/spanien/barcelona/forum/24096.aspx/spanien/barcelona/forum/24096.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi 10
2006-08-28 18:10
Läste just att de spekulerar i att Giuly spelar istället för Messi då blir jag lack riktigt lack. Utan Messi och Ronaldinho skulle det bli riktigt tungt. Guddy till vänster kan jag köpa men Messi måste spela
Barcelona Blaugrana_1899
2006-08-28 18:01
Kamelen: Jag hoppas verkligen Eídur får chansen från start nu, jag orkar inte sitta och bli lack på Giuly, tycker inte han är ens en kandidat till våran startelva då han nästan bara är bra på att springa, annars så misslyckas han oftast med sina försök i att ha bollkontroll osv, så Messi till höger, Eto´o i mitten Eíder till vänster, då kan han kliva in med sin tungd i mitten och vänsterbacken kan löpa runt han på utsidan, det blir nog ett vinnande recept ikväll, sen en Messi på spelhumör samt en målfarlig Eto´o fixar segern ikväll! Força !
Barcelona Kamelen
2006-08-28 17:58
Vem ser ni helst som Ronaldinho´s ersättare denna afton då? Själv hade jag väldigt gärna sett Eídur från start med startposition från vänster, precis som Ronaldinho. Han slår gudomliga djupledspassningar á la Xavi och fungerar bara sammarbetet mellan just Eídur och Sammy så lär det bli riktigt bra anfallsspel.
Barcelona Messi 10
2006-08-28 17:54
3 timmar kvar till premiären verkligen viktigt att de tar sig i kragen. Jag tror det är bra att Ronaldinho inte är med för då fattar de att de måste kämpa. Jag fattar inte hur man kan ha sådan dålig inställning som mot Sevilla det är verkligen till att bjuda in alla andra lag att höja sig mot Barca nu känner alla att de kan spöa oss. Innan var de nog lite rädda och vi hade en del gratis nu är det bara att bygga upp det igen. Är lite orolig för Marquez, Xavi och Motta de har sett riktigt tröga ut på sistone hoppas definitift att få se Zambrotta från start då blir det åka av. Jag tror Messi kommer ha riktigt kul ikväll
Barcelona Garrincha.
2006-08-28 17:53
La Rambla: Tackar för länken! Vet du ifall deras onlinestreamar håller bra kvalite? Det brukar ju variera så fasligt. Jag kommer att bli vansinnig om linjen visar sig vara överbelastad, jävla tv4!
Barcelona La Rambla
2006-08-28 17:39
Ordem:

Det stämmer, TV4 har köpt in sig i Sport-Epressen.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-08-28 17:34
Rambla

Samarbetar Sport-expressen och tv4 eller? Trodde tv4 skulle sända alla matcher, fyf-n vad besviken jag är nu!

Tack för länken btw.
Barcelona La Rambla
2006-08-28 17:23
Stream för i kväll. Själv bänkar jag mig framför TVn. :-)
Barcelona Ordem e Progresso
2006-08-28 16:57
VAAA? Sänds matchen på Sport-expressen?! Jag trodde det var på tv4, fyfan! Nu sket sig det. Kan man inte se matchen ikväll. Kan det bli värre?
Barcelona 19
2006-08-28 16:29
Captian Fabuloso Cave Of Hair.

OK Tack
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2006-08-28 16:27
19/

Inget att oroa sig för, det är säkert så att då tidningen trycktes så var allt detta med rättigheterna inte fastslaget, alltså skrev de bara in vad de skulle visa istället för fotboll.
Barcelona 19
2006-08-28 16:09
I tidnigen stod det att Sport-Expressen skulle visa Hästlöpning eller något sånt, ska dom visa det eller La Liga ?
Barcelona Blaugrana_1899
2006-08-28 16:03
Ligapremiär om ca 5 timmar! mot det 3e ligaguldet irad! :D

Força!
Barcelona r.10
2006-08-28 15:48
hur blir macther idag da??
Jag tror att grabbarna kommer vara tända och gå ut o köra för max..;)

VISCA BARCA!
Barcelona Ultras_Bosnien
2006-08-28 15:47
Kan någon vettig människa här, (La Rambla, säg du det), förklara VARFÖR jag hörde Barcelonas hymn igår på Bernebeu? I början av matchen så hörde jag åtminstone melodin på våran tot el camp hymn och jag undrar varför dem sjöng det?

Dem kanske hade annan text än själva hymnen, men varför får dem för sig att sjunga melodin på våran klassiska hymn?
Barcelona La Rambla
2006-08-28 15:30
Jaha, van Bommel klar för Bayern. Lite vemodigt känns det allt. Speciellt när man vet att han helst av allt hellre hade stannat kvar om han garanterats mer speltid. För enligt honom själv så har han ju trivts otrolig bra i staden Barcelona. Detta var trots allt det bästa som kunde hända för hans karriärs skull. Tror nog att han har mycket kvar att ge och en vilja att att spela kvar i landslaget, därav flytten misstänker jag.

Lycka till i Bayern Mark!
Barcelona Rickiboy
2006-08-28 14:58
då var den saken klar...
Barcelona Ghazza
2006-08-28 14:46
Ahh den väcker minnen till liv igen...
Barcelona Barca 1899
2006-08-28 14:41
Fabregas

Här är den.
Barcelona Fabregas
2006-08-28 14:30
La Rambla:

Vart kan jag hitta den videon som dom visar i aftonbladet när Barca var i los Angeles och mötte Kobe Bryant!!!!

Tacksam för svar!
Barcelona Suñol_
2006-08-28 14:21
"Real tror jag, släpper in minst mål i år och vinner la liga trots den halvtröga starten." Realredaktionen är som vanligt ödmjuka och förutseende ;)
Barcelona BRC
2006-08-28 12:40
Tycker det är synd att Bommel gick. Han var inte ordinare på något sätt, lite kantig i sitt spelsätt. Hade tyvärr en förmåga att stoppa snabba spelvändingar. Men tycker att det är helt rätt av Barca att släppa honom. Är trångt på mittfältet. Sedan ser jag fram emot att se Iniesta destro mer. Bara vi inte lutar oss tillbaka och tro att det är ett självsplande piano. Det är det inte. Är hårt arbete som gäller. Och måtte för guds skull att moralen finns kvar under hela säsongen.
Barcelona KeLLeFeNi
2006-08-28 12:34
Vinst idag grabbar...Barca vinner med 2 - 0, två mål av ETO :D

Visca el Barcaa!
Barcelona Nemo
2006-08-28 11:56
Ingen som gråter floder över att Bommel har lämnat? Inte direkt troligt, han hjälper till med konkurrensen. En övergång till Bayern München var inte direkt chockerande, det är allmänt känt att dem ville ersätta honom med Ballack. Lycka till Bommel.

Hysén var komisk när han påstod att Valdés aldrig gör en tabbe, han måste ha följt Barcelona på text-tv förra säsongen. Med lite rutin kommer Valdés bli en väldigt bra målvakt.
Barcelona Majsan
2006-08-28 11:17
Brankt/
Barcelona BRC
2006-08-28 10:28
En fråga som jag funderar på är hur man ska bäst löser sådan här situationer.
Lånar ut spelare, säljer spelare billigt, väntar på ett bra bud, låter han sitta ut kontraktet ut eller sätter han på free transfer??

ser gärna att man säljer honom billigt. Hellre det än att sitta och betala honom en löjligt hög lön.
Barcelona La Rambla
2006-08-28 10:15
Ämne: Tror inte att Kanine....
Dessvärre ser det nog ut så. En bosman-övergång hägrar nästa år och då kan agent och kanin stoppa en beskedlig summa i egen ficka. En spelare som du nämnde ej är ordinarie, ska inte ha över €3m i årslön när det finns flera nyckelspelare som tjänar lägre. Sätt det i paritet med vad Joaquin fick för lön i Valencia, €1,5m. Valencia verkar vara en riktig budgetklubb, kanske därför också Ayala lipar om sitt kontrakt.

Nåja, flera canteraspelare är snart mogna att ta steget upp, jag ser hellre en sådan utveckling.
Barcelona Brankt
2006-08-28 09:56
Finns det någon sida på nätet som visar kvällens match?
Barcelona BRC
2006-08-28 09:54
Tror inte att Kaninen vill gå ner i lön. Vill väl egentligen ingen. Är ett guld tillfälle för en agent att kunna tjäna en hacka. Tyvärr så blir det Barca som blir lidande. Hoppas att kaninen spelar i en annan klubb innan fönstret stänger. Sälj honom billigt, han lön motsvarar inte hans prestationer, om det skulle behövas. Kan lätt sprida missämja i ett lag om en spelare som är långt ifrån startelvan har högre lön nyckel spelare. (har inte exakta siffror, men ni förstår nog min poäng). Enligt mig borde kanin j*vl*n spela i något annat lag fortare än kvickt.
Barcelona Suñol_
2006-08-28 02:18
"The whistles are generalized but soon they are all over. To max volume it sounds the hymn of Real Madrid." Ho ho viserligen från Barcavänliga Sport men endå...
Annons: