/spanien/barcelona/forum/24072.aspx/spanien/barcelona/forum/24072.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-09-07 23:02
Tydligen så finns Viasat Xtra. Har hittat det nu. sorry
Tur att man har den då :)
Barcelona Evička
2006-09-07 23:02
Ämne: Evièka

Finns inge....
Vad finns det inget som heter??
Barcelona Gabriel
2006-09-07 23:01
Mot Nya Tider

Och om man beställer alla tre kanaler så går det på 59 kr i månaden? Jag har redan Viasatsport 1.
2006-09-07 23:00
Evièka

Finns inget som heter så ens. Jag har ALLA kanaler som finns i comhems utbud nu en månad framåt och det finns inget som heter Viasat X-tra. Finns bara SVT Extra.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2006-09-07 22:59
Beautiful_ Barça/

Nej nej, jag tror verkligen inte att red avrken hittat på eller gjort fel då det kommer till kanalen. Detta efterson då jag tittat på Viasat sport 1 så har jag sett reklam för just Barca-Levski på kanalen Viasat sport X-tra 1. Men jag har aldrig sett någon tablå för denna kanal eller något utbud med denna kanal ingåendes.
2006-09-07 22:55
Captian Fabuloso Cave Of Hair.

Det verkar inte vara någon här som har hört om kanalen, så det verkar bara vara något som red. hittat på.
Villarreal PicWord
Fick några bilder när Valdes hade målvaktsträning, om någon vill ha. Inte särskilt bra men ändå!
Barcelona Evička
Efter att ha lusläst Viasats hemsida tycker jag det ser ut som om X-tra ingår i silver- och guld paketen.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2006-09-07 22:51
Men om man köpt Viasat 1,2,3, hur gör man då för att se matcherna som går på Viasat X-tra 1,2,3,4 o.s.v? Jag menar jag har aldrig sett ett paket där Viasat X-tra kanalerna ingår. Jag och alla andra här vet säkert att Barca- Levski visas på X-tra 1, hur gör man för att få tag på den kanalen?

Om man går in på Viasats tablå så kan man inte ens se vilka program X-tra har planerat då kanalen inte ens finns på listan ?
Barcelona Mot Nya Tider
2006-09-07 22:49
Gabriel

Det stämmer. Om man har alla 3 viasat-kanaler, så kan man snappa mellan alla matcher som visas den kvällen, och nu i början av Champions Leauge, så brukar det vara en del , så det är hur bra som helst:D
2006-09-07 22:48
Riktigt härligt att se Romario leka med Man U's baklinje. Stoichkov matchens lirare.

Gabriel
Nja, han tvingades mer eller mindre till offensivt spel allteftersom Barcelona gjorde fler mål =)
Nu gjorde han nyss det målet när han väggpassar med en Man U spelare :D
Villarreal PicWord
2006-09-07 22:46
Var där, se länken, igår. RIKTIGT nice!
Barcelona Gabriel
2006-09-07 22:35
Ghazza

Håller med dig, förstår inte heller hur man kan få plats med två lag i sitt hjärta.

La Rambla

Jag har hört att om man har alla viasatsport-kanaler så kan man välja vilken match som man vill se när det vankas champions league spel, stämmer det?

Tack på hörhand!..

Btw. Hehe, det är väl den matchen där Alex Ferguson valde att kaxa upp sig genom att spela offensiv fotboll mot oss på Camp Nou? Resultatet blev ett 4-0 baksmälla ;-)

Stoichkovs mål var det snyggaste. Känns ibland overkligt att jag träffat honom. Divigare snubbe får man leta efter, men det är ju den attityden som gör honom så skön :-)
2006-09-07 22:30
La Rambla

Fick också min digital-tv idag så jag tittar lite på den matchen med. Måste säga att jag håller dagens Barça snäppet högre.
Barcelona Ghazza
2006-09-07 22:22
Om ni nu är Arsenalfans vad gör ni här? Jag kan inte förstå hur man kan hålla på två lag.

Förövrigt: Längtar oerhört mycket till 22a oktober... :)
Barcelona Jay-z
2006-09-07 22:08
Hertz// Hehe jag och du är faktist välldigt lika. Du är arsenal fan också ellehur. sätt dig skriva på deras forum flera gånger. Abide va en riktig bara spelare svårt att jämföra vem som va bäst mellan han och Weah.

En fråga bara hur kändes det den dagen Arsenal och barca möttes i final. och hur kändes det efter fnal.
Barcelona La Rambla
2006-09-07 22:07
Schubert:

Kunde inte låta bli, bara 59kr ju. Vilket lag även Man U hade alltså. Ett mittfält med Keane, Ince, Butt. Giggs och Kanchelskis på kanterna och Hughes på topp. Camp Nou är fullsatt och rymde vid den här tiden 120,000.

Där gjorde Romario 2-0 i 46:e min just innan halvtid. :-)
Barcelona Mot Nya Tider
2006-09-07 21:48
Det står att Barça-Levski ska visas på Viasat Xtra. Ursäkta, men första gången jag hör Viasat Xtra. Kan någon förklara? Det kanske bara är en liten sak jag missat, men gärna att någon förklarar...
Barcelona Schubert
2006-09-07 21:46
Satan, dom ska man ju ha nu när bara en match i veckan går på sexan. Blir riktigt avis.:)
Barcelona La Rambla
2006-09-07 21:41
Oj oj, efter att ha fixat alla tre Viasat-kanalerna till idag. Vad är det första som möter en när man sätter på Viasat 2? Jo, Barça - Man U från 1994 i CL. En fantastisk Romario. Sergi och Ferrer på kanterna som springer som vinthundar upp och ner på kanterna. Pep som pivote. En Koeman med underbara 60m pass. Stoichkov lika kaxig och dryg som vanligt, med en stor guldkedja hängandes utanför tröjan runt halsen. Underbart är bara förnamnet. :D

Visca el Barça!
Barcelona Hertz
2006-09-07 21:07
Jag håller också George Weag högre än Eto'o, Eto'o kan ju knappt slå en passning på 15 meter!
Nu är jag inte tillräckligt gammal, men har hört att en Ghanan vid namn Abide(stavning?) Pele var rätt bra.
Real Madrid Volim Te BiH
2006-09-07 20:21
Okej ska gå dit men bara så du vet :

Många av spelarna grät när han avgick , så ja tycker inte att det var rätt.

Barcelona Jay-z
2006-09-07 20:20
Visca el Barça Visca el catalonia y visca el copa// Kolla min länk tips så får du en liten syn om av vad jag snackar om
Barcelona Ultras_Bosnien
2006-09-07 20:14
Volim te BiH:

Jarane, det var knappast enda anledningen. Jag tycker det är rätt att han avgick, nu kommer man få ny tränare och förhoppningsvis kanske kan Elvir Rahimic spela för landslaget. Men nu ska vi inte diskutera detta mer då det är Barcelonas forum. Gå in på www.bhfanaticos.com och in på forumet så kan vi snacka där istället.

Ville bara säga också att nu när ni maränger kommer in på forumet, så kan ni åtminstone berätta era åsikter utan att använda personangrepp. Olikt andra personer på forumet ger jag er RÄTT att säga att vi suger och att ni är bäst i världen så länge ni yttrar era åsikter utan att använda personangrepp eller andra attacker mot enskilda skribenter.

Barcelona Jay-z
2006-09-07 20:12
Visca el Barça Visca el catalonia y visca el copa...// Vet inte äns hur du kan jämföra Weah med Eto'o. Weah kunde springa från sin plan halva till den andra och göra mål Eto'o är mer utav en target player. Weah hadde bättre passnings spel bättre spel förstålse osv. Ronaldhinho och Whea är typ samma spel typer dom kan man jämföra fast ronnie är snäppet bättre.

Edit: Goerge Weah blev Världens bästa spelare 1995 tror inte Eto'o kommer bli det under sin profesionella kariär
Real Madrid Volim Te BiH
2006-09-07 19:43
Ultras_Bosnien//

Inte så konstigt att han avgick , hörde på nyteterna att dom kalla han Ustasa...
Barcelona Evička
2006-09-07 19:26
Ämne: Jaha då var forumet ....
Allvarligt talat, jag förstår inte hur vi kunde överleva så länge utan er =). Fast det var rätt lungt och skönt så länge det nu varade.
Barcelona Gabriel
2006-09-07 19:22
L0S MERENGUES

Sluta smickra dig själv, det är omöjligt!
L0S MERENGUES
2006-09-07 19:09
Jaha då var forumet öppet igen, hur kommer det sig?

Blev saknaden av oss real-fans för stor? ;)
Holm1891
2006-09-07 18:31
Barca's sida på NorskeFans:
http://www.norskefans.net/v1/spania/barcelona/example2.php
Annons: