/spanien/barcelona/forum/24028.aspx/spanien/barcelona/forum/24028.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rehnaldinho
2006-09-17 16:47
Ämne: Rehnaldinho
Jag var....
Lisa. Tack, ska in och kolla där.

Synd att en gudabenådad spelare som Saviola inte får spela. Visst är konkurransen hård. Men tycker det är dåligt att, vad jag vet, inte ha fått vara med i truppen i år, i ligan.
Hoppas för hans egen skull att han blir utlånad igen när transferfönstret öppnas.
Barcelona elve_4
2006-09-17 16:43
Barcelona kommer att vinna med 0-2 Ronaldinho och Eto'o kommer att göra mååål..

vart kan man se matchen förutom på sport-expressen kan nån en hemsida där man kan kolla på matchen
Barcelona Lisa
2006-09-17 16:18
Rehnaldinho
Jag var inne på både asiaplate och myp2p och där finns matchen med.
Barcelona Rehnaldinho
2006-09-17 16:09
Rojadirecta.com:

20:00 La Liga: Racing de Santander - FC Barcelona
/ A priori no channels is going to show this game, check again the schedule later.

Låter oroväckande, hoppas det ändrar sig snart. så man kan få in nån dålig stream iaf.
Barcelona Gabriel
2006-09-17 15:34
Men det finns en bra anledning till att sevilladerbyt inte visas då Del Nido och TV-bolagen inte kommit överens om rättigheterna till Sevillas matcher. Det finns tyvärr inte mycket vi kan göra, så detta har inget med TV4 att göra.
Barcelona r.Hyder
2006-09-17 15:27
Zamboza

Va? Blir det inget Sevilla-Derby heller på tv4+, eller har jag fattat det fel? Vilket jag hoppas!
Valencia El Guiri
2006-09-17 15:26
Zamboza, Barca1986, Evička m fl//
Läs länktipset och slappna av... (Bortskämda culés som får matchen visad varje omgång! ;)

Messidinho//
Rojadirecta.com har blivit för populärt, för mycket trafik än vad de betalat bandbredd för.
- Kolla Asiaplate, TVMix.net, MyP2P.eu m fl sajter för streams.
Barcelona Messidinho 10
2006-09-17 15:21
e det någon som kan gå in på rojadirecta??
för att det går i te när jag försöker
Barcelona Barça1986
2006-09-17 14:59
Ämne: Ämne: För er ....
Har gjort min plikt också:=).

Barcelona Evička
2006-09-17 14:54
Ämne: För er som inte vet ....
Jag har gjort min plikt. Hoppas att fler gör sin.
Barcelona Zamboza
2006-09-17 14:24
För er som inte vet så kommer tv4+ inte sända någon match 19:00. Man kommer enbart visa reals match 21.00.Istället kommer teater föreställningen "var är Zlatan" visas från 2003 med start 18:25. Det bästa vore om alla skickar in ett klagomail om vad dem här amatörerna sysslar med.
Barcelona Gio Style
2006-09-17 13:44
Måste bara uttrycka mitt missnöje mot tv4. Jag har alla tv4:as kanaler, förutom (!) sport-expressen. Hur det kommer sig vet jag inte. Och inte blir det bättre av att alla barcas matcher sänds där.... ne det är fördj*vligt
Barcelona Mitt Andra Landslag
2006-09-17 13:42
Jag förstår inte varför han petar thuram , Han har en lätt plats i Startelvan.Ezquerro petade Saviola :S . Stor besvikelse
Barcelona r.Hyder
2006-09-17 13:17
Ämne: MD: Från 2008 kommer....
Ja, alltså jag gillar PUMA mer än Nike, och plus att vi får 30millar i euros för det gör ju inte saken sämre ;)
Barcelona Barca#1
2006-09-17 12:40
capello har bara nmnet kvar han kan inte hjälpa real och prestera..ETOO blir pichici
Barcelona La Rambla
2006-09-17 12:20
Ämne: Hasse- jag-kan-allt-....
Hehe, det är till och med värre än vad Real brukar visa för tålamod. Sparkad efter 4 omgångar och fans som stormar planen! Eller får kanske Capello också kicken efter 4 omgångar?
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2006-09-17 12:18
Hasse- jag-kan-allt-om-fotboll-Backe fick sparken efter 4 matcher i Panathinaikos, riktigt roligt att se vilka riktiga fotbollskunskaper han verkligen här, djävla fjant!

Så skönt att det hände, det sorliga kanske är att han återvänder till tv4+ studion.
Barcelona Fredecó
2006-09-17 12:10
Dinho.10

Nej det är nog faktiskt ingen som vet hur länge han ska VARA skadad ;P
Barcelona Dinho.10
2006-09-17 12:09
Är det nån som vet hur länge dos santos ska vara skadad??
Barcelona La Rambla
2006-09-17 12:08
Ämne: är det nån som vet s....
Rijkaard släpper knappast den så här tidigt. Du får lugna dig till ca 1h innan avspark.
Barcelona Dinho.10
2006-09-17 12:07
är det nån som vet startuppställningen mot racing?
Barcelona La Rambla
2006-09-17 12:04
Henk Ten Cate:

Camparn var orolig över de ökade lönerna och spekulerade i vad Messi kanske har i lön i framtiden med den här takten. Så uppfattade åtminstone jag det.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2006-09-17 12:00
Camparn på campnou:

Menar du har Messi har 200 milj. om året?
Det kan ju inte stämma. Har läst att Ronaldinho har cirkus 76 milj kr om året från Barca enbart. Sen tillkommer ju Reklam osv.

Visca Barca!

Visca Barca.
Barcelona Fredecó
2006-09-17 11:52
Camparn på Nou: Håller med dig om att lönerna är väldigt höga. Men man kan vända på de hela, och se hur mycket Ronaldinho gjort för klubben. Och hur många fler fans det blivit sen han kommit till klubben. Finns väldigt många unga som håller på barca bara för att Ronaldinho spelar där.

Och i och med det är det fler som köper tröjor m.m
Men lönerna är ju så pass höga i fotbollsvärlden just nu.
Barcelona La Rambla
2006-09-17 11:46
Visst är Reals matcher underhållande. Speciellt för oss culés när de blir helt avklädda som de blev i veckan av Lyon. Mera sånt tack. :-)
Real Madrid Zizou # 5
2006-09-17 11:28
Varför visar inte tv4+ era matcher längre ?

Dem Är faktis ganska underhållande men inte lika underhållande som reals , Men aja Hoppas dem visar El Clasico , Om dem inte gör är dem dumma ;)

Hala Madrid.
Barcelona La Rambla
2006-09-17 11:23
Ämne: Äckligt att läsa vad....
Ok, vi kanske ska sälja honom till Milan då? För de är ju beredda att betala än högre lön än vad Barcelona gör nu. Vad anser du? Visst är de höga lönerna ett gissel i dagens fotboll, men vad ska man göra? Dessvärre är det bara att gilla läget.
Barcelona Camparn på nou
2006-09-17 10:48
Äckligt att läsa vad mycket Ronaldinho får varje år och att han nu diskuterar ett nytt kontrakt som ska ge honom ännu mer.
Känns inte som om någon fotbollsspelare är värd de pengarna för att spela boll. Plus sin lön från Barça tjänar han ju oerhörda summor i reklamintäkter varje år.. liknar närmast för mig girighet.
Är starkt emot de här eskalerande spelarlönerna. Så nästa världens bästa spelare (förhoppningsvis och troligen Messi) ha 200 miljoner varje år..sjukt, jag tror att för mycket pengar i vissa fall kan ta bort motivationen på planen och göra att spelarna känner sig mätta.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-09-17 10:48
MD: Från 2008 kommer Barcelona att spela i Puma i stället för Nike.

Puma kommer att dubbla den nuvarande sponsringen på €15 miljoner per år till €30 miljoner. Inte så dummt.
Barcelona Civello
2006-09-17 03:40
R.Madrid

Haha tackar för det stora skratt man fick, dina expertanalyser är helt otroliga. Real-fansen slutar aldrig att förvåna genom att på något sätt alltid lyckas finna en lägre nivå på inläggen.

Ett par riktigt vassa jämförelser där, med den klockrena plus/minus-statstiken som grädde på moset :-P

"Puyol kommer upp i sin ålder" Och det har inte Cannavaro gjort för länge sedan då eller? Efter hans och ditt lags insats mot Lyon är det nog du, min vän, som bör vara orolig ;) Men den matchen har du väl redan glömt bort.

"Deco får bara kort hela tiden" OK?

"Dinho har inte varit bra sen VM" Hallå! Var har du varit senaste tiden? Vakna!

"Eto'o kommer bråka framöver för han kommer vilja ha mer speltid och det kommer Rijkaard sätta stopp för" Den tog nog priset. Ska Rijkaard sätta stopp för en utav våra viktigaste nyckelspelare? Låter väldigt troligt.

"Messi är för ung för att spela mkt matcher..." Ja du, jag är glad att du inte är tränare. Jag antar att Cesc Fabregas är för ung för att spela många matcher för Arsenal han med? ;)

Istället för att spy ner forumet med skit kanske det är dags att ta fram den gamla svenskboken ur garderoben. Det kan vara bra kunna stava någorlunda när man hunnit fylla 18 år, det är en bit på vägen i alla fall.
Annons: