/spanien/barcelona/forum/24078.aspx/spanien/barcelona/forum/24078.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Evička
2006-09-09 18:25
La Rambla /Tack, jag tror att jag har hittat det.
Barcelona La Rambla
2006-09-09 18:20
Evièka:

Du behöver inte ens gå in på websidan och klicka något. Se till att hitta kanalen i Channel list istället. Den ligger nästan högst upp, går inte att missa.
Barcelona barca_anfall
2006-09-09 18:19
vilka kanaler sänder matchen förutom tv4 expressen
Barcelona Evička
2006-09-09 18:11
Tack för tipset. Då återstår bara problemet att öppna eländet..:)
Barcelona La Rambla
2006-09-09 18:08
Kanalen CCTV Soccer

Lycka till!
Barcelona La Rambla
2006-09-09 18:06
Mathcen streamas bla via Tvants. Finns att ladda ner i länktips.
Barcelona Evička
2006-09-09 18:01
Ämne: Ämne: blir de....
Vi lär i varje fall inte få se dem nästa vecka heller eftersom matchen då går på söndag kl 20. Tv4+ sänder väl inte de matcherna om jag har förstått det hela rätt.
Barcelona Brankt
2006-09-09 17:59
Ämne: blir det inget barca....
Sluta lipa!!!

Det har gått 2!!! omgångar. Vi kommer få se Barça i TV4+, jag lovar....
Barcelona Ordem e Progresso
2006-09-09 17:43
Ämne: blir det inget barca....
Verkar inte som det. Blir till att skaffa Sportexpressen.
4-1-3-2
2006-09-09 17:34
blir det inget barca i tv4+ denna säsongen?
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-09-09 16:57
Har svårt att tänka mig att Rijkaard väljer att starta med Thuram ikväll. Tror att han väljer Marquez vilket kanske är det bästa ändå, med tanke på framtiden. Man vill inte sänka Rafas självförtroende nu när han haft en svacka. Bättre att låta honom spela upp sig. Så tror jag han resonerar iallafall. Mittfältet blir svårtippat. Tror dock det finns en möjlighet att Mota bänkas till förmån för Iniesta. Edmilson tror jag inte är tillräckligt fit för att starta.
Barcelona Civello
2006-09-09 16:49
tarrak

Precis som du säger så är Gio och Belletti inte uttagna till kvällens match. Blir väl med största sannolikhet Sylvinho och Zambrotta som startar som ytterbackar ikväll, blir riktigt kul att se.
Barcelona Jay-z
2006-09-09 16:40
Är det nån som vet Vf PPstream inte funkar det kommer upp en svart ruta med frågetecken tecken Hjälp

Arsenal fans sen kollar på matchen just nu. Så jag undra vet ni något om mitt problem
Barcelona tarrak
2006-09-09 16:21
Mot Nya Tider/Enligt Aftonbladet (jag vet att det inte är någon vidare källa) så saknas både Beletti och Gio, vilket öppnar för Sylvinho. Han kanske inte är något vidare defensivt men han brukar ha ett fint samarbet med Ronnie. Den som lever får se.

Hoppas att vi får se en lika fin match som förra året mot Osa, tyckte att det var en av de mer underhållande matcherna.
Barcelona Cule-10
2006-09-09 16:02
hoppas Iniesta får starta ikväll.. han är värd det
VISCA EL BARCA
Barcelona Mot Nya Tider
2006-09-09 15:59
Ok, över till matchen ikväll då:D

Äntligen hemmapremiär!

Det ska bli intressant om Reijkaard väljer Xavi eller Iniesta i startelvan. Kommer Zambrotta eller Belleti spela på högerkanten? Gio är nog säker ikväl på sin kant, men jag vill gärna se Thuram spela från start också, så att man ser hur han skulle klara sig en hel match.
Barcelona tarrak
2006-09-09 15:29
Ultras_Bosnien/ det här får bli mitt sista inlägg i den här frågan, om du vill kan vi fortsätta diskutera frågan över PM.

Jag håller med om att förtrycket av palestinier är fruktansvärt och att man ska hjälpa dem. Däremot är din idé om att en fotbollsklubb som Barcelona ska hjälpa till att bekämpa israeler helt befängd. Det är en fråga som endast kan lösas på högsta politiska nivå och utan att någon ska "bekämpas". En fredlig tvåstatslösning är den enda rättfärdiga vägen.

Barcelona kan däremot hjälpa till med biståndsprojekt för att ge palestinska barn med mat och uppbyggnad av skolor.

En liten fråga slutligen. Vill du att Barcelona ska hjälpa till att bekämpa de muslimer som förtrycker den kristna minoriteten i t ex Libanon? Men det är en fråga du kan svara på över PM som sagt.
Barcelona Sonde
2006-09-09 15:24
Ultras_Bosnien: Herregud, kan man inte se det politiska i att ta ställning i Israel-Palestina konflikten bör man absolut se över omdömet en smula. För ett halvt sekel sedan var Real förknippat med ett politiskt engagemang som starkt kan ifrågasättas, det har man fått bära med sig ända sedan dess. Jag säger inte att det vore fel att ge en hjälpande hand till Palestina, men det är helt enkelt inte FCB's forum och man bör hålla sig utanför. Det finns alltid två sidor i politiken och tar man ställning får man alltid den andra sidan emot sig. Det är inte vad vi vill och det är inte vad barcelonismon säger.
Barcelona Ultras_Bosnien
2006-09-09 15:14
Chrisespana:

Varför inte? Palestina, som var ett land innan det stals utav judarna. Palestina, där Jerusalem också stals som var huvudstad i Palestina och helig plats i Islam. Palestina, där folk (små barn med) dödas dagligen utav rakter och bombningar av Israel.

Palestina, där judarna bygger en mur som förhindrar vanliga människor som lever i Jerusalem att dels träffa sina familjer och dels att åka över för att handla till exempel.

Varför skulle man inte kunna hjälpa dem?

Israel står inte för politik utan ren ondska. Och ondska ska man bekämpa.

Men detta är mitt sista inlägg om politik och du kan gärna svara men dette är mitt sista inlägg. Låt oss snacka om FC Barcelona istället.
Real Madrid chrisespaña
2006-09-09 15:05
Ultras_Bosnien//

Oavsett vad man tycker om Israel och dess politik så är det en helt absurd idé att en klubb, Barca förslagsvis, skulle skicka pengar till exempelvis Palestina.

Klubbarna kan aldrig och ska aldrig vara politiskt uppbundna, däremot som Barca, Real, Man Utd med flera hjäla opolitiska hjälporganisationer!
Barcelona Zami-Culé
2006-09-09 14:55
Hej

Jag sitter på en annan dator just nu, och jag skulle bara vilja få sidan där man kan ladda ner PP Stream eller liknande. Och även den här stream sidan som jag helt tappat namnet för, Roja...? något heter den :)

Tacksam för svar!
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2006-09-09 14:45
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2006-09-09 14:44
Ultras_Bosnien/

Lägg ned ditt politiska snack som du nästan verenda dag tar upp på detta forum. Antigen är det kristna mot muslimer eller judar mot muslimer. det hör inte hemma här.

Och enligt mig så spelar det ingen roll vilket barn man räddar, vare sig han är tjejtensk eller sudansk. Ett barn i behov är ett barn i behov, dem måste hjälpas eller åtminståne försöka hjälpas. Om de är judiska, muslimska eller ateistiska gör ingen skillnad.

Har barnet/barnen svårt måste man hjälpa dem oavsett religion eller hudfärg!
Barcelona tarrak
2006-09-09 14:39
crisespana/Håller med om allt du skriver!

Ultras_Bosnien/Ingen är mer upprörd än jag över hur muslimer behandlas som skit och västvärldens stöd av Israel. Men Barcelona skall absolut inte "skicka pengar för att bekämpa Israel", vi ska inte blanda oss i poltiska konflikter på det viset. Vi ska vara en fotbollsklubb för alla, även Israeler.

När vi skänker pengar till Unicef så går ju pengarna även till muslimer. Barnen i Somalia har det ju inte så fett! Bara för att muslimer ligger dig varmt om hjärtat så kan du inte kräva att just de ska prioriteras. Fattig som fattig!
Barcelona Ultras_Bosnien
2006-09-09 14:29
Tarrak och chrisespana:

Visst är det bra att hjälpa "sjuka" barn i Afrika, men borde inte vi och resten utav världen bry oss mer om alla orättvissor som sker mot muslimer världen över.

Bosnien, Kashmir, Palestina, Tjetjenien, Irak, Afghanistan är inte tillfälligheter. Vi borde skicka pengar för att bekämpa Israel istället som utför folkmord och stjäl muslimsk mark. Men ingen i världen bryr sig.

När FN hade sanktioner mot Irak så dog minst 50 000 barn per månad på grund utav brist på medicin i sjukhusen till följd utav sanktionerna. Ingen brydde sig då.
Real Madrid chrisespaña
2006-09-09 14:18
Tarrak/

Exakt, visst har väl Barca ngt att vinna i detta, och det stavas"goodwill", bra PR dvs. Real Madrid har också projekt i Afrika och andra delar av världen, sånt bör uppmärksammas, oavsett vilken klubb det är. Nu är det Barca som ska uppmärksammasför sin goda gärning!
Barcelona tarrak
2006-09-09 14:06
Stort av dig att som madridista kunna erkänna det! Annars har vi mest fått höra bittra kommentarer att Barça bara gör det för egen vinnings skull och att man borde göra mer.

Till alla kritiker: Är det inte bra att någon gör någonting för att förbättra den här ruttna världen? Eller ni kanske tycker att de afrikanska barnen har det FÖR bra?
Real Madrid chrisespaña
2006-09-09 13:40
Stort av Barca att hjälpa sjuka barn i Afrika, flera klubbar borde efterfölja deras exempel!
Barcelona Jay-z
2006-09-09 13:28
Ichi // Snåla jävlar dom delar rättigheterna med sport expressen har jag för mig. Snälla nån La liga bara 2 dagar i veckan det borde dom kunna bjuda på. Jakt&fiske matprogram det kan dom lägga in nån annan dag. Det blir ungefär 8 timmar tillsamans om man räknar 2 matcher på lördagar och söndagar. Grejen är dom är snåla som fan synd att ingen annan kanal ägde rättigheterna över La Liga.
Spanien Ichi
2006-09-09 13:10
Jay-z : inte bara Barca, detsuger allmänt. Så jädra snikna..trodde dom gått inför la liga när dom skippade hockeyslutspelet. Dom kunde ju haft veckomatcher på tv 4 + med en (750 k och uppåt), vad viss istället på repriskanelen nr1..sambo från 2004,jakt&fiske.matprogram...suck..vilka idioter.
Annons: