/spanien/barcelona/forum/24017.aspx/spanien/barcelona/forum/24017.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Camparn på nou
2006-09-18 17:02
Vet någon varför spanskafotbollsförbundet eller vilka det är som beslutar om det är så idiotiska så att de lägger ligamatcherna så att de går in i varandra?!!
Den föregående helgen börjar matcher vid 18 för att sen en drös ska börja vid 19 och en match börjar vid 21 nästa helg kommer det också vara så att matcher börjar en timme innan nästa absurt. Det har alltid varit så att matcher på söndagar har börjar vid 17,19 och 21 på det här sättet kan färre människor följa fler matcher och det skapar bekymmer för tv-bolagen om hur de ska sända oförståligt..
Barcelona Södan9
2006-09-18 17:01
Fick svar från tittarombudsmannen från TV4 idag.
se länktips.
Barcelona Sóm més que un club
2006-09-18 16:37
Fórstàr inte de som tycker att Barca gór en halvdan match. Tycker att segern ár otroligt stabil. I Santander har vi inte precis dominerat de sista fem áren. Har inkasserat en 4-0 och en 3-0 fórlust t.ex. Igár har vi nog en 75% bollinnehav pá bortaplan och vinner med 3-0 utan att trampa gasen riktigt i botten.....
Barcelona Majorglenn:Barca-Valencia på plats 24:e september!
2006-09-18 16:19
Jag hoppas på en målrik nästa match!!! :)

(hmm.. jag tippade Barcelona-Valencia 4-1)
Barcelona elve_4
2006-09-18 16:17
vilekn video vart kan man se den ???
Barcelona Lion0
2006-09-18 16:07
Barca#1

Kolla länktips, alla 3 målen.
Barcelona Barca#1
2006-09-18 15:56
Nån som vet om var man kan se målen från den här ligaomgången
Barcelona La Rambla
2006-09-18 15:27
Jimmy Jump, haha vilken galning. Se länktips.
Barcelona R.E.M
2006-09-18 15:22
hejsan

nån som vet vart man kan se höjdpunkter och mål från senaste rundan i spnska ligan? vill gärna se målen i matchen mellan sevilla och betis
Barcelona Patrick_Kluivert
2006-09-18 15:08
Ghazza// tack för att du tipsa om filmen riktigt härligt... damn va jag rös.. glömmer inte den stunden!

FCB 4LIFE!
Barcelona Tiago
2006-09-18 15:05
Rico

hahaha ja nått i den stilen:D
Barcelona rico
2006-09-18 15:04
Ämne: Blaugrana_1899

Ja....
"DOH"
Homer Simpson.
Så låter det nog i psg lägret.
Barcelona Tiago
2006-09-18 14:45
Blaugrana_1899

Jag undrar hur dom i PSG känner sig så här några år efter att Ronaldinho bytt till Barca och den sucéen han gjort:)
Barcelona Blaugrana_1899
2006-09-18 14:36
Captian Fabuloso Cave Of Hair //

Han har ju skrivit liknelser och menar typ att Ronaldinho är värd så mycket, alltså hur mycket som helst.. fast vi alla Barca fans vet ju att Ronaldinho är priceless ;)
Barcelona Tiago
2006-09-18 14:34
Ämne: Ämne: Ämne....
haha visst visst ska försöka och tänka på det:)
Barcelona La Rambla
2006-09-18 14:31
Ämne: Ämne: Tiago: ....
Ja det ser oseriöst ut, ungefär som en chatkanal eller lunarstorm. Men visst, skriv hur du vill, det var bara en uppmaning och står även nämnt i reglerna för forumet.
Barcelona Tiago
2006-09-18 14:19
Ämne: Tiago:

Tja, stör ....
nej tycker bara det är lättare och skriva det? haha snälla varför skulle det sänka nivån??
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2006-09-18 14:18
Riktigt skön krönika Viktor Gredin. Jag tyckte verkligen om den. Men jag undrar vart ifrån du fick alla hans kommentarer? Har du själv intervjuat han (skulle vara riktigt coolt i så fall)?

Och så kan du kanske förklara för mig vad det sista betyder:

Jump jämför
Champions League – La Liga
Motta – Edmílson
Saviola – Ezquerro
Självständighet – Del av Spanien
Xavi – Iniesta
Patrik Andersson – Henrik Larsson
Island – Sverige
Ronaldinho – 200 000 000 euro

Men annars ett riktigt grymt jobb, kudos :)
Atlético Rueda
2006-09-18 14:17
Haha, Jummy Jump, vilken hjälte minns så väl "attacken" mot Figo men visste inte att det var han. "Jag hoppade in i målet som spiderman" hahaha, vilken lirare :)
Barcelona La Rambla
2006-09-18 14:16
Tiago:

Tja, stör och stör. För det första så ser det jäkligt fult ut plus att nivån på forumet sänks. Varför är det så svårt att skriva ordet så som det ska vara? Är det lathet?
Barcelona Ghazza
2006-09-18 14:14
Är tvungen att tips om denna videon som handlar om Barcelonas CL vinst. Den bäst gjorde barca-videon jag någonsin har sett. Helt underbar :)
Barcelona rico
2006-09-18 14:04
Ämne: Förslaget om att try....
Om jag inte minns fel så funkade det inte så bra för tv4 för att det var för många som loggade in samtidigt och det var typ nästan ingen som såg matchen.
Det är väl oxo en av det stora anledningarna att man har köpt in sig till sportexpressen så att man kan visa ännu fler la liga matcher, dvs att man har rätt till att visa 200 matcher bara den här säsongen.
Asså allvarligt det börjar bli tröttsamt att se dom som inte har sportexpressen att jämt gnälla över tv4, först är det "vem ska sända la liga ja svär dom är idioter om tv4 inte köper rättigheterna till la liga bla bla bla..." och när dom väl har köpt rättigheterna så ska man klaga på att dom inte visar barca matcher och att dom är idioter.
Hur svårt kan det vara o skaffa sportexpressen??? det kostar 39 kr i månaden på comhem, man känner säkert nån kompis som har kanalen, man kan gå på sportsbar t.ex. O'learys och om man bor nånstans mitt i ingenstans så kan jag bara beklaga men ni får leva me det helt enkelt.
Barcelona Tiago
2006-09-18 14:04
La Rambla

inte för att vara taskig men va stör det dig?
Barcelona La Rambla
2006-09-18 13:59
Camparn:

Kan bara instämma, lönerna har nått taket för länge sen enligt mig. Men det finns dessvärre inte så mycket att göra åt det så länge intressenter är villiga att betala. Sen så har inte Ronaldinho €9m utan snarare 7-8, fast det är ju trots allt högt nog. Tror att Shevchenko med sina 1,7 miljoner svenska kr i veckan toppar löneligan i världen.

Snälla, kan vi inte lägga ner SMS/Chat-språket? Det heter eller och inget annat, och absolut inte lr.
Barcelona Tiago
2006-09-18 13:49
Rehnaldinho

tror du det hjälper och tjata på dom lr:S nästa macth går väl på 4+ lr?
Barcelona Rehnaldinho
2006-09-18 13:44
Förslaget om att trycka på tv4 med att även sända genom deras hemsida var en bra idé. Det gäller den match som visas på Sport-expressen. Kommer ihåg att de sända en match där förra säsongen, och för mig funkade det bra.
så mejla tv4 nu.
Barcelona BarcaDBest
2006-09-18 12:07
PS: Tippade fel
Barcelona BarcaDBest
2006-09-18 12:06
Vilka sändr näsa match?
Barcelona BarcaDBest
2006-09-18 12:04
Ämne: Kimpa_FC// nej nej f....
helt rätt, david villa är ung och håller inte jämn nivå varje år. Ang Ruud Van så kmr inte heller han göra många mål utan jag tror eto'o har chans igen att ta hem skytteligan.
Barcelona Patrick_Kluivert
2006-09-18 11:47
Kimpa_FC// nej nej finns inte en chans att villa och morientes gör 50mål tillsammans.. david villa kommer inte göra många mål igår för morientes har landat och det är inte som förra året alla bollar mot 1 spelare (DAVID VILLA) david villa ska vara nöjd om han gör 15 mål iår.

Ang Van Nisteelrooy kommer heller inte göra 18 mål. om han inte gör mål mot bottenlagen menar Sociedad så kommer han göra nada mot ex: barca, Valencia, Atl Madrid

som sagt Real Behöver verkligen speedkulan ronaldo visst han är lite fet men han gör många mål som ingen kan ta ifrån han. för mig är han många klasser bättre än straffområde spelaren nistelrooy.
Annons: