/spanien/barcelona/forum/24099.aspx/spanien/barcelona/forum/24099.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2006-08-26 23:55
Mot Nya Tider

Öh? Du beter dig precis som du är Interfan. Och Figo var magisk? Även om så var fallet så skulle jag gärna uppskatta att slippa läsa sånt här inne.

Du borde nog gå in på Inters forum och fortsätta hylla dem.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-08-26 23:43
Jag såg nyss årets match i Italien.
Roma leder med 3-0 över Inter, men Inter vänder och vinner med 4-3. Det finns bara ett lag i världens just nu som kan vända sånna siffror, och det stavas I N T E R N A Z I O N A L E.

Vilken sjuk match:D Figo var magisk! Cambiasso slet som ett djur, och Vieira sätter 2 baljor. Zlatan var bra, men missade ett gyllene läge på slutet, inte bra:´´. Men mycket starkt av Inter, för Roma spelade ut de i första halvlek.
Barcelona Puyol - The Wall
2006-08-26 23:16
Asså jag har inte fattat har Joaquin lånats ut?
Barcelona Blåröd Spabs
2006-08-26 22:27
Synd att dom inte visar barca på tv4+ på måndag...
Barcelona Ronaldo de Assis M.
2006-08-26 22:12
Etoo_//

Givetvis tror jag på mitt lag, men nu säger jag vad jag tror inte vad jag hoppas.
Barcelona Menos Mal
2006-08-26 22:06
ang. Sevilla, alla lag kan göra en dålig match.

Sen angående Bommel, tycker jag nog att det är ganska okej att han går ifrån klubben. Ok, håller med känns 'billigt', men han har inte riktigt lyckats så bra i blaugrana som man kanske hoppats. Känns jobbigt att bänka en sådan bra spelare, då tycker jag att det är bättre om han går till Munchen och får mer speltid :-)~
Etoo_
2006-08-26 21:57
Ämne: Real Madrid vinner l....
Seriöst inte vara taskig mot dig eller andra som tycker som dig! MEN man ska ALLTID tro på sitt lag!

Vet att Real kommer vara bättre än förra men inte bättre än oss tyvärr! Verkar som om du har blivit lite rädd att vi ska vara dåliga bara för att vi spelade dåligt igår...TRO MIG vi kommer krossa allt o alla i år!

VISCA EL BARCA!
Barcelona Kamelen
2006-08-26 21:57
Va fan! van Bommel till Bayern för €6M? En skitsumma för van Bommel som ändå är i sina bästa stunder är en mittfältare i världsklass. Otroliga djupledslöpningar, kombinera det med Ronaldinhos magiska passningar så blir det jubel. Dock har det väl inte hänt särskillt ofta tyvärr. Men visst är han värd mer än €6M, som någon sade. Minst €10M.

Om någon nu undrar varför jag inte skrivit på ett tag så beror det på att mitt internet krånglar.
Barcelona La Rambla
2006-08-26 21:51
Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo:

Det är lugnt, jag bara skojar med dig. :)
Men för den skulle behöver han ju inte ingå i ditt namn här, blir så långt. Nåja, det är upp till dig.
2006-08-26 21:51
Real Madrid vinner ligan tyvärr. Det är vad jag tror. Tvåa blir barcelona och trea Valencia. Det blir väldigt intressant med dessa tre giganter i toppen...
Barcelona Rambo~
2006-08-26 21:50
Ämne: Ämne: Tjenare....
Okej tack broshan :D
2006-08-26 21:48
jepp, valencia-betis går på tv4+ 21.55
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-08-26 21:48
La Rambla jaja men fakeronaldo råkar va min favoritspelare
Etoo_
2006-08-26 21:47
Ämne: Tjenare vet någon vi....
tv4+ 21:55 börjar den matchen wiss...
Barcelona Rambo~
2006-08-26 21:47
Tjenare vet någon vilken kanal som visar betis vs valencia?
Barcelona La Rambla
2006-08-26 21:46
Ämne: Vill bara säga att j....
Populärt och byta namn visst. Men varför sådana krångliga och långa namn? Sen dessutom till fakeRonaldo? :-)~
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-08-26 21:41
Vill bara säga att jag har bytit namn Från fc barcelona #20 Till fc- barcelona / Cristiano ronaldo .
Barcelona Rolé
2006-08-26 21:39
Van bommel kom ändå gratis till klubben så vad vi än får för honom så är det ju bra. Tror knappast att klubben vill bli av med honom eller liknande, snarare så att Van bommel vill ha speltid och Rijkaard kan ju inte lova honom det så det är bäst för spelaren om han lämnar. Så behöver inte vara giriga.

Jag vill se Jordi Gomez ta hans plats :D men annars som sagt Crosas, sen sastre och valiente kan spela pivote då kan motta spela högre upp tex så det är lugnt.
Barcelona Xoonix
2006-08-26 21:32
vår käre rijkaard kanske är så envis att han inte kan erkänna att han har fel om saviola, vem vet? men har dom ens försökt förhandla ner hans lön nyligt?
Barcelona Fc Barcelona # 20
2006-08-26 21:29
Puyol - The Wall håller med dig varför ska han ge Ezquerro mer speltid . tycker faktist synd om saviola han är en underbar spelare . men så är det med hårda tränare !
Barcelona Xoonix
2006-08-26 21:28
Det var billigt, men samtigt mer än vad vi betalde eller hur?;) haha
Tycker Saviola är bättre än Ezquerro......har alltid gillat honom...
Barcelona La Rambla
2006-08-26 21:28
Ämne: Fan va billigt han s....
Det är ju det som är så typiskt för Rijkaard. Han är envis och står på sig. Tills nu så har man ju inte haft anledning att klaga på honom. Efter 2 ligatitlar och CL-vinst så är väl vi de sista som ska ifrågasätta honom trots att vi har spelare vi gillar bättre än vissa andra. Som sagt, hoppas Rijkaard tänker om. Ezquerro bidrar då inte mycket på planen, möjligtvis på träningarna.
Barcelona Puyol - The Wall
2006-08-26 21:26
Fan va billigt han säljs vad håller de på med han är åtminstone värt mer än 100 milj kr.

Tycker synd att de inte ger Saviola en chans tycker han är värt det faktiskt.Undrar vad Rijkard tänker på när han t.ex. ger mer speltid till Ezquerro än vad Saviola skulle få bara för han inte ingår i planerna.
Barcelona La Rambla
2006-08-26 21:24
Gabriel:

Tja, jag tyckte visserligen 12 lät för bra för att vara sant, men minst 10 tycker jag man borde kunnat få ut.
Barcelona Gabriel
2006-08-26 21:23
La Rambla

6? Nej fy fan, det är det inte värt!
Barcelona La Rambla
2006-08-26 21:21
Hm, nu är det visst €6m som gäller. Genast känns affären lite sämre. Om Bayern går vidare i CL så blir det ytterligare €1m. Först så försökte Bayern få låna van Bommel, men det gick inte Barça med på. Han åker till Munchen i morgon för läkarundersökningen och skriver troligtvis på redan på måndag.
Barcelona Xoonix
2006-08-26 21:21
Tycker det har varit rätt tyst kring Saviola, nån som vet mer? Det vore ju ren idioti att skicka upp han på läktaren en hel säsong, dom har ju ändå hans lön att betala av, då är det väl lika bra att nyttja hans tjänster och ge han en chans att riktigt visa vad han går för
Barcelona La Rambla
2006-08-26 21:17
Vi får alla hoppas på att Rijkaard tänker om. Det är ju inte så precis att vi borde förstärka ett redan starkt Sevilla med el conejo. Hemska tanke. :(
Barcelona Xoonix
2006-08-26 21:14
Jag tycker verkligen Barca ska behålla Saviola, speciellt nu när nya härliga miljoner trillar in från Van bommel, Saviola har varit aldeles lysande under försäsongen!
Barcelona Gabriel
2006-08-26 21:13
La Rambla

Det kan mycket väl vara så men jag tänker främst på att han kanske ändrade sig eftersom vi nu fått Thuram vilket innebär att även Marquez kan gå in på mittfältet. Dessutom har vi köpt Gudjohnsen som också kan spela där, samtidigt som Saviola spelat strålande. Och både du och jag minns Rijkaards blick senast Saviola gjorde mål.
Annons: