/spanien/barcelona/forum/24054.aspx/spanien/barcelona/forum/24054.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-09-10 20:55
Ämne: Det är väl Barcelona....
Nej, troligtvis så leder Sevilla. De har inte släppt in något mål ännu så de har bättre målskillnad.

Det är ju fan, hade hoppats på bättre domare den här säsongen men denne var ju ett rejält bottenapp. Den realsupporter som i fortsättningen gnäller på domare idiotförklarar sig själv.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-09-10 20:51
Det är väl Barcelona som leder ligan nu då?
Barcelona tarrak
2006-09-10 20:49
Ämne: Okej, klantigt av mi....
Det vore väl fel att klaga. Osasuna som är ett riktigt bra lag (även om de är klart sämre på bortaplan) blev ganska enkelt utspelade igår, trots att Puyol satt på bänken. Vad det gäller skador ser det också bra ut, Gio är väl den enda ordinarie spelaren på skadelistan.
Spanien Pippe
2006-09-10 20:36
Okej, klantigt av mig att inte se det. Ber om ursäkt. Hur som helst så får man väl gratulera till segern då. Hur ser formen ut för er i dagsläget? Flyter det på precis som man är van vid att se att det gör för er? Några skadebeskymmer?
Ser fram emot våra möten i CL senare i höst. Hoppas på välspelade matcher och de har alla förutsättningar att blir bra.
Lycka till mot Sofia imorgon, bör inte vara några problem för er. Vi har däremot en väldigt tuff match mot Bremen att se fram emot. De kommer verkligen att bli att räkna med i vår grupp.
Jag är chelseafan om ni inte redan förstått det
Spanien Pippe
2006-09-10 20:18
Spelar inte Barca denna helgen som alla andra lag? Varför inte i så fall?

Dags att vakna. Barcelona spelade igår. Det uppskattas om åtminstoen ett par sekunders efterforskning (vilket räckt i det här fallet) görs innan man ställer en fråga liknande denna. //Redaktionen
Barcelona Will
2006-09-10 20:13
Har inte Dehú haft en mindre lyckad sejour i Barca, typ i slutet av nittiotalet?
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2006-09-10 20:03
La Rambla/

Jag håller med om att det röda kortet var helt riktigt, en helt ovårdad tackling. Raul som sagt håller med dig där med :)

Zizou-Mano/

Bra att du också ser att dommaren är skit, att han är partisk har väll inte undgått någon, men nu är väll inte Barca-fans dem rätta att snacka om det, då dommarna som dömmer våra matcher är minst lika partiska och ger oss fördelen lika mycket som för er.

Det enda man kan säga om det är det nedanstående citatet jag nyss skrev, tar om det för att det är roligt att skriva det igen.

Here we go again, same shit diffrent season...
Barcelona La Rambla
2006-09-10 20:01
Ämne: Instämmer med de som....Utvisningen är solklar dock. Idiotisk tackling. Så förbannat korkat av Dehu eller vad han nu hette. Han får skylla sig själv. Dock så är domaren lite fel ute när det gäller nivån. Det Real får tillåtas göra i närkampsspelet, samma saker blåser han frispark när Levante gör.

Carlos får ju skärpa till sitt markeringsspel. Lika slapp och nonchalant som i VM. Fast jag klagar ju inte. :-)
Real Madrid Zizou-Mano
2006-09-10 19:58
Instämmer med de som tycker att domaren är skit. För det är han, han är långt ifrån objektiv och dömer åt Real lite för mycket. Bra för oss men å andra sidan, ska vi vinna så tycker jag vi borde göra det med en bra domare och inte någon som sträcker fram en hjälpande hand.
Barcelona La Rambla
2006-09-10 19:53
Tja utvisningen är väl inte mycket att orda om. En riktig idiotackling där, vad tänker han med? Raul har gått från skyttekung till värsta målsumparen. Vad är det nu, 11 mån sen han sist nätade?

Reals spel skrämmer ju inte slag på en i alla fall, fast de lär ju bli efter ett par omgångar till. Hoppas Levante krigar till sig en poäng nu även om det knappast är troligt. Tror nog Lopez Caro hade varit extra nöjd med det. :-)~
2006-09-10 19:53
Dommarna i La liga bevisar sin klass ännu en gång, patetiskt :(

Cassanos mål är ju helt skandalöst, den tar helt klart på armen, man behöver ju inte ens reprisbilder för att se det där. För att inte snacka om dommarens prestation i resten av matchen, helt jävla tragiskt att se. Finns bara en sak att säga:

Here we go again, same shit diffrent season...
Barcelona tarrak
2006-09-10 19:40
Stackars Madrid! Idag har vi fått se ännu ett bevis på domarkonspirationen som drabbat dem.
Barcelona Puyol_21
2006-09-10 19:25
Tiago

Ska bli kul att se de. Är det många bilder?
Barcelona Tiago
2006-09-10 19:12
Sådär skickat iväg det:)
Barcelona La Rambla
2006-09-10 19:01
Tiago:

Ta kontakt med redaktionen. De kan lägga upp dina bilder här på Les Rambles. Det finns ju ett Bildarkiv, där foton från andra culés har lagts upp.
Barcelona Zami-Culé
2006-09-10 18:58
Jag hittar inga spelarbetyg på verken EMD eller sport, och det finns heller inte någon artikel här om det. Någon som kan lösa problemet? Hehe, jag älskar att se betyg efter matcher :)
Barcelona Puyol_21
2006-09-10 18:42
låter bra det:D
Barcelona Tiago
2006-09-10 18:39
Puyol_21

Ok ska lägga in dom ska bara käka och så:) så skriver jag pm till dig:)
Barcelona Puyol_21
2006-09-10 18:35
Tiago

jag ska själv ner den 11 oktober.. vill väldigt gärna se några bilder innan man åker ner igen!
Barcelona Tiago
2006-09-10 18:28
Grabbar ni måste verkligen åka ner till barcalona en dag det är en underbar stad. Jag kom hem från spanien idag var på lorett de mar riktigt fint:) men jag var abra tvungen och ta en Endags tripp till barcelona det finns så otroligt mycket och se där speciellt när man var inne på camp nou fy vilken otrolig känsla det var och få in där och se stadion och allt annant grymt i museet synd bara att jag åkte hem igår hade gått på barca osasuna men jag ska nog resa ner och kolla på en match snart det är ett måste:)

Har en del kort på stadion och museumet om nån är intresserad?
Diego Forlan !
2006-09-10 16:55
Thuram ? Hade hellre valt Marquez nu är jag dock inte Barca fan men ändå :-)
Barcelona II Barça II - Zambrotta
2006-09-10 15:42
Thuram var underbar att skåda igår, man kommer inte förbi honom. Jag vill se en mittlås bestående av Puyol och Thuram. Mot liga guld!
Barcelona Puyol_21
2006-09-10 14:46
Kimmpa_fcb
missa inte touren man kan ta där man får gå in på Camp Nou och museum. Man får gå in till omklädningsrummen. väl värt pengarna!
Barcelona Puyol_21
2006-09-10 14:45
skicka ett mail till Barcelona och fråga när de tränar, har själv inte sett en träning men jag ska ner till Sevilla matchen och då får jag inte missa en träning.. det är nog värt det!
Barcelona Gio Dos Santos
2006-09-10 14:32
Kimmpa_fcb
glöm inte gå in på deras museum, de e jävligt häftigt nått man inte får miss
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-09-10 14:28
Jag ska ner till Barcelona och se Valencia matchen, men när jag väl är där nere, är det nåt jag inte får missa? Förutom matchen då =P
Barcelona Duda
2006-09-10 14:18
Evicka /
Tack så mycket för ditt snabba svar, uppskattar det verkligen!
Barcelona Jay-z
2006-09-10 14:13
Hörde att Turam va grym i går. Hoppas bara vi kan lösa mittlås problemet det går ju inte att bänka nån utav dom 3 vi har iallfal inte Puyol.
Barcelona Evička
2006-09-10 13:47
Duda

Jag köper mina biljetter direkt från FCB. Du kan bara gå in på deras hemsida och köpa biljett, och betala över internet. Om du är medlem i klubben kan du köpa till vilken match du vill under hela säsongen, annars släpps biljetterna ca 2 veckor innan. En varning här. Det går inte att betala med e-kort eftersom man måste visa upp det kort man betalat med när man hämtar ut biljetterna.
Annars kan du köpa biljetter via Svenska Penyan, du måste vara medlem där också men det kostar bara 100 kr/år.
Det sägs att det inte är några problem att köpa biljett på plats eftersom det sällan är slutsålt (Real Madrid i mars är redan slut), men jag har inte vågat chansa på detta.
2006-09-10 13:45
Grabbar jag har en fråga:

Nu på tisdag börjar vi ju andvända UNICEF loggan på bröstet, men hur länge kommer vi att bära den? Är det varenda match hela säsongen eller bara några få enstaka? Och utöver hur många säsonger kommer vi att göra det?
Annons: