Estadi, mot Lleida med 3-0. Tvåmålsskytt Bojan och ett mål av Thaer, nyförvärvet från RM Castilla. Giovani dos Santos spelade bländande fotboll.
Barcelona Barca__-
2007-02-11 22:05
Nått säger mig att Eto'o inte kommer få starta första matchen mot Liverpool!. Som nån sa här nere, nu får han bara 1 match på sig att komma igång inför liverpool. Så det blir säkerligen bänken för etoo första matchen mot Liverpool. eller vad tror ni ?
Real Madrid Real_maria
2007-02-11 22:05
Etooooo /
behöver inte gå till reals forum och skäma ut dej eller dina kompisar..stanna hema.
Barcelona Alesito
2007-02-11 22:04
Barcelona Dani
2007-02-11 22:03
G och J, Myrran m.fl.

Det verkar som att FM-armén som stormat forumet... Men smågrabbarna får väl ta åt sig lite av vad de kunniga (inga namn nämnda, iknga glömda) skriver så kan det bli bra ändå...
Barcelona Myrran
2007-02-11 22:01
Alesito
Ops, såg inte det. Sorry man(eller tjej).

Ang. Rijkaard.
Alla ni som klagar på han. Har någon av er lett ett lag till två raka liga guld i la liga och vunnit CL? Skulle inte tro det. Så jag tror att han vet lite bättre än er vad han gör...
Barcelona Alesito
2007-02-11 22:01
skojare, tror du ja bara hittar på.. intervju med rejkard efter matchen
Barcelona G och J Dos Santos
2007-02-11 21:59
Alesito

vad vet du om det har du direkt kontakt med någon av dem
Barcelona Alesito
2007-02-11 21:58
det var eto'o som inte ville spela och inget annat.. rejkard ville byta in han, men han nekade...
2007-02-11 21:55
Dåligt av Rijkaard, Rijkaard är en pajas, bort med Rijkaar.

lär er att lita på våran general, jag har fullt förtroende för honom och det borde ni också ha. Har försökt motbevisa honom inför matcher och säga vad som e bäst han gör annorlunda och han vinner. Kom ihåg en sak allihopa det är lätt att vara efterklok
Barcelona Myrran
2007-02-11 21:54
Vaddå dåligt av Rikjaard att inte ta in Eto'o? Hoppas ni såg att Belletti fick en smäll på axeln, och då var tvungen att byta för säkerhetsskäl. Hellre att vi har en hel Belletti än 5 min på Eto'o. Har det inte varit nog med skador nu denna säsongen eller vill ni Culés har mer på den fronten??!
Barcelona Etooooo
2007-02-11 21:43
Dåligt av rijkard att inte ta in etoo tidigare. Men de gör inget etoo får hoppa in mot valencia.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-02-11 21:37
Smogen/

Ändrade det direkt efter, Kolla igen så ser du att det står straffen. Ett litet hjärnsläpp från mig :)
Barcelona R10 - M19
2007-02-11 21:34
Härlig match av Barca, visar prov
på framsteg!

Är det bara jag som tycker att det
var fel av Rijkaard att inte sätta in Eto'o
tidigare?

Nu har han bara 1 match och försöka
komma i matchform innan Liverpool matchen!
2007-02-11 21:33
tarrak

Sant men med min fina fingertopp känsla fattade jag att Giuly missar även sådana lägen ibland gissade på miss idag :P
Barcelona Barca 666
2007-02-11 21:32
Madrid cabron saluda campeon beror på att Barca basketslag slog real madrid i finalen samtidigt som Racing matchen på gick därför sa publiken det de gjorde.

Eto'o & Messi back så L'Pool måste vara försiktiga!!!!! Hoppas vi gör en bra period nu gott med en liten gap i toppen!

Forza Barca
Barcelona Smogen
2007-02-11 21:31
Ämne: Vilken match grabbar....
"Vi måste värkligen hedra Valdes, hur stabil som helst. Vilken räddning vid målet."....eh va??? nu skrev du nog fel va? :)

Ang. Etoó. Fan va besviken jag blev att han inte fick spela. Kändes dessutom lite konstigt att byta in Giuly först på högerkanten och sen sätta Messi centralt, där han aldrig brukar spela. MEN, jag antar att Rijkaard hade en jävligt bra anledning till att inte byta in Etoó. Kanske beroende på Belettis axel, eller/och kanske beroende på att Etoó hade känning av skadan.
Inte så konstigt att Etoó blir förbannad heller, men det är nog mer på situationen med skador och inte så mycket på Rijkaard.

hmm...här ser mina åäö bra ut, men inte när jag skickar dom sen, va f*n!
Barcelona tarrak
2007-02-11 21:31
Ghazza/Tyvärr är det väl så för alla lag och det bygger mycket på att det lag som anfaller i första läget springer ifrån den liggande spelaren och därmed kan lotsas att de inte ser den liggande spelaren. När det andra laget ska kontra så ligger spelaren framför dem och är omöjlig att undvika.

G och J Dos Santos/Tillfällig formsvacka, räknade inte med att man kan nicka över öppet mål från 2 meter;)
Barcelona Dani
2007-02-11 21:28
Ämne: Dani/Straffen var so....
Ok, solklar straff - det är rejält irriterande att missa detaljer pga dålig stream, måste ordna upp det på något sätt.

Låt gå för att Belletti är min husgud efter CL-finalen, men han gör fruktansvärt korkade saker ibland. Vi får tacka Valdés för att matchen inte fick en riktigt otäck vändning - vem vet hur det slutat om han inte räddat?!?
Barcelona Rickiboy
2007-02-11 21:28
målen från idag..VISCA
Barcelona Holländaren
2007-02-11 21:26
Victor Valdes, 3
Tar en straff och ser stabil ut. Inte jättemycket att göra dock.

Juliano Belletti, 3
Pigg! Har saknat hans hejdlösa offensiv. Högerbackspositionen är det inga problem med.

Carles Puyol, 3
Inte lika dominant som vanligt av den anledningen att han inte behövde det. Gjorde sitt.

Edmilson, 3
Bättre som mittback än som pivote då man som mittback kan vara lite stabbig utan att skämmas.

Gianluca Zambrotta, 3
Bra insats både offensivt och defensivt men kunde allt kommit någon mer gång på kanten. Väldigt bra defensivt dock.

Rafael Marquez, 3
Gör ett bra jobb som pivote och visar också takt på bra spelkänsla emellanåt. Ganska många felpassningar drar dock ner betyget.

Xavi, 4
Världens säkraste passningsspelare passningsspelade utav bara fan och bra dessutom. Slog tre passningar till målchanser.

Deco, 3
Samma som Xavi i princip, fast passade fel några gånger mer. Spelade bra och kändes riktigt het emellanåt. Trött mot slutet.

Andres Iniesta, 3
Bra men inte exceptionellt bra. Ett par snygga dribblingar här och där och drog inte ner på tempot.

Javier Saviola, 3
Rörde sig mer än vanligt och blev mer involverad i spelet. Verkar ha rätt undermålig kondition för han var ruggigt trött när han gick ut.

Ronaldinho, 4
Två mål är två mål och hyfsat spel i övrigt, utan att vara som när han är som allra bäst. Bra jobbat.

Inhoppare:
Ludovic Giuly, 3
Som vanligt fruktansvärt bra på att löpa hål i försvar och skapa chanser för sig själv och för alla. Dessvärre en undermål avslutare. Ändå nyttig.

Leo Messi, 3
Var bra och hade några dribblingsvändor. Lite ringrostig i vissa situationer och är ingen centerforward.

Oleguer spelade för kort tid.
Annons: