/spanien/barcelona/forum/24041.aspx/spanien/barcelona/forum/24041.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-09-13 23:35
Ämne: Hur många har varit ....
De har säkert raderat en massa inlägg. Man ska ha klart för sig att toleransnivån nog är lägre än vanligt när laget spelar dåligt. Men strunt samma, de flesta av oss kan hålla huvudet högt då vi inte varit där och fjantat oss.

Skrattade gott åt spelarbetygen, speciellt detta omdöme om Emerson.

Otroligt stillastående och ett evigt bolltrampande gjorde att jag kunde gå in i köket och koka kaffe innan Emerson släppte bollen.

Hehe, riktigt kul. :-)
Barcelona Evička
2006-09-13 23:13
Hur många har varit där? Jag var inne och LÄSTE deas forum flera gånger under matchen, men jag såg inte mer än någon enstaka Barçatröja. Stängde de i förebyggande syfte?
Barcelona La Rambla
2006-09-13 23:12
De "culés" som varit där inne är knappast några som brukar hålla till här speciellt ofta. Visst ska man kunna ställa seriösa frågor, men det är i stort sett omöjligt att föra en någorlunda seriös diskussion en kväll då det är CL. Det är lika bra att strunta att gå in där.
Barcelona Gabriel
2006-09-13 23:08
Man kan bara beklaga ifall det varit massa culés inne på madrids forum och provocerat etc, nu har jag visserligen inte varit där inne men det är synd att det ska behöva gå ut över folk som vill sköta en allvarlig diskussion. Däremot måste jag faktiskt hålla med om att man ska kunna ställa en seriös fråga utan att riskera avstägning. Det spelar ingen roll ifall man är på dåligt humör pga av en förlust, är man i redaktionen eller forumsmoderator så bär man med sig ett ansvar och då måste man också kunna agera på ett objektivt sätt. Man ska inte vara tvungen att undvika att gå in på ett forum bara för att rätta sig efter andra.

King_raul

Nu är det en riktigt stor skillnad i din jämförelse mellan eran förlust idag emot Lyon och våran emot Sevilla. Jag menar, ifall jag skulle posta om allt som sades ifrån vitklädda madridistas här inne efter våran förlustmatch så skulle det behövas censureras igen, det gick i en stor överdrift, därav nedstägningen utav forumet.
Barcelona Ghazza
2006-09-13 22:56
"plus att lyon förlorar nästan aldig hemma
hemma plan förlorar de nästan aldrig. de är som barca hemma, de förlorar nästan aldrig där."

Samma sak i tre meningar :D

Nåja, ang deras stängda forum hoppas jag verkligen inte det var för att några av oss var där inne. Vi vet bättre än så.

En fråga bara: Någon som har tips om boende i Barcelona? Gärna billigt, kanske vandrarhem eller dylikt.
Barcelona Suñol_
2006-09-13 22:44
Jay-z// Abidal är ytterback. Läs på eller yttra dig inte ;)
Barcelona La Rambla
Ämne: La Rambla // Är det ....
Ok, jag kanske inte behöver svära. Men det är ofta du som går in dit, och varje gång du är där blir de upprörda vilket leder till att de förr eller senare kommer in hit och fjantar sig. Varför går du alls in där när du vet hur de är. Låt de sörja i fred istället. Gudarna ska veta att de har något att sörja.
Barcelona Evička
Nu har Real stängt sitt forum för andra än Realmedlemmar. Var folk härifrån svåra mot dem? Hoppas verkligen inte det. Det vore ju pinsamt.
Real Madrid King_raul
Jay-z,
och ni reagerade inte lika hårt när ni förlorade mot Sevilla? Ni stängde ju för f-n ert forum för allmänheten. Kan man vara känsligare än så?
Barcelona LÅT MIG VA
2006-09-13 22:43
Låt gå för att du är lycklig men ska du skriva på forumet så får du skriva utan ett sk "msn-språk". Första varningen, nästa gång resulteras det i spärr! - red
Barcelona Jay-z
2006-09-13 22:27
Barca_nr1 // Aa källström spelar han har gort ett ganska piggt inhopp.

Shiit alltså det skulle känns välldigt fint om Barca fick abidal han dominera totalt ytter sidan.
Barcelona Franken
2006-09-13 22:17
källström!
Barcelona Barca_nr1
2006-09-13 22:09
e det nån som vet om källström e med...
Barcelona Jay-z
2006-09-13 22:07
La Rambla // Är det verkligen nödvändigt att svära allvarligt va har jag sagt som ska göra dig så upprörd barnsligt.

Så du menar man får inte ta en disskusion gällande deras match. Har du glömt senaste dom va här när vi mötte sevilla, på står inte att jag ska va lika dum som dom. Men jag har all rätt till en fråga.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2006-09-13 22:03
JESUS VILKEN DAG!

Först ser man Maradona, vilken jävla upplevelse, finns inget i världen som går upp mot att titta på Maradona tillsammans med Argetinare och napolitaner. Man sjunger och man svär. Kanske det grymmaste som någonsin hänt mig.

Och vad händer sen, jo Real förlorar med 2-0 mot Lyon. Och Steaua vinner över Kiev med 3-1.

Som sagt vilken jävla dag!!!!!!!!
Barcelona Evička
2006-09-13 21:55
Jay-z:
Du har rätt i att de är lite griniga just nu. Jag var inne och kollade, det var inte muntert. (Lugn jag skrev inget, bara spionerade.)Just nu tycker de nästan att Barça-tröjan i sig är en provokation. Det går över. I morgon kan vi kanske snacka med dem igen. Vi får låta dem vara just nu.
Barcelona La Rambla
2006-09-13 21:55
Jay-z:

När fan ska du FATTA. Ge tusan i att gå in där ens. Saker missuppfattas, de är besvikna och blir förbannade när du är där inne och tråkar dem. SLUTA upp med det!
Barcelona r.Hyder
2006-09-13 21:54
La Rambla

Jo visst, men Canna har ju missat enkla bollmottagningar/rensningar, och agerat konstigt vid markering.

Han sa åt Ramos (genom en gest) att "stanna" och menar då att han ska pressa, han lyckas inte och Ramos måste gå in och pressa han med vilket ger ett friläge som Casillias räddar. Han agerar konstigt.

Men jag håller med om att hans lag inte agerar särkilt bra och att det påverkar honom också. Men har man Diarra, Emerson, Canna och Ramos i ett centralt block, så ska det på pappret vara väldigt inpakt och säkert. Men dem har ju Cicinho och Carlos på kanterna också :P

RVN försöker leka Dinho, utan att lyckas, och har miussat 1.5-meters passningar!

Känns som att Reyes eller Robinho behövs i andra halvlek för Marängerna!
Barcelona La Rambla
2006-09-13 21:54
Ämne: Nej det kan jag håll....
Ja men det är klart. Sätts han under press så gör han självklart misstag. Men det är Fort Knox, hehe, de två som är framför som ska se till att han får det lugnare. Även ytterbackarna ska hjälpa honom. Titta på Cicinho tex, han är så offensiv och går bort sig så ofta i defensiven, åtminstone i början av halvleken för han fick nog skäll sen. De tappar bollen i ett anfall och Cicinho är längst fram, och vips är det öppet på hela högerkanten. Det håller inte.
Barcelona Jay-z
2006-09-13 21:52
Alltså real forumet är fett känsliga jämfört mot oss jag skrev ett inlägg om att dom borde ändra spel stil.. och jag blev spärrad:S helt sjukt

Tycker barca redaktion också ska reagera lika hårt. Fan jag kommer i håg sisst vi förlora mot sevilla
Barcelona Ghazza
2006-09-13 21:51
Nej det kan jag hålla med dig om. Men här tycker jag att hans misstag ofta görs av honom själv. Felpass, konstiga rensningar osv. Inget som direkt någon annan kan skyllas för. Men men, så länge det är kaos i Madrids försvar är jag road :)
Barcelona La Rambla
2006-09-13 21:47
Ghazza:

Till Cannavaros försvar så måste man ju erkänna att resten av försvaret agerar darrigt. Med trygghet och harmoni i det spelsystem man använder så spelar även Cannavaro bra försvarspel. Du skrev det själv, i en trygg miljö som i Italien i VM var han hur bra som helst. Inte ens Puyol var något överdrivt i VM där försvaret inte var någon höjdare. Se bara senaste matchen mot Nordirland.
Barcelona Puyol!
2006-09-13 21:47
Real blir ju helt bortspelade. Vore det inte för Casillas hade det stått 5-0 nu!
Synd att inte real har en Tarzan i mittlåset! :D
Cannavaro...Cannavaro who?
Barcelona Ghazza
2006-09-13 21:45
Att jämföra Cannavaro och Puyol går inte. Vad har han åstakommit förutom ett bra VM? Han var inte på tal som en av världens bästa backar innan det. Men sedan blev han plötsligt världens bästa av vissa experter... Tro fan att det är lättare att vara back i ett defensivt Italien än t ex Puyols Spanien.

Äh snart gör Juninho mål. Casillas orkar inte stå emot länge till.
Barcelona La Rambla
2006-09-13 21:44
R9 Ronaldo:

Jag var lite ödmjuk och snäll där. :-)

Men ärligt talat. Det saknas fantasi och kreativitet i Real. Eller fel, det finns men det sker i för låg hastighet. Bollen måste rullas runt snabbare. Som tex Lyon och även Barcelona spelar.

Sen ska man inte begära för mycket så här tidigt av Capello. Det krävs tid att spela ihop laget och att prestera i CL mot tufft motstånd. I ligan kommer det oftast att gå bra, alla lag där spelar inte så snabbt och iderikt som Lyon och Barcelona.
Barcelona Franken
2006-09-13 21:43
De inhandlade Emerson och Cannavaro medans vi köpte Thuram och Zambrotta... Känns som om vi dragit vinstlotten =)
Real Madrid R9 Ronaldo
2006-09-13 21:40
La Rambla

Skojar du med mig, 4-0? 6-0 minst!! Tur att vi har Casillas.
Barcelona La Rambla
2006-09-13 21:38
Jisses så utspelade de blev i 1:a halvlek. Det kunde lätt ha stått 4-0. De ska vara glada att detta bara är gruppspelsmatch. Skulle vara jäkligt kul att få möta Lyon och se vad för typ av match det hade blivit.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-09-13 21:38
Cannavaro, världens bästa back? Tillåt mig skratta! Av det man såg idag är Oleguer klasser bättre än honom. Borde stått 5-0. Lyon skulle tom haft en straff när Cannavaro knuffades i straffområdet.
Barcelona Suñol_
2006-09-13 21:35
Cannavaro ser ut som när han spelade i Inter om någon minns det!
Annons: