/spanien/barcelona/forum/2403.aspx/spanien/barcelona/forum/2403.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona the cameroonians
2015-06-04 15:47
Dybala klar för Juve. Han får vänta på att ta simturen över Medelhavet ytterligare några år till.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
2015-06-04 15:27
Tråkigt för Juve som kommer sakna en av sina nyckelspelare. Nu lär säkert Barzagli kliva in, riktigt bra mittback men knappast snabb i vändningarna. Lite trist för matchen men jag kommer knappast förlora sömn pga. detta.
Barcelona DM1982
2015-06-04 15:22
Giorgio Chiellini has been ruled out of the UEFA Champions League final, due to a calf injury. http://t.co/PrrqyHEi6N
Barcelona 11-9-10
2015-06-04 15:10
Alves kommer inte vara kvar
Barcelona Liunil Masse
2015-06-04 15:07
Alves spelar högerback nästa säsong, ingen annan!
Barcelona 11-9-10
2015-06-04 15:04
Motivationsbrist finns det också, så vad jag ska jag med ens lojalitet om inte motivationen finns där? Hade jag varit pedro så hade jag absolut inte varit nöjd över situationen för det är ingen skit spelare direkt. Aja han spelar högerback nästa säsong!
Barcelona enkos
2015-06-04 15:02
Real fans kokar av ilska, de är mer förbannade över att Juventus mittback missar finalen, dessa avundsjuka pajaser kommer inte kunna sova nu och inte minst efter finalen ...
Barcelona tikitaka
2015-06-04 14:52
11-9-10 det finns något som kallas för lojalitet, även om det inte är lika vanligt idag.
Barcelona 11-9-10
2015-06-04 14:28
Helt ärligt så förstår jag inte varför pedro vill förlänga, inte så att hans situationen kommer förändras. Han kommer spela lika lite nästa säsong som ytteranfallare Killen är 27 år gammal och ska vara i sina bästa år, spela match efter match i 90 minuter men ändå väljer han bänken i Barcelona. Ingen motivation/ambitioner kvar ? Aja helt okej att ha kvar honom, men vill inte ha en spelare utan motivation även om det är på bänken
Barcelona Shanghai
2015-06-04 14:03
Folk har en tendens att glömma de spelarna som gjort så mycket för klubben i skuggan av Messi, Xavi och Iniesta. En av de heter Pedro. Vad skall man säga om denna lirare? Han har gjort mål i en CL-final. Sänkt Real Madrid flera gånger. Han startade i en VM-final. Och mycket mer. Hoppas han får mer speltid till nästa säsong, för det är han värd för allt han har gjort för klubben.
Barcelona Mdawg
2015-06-04 13:58
Fan, hade ju även velat se att Chiellini får äta upp sina ord om Messi. Nåväl, det kan han ju ändå få göra även om just inte han är på planen. Juventus försvaret är ändå det italienska försvar han främst syftade på.
Barcelona 11-9-10
2015-06-04 13:55
Xaviesta Håller veratti högre med speciellt för Barcelona. Pogba är exakt den typen av spelare Perez älskar. Flashig, högt marknadsvärde och ett riktigt crack Att Perez inte skulle gå efter pogba finner jag oerhört osannolikt, nu försöker han svara med veratti bara (som han alltid gör när Barcelona värvar någon)
Barcelona Ney
2015-06-04 13:55
Härligt att Pedro förlänger! En oerhört viktig rotationsspelare.
Barcelona barca!54
2015-06-04 13:53
Någon som vet när laget reser till Berlin?
Barcelona Liatzo
2015-06-04 13:52
Det är nu bekräftat att Chiellini missar finalen!
Barcelona Barc6
2015-06-04 13:51
Tycker det är helt rätt att ge Pedro en kontraktsförlängning. Även om han inte får spela så mycket så brinner han för Barca och det var här han växte upp och gärna vill avsluta sin karriär. Har inget emot det. Bara bra med såna spelare som ger allt för laget. Och de ingen dålig spelare heller! Good news!
Barcelona ElRaval
2015-06-04 13:49
Är otroligt nöjd med Pedros förlängning.

Vilket hjärta!

han skulle kunna vara ordinarie i i stort sett vilket lag som helst, men han väljer Barcelona trots att det finns en risk att han hamnar på bänken ännu en säsong.

Vilken snubbe!
Barcelona Liunil Masse
2015-06-04 13:45
Fan vad härliga nyheter att Pedro förlänger! Han må inte vara på MSNs nivå men det finns ingen bättre än Pedro att ha som som bänkspelare. Jobbar hårt, älskad i laget och hade varit en startspelare i lag som Arsenal, Roma eller United och vi har han som sub! Alves kvar, snälla förläng för faaan.
Barcelona koeman92
2015-06-04 13:43
Jaha, nu säger SPORT att Chiellini definitivt inte kommer att spela på lördag. Någon som vet om detta stämmer, eller är det bara ett trick från Allegris sida?
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2015-06-04 13:40
Shit, Pedro förlänger ?! Det såg jag inte komma. Är han nöjd med nuvarande situation eller har han gått med på att förlänga för att senare generera Barca mer pengar vid eventuell transfer? Oavsett vilket, good news!
Barcelona Barcelonistas
2015-06-04 13:40
Pedro? Har inget och göra en klubb av den här digniteten. Förlåt men han bidrar med absolut inget.
Barcelona SOMISEREM1899
2015-06-04 13:36
Nu blev det officiellt! Pedro förlänger
Barcelona SOMISEREM1899
2015-06-04 13:35
Ryktas om att Pedro förlängt sitt kontrakt till 2019.
Barcelona Barcelonistas
2015-06-04 13:25
Att Real Madrid och Perez lider av mindervärdeskomplex visste vi sedan länge. Men gubben Perez har tagit detta till en helt ny nivå. Jag sa det tidigare Real Madrid har sedan 09-15 värvat 3 miljarder kr mer än oss. Fattar ni hur sjukt det där är? Ja, jag vet att vi också värvar mycket men vi är betydligt mer förnuftiga i våra värvningar tycker jag. Vill Veratti vinna titlar så ska han komma till en klubb som vunnit 5 ligatitlar på 7 år, som dessutom kan vinna sin 3dje cl titel på 6 år, sin 4de på 9 år.
Barcelona ( Xaviesta )
2015-06-04 13:21
Neymar11 Vetefan där alltså, Pogba har ett mycket högre marknadsvärde än vad Veratti har. Han är flashigare, fräsare och mer hypad än vad italienaren har även om jag personligen håller Veratti som en klart bättre fotbollsspelare. Perez går efter en "lönsam produkt" som betalar av sig själv snarare än kvalitet. Om det visar sig i augusti att Perez inte står där med Pogba i startelvan beror det förmodligen på att något gick snett i förhandlingarna. Kan man den räven så vet man att han alla dagar i veckan plockar Pogba före Veratti förutsatt att spelarna i fråga inte har haft Barca som "favoritklubb sedan barnsben" (populärt pr-trick). Vilken av dom tror du hade sålt flest tröjor?
Barcelona NoGo™
2015-06-04 13:15
Iniesta, who has been working individually in the past days because of thigh muscle discomfort, trained with the group this morning #fcblive
Barcelona 11-9-10
2015-06-04 13:06
Real erbjuder 60 miljoner € för veratti + 6 miljoner €/ år i lön Vem vill slå vad om att Perez har bytt fokus från pogba till veratti pga han är "klar" för oss
Flavía
2015-06-04 12:36
@barca!54:

Troligtvis är det ett spel inför galleriorna, är rätt standard att sådant brukar ske inför stormatcher.

Jag är rätt säker på att Chiellini startar.
Barcelona barca!54
2015-06-04 12:23
Enligt RAC1 är det nästan uteslutet att Chiellini missar CL finalen.
Barcelona Nesto
2015-06-04 12:05
@Andresito:

Neymar kom från Santos.

Blaugrana son els colors!

Dom åker nog direkt till Camp Nou och firar av där som de brukar göra.
Annons: