/spanien/barcelona/forum/24027.aspx/spanien/barcelona/forum/24027.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lion0
2006-10-14 22:07
Real fans: Riktigt roliga

'' Jävla Tjockis ''. När vi Barca fans förlorar en match så reagerar vi inte som dom. Verkligen låg nivå på deras forum.

Visca Barca
Real Madrid King_raul
2006-10-14 22:05
La Rambla,
Tackar, jag har aldrig skrattat så mkt som jag gjorde efter det målet!
Arnefjord - en sann HIFare :)

Usch det lät inte kul, hoppas det inte är så illa som det låter.
Barcelona La Rambla
2006-10-14 22:02
King_raul:

Både Cech och reservmålvakten Cudicini utburna på bår. Cudicinis skada var värst, han var helt utslagen.

Förresten, grattis till poängen idag för ditt HIF. Var helt grymt att få till ett mål på sista inkastet i matchen. :)
Barcelona Kamelen
2006-10-14 22:01
Båda Chelseas målvakter fick utgå i dagens match mot Reading. Hur allvarligt det är med dem vet jag dock inte.

Ronaldo avstängd mot oss i nästa omgång, positivt ser jag det. Han är en av få i Madrid lägret som när han vill, även om det inte är ofta löper väldigt bra i djupled. VnR lär nog vara relativt lätt att få ur balans.
Barcelona Evička
Båda knockade och utburna på bår.
Barcelona EsCúle
Finns inte så mycket att säga, nivån på deras forum är la inte helt oväntad efter en match som denna, precis som du säger.

Det skulle vara riktigt skönt att ta 3 poäng imorgon och dra ifrån i toppen. :-)
Real Madrid King_raul
2006-10-14 21:59
Vad har hänt Chelseas målvakt?
Barcelona Evička
2006-10-14 21:58
De verkar inte riktigt glada i Reals forum vad det nu kan bero på :D

Otroligt tråkigt med Chelseas målvakter. Hoppas att det inte är så illa som det såg ut med Cudicini, riktigt otäckt.
Barcelona La Rambla
2006-10-14 21:57
EsCúle:

Robinho kom in istället för Beckham. Han var rätt blek han också även om han skapade en målchans på övertid. Real var helt under isen i den här matchen. Tror att mycket beror på det två veckor långa uppehållet. Spelarna är slitna, verkade helt omotiverade. Vi får hoppas att det inte blir så för de våra i morgon.

Ronaldo snackade till sig en utvisning dessutom. Så honom slipper vi i El Clasico. Ja, om de nu inte överklagar och får igenom det.

Deras forum? Tja, det är väl väntat efter en sådan här match. Låt bli att gå in och lägga salt på såren bara, för i morgon kan det vara vår tur och göra en dålig match.
Barcelona EsCúle
2006-10-14 21:54
Rött kort på Ronaldo och kalabalik i Real forumet.Bra att killar som har "alias" Ronaldo-4-ever tex säger "JÄVLA TJOCKIS".Madristas är alltid lika gulliga.
Barcelona Q
2006-10-14 21:42
Namn: Real Madrid Club Dé Fútbol » Svara på inlägg » Har tippat GET-REAL 0-2
Sänt: 2006-10-14 21:41:27
Barcelona kommer krossa i 101 bitar
Barcelona EsCúle
2006-10-14 21:35
La Rambla

Lite roligt att dem fortfarande spelar med både Emerson och Diarra.Kan i och för sig vara ett val av Capello då backkris chockat"det nya defensiva Madrid".
Följer inte matchen men har de slängt in Robinho eller satsar Mr Capello på att försvara 0-1 underläget?

Edit: Kolla in Real forumet. :-)
Barcelona La Rambla
2006-10-14 21:29
Getafe - Real 1-0, Alexia

Snacka om att Real saknar minst en kreativ mittfältare.
Barcelona EsCúle
2006-10-14 21:25
Härligt Getafe, håll i det här nu!
Barcelona Hasaninho_722
2006-10-14 21:14
Tycker ni Gudjohnssen var en bra värvning?
Barcelona Gio Dos Santos
2006-10-14 20:51
okej tack så mycket
Barcelona La Rambla
2006-10-14 20:49
La Masia ligger just vid Camp Nou, du kan inte missa det.
Barcelona Gio Dos Santos
2006-10-14 20:47
tjenare är det någon som kan adressen till La Masia och ungefär var i Barcelona det ligger. Ska dit i sommar och vill gärna besöka La Masia och Nou Camp.
Barcelona La Rambla
2006-10-14 20:32
Henk:

Nej, de fyra nominerade från Barça är Eto'o, Ronaldinho, Deco och Thuram. Det är möjligt att de andra var nominerade i ett tidigare skede innan man minskade ner på kandidaterna.

J Ohoo:

Nej det där är fel. Det är Atléticos Maxi Rodriguez som han talar om. Det har blivit en felskrivning där säkert. Visserligen är vår Maxi Lopez också landsman till Saviola men han spelade inte i landskampen i veckan och vad jag vet så är han inte heller skadad.

Såg Chelsea nyss i PL. Både Cech och Cudicini utburna på bår. John Terry fick avsluta matchen som målvakt. Undrar om Cech hinner bli frisk till på onsdag eller får Terry fortätta i målet tro? Nej då, de har en portugisisk tredjemålvakt annars. Tror dessutom att Cech hinner bli spelklar då hans skada inte såg så farlig ut, han verkade mest vara groggy. Annat var det med Cudicini som blev helt knockad på en hörna. Det såg riktigt hemskt ut när han verkade vara helt utslagen. Trist med skador inför viktiga matcher, vi själva har ju fått känna på den bittra smaken de senaste säsongerna med Eto'o nu senast. Hoppas verkligen att bägge målvakterna frisknar till. Aldrig roligt när spelare blir skadade oavsett vilken moståndare.
Barcelona J Ohoo
2006-10-14 20:27
Tjena gubbar!

Är det "våran" Maxi som Saviola pratar om? (se länktips)
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2006-10-14 20:14
La Rambla:

Är Puyi och Messi nominerade eller inte?
Barcelona La Rambla
2006-10-14 19:25
Nu är det ju så att listan på nominerade har reducerats till endast 30 spelare. Många har plockats bort från den ursprungliga nominering.

Puyol är småskadad och det är nog mest därför att han vilar. Sen så har vi Thuram, det är en fullt duglig ersättare. Ni kan glömma att Rijkaard underskattar Sevilla. Sen att Sevilla slog oss i augusti, när truppen just kommit hem från en turné i Amerika är väl inget att ta på fullaste allvar, sånt som händer, även om det var en riktigt stark insats av Sevilla.
cules
2006-10-14 19:15
var kan man följa matchens resultat???
Barcelona barca-4 ever rolle
2006-10-14 19:01
det är är ju barcas svåraste månad
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2006-10-14 18:48
Jag tycker det är lite konstigt att Puyol vilar.
Sevilla är inget lag att leka med ni förlorade med 0-3 mot de senast.Och att vila Puyol är ett misstag tycker jag.Jag tror med att vila Puyol underskattar Rejikard Sevilla.Men å andra sidan har ni riktigt svåra matcher framför er.Men endå tycker inte Puyol ska vila mot ett sånt bra motstånd.
Barcelona tarrak
2006-10-14 18:33
Wuboy/Anledningen är väl förmodligen att de inte är med i eran redaktions presantation av de nominerade. Vilken som är den riktiga vet jag inte, men det här ständiga tjattret om vem som är världens bästa spelare börjar gå mig på nerverna. Alla vet att Barça har världens bästa lag, låt oss stanna där och hylla dem istället;)
Real Madrid Wuboy
2006-10-14 17:58
Hej! ja kollade lite på aftonbladet och sog carles puyol och messi är nominerade till världens bästa. Varför skriver ni att puyol och messi är inte nominerade
Etoo_
2006-10-14 17:30
Truppen till Sevilla Matchen:
Valdés, Jorquera, Iniesta, Ronaldinho, Edmílson, Belletti, Sylvinho, Gudjohnsen, Márquez, Xavi, Giuly, Oleguer, Saviola, Thuram, Messi, Zambrotta, Deco and Motta.

Puyol o Gio vilar i Rijkaards rotation.
Barcelona 92_barca
2006-10-14 17:20
Barcelona Ride_The_big_one
2006-10-14 17:20
Jag hoppas verkligen att Ronni och Messi skiftar kant och inte blir alltför stationära som vi var under cupen mot Sevilla.

Jag raknar Sevilla högt och anser att denna match är en av de viktigare matcher vi kommer ha i ligan.

Jag vill se ett taggat Sevilla mot ett taggat Barcelona då är det bäddat för en grym match.'

Visca el Barca visca Catalunya
Annons: