/spanien/barcelona/forum/24021.aspx/spanien/barcelona/forum/24021.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito
5/6/2007 02:02
Ändå när det har svalnat leder dem ligan... så ett sämre Barca e bättre än en Real som har hittat sig själva? stämmer ju ;) me forma sig som lag menar du att köpa sig till form antar jag. sen så tror jag att många lag kan slå Real vare sig om de har eller inte har hittat formen. precis som alla andra lag...
Real Madrid maria_jose
5/6/2007 01:56
Barcelonito/
Det menar du inte! dålig dag pga frisan,bätre kan du!

Sedan är det ingen tvekan att poyol är en krigare! men jag jämför ej spelare för det finns ej slut på såna disk!

Vad menar jag med rädslan? ju att många vet att Real börjar forma sej som 'lag' och när detta sker 100% så är det inte många lag som kan slå det..presis som barcelona hade och har en del kvar av det..just det där lilla extra,som i sin tur börjar svalna i min tycket.
Barcelona Barcelonito
5/6/2007 01:46
Rädsla för att vi leder ligan, eller för att Ramos skulle vara bättre än Puyol? Beckham och Guti bättre än Deco, Xavi, Iniesta? nej rädsla kan det då inte va... Puyol e krigare ända in i själen. Guti och Beckham spelar sämre om de har en dålig hårdag ;) så menade jag ;)
Real Madrid maria_jose
5/6/2007 01:40
Ämne: fjollor som Beckham,....
Vad menar du med krigare?
Puyol har väl långt hår och han är väl en såkallad krigare,eller!?
Eller är det rädslan inom dig som talar?
Barcelona Barcelonito
5/6/2007 01:24
fjollor som Beckham,Ramos och Guti kan stanna i Real o oroa sig för håret. Vi har krigare i laget.
Real Madrid maria_jose
5/6/2007 01:22
Härskaren /
Varför så agressiv! ni vann ju! jag är inte här för att vinna guld inte silver för den delen!

utan jag reagerade att valeds firade sin 150:e liga idag och att etoo sprang till han!
skit samma agressioner tillhör en annan nivå.

Barcelona Härskaren
5/6/2007 01:16
Dra åt skogen jose-maria, inget guld till real!!!
Real Madrid jose_maria
5/6/2007 01:11
Nu blir det spännade!

Om det var valdes 150:e liga match så borde han ha raka sej..
3 dagar skägg är så 80 talet.
Barcelona Barcelonito
5/6/2007 01:01
Det var Valdes 150:e match. enda anledningen ja kommer på :D men det va kul o se... Iniestas gest o slänga en kyss o peka på Ronaldinho va oxå fin :D
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
5/6/2007 00:52
Skön seger idag . Hoppas Real - Sevilla spelar ovgjort skulle vara skönt om det gjorde det men iallafall 3 poäng var vi värda :) .

Nån som vet varför Eto`o sprang till Valdes när han gjorde mål ?
Barcelona Myrran
5/6/2007 00:42
REAL HJÄRTAT
Det är väl inget fel på Ramos som fotbolls spelare, ändä felet är väl egentligen att han använder för mycket vita kläder...
Barcelona Barcelonito
5/6/2007 00:37
nej men Puyol e mycket mycket bättre. jämför inte eran bästa mot vår sämsta. vår bästa e bättre än eran och Oleguer e bättre än Pavon och Mejia tillsammans
Real Madrid REAL HJÄRTAT
5/6/2007 00:32
vad tycker ni om ramos då ser att han inte är populär här är han bra spelare. eller är spelare som oleguer bättre.
Barcelona Kapten11
5/6/2007 00:24
Skön seger, och siffrorna kunde blivit ännu större.

Ronaldinhos passningsspel är utomjordiskt, Messis teknik när han driver bollen outstanding i världen. Men Eto'o kanske ändå är allra viktigast med sina löpningar.
Både Messi och Ronnie har en dålig vana att bli stillastående stora delar av matcherna. Dom litar kanske lite väl mycket på sin individuella skicklighet, istället för att röra sig mer och därmed få till ett anfallsspel med ett bättre tempo. Var Messi ens svettig efter första halvlek?

Hur som helst, rätt bra genomförd match, och Ronnie är ju matchvinnare nr.1.
Barcelona Rambo~
5/6/2007 00:22
Ämne: Haha nej men du vet ....
Mm, håller med dig till 100%.
Barcelona Barcelonito
5/6/2007 00:17
håller me. han går alltid innåt oxå. Chelsea läste ju det och fångade Messi ganska lätt senast. Han gick utåt en gång mot real borta och då bröt Carlos lillfingret. :D:D:D
Barcelona Jay-z
5/6/2007 00:16
Barcelonito // Hehe tack
Barcelona Gabriel
5/6/2007 00:12
Haha nej men du vet vad jag menar. Exempelvis när messi kommer runt på kanten och bara ska till att slå in bollen med högerfoten. Nej då väljer han att vända runt för att använda vänstern istället och hela anfallet tappar fart och målchanser rinner ut. Det kan han utveckla!
Barcelona Rambo~
5/6/2007 00:08
Ämne: Duda

Jo visserlig....
Räcker det inte med att han anväder högerfoten när han kör sina tvåfotare? :D
Barcelona Barcelonito
5/6/2007 00:06
absolut, här har du den :)skönt att han fick igen
Barcelona Jay-z
5/6/2007 00:03
Barcelonito// Ramos uttalanden kan du visa mig det nånstans???
Barcelona Gabriel
5/6/2007 00:01
Duda

Jo visserligen men då kan man även säga, "tänk dig då en Maradona som hade kunnat använda högerfoten!".

Messi är ung, han kommer att utveckla sitt spel ytterligare dessutom nämnde han även själv i en intervju med tidningen sport att han är medveten om att han måste förbättra sin högerfot. Då får man även lita på att han tar tag i det här. Han är utomjordiskt bra för sin ålder, det är iaf klart!
Barcelona Criff
5/5/2007 23:44
Rambla, du får inga lätta frågor du haha
Barcelona Barcelonito
5/5/2007 23:44
Jag tycker att Barca har vuxit från den delen att de ska värva unga spelare från andra ställen. Jag tror de koncenterar sig mer på att köpa mer rutinerade spelare som just Abidal t.ex. Real e där Barca va för tre år sen då vi köpte många spelare på en gång men Barca behöver spelare som redan håller världsklass. Talangerna kan vi själva stå för tycker ja
Barcelona Iago Falqué
5/5/2007 23:36
Rambla

Angående Marcell Jansen så är nu Lyonen hett kandidat liggerBarca närmast till eller tror du attlyon ligget närmast eller kommer Barca värva den tyske Landslagsbacken??

Tacksam för svar
Barcelona Meley
5/5/2007 23:36
Jo men han är 19, det kommer ;) hoppas vi
Barcelona Duda
5/5/2007 23:34
Gabriel /
Nu kommer du få en del Maradona-fanatiker på dig som kommer att säga: "Maradona var ju väldens bäste, och han använde ju aldrig högerfoten"

Själv så håller jag med dig. Jag menar, om man spelar på en proffsnivå så borde man i alla fall kunna slå en pass med högerfoten. Jag tvivlar inte på att Messí kan det, jag tänker mer på typ Robben.
Barcelona Gabriel
5/5/2007 23:33
Men snälla, Real spenderar mer tid på att prata om oss än vad de pratar om sig själva. Säger ju en hel del!
Barcelona Barcelonito
5/5/2007 23:29
Segern idag var en käftsmäll för Ramos som sa att Real e bättre än Barca och att Barca kommer att förlora mot Sociedad. Ju mer Calderon, Mijhatovic, Capello och deras spelare kommenterar Barcas spel varenda dag destu mer ökar Barca spelarnas motivation. Så får hoppas att de desperata förlorarna fortsätter att motivera oss. Det behöver vi :)
Barcelona Gabriel
5/5/2007 23:27
Det finns endel saker Messi behöver förbättra sig på för att bli världens bästa spelare. Visst, han klarar av att skapa farliga lägen till sig själv men väldigt ofta resulterar det även inte i mål. Det jag vill säga är att han kan bli mycket effektivare i sina avslut. En annan sak han måste lära sig är att använda sin högerfot. Tyvärr så är det ju oftast så att vänsterfotade spelare är sjukt enfotade. Men den enda som stoppar Messi från att börja använda högern är han själv.
Annons: