/spanien/barcelona/forum/24048.aspx/spanien/barcelona/forum/24048.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-09-10 22:05
Ämne: La Rambla:

Nu tar....
Men snälla lilla vän. Tror du att han blev spärrad för ingenting? Jag skriver väl vad jag vill om maränger här inne utan att be dig om lov.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2006-09-10 22:05
Ultras_Bosnien/

Kompis du predikar på helt fel sätt, du kan nog inte läsa vad Ramos_bäst skrev nu när redaktionen spärrat och raderat inlägget (Bra jobbat redaktionen). Men det han skrev höll inte till reglerna och kunde knappt läsas. Så La Rambla felade aldrig.
Barcelona Ghazza
2006-09-10 22:04
Ojdå, måste vara rekord. Forumet har vart uppe i fyra dagar och först nu kommer en Madridista och skämmer ut sig. En bragd i sig, har inte tänkt på hur skönt det var att spärra någon förut. Nu var det extra härligt ;)
Barcelona Ultras_Bosnien
2006-09-10 22:02
La Rambla:

Nu tar du och slutar provocera madridisterna! Och det genast!

Dem har all anledning att jubla efter sin seger, du behöver inte leka George Bush och tro du är nåt bara för att du råkar vara smartare och intelligentare än dem. Det spelar ingen roll om det bär blöjor eller är 5 år, dem har lika stor rätt som dig att skriva här.

Dem kanske tycker annorlunda än vad du gör, men det måste du respektera. Låt dem jubla istället eller skryta.

Till er madridistas: Ignorera La Rambla!
Barcelona La Rambla
2006-09-10 21:58
Glöm inte nappen!
2006-09-10 21:57
La Rambla/

Jepp jepp, kommer ihåg att jag läst några cheesiga krönikor och dylikt på The Sun där "Horseface" kommit upp :)

Ramos_bäst/

Är det inte läggdags för dig?
Real Madrid Ramos_bäst
2006-09-10 21:55
Spärrad.
Barcelona La Rambla
2006-09-10 21:55
Ämne: Ramos_2/

Det är k....
Pressen också? Åh fan, det var mer än jag visste.
Gnägg gnägg. :-)
2006-09-10 21:54
Ramos_2/

Det är knappast La Rambla som har kommit på det smeknamnet, han har haft det sedan många säsonger tillbaka i Man U. Till och med den engslka pressen kallar honom för "Horseface"
Barcelona La Rambla
2006-09-10 21:54
Ämne: La Rambla

Rolig ....
Ta det inte så hårt. Om du hör dig för på de engelska lagens forum kommer du att upptäcka att 9 av 10 där kallar Ruud för horseface. Ronaldinho liknar mer Goofy. Han är nästan lite gullig. :-)
Barcelona san_miguel
2006-09-10 21:52
Tackar La Rambla!
Real Madrid Ramos_2
2006-09-10 21:51
La Rambla

Rolig att du kallar han för Horsface, jag tror inte att han liknar en häst mer än vad Ronaldinho gör...

Man förväntar sig mer av dig, då du låter som en mogen kille.
Barcelona La Rambla
2006-09-10 21:51
san_miguel:

Den länken innehåller en fil du ska ladda ner, en zip-fil. Där innuti finns de tre målen på tre olika filer. Vill du bara se målen kan du göra det på den här länken.
Barcelona Messiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2006-09-10 21:50
Hej alla barca fans..Först vill jag gratulera för vinnsten igår.....Jag hoppas på att det ska finnas några länk till matchen på tisdag...tack
2006-09-10 21:48
Horseface är en grymm målskytt, men någon Samuel Eto´o, David Villa eller Ronaldo för den delen är han inte. I längden håller han nog inte.

Sen får vi inte glömma att Kepa i Sevilla också har gjort tre mål och leder skytteligan. Dock håller han nog inte heller, främst för att han inte är startman.
Barcelona san_miguel
2006-09-10 21:46
Hej, är de bara jag som inte får länken med målen från igår att funka finns de nån annan stans man kan se målen
Barcelona La Rambla
2006-09-10 21:44
De var två man mer på slutet, tex när horseface gjorde sitt 3:e mål.

Han är inte i närheten av Villas och Eto'os klass. De kan skapa målchanser på egen hand medans han står inne i boxen och sniffar upp chanser.
Etoo_
Ämne: Pablito Aimar. En sa....
Riktigt j*vla grym!
La Rambla/

Aha, jag trodde dig där. Trodde att du tyckte att det förstör sidans utseende (vilket inte är så fel ute, då det är ett väldigt långt namn) :)

Jo visst kan spelarna klaga en massa och förstöra för laget då de får gula kort o.s.v, men i detta fall kändes det nästan befogat då dommslutet var så befängt.

Aimar mål, just för någon minut sedan. Roligt för El payaso :)

Espanyol mot segundan!
Etoo_
2006-09-10 21:43
Ämne: Vem tror ni vinner s....
Mannen det är enkelt och säga Ruud efter den här matchen eller hur? Jag säger Etoo. Ruud gjorde 3 mål på Levante (nykomlingar) och dom var en man mindre,men hans första va snyggt(anfallet alltså).

Men jag säger en sak tro inte att ni är Barca nu för att ni vinner över Levante med 1 man mer,med 4-1.
Barcelona La Rambla
2006-09-10 21:43
Pablito Aimar. En sann artist. :-)
Barcelona La Rambla
2006-09-10 21:42
Ämne: La Rambla-

Du kan....
Har jag påstått det då? Läs mina tidigare inlägg och du kan snart konstatera att jag tycker det var ett helt korrekt domslut. Kolla upp fakta innan du yttrar dig.
2006-09-10 21:42
Real Madrid Zizou[v]-
2006-09-10 21:40
La Rambla-

Du kan inte säga att det nite var rött kort på mannen som tacklade isönder Ruud?
Barcelona La Rambla
2006-09-10 21:37
Captain:

Just kidding. Du får "heta" vad du vill. :-)

Samtidigt, vad är det för j-a spelare rent ut sagt? Kan de inte lära sig att acceptera domsluten och täppa igen brödintaget? De förstör ju för hela laget när de blir utvisade för sin glappkäft.
Barcelona tarrak
2006-09-10 21:36
Ursäkta att jag tar det här på forumet men det verkar som att det inte går att skicka PM för tillfället.

Lucho/Jag såg matchen på O'learys då jag skulle på fest några meter därifrån. Vi kan väl träffas och se någon match på Score, hör av dig när du ska dit.
Barcelona La Rambla
Jaha, där har vi en till utvisning. Rött kort direkt på Ponzio i Zaragoza. Vad fan är detta? Parodi på domare ju. Ta in engelska domare istället. Detta är ett skämt!
La Rambla/

Ok, ska försöka komma på något nytt catchigt namn, eller så hedrar jag bara någon spelare. Återkommer med det inom några dagar.

Jo visst är inte Zaragozas fans bättre, men jag unnar ändå laget mer nu när de har Aimar och D´Allesandro. Dem killarna går det bara inte att önska ont.

Oupps, en ny jävla CP tavla från dommaren. Hur fan kan han ge Ponzio ett rött för det där? Börjar irritera mig redan nu, efter den andra omgången(!) på dessa dommare.

Åhoj, man tackar Ghazza :)
Real Madrid Zizou[v]-
2006-09-10 21:35
Tja.Jag är inte här för att hålla på och retas eller nått sånt som ni säkert tror.Men jag undrar bara hur ni spelade igår? :D
Barcelona Ghazza
2006-09-10 21:32
Nej jag gillar Captains namn :)

Håller med annars. Tänker tillbaka på förra säsongen hur tur Espanyol hade. Var det ett mål i sista minuten som räddade dem?
Annons: