/spanien/barcelona/forum/24011.aspx/spanien/barcelona/forum/24011.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kurdistan
2007-06-22 19:57
Grattiis Kompisar!!! HENRY KLAR!
Real Madrid El_ZoRRo
2007-06-22 19:56
Ämne: Ämne: Henry t....
va hur då, ni förlorade title med skytte kungen etoo eller ex...rättare sakt..ruud (hihihi)
herny må vara bra med inte så jävla bra att ta upp ett lag till liga seger... han gjorde inte mål i finalen mot barca t.ex...
Barcelona Barca_Fan_87
2007-06-22 19:52
Ämne: Henry till Barcelona....
Njut av La Liga titlen för nästa säsong tar Henry och resten av Barca tilbaka titeln!!
Real Madrid Tretton
2007-06-22 19:48
Henry till Barcelona. Bra köp. Lycka till.
Barcelona PILMA
2007-06-22 19:47
Henry Till Barça????
En eventuell flytt till catalunya?
vill inte se nån av R-E-M som får sitta på bänken
i Henry i Barca tröja skulle jag sannerligen vilja uppskatta men ingen är inte tillförlitlig på denna rykten.
jag är riktigt imponerad av sin snabbhet
Han är stor stark snabb och har T.O.M en stor självförtroende jag begrep verkligen varför vissa i här inne vill inte ha honom hit bara att han ska peta en av R-E-M men ledningen våger nog inte att peta eller bänka en av R-E-M
och förhoppningsvis vet de varför man köper henry när man har redan R-E-M och vi hoppas en gångs skulle att de har redan överlagt om henry.
och vi vet vad henry går för när han är i en fysisk form (* LÄNKTIPSET*)

VISCA EL BARCA
Barcelona Barca 666
2007-06-22 19:45
Civello:

Det står att HENRY ÄR KÖPT av Barcelona för 25 miljoner euro samt att har en lön som ligger omkring 6 miljoner Euro.På måndag eller Tisdag skall spelaren presenteras i Nou Camp.

Det står att Soriano har gjort klart affären under de sista timmarna i London. Kontraktet ligger på 4år.

Klubben kommer göra en speciell presentation lr nåt av honom för han är sommarens stora värvning.

Om detta stämmer så säger jag bara välkommen Henry spelare det är ju sånna spelare vi vill ha i Barca men just den positionen känns lite fullt med REM. Hur som helst stämmer det e jag glad för enligt mig e Henry & Ronaldinho bäst i världen när de e i form men gör det inte e det ingen katastroff.

Samtidigt ser Både Chivu & Yaya Toure nästan vara klara.

Forza Barca

Forza Barca
Barcelona Barca_Fan_87
2007-06-22 19:42
Ämne: Någon som kan bättre....
Enligt Sport så har Henry skrivit på för 4 säsonger för 24 miljonr euro!! Det står att han presenteras nästa Måndag.
Barcelona Barca_Fan_87
2007-06-22 19:33
Ämne: Jag tror faktiskt at....Vadå flopp klart att han inte blir en flopp!! Det blir en ny start för Henry som kommer vara bra för honom!!
Barcelona Civello
2007-06-22 19:32
Någon som kan bättre spanska än mig? :P

Edit: El Mundo Deportivo har en liknande artikel.

http://www.elmundodeportivo.es/20070622/NOTICIA319800152.html
Barcelona T#11
2007-06-22 19:01
Jag tror faktiskt att henry skulle bli största floppen om vi köpte honom, jag skulle inte ta den risken och köpa en spelare för mkt pengar för sedan floppa, bättre köpa en spelare som skulle kunna bli en bra inoppare/ersättare som forlan eller så kankse gör guddy en mkt bättre säsong, vem vet.
Barcelona Zamboza
2007-06-22 18:20
Ämne: Grabbar vet ni vilke....
Inter, få se om judas vågar beträda planen.
Barcelona Zamboza
2007-06-22 18:19
Vi vet ju hur det gick sist Txiki åkte till Italien för att förhandla om spelare. Hoppas på samma effekt denna gång med tanke på att spelaren i fråga bara har ett år kvar på kontrakt.
Barcelona Kurdistan
2007-06-22 18:19
Grabbar vet ni vilket lag vi kommer möta i John Gamper Cup i år? Tack för svar!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-22 18:17
Hur kan ni säga att ni inte vill se Henry i barca tröjan . Nån som kommer ihåg vad han gjorde mot oss i finalen, Vad han gjorde mot Madrid . Komigen nu Henry är Henry. Henry i form är han världens bästa forward och kanske världens bästa spelare.

Jag tror Rijkard vet hur han spelar om Henry kommer. Jag tror att han har planerat allt annars skulle han inte vilja ha Henry när han har REM .

Henry i Barca mer än GÄRNA !!
Barcelona Zamboza
2007-06-22 18:16
Enligt sport är Txiki i Rom för att förhandla om Chivu. Det talas om ett bud på 13 miljoner euro och möjligtvis även Sylvinho i affären. I italiensk media tror man att Chivu kommer spela för Barca.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-22 18:16
Giovanetti

Vad folk tycker om en spelare betyder väl inte att en spelare är klar för klubben?
Barcelona Kurdistan
2007-06-22 18:05
MESSIIIII
Jag håller med dig.. Hur kan man tacka nej till en sån spelare? Han vill spela för oss, han är skitgrym och vi kan behöva honom när Etoo drar till Afrikanska mästarskapet.

Giovanetti
Stick med dig. Hur kan du ens påstå att vi är som real Madrid? Vi har harmoni i truppen, vi spelar med hjärta och vi är bättre än Real. Henry vill komma och spela för oss det klart att man köper honom då.. Så dra till ditt forum och kritisera andra lag.
Barcelona Crosas
2007-06-22 17:51
Hoppas innerligt inte att vi får in Henry kan inte tänka mig att peta någon ur REM bättre läggga pengarna på någon med potential nån som inte nått sin peak än...

Sen angående försvaret så tycker jag man skall införskaffa chivu så fort som möjligt och om tillfälle ges så skall man inhandla någon gedigen ersättare för guddy då man gör sig av med ett helt koppel av överflöds spelare vilket jag hoppas!!!

Funkar inte med spelare som thuram,ezguerro, motta, silvinho mm....
Spanien Giovanetti
2007-06-22 17:44
Henry till Barca? Ni börjar likna ett köplag som Real mer & mer. Köper upp stjärnor med sina bästa år bakom sig. :)
Barcelona fcs
2007-06-22 17:02
Ämne: Förresten, jag har e....
Gillar inte tanke att Ronaldinho eller Messi ska spela som mittfältare. Ronaldinho var dåligt i VM just för att han spelade vänster mittfältare i brasilianska landslaget.

Messi är nästan ensam att konkurera om höger kant i Barca för att varken Ronaldinho, Eto'o eller Henry kan spela där. Dem spelar antingen centralt eller på vänster kant.

Jag fortfarande hoppas att vi slipper se Henry i Barcas tröja
Barcelona T#11
2007-06-22 17:01
Offensivt!
jag tycker att barca ska köpa forlan som backup dels för att han kommer acceptera att få sitta på bänken och ¨för att han är en bra inoppare/ersättare som kan avgöra matcher.

Defensivt!
Y.toure verkar vara ett intresant köp. En hungrig spelare som vi behöver, annars skulle jag vilja se chivu, plus att vi kan få andrade gratis och en ytterback, vad sägs som Miguel!(valencia)
Barcelona MESSIIIII
2007-06-22 16:37
fy FAN om han kommer fan va grymt!!!! Önska de va tisdag idag
Barcelona Kurdistan
2007-06-22 16:28
MESSIIIII
Enligt Turkiska och holländska medior.. Ska Henry koma till Barcelona på tisdag och skriva på för oss i onsdag eller torsdag.. Men själv vet jag inte..
Barcelona Kurdistan
2007-06-22 16:15
Henry kommer nog komma till oss..
Barcelona Barcelonito
2007-06-22 16:02
Smogen

Det e den rollen han har haft många gånger i Argentina. Det klarar han jättebra. Men han e nog ytter ändå. Ronaldinho klarar nog den rollen du pratar om lite bättre ;)
Barcelona Smogen
2007-06-22 15:54
Förresten, jag har en liten teori. Hur tror ni Messi hade fungerat som offensiv mittfältare. Typ platsen som Iniesta har. tror han hade kunnat vara grym där. Som ett alternativ om nu Henry skulle komma till Barca i sommar.
Barcelona Smogen
2007-06-22 15:48
hmm...Puyol är ju den sista spelaren i Barca som man vill ha långtidsskadad. Saken är att vad jag förstått så blir han borta Ca 3 månader. detta är väl det minst dåliga tiden att vara borta så länge. Det innebär att han missar Ca 4 liga amtcher och kanske 2 CL matcher. Med lite flyt i lottningen och med Chivu i laget så ska det nog gå bra ändå.

Väldigt synd med Edmilson däremot. Tycker han är rätt underskattad i laget. Tror att om vi spelat lite mer med Edmilson som pivote i år (istället för utan pivote) och lite mindre med Oleguer så hade Barca varit ligamästare 3 år på raken nu...

allt detta gör ju att Barca hamnar i ett rätt dåligt förhandlingsläge med klubbar plötsligt. Det blir ju lite viktigare att få Toure och Chivu nu.
Barcelona Kurdistan
2007-06-22 15:47
Vart har ni läst att de har slutat att sälja nummer 14 i Arsenal?
Barcelona Rambla
2007-06-22 15:33
Santi kan de få gratis. :D
Sen så borde Maxi Lopez kunna intressera Roma. Perfekt target för dem när de behöver förändra sitt spel.
Barcelona Barcelonito
2007-06-22 15:11
Vi har mer rester om Roma e intresserade :D
Nu när ni håller på städa Barca så ta gärna med Ezquerro o motta me ;) :D
Annons: