/spanien/barcelona/forum/24025.aspx/spanien/barcelona/forum/24025.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-09-21 14:09
Rico. Va då var det nödvändigt av kviborg att kalla valdes för tvålen o.s.v.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-09-21 13:32
Varför uppdaterar inte SvenskaFans tipssidan/lagtoppen?

Barcelona rico
2006-09-21 13:08
Ämne: chrisespaña))
Borde....
Juanito.

Det där var väl onödigt!?.
Han ställde en oprovocerad fråga och så kommer du och drygar dig.
Barcelona Juaníto
2006-09-21 12:55
chrisespaña))
Borde inte du istället koncentrera dig på er match mot Betis där ni säkert åker på torsk igen? Undrar om Iker "Tvålen" Casillas kommer att tappa bollen igen nu mot Sverige, som vi såg honom göra mot Serbien, Sociedad, Lyon (hundra gånger ? :)) och Sevilla mfl. Take care.

Valencias mittfält och backlinje ser tveksamt ut. Vi tar dom. Visca Catalunya!
Barcelona Decco1
2006-09-21 12:38
zambrotta på vänsten kan skulle vara härligt att se!
Barcelona rico
2006-09-21 12:27
Ämne: Fan tv4 verkar sända....
Jag tror inte att Sevilla har nått ett nytt TV- avtal därmed så får man inte visa deras hemma och borta matcher så att klaga på tv4 är bara onödigt.
Barcelona barca_äger
2006-09-21 11:29
Ämne: här är en vidoe som ....
den är ju jäääätttelååångg hahahaha. vissa grejer e grymma men d blir typ tråkigt emellanåt :)
Barcelona La Rambla
2006-09-21 11:04
De enda som inte tränat med resten av gruppen de två senaste träningarna är Ezquerro och Messi. Messi fick en smäll mot Racing och har kört på egen hand i gymet. Han och även Ezquerro ska vara tillbaka i träning idag är det sagt.
2006-09-21 10:58
chrisespaña.
Ingen verkar vara skadad eller avstängd inför toppmötet med valencia hoppas det förblir så och att de inte drar på sig någon onödig skada på träningarna.
Real Madrid chrisespaña
2006-09-21 10:50
tjena!

Någon som har koll på skador och avstängningar inför er batalj mot Valencia?
Barcelona Tompa
2006-09-21 10:42
Till helgen är det upp till bevis för vårt kära Blaugrana. Inte för att jag är orolig men Valencia blir det första tuffa testet på hur bra laget verkligen är. Att dömma av säsongsinledningen är Valencia främste utmanare mot oss i kampen om ligaguldet.
Barcelona Camparn på nou
2006-09-21 10:20
Fan tv4 verkar sända Villarreal-Zaragoza istället för Atletico-Sevilla som den tidiga söndagsmatchen. Man var ju rejält taggad på den, två av de lag som har intressantast trupper och kommer göra upp om den sista cl platsen bakom de tre stora. Tycker tv4 borde förstå att den matchen har högre intresse värde. De har redan visat Villarreal och Zaragoza i år men inte Sevilla delvis pga deras tvavtal nu har man en utmärkt chans till det. Ska fan maila de...
Barcelona Ravo
2006-09-21 10:14
här är en vidoe som jag gillar :D 34 min ^^
Barcelona barca_äger
2006-09-21 09:50
Ämne: Skön Decokompilation....
fif***n vilken grym decovideo d där va...ba synd att den va lite för kort:)
Barcelona AlexC
2006-09-21 01:26
Skön Decokompilation. Underbart är kort, dock.
Barcelona La Rambla
2006-09-20 23:19
Messi och Ezquerro deltog inte heller idag på träningen tillsammans med de andra spelarna. De tränade på gymet men ska tydligen träna med resten av gruppen som vanligt i morgon. Dagens träning hade man i staden Manresa och stadion Nou Congost inför över 4,000 åskådare. Anledningen till detta var klubben Bagés 100-års jubileum. Planen stormades av hundratals ungdomar innan träningen var avslutad. Men tydligen så gick allt lugnt till och spelarna kunde lämna planen utan några incidenter.
Barcelona II Barça II - Zambrotta
2006-09-20 23:07
Vi som har följt Barcelona ett tag vet att Valdes är en utav dem bättre målvakterna vi har haft i klubben. Målvakt har inte varit vår starka sida om man säger så.
Barcelona Evička
2006-09-20 22:46
Ja, alla ursäkter är bra ursäkter:)
Barcelona Ravo
2006-09-20 22:42
eller nu kommer jag ihåg vad han sa efter de där! att casillas är gullig när han gör en tabbe iallafall!
Barcelona Ravo
2006-09-20 22:33
Ämne: Ohh , vilken match p....hehe nåt i den stilen ^^ men som vanligt så började han klaga vad valdes har gjort tidigare

zizou// inga skader för oss, inte vad jag har läst iallafall men man hoppas på att de blir ne rolig och spännade match ^^ "barcelona-valencia borde kallas för kusiner" ^^
2006-09-20 22:27
Ravo. Du fick säkert det här svaret, aja men det va casillas första tabbe.
Barcelona Evička
2006-09-20 22:24
Ravo
Du har förstått precis vad jag menar.
Barcelona Ravo
2006-09-20 22:20
Ämne: Jag fattar inte rikt....
du jag håller med dig om det där med casillas. Visst jag gillar honom och nekar inte till att han är världens bästa målvakt men senast när jag tittade på lyon-RM med min bror och tre av mina kompisar (alla de är RMadridare)vet inte om ni kommer ihåg när han tänkte boxa ut bollen men misslyckades, så fort det hände så vände jag mig till min bror och sa om de där va valdes va skulle du sagt, att casillas skulle greppat den? gissa vad jag fick för svar
Etoo_
2006-09-20 21:29
OM Valdes gör tabbe igen mot Villa så MÅSTE dom har gjort deal elelr något...
Barcelona Evička
2006-09-20 20:15
EsCule:

Tack för den! Säger väl allt. :)
Barcelona Ghazza
2006-09-20 19:55
Valdes är grym. Skulle inte byta honom mot någon annan målvakt i världen.
Barcelona EsCúle
2006-09-20 19:42
Kolla på killen.Kom inte och säg något om att han inte duger.Vem det än är.

Se länktips.
Barcelona Beguiristain
2006-09-20 19:31
Enligt mig etablerade sig Valdes som en topp målvakt
i och med CL finalen där har bidrog starkt till att vi vann. Dessutom så har barca sen han blev ordinarie haft ett snitt för insläppta mål som inte kunnat matchas sen början av 90 talet.
Barcelona EsCúle
2006-09-20 18:52
Enligt den spanska sporttidningen Sport sägs Barcelona var intresserade av dom två mest lovande spelarna i den Portugisiska ligan.Moutinho och Nani som båda spelar i Sporting.

Se länktips.
Barcelona B(H)arça fanaticos
2006-09-20 18:47
Vilka här bor i Malmö? Ni som gör det, var brukar ni se matcherna om ni inte har kanalen som visar matchen (förutom hos en kompis eller genom stream då)? Finns det nånstans där många Barca fans hänger och ser på matchen? Jag menar då ett ställe som Den Glade Gris i Köpenhamn, eller nåt liknande.
Annons: