/spanien/barcelona/forum/24085.aspx/spanien/barcelona/forum/24085.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ghazza
2006-09-06 13:36
Visca el Barça Visca el catalonia y visca el copa,

Bara för att han har en synpunkt så behöver du inte ifråga hans lagkänsla. Sedan säger han att Eto'o just är Afrikas bästa, men att det är synd att han ett sådant betéende.

Edit, såg nu att han bara hade skrivit fem inlägg. Men han kunde lika gärna vart en culé.
Barcelona Jay-z
2006-09-06 13:35
Visca el Barça Visca el catalonia y visca el copa// Om jag ska va ärlig så håller jag på Arsenal. Men valencia och real hehe driver du dom är mina hat lag och kommer altid vara ett utav mina hat lag på grund av min passion för barca..Vådå då

Visca el Barça Visca el catalonia y visca el copa // Eto'o är Afrikas bästa just nu men han och essien spelar inte på samma position så jag vet inte hur du kan jämföra så olika spel stilar. Därimot är han inte Afrikas bästa spelar genom tiderna tro mig jag vet
Barcelona La Rambla
Jayz:

Jag vet inte om man kan se deras träningar, möjligtvis på Barça TV. Men den får man inte in här i norra Europa.

Det som däremot är lite lustigt är, att dina två första inlägg på detta forum handlar om den dåliga stämningen mellan Ronaldinho och Eto'o. Hmmm...

När alla andra som följer Barça någorlunda vet att det mer eller mindre existerar en vänskap som mellan två bröder.
Barcelona alk
hallå det blir ingen barca i tv denna helgen =(
Barcelona Visca el Barça Visca el catalonia y visca el copa
2006-09-06 13:32
Till Jay-z:
Säger du att etoo inte är afrikanska bästa spelaren Skojar du??
Vem tror du är bättre Drogba eller Essien?!!?!?!
Han är den bästa Afrikanen i historian av afrika
Barcelona Visca el Barça Visca el catalonia y visca el copa
2006-09-06 13:28
Till Jay-z:
Ronaldinho och Eto'o trivs inte ihop?
skojar du eller!!
Vem hejar du på real eller valencia??
Barcelona Jay-z
2006-09-06 13:23
La Rambla // Kan man se barca träningar nån stans för den här känslan dödar mig inombords. Vill verkligen kolla om jag har fel brukar oftast gå på känslor hoppas den är känslan är fel..
Barcelona Ghazza
2006-09-06 13:19
Du är rolig du... Om det är några som kommer överrens så är det Ronaldino och Eto'o. Verkar som om du har läst lite för mkt tidningar som har haft lösa påståenden.
Barcelona La Rambla
2006-09-06 13:15
Ämne: Grabbar vet ni vart ....
Haha! Ronaldinho och Eto'o trivs inte ihop?

Nu har jag läst allt...
Barcelona Jay-z
2006-09-06 13:02
Grabbar vet ni vart man kan se barca träningar asså jag lite orolig över stämmningen i truppen. Ronaldhinho ler inte lika mycket ett bevis såg vi på matchen i går. Alltså jag har alltid haft en känsla av att han och Eto´o inte trivs i hop, eller snarare att Eto´o inte trivis med Ronaldhinho. Som Afrikan så kan man i bland skämmas över Eto´o på grund av hans betende han är ju trots allt en utav Afrikas bästa spelare
Barcelona A Seleção
2006-09-06 12:34
Initial

Varför tror du Ronaldinho skulle lämna till Milan inom ett år? En ny utmaning? Jag tycker inte alls det låter troligt.
Barcelona Messi 10
2006-09-06 11:07
Jag gillade brassen också spelade enkelt grym boll kontroll och ett härligt skott skulle mer än gärna se honom i vårt lag vi behöver lite nytt blod...Riktigt tråkigt med Dos Santos skada som ni kanske diskutterade igår har inte läst något dock. Hoppas han blir bra lagom till vinter transfern och att passet är klart då fick just Don Balon extra liga från Spanien skön läsning speciellt betygsdelen på alla spelare Ronnie etta och Riquelme tvåa med minsta möjliga marginal Alves inte helt oväntat riktigt bra betyg.
Barcelona Initial
2006-09-06 09:50
Enda sättet Ronaldinho skulle lämna för milan är om han av någon orsak skulle bli utfryst på camp nou...vilket inte lär hända...sen är det klart att killen har ju redan vunnit la liga 2 ggr, CL och VM så han kan ju tänka sig vilja ha en ny utmaning...men pengar har han redan i barca...förtroendet...ett otroligt bra lag...så han lär inte lämna nu men om nåt år kanske till ett storsatsande Milan eller så
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2006-09-06 09:01
En intressant spelare som Barca borde sätta ögonen på är vänsterbacken Marcelo från Fluminense. Han spelade igår i det brasilianska landslaget mot Wales och imponerade. Hans spelstil är sig lik Roberto Carlos, hårda skott och grym teknik samtidigt som det stämmer för honom i defensiven (även om han inte mötte världsklass igår).

Själv tycker jag att det är den positionen i Barcas lag som behöver mest föryngelse, både Sylvinho och Gio har kommit upp i åren. En back från brasilien som kan dominera en hel kant ensam som Cafu och Carlos gjort skulle smaka väldigt gott.

Ni som såg matchen igår eller som sett honom i Fluminense, vad tycker ni om honom?
Barcelona La Rambla
2006-09-06 00:07
Lite trevligare nyheter.

Ronaldinho:
Milan? Jag tänker bara på Barcelona! Brassen insisterar att i hans huvud existerar bara Barça.

Känns tryggt att läsa. :)

Bona nit!
Barcelona Evička
2006-09-06 00:02
Ja, vi behöver förhoppningsvis inte vara alltför oroliga. I varje fall inte för dem. Nu är det dags att sova tror jag. Bona nit.
Barcelona La Rambla
2006-09-05 23:58
Barça spelade tydligen bra i 2:a halvlek och hade en hel del chanser. Jeffren gjorde bra ifrån sig på kanten. Sista 15 min började de spela grisfotboll och sparka ner allt och alla. Nåja, grattis los pericos. Nog allt de vinner den här säsongen.
Barcelona Evička
2006-09-05 23:57
Visst kan de få vinna detta (går ju inte att ändra i alla fall), men sedan är det bra.
Barcelona La Rambla
2006-09-05 23:54
Jeffren blev fälld och det blev visst bara frispark. Nåja, låt grisarna från berget vinna den här obetydliga cupen. :)
Barcelona Evička
2006-09-05 23:53
Jahapp, då var det slut.
Barcelona Ghazza
2006-09-05 23:53
Oh, jag fattade inte översättningen trodde bara det var en miss från Motta. :O

Edit, verkar som det var utanför straffområdet...
Barcelona La Rambla
2006-09-05 23:52
Straff!
Barcelona Evička
2006-09-05 23:51
Om man visste när han tänkte lyckas kunde ju någon annan spela alla de andra gångerna..
Barcelona La Rambla
2006-09-05 23:50
Precis! Hellre att han missar i sådana här obetydliga matcher.
Barcelona Ghazza
2006-09-05 23:50
Guily lär ju få lämna efter denna säsongen. Han har aldrig egentligen tagit en plats i startuppställningen sedan han kom. Hoppas Maxi kan utvecklas i Mallorca så vi kan hämta hem honom istället.
Barcelona marcus
2006-09-05 23:49
Så länge Guily Väljer sina tillfällen är det väl inget större fel på att missa!:) (Milan)

Barcelona La Rambla
2006-09-05 23:47
Haha. Ito har varit inne i 15 min och får sitt andra gula efter foul mot Sylvinho. Utvisning. Kom igen nu, in med bollen!
Barcelona Evička
2006-09-05 23:47
Jaja, Guily har väl sina ljusa ögonblick, men han kan vara förfärlig hela matcher i sträck.
Barcelona Ghazza
2006-09-05 23:46
Rött kort för Ito, en man mer sista 5. Detta kan vi ta!
Barcelona Evička
2006-09-05 23:46
Rött!! Kanske kommer det för sent.
Annons: