/spanien/barcelona/forum/24051.aspx/spanien/barcelona/forum/24051.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona san_miguel
2006-09-10 21:52
Tackar La Rambla!
Real Madrid Ramos_2
2006-09-10 21:51
La Rambla

Rolig att du kallar han för Horsface, jag tror inte att han liknar en häst mer än vad Ronaldinho gör...

Man förväntar sig mer av dig, då du låter som en mogen kille.
Barcelona La Rambla
2006-09-10 21:51
san_miguel:

Den länken innehåller en fil du ska ladda ner, en zip-fil. Där innuti finns de tre målen på tre olika filer. Vill du bara se målen kan du göra det på den här länken.
Barcelona Messiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2006-09-10 21:50
Hej alla barca fans..Först vill jag gratulera för vinnsten igår.....Jag hoppas på att det ska finnas några länk till matchen på tisdag...tack
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2006-09-10 21:48
Horseface är en grymm målskytt, men någon Samuel Eto´o, David Villa eller Ronaldo för den delen är han inte. I längden håller han nog inte.

Sen får vi inte glömma att Kepa i Sevilla också har gjort tre mål och leder skytteligan. Dock håller han nog inte heller, främst för att han inte är startman.
Barcelona san_miguel
2006-09-10 21:46
Hej, är de bara jag som inte får länken med målen från igår att funka finns de nån annan stans man kan se målen
Barcelona La Rambla
2006-09-10 21:44
De var två man mer på slutet, tex när horseface gjorde sitt 3:e mål.

Han är inte i närheten av Villas och Eto'os klass. De kan skapa målchanser på egen hand medans han står inne i boxen och sniffar upp chanser.
Etoo_
Ämne: Pablito Aimar. En sa....
Riktigt j*vla grym!
La Rambla/

Aha, jag trodde dig där. Trodde att du tyckte att det förstör sidans utseende (vilket inte är så fel ute, då det är ett väldigt långt namn) :)

Jo visst kan spelarna klaga en massa och förstöra för laget då de får gula kort o.s.v, men i detta fall kändes det nästan befogat då dommslutet var så befängt.

Aimar mål, just för någon minut sedan. Roligt för El payaso :)

Espanyol mot segundan!
Etoo_
2006-09-10 21:43
Ämne: Vem tror ni vinner s....
Mannen det är enkelt och säga Ruud efter den här matchen eller hur? Jag säger Etoo. Ruud gjorde 3 mål på Levante (nykomlingar) och dom var en man mindre,men hans första va snyggt(anfallet alltså).

Men jag säger en sak tro inte att ni är Barca nu för att ni vinner över Levante med 1 man mer,med 4-1.
Barcelona La Rambla
2006-09-10 21:43
Pablito Aimar. En sann artist. :-)
Barcelona La Rambla
2006-09-10 21:42
Ämne: La Rambla-

Du kan....
Har jag påstått det då? Läs mina tidigare inlägg och du kan snart konstatera att jag tycker det var ett helt korrekt domslut. Kolla upp fakta innan du yttrar dig.
2006-09-10 21:42
Real Madrid Zizou[v]-
2006-09-10 21:40
La Rambla-

Du kan inte säga att det nite var rött kort på mannen som tacklade isönder Ruud?
Barcelona La Rambla
2006-09-10 21:37
Captain:

Just kidding. Du får "heta" vad du vill. :-)

Samtidigt, vad är det för j-a spelare rent ut sagt? Kan de inte lära sig att acceptera domsluten och täppa igen brödintaget? De förstör ju för hela laget när de blir utvisade för sin glappkäft.
Barcelona tarrak
2006-09-10 21:36
Ursäkta att jag tar det här på forumet men det verkar som att det inte går att skicka PM för tillfället.

Lucho/Jag såg matchen på O'learys då jag skulle på fest några meter därifrån. Vi kan väl träffas och se någon match på Score, hör av dig när du ska dit.
Barcelona La Rambla
Jaha, där har vi en till utvisning. Rött kort direkt på Ponzio i Zaragoza. Vad fan är detta? Parodi på domare ju. Ta in engelska domare istället. Detta är ett skämt!
La Rambla/

Ok, ska försöka komma på något nytt catchigt namn, eller så hedrar jag bara någon spelare. Återkommer med det inom några dagar.

Jo visst är inte Zaragozas fans bättre, men jag unnar ändå laget mer nu när de har Aimar och D´Allesandro. Dem killarna går det bara inte att önska ont.

Oupps, en ny jävla CP tavla från dommaren. Hur fan kan han ge Ponzio ett rött för det där? Börjar irritera mig redan nu, efter den andra omgången(!) på dessa dommare.

Åhoj, man tackar Ghazza :)
Real Madrid Zizou[v]-
2006-09-10 21:35
Tja.Jag är inte här för att hålla på och retas eller nått sånt som ni säkert tror.Men jag undrar bara hur ni spelade igår? :D
Barcelona Ghazza
2006-09-10 21:32
Nej jag gillar Captains namn :)

Håller med annars. Tänker tillbaka på förra säsongen hur tur Espanyol hade. Var det ett mål i sista minuten som räddade dem?
Barcelona La Rambla
2006-09-10 21:31
Du måste skoja? Han lär vara minst 10 mål efter både Villa och Eto'o. :-)~
Real Madrid RMA Persson
2006-09-10 21:30
Vem tror ni vinner skytteligan iår,jag tror på Ruud.
Barcelona La Rambla
2006-09-10 21:28
Captian Fabuloso (snälla korta ner ditt namn):

Trots att jag inte har så mycket övers för Zaragoza heller och deras rasistiska fans så önskar jag ändå att los pericos får rejält med spök i kväll.
Barcelona La Rambla
2006-09-10 21:26
Mot Nya Tider:

Du kan inte bedömma det efter två omgångar. Nog lär Reals spel bli bättre vad det lider. Visst, i dagsläget så skrämmer de inte slag på någon men deras supportrar kanske jublar. Ruud gör 3 mål, det sista när Levante är 9 man på plan. Ingen speciell merit.
2006-09-10 21:24
Zizou-Mano/

Jo visst håller jag med, segern ska festas bara då den är sann och rättvis. Så är det bara. Idag vann ni ju helt rättvist (dock inte övertygande) men trots det med en massa dommarbeslut med er. Straffen t e x var ju en sån grov tavla från dommarn som det bara går att stava till. Helt sjukt vart han hittade den någonstans. Nåja

Vad tror ni alla om Gimnastic, visst borde de ju klara sig kvar i La liga så som de startat iår. Dem kryssade nästan mot Celta på hemma plan och vann mot Espanyol i förra.

Espanyol kan däremot hamna i segunda B så vitt jag vet, tycker verkligen inte om det där laget och har verkligen inte någon respekt för dem. Jag kan fortfarande inte förstå hur deras fans kan sjunga rasistiska ramsor om Kameni under hemmamatcher. Sorligt :(
Real Madrid Zizou-Mano
2006-09-10 21:24
Nu kanske inte PL eller Serie A folket håller med men vi har i alla fall inte folk som har i avsikt att bryta ryggen av varandra när de äntrar planen eller lag som fuskar och mutar domare för att vinna över lag som Chievo, Caligari eller Treviso.

Det vi har är lirare av absolut världsklass. Spelare som bjuder på underhållning av yppersta världsklass! La Liga mina vänner!
Real Madrid Zizou-Mano
2006-09-10 21:21
Gabriel //

Ja, det heter ju "nothing is perfect". Det är så med Primeran, allting är tipptopp utom domarna som är allt annat än topp.

Hur som helst, bra domare eller inte, La Liga es numero uno de cada ligas !
Barcelona Mot Nya Tider
2006-09-10 21:13
Reals spel imponerar inte, därför så kan jag redan nu säga att Real Madrid INTE kommer vinna nåt med det sättet de spelar. Ibland så kan man se det, men man vet ju aldrig. Hoppas bara inte att de vinner sina kommande matcher som de gjorde ikväll. Visca Barca i Visca Catalunya!
Barcelona Gabriel
2006-09-10 21:13
Zizou-Mano

Kudos!

För lets be honest, spanska la liga är utan tvekan världens roligaste och bästa liga. Det är så jävla störande att ligan ska bli påverkad av dessa amatörer till domare. Synd att de inte håller likadan klass som ligan!

Men det är väl som en klyscha, "även solen har sina fläckar"

Suck! :/
Real Madrid Zizou-Mano
2006-09-10 21:11
Gabriel //

Absolut inte !! Hellre 1-0 vinst med en bra domare än 8-1 vinst med en Madridista i spetsen!
Inte alls stolt måste jag säga.
Annons: