/spanien/barcelona/forum/24064.aspx/spanien/barcelona/forum/24064.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Leo_Messi19
2006-09-10 13:05
hallå! Någon som vet om Barca TV finns på "tvAnts" ?
Barcelona Jay-z
2006-09-10 13:03
La Rambla // Okey visst ska tänka på det tills nästa gång men tyvär så funkar inte länken för mig..Kollar ni den på Media player eller
Barcelona La Rambla
2006-09-10 12:49
Jay-z:

Jag börjar fundera på varför jag ens bryr mig om att posta inlägg med målen NÄR de flesta är så pass lata att de inte orkar läsa några inlägg ner för att få svaret på sin fråga. Är det verkligen så jobbigt? Läser du ca 10 inlägg ner så hittar du 2 länkar till målen. Skärpning!

Här är de igen.
Barcelona Barcelona.10
2006-09-10 12:28
VARFOR DOM INTE JUBLAR...
jag ar just nu i barcelona o jag va pa matchen igar... en underbar match... men folket e ganska tysta o de e bara en liten del av publiken som forsoker fa igang natt.... mer en helften av publiken ar over 50 ar gamla o dom vill bara se matchen... jag stog upp flera ganger o en gubbe bakom sa sitt hela tiden hehehe
Barcelona Jay-z
2006-09-10 12:23
Är det nån som har målen från igår..??
Tacksam för svar
Etoo_
2006-09-10 11:34
Ämne: Hoppa inte på mig nu....
Det brukar vara tyst...för att folk vill se matchen bland annat. Men hör du inte när DOM SJUNGER? Har du glömt borta mot Chelsea,efter 2-1 målet så börjar Barca publiken på borta plan sjunga samma mot Milan borta och på hemma plan.

Det finns flera matcher också där dom har sjungit.
Barcelona Jay-z
2006-09-10 11:20
L0S MERENGUES // Hurru du kanske alldrig har tänkt dig att dom flesta som åker till Camp nou
vill se en match. Tror inte man hänger med matchen om man hoppar och skriker, men det bevisar bara att barca har få hulliganer jämfört med andra klubbar. Och jag tror inte folk går och betalar för en match för att få den överstökad.

Edit: En fråga bara Vf bryr du dig för det är ju inte din favorit klubb.
L0S MERENGUES
2006-09-10 11:05
Hoppa inte på mig nu bara för att jag har en vit tröja, men...

Börjar tröttna på eran publik på Camp Nou, Hur kan så många människor vara så tysta?!
Det känns som om publiken på arenan bara vill få matchen överstökad och det blir ingen riktig stämning på läktaren, har märkt det varje hemmamatch ni spelar. Ibland klickar det till med lite barca, barca och sen blir det låååånga tysta stunder.

Säkert många barcafans som håller med mig men kommer att börja hoppa på mig för att jag har en annan tröja..

men vad säger ni?
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-09-10 09:22
Så nu när man har sett att det fungerar bra med Marquez - Thuram i mittlåset kan jag erkänna att det skulle vara intressant att se en backlinje med:
Zambrotta-Marquez-Thuram-Puyol, från vänster.

Innan var jag orolig för att centrallåset inte skulle fungera utan ledaren Puyol, men nu tror jag att den uppställningen kan bli riktig succé. Kanske inget för framtiden, då Thuram inte kommer att stanna hur länge som helst, men deffinitivt något jag skulle vilja testa i ett par matcher.
Real Madrid Figolina
2006-09-10 08:46
Nu börjar man känna igen Barça.Tyckte ni blev så tråkiga de sista månaderna förra säsongen, trots vinst.Nu börjar Messi komma till liv igen och Eto verkar ha kommit över Afrika-äventyret.Dock kändes det otroligt konstigt med en Barça-match utan Puyol.Det är inte ofta det händer.Trots det måste jag erkänna att jag njöt av Thuram, han har varit en av mina favoriter sen -98.
Barcelona tarrak
2006-09-10 05:50
Sen ryktades det om en hyperfarlig forward vid namn Soldado som är utlånad från Madrid. Det kan ha varit min tv det var fel på men jag såg honom inte.
Barcelona tarrak
2006-09-10 05:44
Nyss hemkommen efter en låååång natts firande av den vackra segrn.

Skönt att Sammy än en gång visar alla tvivlare vad han går för. Ni som ständigt klagar på honom;vad är det ni inte gillar? Är det hur han ständigt öser in mål? Är det hur han alltid ger 100%? Är det hur han springer sönder motståndarnas försvar som gör att ni inte gillar honom? Snälla svara, jag vill så gärna veta vad som ´finns att kritisera hos denna underbara spelare.

I övrigt tycker jag att det är fantastiskt kul att se Zambrotta och Thuram i världens vackraste tröja. Kul att vi kan hålla nollan utan Puyol.

Sen måste jag berömma mig själv för att tippat rätt resultat. Bra jobbat Tarrak;
Barcelona Zambrotta d´Barça
2006-09-10 02:24
Skönt att pricka in resultatet! Marquez ser bättre ut nu trots en del felpass. Gillar Thuram: Barcelonas backlinje håller även utan Puyol, det gjorde den inte förra säsongen.
Barcelona La Rambla
2006-09-10 00:38
Vill ni hellre ladda ner alla 3 målen var för sig så finns de i länktips.

Bona nit!
Barcelona La Rambla
2006-09-10 00:17
Målen (länktips).

Det var bra att Rijkaard vilade Puyol. Han har 180min landslagsspel i kroppen den här veckan. Sen är det bra att Marquez får spela då han sett lite slapp ut tidigare. Man spelar sig inte i form på bänken utan det gör man på planen enklast. :-)
Barcelona Puyol!
2006-09-10 00:12
Varför i Gampers namn spelade inte Puyi?!? Blev sketaförbannad när jag fick se startelvan. Marquez är tydligt i dålig form och så får Puyol lida för det!? Vet inte om Puyol fick någon skada i sista minuten men jag vill veta varför iallafall!
Skönt med seger iallafall, nu ska vi sikta in oss mot Levski på tisdag!
Aut Barça, aut nihil!
Barcelona Lisa
2006-09-09 23:43
Hertz

Jag provade med Atletico Madrid-Valencia, men det gick inte ändå och den matchen går ju nu (eller iallafall när jag provade). Ja, jag får väl se om jag kan få tag på La Rambla någon dag innan nästa match. Men tack för att du offrade lite av din tid.
Barcelona Hertz
2006-09-09 23:36
Lisa// Jag vet inte om man kan se matcher i efterhand med PPStream. Tror bara det är ett program som visar media från tv-kanaler. Snacka mer med La Rambla om det, han kan det mycket bättre än mig.
Barcelona RiZzo
2006-09-09 23:33
Grabbat ni som bor i sthlm...
Kom till olearys i heron city på alla barcas matcher dom visas o jag e sj barca fan...så de e bara o komma o njuta.
Barcelona Lisa
2006-09-09 23:33
Hertz

Jo, jag har laddat ner det. Och sedan har jag tryckt på matchen som går nu för att se om det funkar. Det gör det inte. Eller det kanske ska komma kinesisk reklam innan man kommer in? Ska man trycka på (O) när det kommer upp ett fönster i början?
Barcelona Hertz
2006-09-09 23:25
Lisa// Menar du PPStream eller sidan där man laddar ner? Att PPStream är på kinesiska gör inget. Du startar allt genom Rojadirecta ändå. Om du har problem med att ladda ner det gå in på mitt länktips och scrolla ner så står det Download PPStream.
Barcelona Lisa
2006-09-09 23:22
Hertz

Det är ju på kinesiska! Kan du kinesiska eller har jag kommit fel?
Real Madrid Ronaldo 4-ever
2006-09-09 23:15
Etoo var matchens lirare utan tveckan med sina 2 mål och 1 assist.

det ser ut som om han tar hem skytteligan igen om han inte får någon långtidsskada.
Barcelona Hertz
2006-09-09 23:07
Lisa//

Sök bara på PPStream free download på google som kommer du hitta det.
Barcelona Lisa
2006-09-09 23:03
Hertz

Hur laddar man ner PPStream då? Går det automatiskt när man trycker på länken? Skulle vara skönt om jag kunde få slippa se nästa match i stillbilder...
Barcelona Hertz
2006-09-09 22:59
Lisa// Man måste ladda ner PPStream såklart men inte något mer vad jag kan minnas...
Barcelona Garrincha.
var det någon annan än jag som upplevde bildstörningar på CCTV i slutet av andra halvlek? I första och början av andra fungerade allting helt utan problem och med extremt stabila bilduppdateringar.
Barcelona Melander Nr. 3
Härligt Barca 3 poäng rikare!
Barcelona Lisa
2006-09-09 22:58
Hertz

Jag var också där, men kunde inte öppna PPStream. Fan vad less jag blir på detta. Måste man ladda ner något för att kunna få fram det kanske?
Barcelona Ultras_Bosnien
2006-09-09 22:55
Förjävligt att behöva kolla på stream när det laggar som in i helvete mycket. Det laggade som fan hela tiden och det var jävligt irriterande.

Hoppas tv4+ sänder direkt Barca nästa vecka för pallar inte med mer stream. Det är jävla irriterande och förbannat sjukt satans jobbigt att behöva uppleva sånt.
Annons: