/spanien/barcelona/forum/24049.aspx/spanien/barcelona/forum/24049.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_big_one
2007-01-18 17:53
Helt otroligt vad lite skitsnack till tabloid sida "aftonbladet" kan få folk att resonera på detta vis.

Varför har vi ens denna disskusion det finns absolut ingen sanning men ändå väljer vi att dra ut på detta varför?

Barcelona Hoshiar
2007-01-18 17:41
Om nu Dinho vill lämna oss, så tycker jag att han ska dra då jag tycker att han har haft sina bästa år trots att han är 26 år bara. Han är inte lika bra spm förrut och det ser man när en motspelare tar bollen i från hon ensam vilket det aldrig ände förra säsongen. Sälj så länge han har hög status
Barcelona ante87
2007-01-18 17:39
Blir så trött på aftonbladet, dom skriver ju bara skit hela tiden. Har inte Dinho en utköpsklausul på över 1 miljard?
Barcelona Evička
2007-01-18 17:36
Barca#1
Svenska media skrev om att Cannavarro skulle bli av med sitt pris också. De går på vad som helst.
Barcelona El Capitán
2007-01-18 17:25
Danke.
Real Madrid Paco Buyo
2007-01-18 17:21
El Capitán,
Testa följande nummer: +34 93 496 36 00, i alla fall om det gäller biljetter.
Ringer du från Spanien är det 902 1899 00 som gäller.
Barcelona eldhen
2007-01-18 17:17
Herregud vår DINHO till Chelsea? han har flera gånger sagt att han inte vill spela i en liga "där man bara sparkar varandra på fötterna" han sa det efter sista mötet med just Chelsea.
när ska riijkard ta upp alla dessa talanger?
Barcelona Barca#1
2007-01-18 17:10
Det har redan spridits i svensk media också det dom skriver kan ju inte vara sant
Barcelona El Capitán
2007-01-18 17:08
Jag försöker förgäves hitta FC Barcelonas telefonnummer dit man kan ringa för info men det finns inte ens på hemsidan :S:S
Under fliken "Contact us" finns bara mail.
Behöver ett telenummer!
Villarreal Ibravissimo
2007-01-18 17:03
Engelska tidningar skriver så mycket skit. Jag tror aldrig Ronaldinho skulle lämna Barca för Chelsea. Det är bara Mourinho som dör för Ronaldinho.

Barcelona Barca#1
2007-01-18 16:55
Aldrig att Ronaldinho lämnar BARCA och aldrig att han lämnar barca för chelsea. Har han bråkat med klubbledningen?
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-01-18 16:51
Ronaldinho
(anfallare - Barcelona - £50m)
- Mirror skriver att Chelsea har chans att köpa Ronaldinho sedan denne ryktas ha hamnat i strid med klubbledningen i Barcelona. Prislappen lär ligga runt 50 miljoner pund. (18/1)

Haha , Tror inte ens att barca säljer han för 1 miljard kr.

Källa : Chelseas Sillysseason.
Barcelona Evička
2007-01-18 16:10
Hoppas att Viasat eller tv4+ sänder saudiska ligan då, det borde bli sevärt :D
Barcelona Rambla
2007-01-18 15:58
Chelsea-redaktionen verkar tävla i att få med så många namn som det bara är möjligt som länkas till deras klubb. Sen att det är blaskor som The Mirror och The Sun som hävdar att Ronaldinho bråkar med ledningen i Barcelona och vill bli såld och att Roman nu kan passa på att sno åt sig honom för £50m, räknas tydligen vara tillräckligt källkritiskt.

Ronaldinho
(anfallare - Barcelona - £50m)
- Mirror skriver att Chelsea har chans att köpa Ronaldinho sedan denne ryktas ha hamnat i strid med klubbledningen i Barcelona. Prislappen lär ligga runt 50 miljoner pund. (18/1)

Ja jisses. :D

Från Mirror:
The Samba star has told close pals he has developed itchy feet after nearly four seasons in Catalonia.

"Ronaldinho doesn't feel he is properly backed at Barcelona any more," said a close source.

Har berättat för nära vänner? Jaha, och vilka vänner är det då? Säger en nära källa? Jaså, vilken källa då?

Sen så är Roman Abramovich för sent ute. Jag läste idag i saudiarabisk press att AL-Itihad redan har gjort klart med Ronaldinho efter den här säsongen, pris €125m. Det är tänkt att han ska bilda anfallspar med Chelseas jätteflopp Schevchenko. :-)~
Barcelona Nemo
2007-01-18 11:29
Barca 666

The sun? Du ska inte läsa såna skitblaskor. Samma tidning med nakna tjejer i.

Jag hade velat ha Dani Alves i Barcelona. Då hade vi fått ett perfekt lag. Toppspelare på varenda position. Smakar det så kostar det, men ledningen bör betala det som Sevilla kräver...

Marquez får fanimej skärpa sig nu. Thuram in i startelvan nu, Rijkaard!
Barcelona Barca 666
2007-01-18 10:57
läste på thesun att Ronaldinho tydligen intee så glad i barca längre o Chelski kan komma att köpa honom.......så jävla trött på skit artiklar om att Barca spelarna ska säljas till andra klubbar o att de inte enöjda....Belleti e inte såld bara de på goal.com skriver att han e såld o ronnie kommer att stanna i alla fall fram till hans kontrakt går ut! Saviola har gjort mkt braifrån sig han borde få stanna men exquerro o Guily kan nog lmna oss i sommar tror jag. Sist men inte minst tror inte att Rijkard kommer att lämna oss i sommar han tränar världens bästa lag har förtroende och får själv bestämma vilka spelare han vill ha inte cruyff som vissa källor påstår samtidigt påstårde att cruyff inte gillar ronaldinho hahahahaha.

dags att rada upp ett par vinster & få tillbaka de skadade börjar vinsterna mot Nastic!

Forza Barca
Barcelona Rambla
2007-01-18 10:14
Ämne: Oferta a Saviola..!!....Fel! Saviolas nuvarande lön ligger på €4,5m och inte €3m.

Det står inte att det redan är KLART ledningen kommer att erbjuda ett nytt kontrakt. Utan det spekuleras om att opinionen verkar ha vänt tack vare Saviolas fina form den senaste tiden och hans alltid professionella uppträdande både på och utanför planen. Det kanske är så att Txiki och Rijkaard har tänkt om? Fortsätter Saviola att producera så här bra så måste de ju fundera på saken.
Barcelona Jontteee
2007-01-18 10:07
Oferta a Saviola..!!!

Det står att ledning kommer erbjuda Saviola nytt kontrakt och hans lön kommer hamna mellan 2,5-3 miljoner euros..

Saviola tjänar nu runt 30miljoner kr dom tänker erbjuda då nästan samma lön...
Till alla er som sa att Saviola hade högst lön och inte ville sänka den och att han inte visar hjärta fan, han tjänar just nu 3 miljoner euros samma som Xavi, tänk er hur mkt Xavi tjänade innan för att dom sänkte hans lön.. Saviolas 30miljoner kr om året verkar vara vanligt för en spelare med hans talang och erfarenhet..

Ronaldinho, Etoo och Puyol tjänar 8 miljoner uppåt om året

Messi, Deco och Marquez tjännar över 4.5 miljoner euros om året

Resten av startelvan tjänar över 3 euro om året

bänkarna tjänar runt 2 miljoner euro om året
Barcelona Messi41
2007-01-18 09:51
Nu har Ezquerro än en gång visat att han inte håller måttet.Han verkar ju inte ens gå in för att ta en plats i laget. Sälj honom omedelbart och plocka upp en talang!!
Barcelona Evička
2007-01-18 08:35
k!nG

Det finns folk som förnekar förintelsen också. En liten kurs i källkritik, kanske.
Barcelona Rambla
2007-01-18 08:24
k!nG:

Men snälla lille k!nG, tror du någon tar den där sidan på fullaste allvar? En sida som bla länkar till anti-barcelona.com. Verkligen hög trovärdighet på det där. Det räcker att läsa historia, lyssna på vad människor som levde under den tiden säger och har sagt i dokumentärer od. Vi har haft tillräckligt med religions, krig och fascist-diskussioner på forumet. Det blir inte bättre av att du nu försöker blåsa liv i en diskussion där deltagarna nog aldrig lär bli överens. Snälla, bara släpp det så koncentrerar vi oss på dagens fotboll istället.
Barcelona Love Barca y Catalonia
2007-01-18 08:04
Haha va sköna redaktionen är:
När jag gick in på Övergångar så stog det så här:
Fran Merida Till: Arsenal Från: Barcelona (Talangstöld)
Real Madrid k!nG
2007-01-18 07:20
Ni inbitna fans borde se det som ett måste att läsa igenom sidan på mitt länktips.
Ni kommer att upplysa er själva...
Barcelona Gabriel
2007-01-18 01:36
Ämne: Förlängning spelar i....
Åh, de kiklas i magen på mej som när man är nykär när ja läser dessa uppgifter. Dani Alves är en av mina största favoritspelare och jag har tjatat om honom som en galning, börjar nästan bli lite patetiskt nu hehe. Dessvärre tror jag inte att det stämmer, att vi skulle vara beredda på att "spränga banken" eller va nu uttrycket var låter inte riktigt som dagens Barça. Dessutom låter uppgifterna med Damia konstigt, precis som du sa.

Men åherre min lord om han skulle komma. Enligt mig är Dani värd 20 mille.
Barcelona Criff
2007-01-18 00:28
kolla länktips! Han är helt galen.
Barcelona Evička
2007-01-17 23:33
Ämne: Förlängning spelar i....
Nej, det är klart. Allt kan köpas om priset är det rätta. Jag fick för mig att han ville stanna ett tag till, men så är det kanske inte. Han får som sagt gärna komma, Zambrotta till vänster som du sa och sedan behöver vi "bara" få ordning på mittbackarna :)
Barcelona Tiago
2007-01-17 23:28
lyssna på dessa kommentator haha helt underbara haha:P
Barcelona Rambla
2007-01-17 23:25
Förlängning spelar ingen roll. Eller jo, det innebär visserligen att priset kan stiga, men är man stensäker på att man vill ha honom så spelar det mindre roll. Enligt artikeln så är man ju beredd att spränga banken för Alvés. Vanligtvis gillar jag inte att klubben ska betala överpris för spelare men i det här fallet får mina principer ge vika. Dani Alvés i Barçatröjan till nästa säsong vore en dröm. Sen att Zambrotta är tänkt till vänsterbacken gör ju knappas saken sämre. :D

Lisa:

Kameruns landslag har smeknamnet Afrikas Lejon. Därav namnet på Eto'o.
Barcelona Lisa
2007-01-17 23:24
Etoo har diskuterats ganska mycket på sistonde. Han kallas ofta för lejonet eller något liknande. Varför fick han just det smeknamnet?
Barcelona Evička
2007-01-17 23:22
Ämne: Oh, om detta ändå vo....
Ja, det skulle vara en förstärkning det. Nu skrev han ju precis på en förlängning för Sevilla, så lite tveksam blir jag, men hoppas kan man ju alltid.
Annons: