/spanien/barcelona/forum/24091.aspx/spanien/barcelona/forum/24091.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid #Daebes//Zizou#
2006-08-26 08:48
Marquez-Puyol kunde inte markera igår jag vet inte vad som hände me dem men längtar efter matchen på måndag när thuram o zambrottta spelar då kanske barca kan spela defentiv BRA!
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2006-08-26 08:46
test
Barcelona Ronaldinhooo :)
2006-08-26 08:27
Ärligt talat, vårat kära Barcelona spelade USELT igår. Men det lär bli bättre till måndagen. Tycker inte ni att man borde ändra i backlinjen? Det funkar ju tydligen inte med Marquez-Puyol, så sätt in Thuram bredvid Puyol och in med Zambrotta på ena kanten och Gio på den andra.

Barça, Més que un club
Real Madrid Figolina
2006-08-26 04:07
Ämne: go kväll... tänkte b....
Mycket klokt och insiktsfullt..så är det, upp och ner, man kan inte alltid vara på topp.
Det ska bli intressant och se om det blir någon förändring på laget när nu inte Henk Ten Kate är med längre.
Barcelona El_Barca
2006-08-26 02:52
go kväll... tänkte bara säga att de fanns ingen vilja i barca i gårdaganes match... fruktansvärt dålig match i mina ögon.. hoppas de inte finns kvar i deras huven till matchen mot celta... Deco.Ronaldinho.Messi. deras sämsta match sedan dem kom till barca.

god natt alla barca fan (v)
Barcelona Lionel_Messias
2006-08-26 02:47
Palla Realfansens Halasnack. Låter som BS och det enda dem kan uttrycka sig med efter 3 år utan titel och att ha blivit förnedrade av både storlag och smålag.
Svartblåa Armén
2006-08-26 02:15
hej jag bara en fråga till er hur mycket äger ni av riquelme? och synd attni förlora idag men ni brukar väl förlora mot sevilla !

FOrza Inter !
Real Madrid Il Phenomeo
2006-08-26 01:31
Ämne: Phenomeo,

Klart a....
Jag vet mycket väl vad du menar. Jag är milanista. Vad tror du jag kände när vi mötte Lyon och det stod 1-1 i 87:e minuten, eller när vi förlorade mot er.

Men faktum är, att ni har blivit alldeles för bortskämda med vinster och underbar fotboll. Det är därför ni blir förbannade när ni förlorar en match, nu vet ni hur det känns. Jag blir förvånad över att ni blir så arga för att förlora, eller att alves är så på ronaldhino. Det kan vara nyttigt för er.

Det är också därför jag blev glad när Barca förlorade, eftersom ni alltid vinner. Det är dags att förlora också.
Barcelona DeeJay
2006-08-26 01:20
La_Rambla själv har ju vissa problem med att hålla sig till reglerna, så det känns som ett tveksamt val.

Heja Barca, ska man spela fotboll med inställningen att matcher vinner sig själva så kommer vi få se en säsong á la Real Madrid.
Real Madrid d.said
2006-08-26 01:19
grabbar ni behöver inte bli så upphetsade för att real fans retar er..det tillhör..rivaliteten är stor och såklart man blir glad som real fans när ni torskar!
Barcelona Ghazza
2006-08-26 01:08
Äsch, det enda man kan göra är att ignorera det. De lär väl skämmas när de växt upp. :)
Barcelona Rambo~
2006-08-26 01:05
Ämne: Rambo~,

Sänk dig ....
Ja det är sant det du säger men man blir så jävla arg. Jag är ingen person som kan sitta o garva när någon sitter o snackar skit om mitt lag mitt framför mig, eftersom då respekterar de inte mig. Samma skit här, de respekterar inte vårat forum. De bårde åka på en grov avstägning.
Spanien Vámanos cañoneros
2006-08-26 00:57
Beautiful_ Barça//

Jag vet vad du menar och jag inser problemet. Ett förslag är att de vettigare fansen på t ex Reals forum kanske kunde föregå med gott exempel och avråda Real-fans att komma hit och skriva skit.
Den politiken brukar faktiskt fungera hyfsat. Skicka ett PM till Reals redaktion.

På det hela taget tjänar ingen på pajkastning. En enkel inofficiell regel borde ju vara att man på sitt eget forum bör kunna hyckla motståndare (det tillhör supporterskapet) men om man som gäst skriver inlägg på andra forum bör man visa respekt för det laget och dess supportrar, annars har man inget där att göra.
Easy peasy, egentligen.
Barcelona Ghazza
2006-08-26 00:53
Rambo~,

Sänk dig inte till deras nivå. Låt dom skämma ut sig själva. Det enda man kan göra är att skratta.
Barcelona Rambo~
2006-08-26 00:51
Soffiho...

Jag är helt allvarlig. Vadå är du rädd?
Barcelona KeLLeFeNi
2006-08-26 00:50
Jag tror Barca kände sig allt för säkra innan matchen...man har vunnit över Espanyol och krossat Bayern. Nu har de iallafall ett och annat o tänka över inför liga starten.
Real Madrid Zzizou#5
2006-08-26 00:49
hahaha sluta skojja barca..inse faktum att barca hara blivit sämre å Real bättre haha..sikken utklassning( va glada att ni kom undan mä 3-0 för d borde tom vatt 4 å 5-0)..man kan säga att ni har allt annat än en bra början på säsongen ..men men allting kan hände å ja säger lycka til haha
Real Madrid SoFFinHo
2006-08-26 00:48
Rambo

Orkar inte kommentera det där "fjortisinlägget".
Barcelona Rambo~
2006-08-26 00:46
Soffinho

Ska du komma på SWE-SPA?

Om du ska komma så kommer jag leta upp dig
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-26 00:45
Vámanos cañoneros

Visst har vi i detta forumet alltid föregått med ett gott exempel. Men när massa omogna Mierda fans tillåts komma in här och provocera så kan man inte göra mycket än att bli irriterad. Ska man inte ha åldersgräns eller förbud mot vissa fans så får man ha en ordentlig moderator. Visst får en moderator uttrycka sina åsikter. Det här är ett BARCELONA forum trotts alla vita tröjor här inne.

Idioter som inte har annat att glädja sig åt än Barcelonas förluster.

Har någån sett några av Sevillas fans här inne ikväll? Inte jag iallafall.

Nu hälsar jag hejdå för sista gången. Återkommer när det skett positiva förändringar.

Gabriel
Visst men jag tror inte jag är så lämplig, då jag har "för starka" känslor för barcelona och dessutom ett hett temperament.
Real Madrid SoFFinHo
2006-08-26 00:42
Beautiful_Barca

JAg hoppas ni inte vill ha La Rambla så att han kan spärra alla som skriver fel. Det funkar ju inte.
Barcelona Gabriel
2006-08-26 00:42
Beautiful_ Barça

Redaktionen känner sig säkert väldigt uppskattade av dig nu. Du kanske borde tänka på att de gör detta frivilligt utan betalt, sedan har La Rambla vid ett flertal tillfällen sagt att han inte vill bli moderator så det kan du redan nu glömma, bortsett från att han ändrar sig. Sedan har många i redaktionen tentor att tänka på osv. Om du verkligen vill ha en ändring här inne så kanske du borde föreslå dig själv som moderator och vänta på ett svar ifrån redaktionen.
Real Madrid Zizou-Mano
2006-08-26 00:41
Gabriel

Det gör vi säkert. Buenas noches mi amigo !
Barcelona Ghazza
2006-08-26 00:40
Phenomeo,

Klart att ens känslor tar över ibland. Kanske därför man kallade honom svin osv. Han gör ju det otroligt fult men ändå så effektivt. Försök sätta dig in i våran sits. Om han skulle göra så mot ditt lag. Iaf orkar inte snacka mer om detta. En ny match på måndag grabbar!

Beautiful_ Barça,
Jepp, på pappret är han den bästa, då man alltid ser honom här. Är det något man undrar har han svaren och tipsar alltid om länkar osv. Frågan är bara om han känner suget.
Barcelona AlexC
2006-08-26 00:40
Redaktionen:
Ni bör ge "moderator-jobbet" till LaRambla. Det är ert eget fel tillsammans med marängerna att det här forumet sjunker till sandlådenivå. LaRambla är här inne mer än alla andra, inklusive redaktionen. Han vet vad som är rätt eller fel och vad som hör i forumet och vad som inte gör det. Respektive vem som bör spärras och vem som inte bör- Lägg upp en omröstning på sidan så få ni se bevis!

Ni duger inte.

Att göra la Rambla till assissterande forummoderator är något som jag föreslog på redaktionsforumet för ungefär en timme sedan, vi får se hur förslaget möts av övriga redaktionsmedlemmar. Anledningen till att ingen rensat upp är att jag (enligt MSN) är den ende vakne redaktionsmedlemmen och att jag, p.g.a. att jag är relativt färsk på redaktionen, inte hittills fått någon snabbkurs i hur allt skall göras när man spärrar användare.

Förhoppningsvis får vi ett kanske detta forum att bli bättre rensat från den sortens smuts som vissa maränger bidragit med ikväll, jag vill inget hellre.

Sedan är det där sista du skrev ganska klumpigt men lämpligt om man vill bli spärrad. ;-)

/Alex, Barçaredaktionen
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-26 00:39
Ghazza

Förstår vad du menar. From time to time är även jag en sån. Brukar läsa igenom alla meddelanden på forumet men jag är väl inte här lika ofta som La Rambla. Menar bara att han känns som den som är mest angagerad och alltid är här. Dessutom tror jag att han gärna skulle ta ansvaret.

Gabriel

Ja, jag kan väl inte hålla med dig ikväll. Vill verkligen inte ha honom i Barcelona. Men diskussionen känns ganska avslutad ändå, så lets move on.
Barcelona Rambo~
2006-08-26 00:38
LOl jag har 4 biljetter fick vardera för 200 kr:D
Köpte de innan vm startade
Real Madrid Il Phenomeo
Ämne: Il Phenomeo,

Inge....
Joo, det var någon/några här inne som klagade på att Alves var för ful och ett svin som kämpade så hårt.

Visst, man kan aldrig veta exakt om Ronaldhino hade ont eller inte, men faktum var att han låg i gräset och tog sig för på låret eller vad det var i 5 minuter, haltade in på plan och verkade helt frisk efteråt.

Därför tycker jag att det var en filmning. Dessutom gick dem knappt in i varandra, förstår inte vad som ska kunna skada båda så mycket. Jag tycker båda filmade.

Men som sagt, man kan aldrig veta 100% om en spelare filmar eller inte.
Barcelona Hoshiar
Sevilla förstjänade att vinna tycker jag och man skai nte skyla på domaren. De försvarde sig bra och vi skapade ingeting och Dinho.etto var dåliga som fan. Grattis Sevilla
Spanien Vámanos cañoneros
2006-08-26 00:37
Beautiful_ Barça//

Som utomstående är det kanske fel att lägga sig i hur Les Rambles ska skötas men jag håller inte med dig. Ge inte "moderator-jobbet" till La Rambla. Då måste han hålla inne med vissa sköna inlägg/kommentarer och det förlorar alla på.
Hjälp i stället honom och andra att hålla en hög nivå genom att föregå med gott exempel.

Adios.

Annons: