/spanien/barcelona/forum/24026.aspx/spanien/barcelona/forum/24026.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-06-15 18:50
Captian:

Thiago är fantastisk. Alla i Barcelona rankar honom lika högt som Bojan. Precis som Giovani så har även Thiago en yngre bror som också är lovande.

Alla snackar om en ny Deco, ja alltså till spelstilen då.
Barcelona simpa = Barca
2007-06-15 18:48
Ämne: Efter att ha sett su....
satt me och kollade in barcas framtid men var det thiago som gorde 3 mål i finalen ? lr va de han som gorde titt finten ?
Barcelona Cristocea
2007-06-15 18:40
Tror ni Ciprian Marica hade platsat i Barcelona? Ukrainsk press kallar honom för "Nya Shevchenko"

Länktips!
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-06-15 18:31
Efter att ha sett summeringen av Barca-Espanyol i Copa catalunya för undommar. Så måste jag säga att den killen Thiago Alcantara (Mazinhos unge, om ni vet vem Mazinho är? Gammal Brasiliansk landslagsspelare) är verkligen någonting extra. Han leker fotboll på en helt ny nivå. Inte ens Ronaldninho står så mycket högre skicklighets mässigt än sina motståndare. Han är ruggigt bra. Om några år får vi nog smaka på honom i A-lagtröjan. Gai Assulin var också ruggig.

Sedan vill jag bara säga, Usch för pericos...Maken till skitigare folk får man leta länge efter, då de låg under och tappade allt hopp så började de sparka på Barca spelarna som man sällan ser inom fotboll. Tur att alla våra spelare gick ifrån matchen hela. Finns det någon perico man kan tycka om? Inte ens deras ungdomsspelare är ok...
Barcelona Born In Barcelona
2007-06-15 18:13
Han spelade ju där i det Mexikanska landslaget och domminerade hela planen så vem vet...

Jag kollade lite på hur långa kontrakt nyckelspelarna har. Jag såg att nästan allas kontrakt gick ut sommaren 2010, fan vad härligt!
Den enda nyckelspelare som hade annan längd var Messi.
Han har till 2014
Barcelona simpa = Barca
2007-06-15 17:55
ja funderar på att ha Rafa som defensiv mittfältare, han har ju spelat där innan och ja tror att han kan passa bra där. han är bra på huvet och kan även spela boll.

tack för länktipset hadde nästan glömt av hur bra han igentligen är forza Rafa Marquez!
Barcelona r.Hyder
2007-06-15 17:16
Rafa Marquez framtid i klubben kan vara oviss. Jag hoppas vi behåller honom då han är en av världens bästa mittbackar när han är i form. Ge han samma chans som Ronaldinho; att vila upp och återfå en god fysik och form för att sedan återgå till sitt vanliga spel.

För er som har glömt bort vilka kvaliteér Rafa har, se länktips.
Barcelona simpa = Barca
2007-06-15 16:31
Ämne: Ämne: Undrar ....
men det är ju inte det som är problemet utan det är att vi måste förstärka defensift framför allt. ja ser mer än gärna Henry i barca men inte framför 2 backar och en defensiv mittfältare.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-15 16:05
Ämne: Undrar verkligen om ....
Hoppas det iallafall.

Henry är Henry. Vem vill inte ha Henry i sitt lag ?
Barcelona ze nemo
2007-06-15 16:02
Undrar verkligen om det är sanning i det att Henry tänks vara en spelare för oss.
Barcelona Karzan
2007-06-15 15:45
Ämne: Ämne: Ville b....
menar olympiakos
Barcelona Karzan
2007-06-15 15:44
oj menar olympiakos
Barcelona La Pulga
2007-06-15 15:43
Ämne: En arkitekt-tävling ....
Rambla styrelse har för ambitioner att utöka kapasiteten på Camp Nou.
Med 20-25 tusen sitt platser till. dom platsena kommer att plaseras på den övere sektion,genom att trycka ihop gångarna..
Det kommer att bli lite trång,man får leva med det.
Med tanke på att det kommer in mer cach till spelar kassa....

PS: Roligt att se dina inlägg igen.Hoppas du haft en bra semester..
Barcelona r.Hyder
2007-06-15 15:41
T#11

Mycket möjligt att han gör det. Men om han nu skulle göra det på bekostnad av Eto'o ser jag det som onödigt då vårat lejon kommer stänka dit minst en 25 baljor nästa säsong. Han kommer vara hungrig som aldrig förr. Men skulle Henry, samtidigt som Eto'o är med i elvan, finna en plats i startelvan och stänka dit 20 baljer skulle jag inte ha någonting i mor det alls. Jag är bara lite skeptisk till om han kommer finna en sådan plats om det inte ska bli på bekostnad av någon utav Eto'o, Messí eller Ronaldinho. Men man vet aldrig!
Barcelona Karlssoooon
2007-06-15 15:16
nu kanske man inte ska tro att det enbart är de spelarna det ryktas om som Laporta och gänget håller koll på. Värva kommer man hinna göra i sommar. Nu ska vi försöka vinna ligan först :)
Barcelona T#11
2007-06-15 15:03
Undra vad alla här inne kommer säga när henry stänker in 20 mål för oss. Hmm....
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-06-15 14:57
Har någon en länktips i matchen mellan Tenerife vs Real madrid??
Vill see matchen eftersom har inte sett den och kan inte hitta den!!
tacksam för länktips! :D
Barcelona Criff
2007-06-15 14:54
Alltsa ingen utav REM ska nagonstans, det har dem redan klarlagt. Sen tycker jag Henry kan val vara perfekt som en backup. Han borjar komma upp i aren och accepterar sakert lite bank nu. Sa lite rotation dar uppe kan bara bli bra. Och gora sig av med alla halvdana som ezquerro & Giuly och kanske Gudjohnsen. Jag tror vi har forlorat titeln denna sasong tyvarr. Real kommer aldrig slappa det har :/ Sa battre lycka nasta sasong :)
Barcelona r.Hyder
2007-06-15 14:51
En sak förstår jag inte. Gabriel Milito är en spelare som man, enligt rykten/uttalanden, velat ha. En summa som 18-20 milj Euro är ett mycket bra pris för en stark, positionssäker mittback med bra uppspel med en vass vänsterfot. Varför agerar man inte i ledningen när Juventus nu rycker i Gabriel? Han vet dessutom hur man spelar i Spanien och behöver därför inte anpassa sig särkilt mycket. Jag tycker att det här är en drömvärvning då jag alltid har sett Milito som en stor och respekterad spelare. Kom igen nu ledningen! Vi behöver en bra mittback, så varför inte bara lägga vantarna på en av de bästa som är tillgänglig?

Barcelona barca style
2007-06-15 14:23
Det känns som att vi kommer inte kunna värva några spelar till nästa säsong hörde att yaya toure har skrivit nytt kontrakt med monaco..
vi gör ingenting.. varför vill barca värva henry..
jag tror inte vi behöver honom för att vi har spelare REM snälla satsa på baklinjen Joan Laporta
Barcelona La Pulga
2007-06-15 14:16
Rijkaard har själv deklarerat att Eto'o,Ronaldiho,och Messi.
Dom kommer att vara med oss nästa säsong.
Eto'o har sagt det själv att han inte vill lämna på tal om Eto'o han har det bästa mål och assist snittet för i år.
källa:BarcaTV
Det enda nyhetskälla som jag litar på..

Hoppas att allt är bara lösarykte om att henry ska köpas in:
Han ville ju själv, inte komma till oss föra året. Varför ska vi joga honom nu..
Om vi ska komplitera i laget? så det ska var defensivt och inte offensivt.

2007-06-15 14:09
ohhh nejj
"Gudjohnes has recovered from the injury and trained today"....
Nejj jag vill att han inte ska vara i truppen eftersom han är "useless" och saviola skulle vara bättre som back up :D
2007-06-15 14:07
AAA äntligen..
Berlusconi från Milan sa att han helst skulole vilja ha Shevchenko och inte Eto`o och det är bra nyheter för Barca för nu kan Milan sticka o Dra!!
Kolla länktipsen!
och enligt engelska tidningen "The Times" Wenger sa att han vet att Henry kommer att gå till barca under sommaren! Men vet inte om det är bra för oss ( Los Cules)?
I alla fall Visca EL Barca! :D
Barcelona barca style
2007-06-15 13:43
jag vet inte men tror att det kommer om en månad ungefär
Barcelona The Legend
2007-06-15 13:40
Saviola//

Har tröjorna ens kommit än...brukar väl komma senare.
Barcelona barca style
2007-06-15 13:40
Ämne:
har nån länk till ....
kolla
Barcelona Saviola #22
2007-06-15 13:32

har nån länk till barcelonas nya hemma och borta tröjer 07/08
Barcelona Rambla
2007-06-15 13:25
Ämne: Ville bara säga att ....
Lustigt att påstå han är klar för Monaco när han spelat där hela denna säsong redan. :D
Barcelona Karzan
2007-06-15 13:22
Ville bara säga att att ingen behäver drömma mer om yaya toure i barca för han e klar för Monaco

Om barca önskar en spelare vf sätter dom då inte pengar så fort som möjligt
Barcelona barca style
2007-06-15 13:19
Barcelona president Joan Laporta is mulling over a swap proposal involving Samuel Eto'o and Inter Milan striker Adriano.

va säger ni???
Annons: