/spanien/barcelona/forum/24007.aspx/spanien/barcelona/forum/24007.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho 10
2007-02-08 10:57
Grymt att det är två Barcelona spelare som avgör veckans två höjdar matcher.

Visca el Barca!!
Barcelona Neocortex
2007-02-08 10:51
Den som byggt sidan skulle ha forsatt som hårfrisörska...
Barcelona Neocortex
2007-02-08 10:50
märkligt att den här skiten nedan går att koppa & posta, skriver man något själv så laddar sidjäveln ner(två gånger i rad)...bedrövligt...
Barcelona Neocortex
2007-02-08 10:47
Forumregler: Endast registrerade medlemmar tillåts skriva i detta forum. Inlägg med personangrepp, rasistiskt innehåll, provokationer, oseriöst beteende, skällsord, sms-språk, reklam, spam, tippande, långa länkar, inklistrade artiklar, omotiverade startelvor, innehållslösa kommentarer eller icke-fotbollsrelaterade ämnen accepteras inte och kan därför bli raderade. Bedöms övertrampet som grovt eller upprepas kan skribenten stängas av från forumet. Tips: Posta alltid webblänkar i länktips för att inte störa sidans design samt underlätta för andra användare.
Barcelona Rambla
2007-02-08 10:08
King_raul:

Håller med igen. RM kan eller rättare sagt vill erbjuda mer i lön. Barça har sin lönepolicy och den tror jag inte man ruckar på, de vill knappast riskera att få resten av truppen missnöjd genom att erbjuda C.Ronaldo en jättelön. RM betalar ut helt galna löner på vissa spelare känns det som, som tex Cassano som har minst €4m årligen. Utan Laporta och Soriano kör vidare med sin policy där man vill kontraktera spelare som hellre går ner lite lön och där spelaren verkligen vill spela i blaugrana. Om C.Ronaldo är en sådan spelare låter jag vara osagt. Låt oss konstatera att jag tvivlar på det.
Barcelona fcb_10
2007-02-08 09:05
jaaaaaaaaaaaa giganterna är tillbaks eto"o och messi
Real Madrid King_raul
2007-02-08 08:56
Rambla,
som vi diskuterade innan, som förväntat kan Real Madrid erbjuda bättre kontrakt vad gäller klirr i kassan, men jag är inte den som inte kan erkänna vilket lag som har luft under vingarna just nu och vilket som inte ens lyft ifrån startbanan ;)

Barcelona A.Iniesta
2007-02-08 07:59
JAG/

Att få tag på en biljett nere i Barcelona är nog nästintill omöjligt.
Den enda möjligheten att skaffa en biljett är nog tyvärr genom att köpa en paketresa via steveperryman eller dyl.

Visca el Barca!
Barcelona JAG
2007-02-08 02:05
Angående C. Ronaldo så finns det bara att säga att en sån typ av spelare är mer än välkommen till en klubb som Barca. Den kvaliten tackar man inte nej till, en av världens bästa självklart. Plats kunde de hitta till Henry så lösning finns väl till CR också..
Barcelona JAG
2007-02-08 01:58
Nån kunnig som vet om hur stoe chans det är att få tag på en biljett nere i Barcelona till Liverpool matchen?
Barcelona KeLLeFeNi
2007-02-08 00:46
Snyggt mål av Iniesta, kolla länktips!
Barcelona ante87
2007-02-08 00:32
Såg nyss att Saviola och Iniesta hade gjort mål i sina matcher, riktigt kul!
Någon som har en länk till Iniestas mål?

Angående C.Ronaldo så vill jag inte se han i Barça tröjan, släpp fram egna talanger istället.
Barcelona Q
2007-02-07 23:49
Någon som har dagens mål som Iniesta gjorde?
Barcelona Rambla
2007-02-07 23:25
I kvällens landskamp spelade Puyol 1 halvlek, han var stabil som vanligt.

Xavi fick spela hela matchen och var riktigt bra på mittfältet tillsammans med Albelda. Han lär nog inte starta på söndag.

Iniesta kom in vid ca 60 min. Gjorde ett kalasmål med en halv-volley ribba in vid målvaktens högra kryss. Ett riktigt Golazo. :D

Saviola gör Argentinas mål mot Frankrike. Rätt så hyfsat facit för våra blaugranas med andra ord.
Barcelona Evička
2007-02-07 23:19
Ämne: Ämne: The Dyn....
Nej, Belletti, Motta och Pedro García
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-02-07 23:19
Rambla/

Dos Santos i Mexikos landslagstrupp. Fy satan vad nice. Nu blev jag lycklig. Ett stort steg upp för hans del :)

Aaa, jag ska också ha läst det. Han är nu fullt frisk och disponibel för uttagning mot Racing, ut i fall Rijkaard vill. Detta tycker jag är ett måste, för om två veckor börjar det bli riktigt heta matcher. Och både Messi och Eto'o måste upp i form.
Barcelona Evička
2007-02-07 23:17
Ämne: Ämne: The Dyn....
Det var inte en sekund för tidigt. Det måste finnas mer intressanta saker att snacka om.

Jag läste också om Messi, himla kul.
Barcelona Rambo~
2007-02-07 23:15
Ämne: The Dynasty (2004 - ....
Gjorde Eto något mål?
Barcelona Rambla
2007-02-07 23:14
Ämne: The Dynasty (2004 - ....
Ja vi lägger ner Ronaldo-snacket nu ett tag framöver. :))

Dos Santos, är inte han uttagen i Mexikos landslagstrupp tillsammans med Rafa Marquez?

I dagens träningsmatch på Mini Estadi så var tydligen även också Messi förvånansvärt pigg och rapp enligt tidningarna.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-02-07 23:10
The Dynasty (2004 - ?)

Håller bane mig med. Att det inte ska finnas något annat att säga. Vi har ju tagit upp alla möjliga detaljer och vinklar om C.Roanldo dealen.

Skönt att Barca spelarna fick spela en avgörande roll i deras respektive lag. Detta höjer självförtroendet, vilket vi kommer att behöva inför den kommande månaden. Såg inte Iniestas mål, men av det jag läst så var det en riktig pärla.

På tal om att disskutera. Bojan och Eto'o spelade idag ihop under träningsmatchen på La Masia. Och det ska ha gjort det underbart tillsammans, mycket bra samspel ska ha präglat de, av det jag läst. De blev matchens lirare och artister. Bojan kom in efter 35 min, alltså andra halvlek då matchen spelades i 70 min.

Trevligt för Bojan att imponera på Barca spelarna och ledarna :)

Dessvärre deltog Dos Santos inte, vet dock inte varför.
Atlético Traversa!
2007-02-07 23:06
Saviolas mål finns på länken..
Barcelona Ghazza
2007-02-07 23:04
Herregud vilket mål av Iniesta! Och Puyol är ju säkerheten själv. Blir tufft för Spanien utan honom och Ramos mot Danmark.
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2007-02-07 22:45
Suck... detta ständiga tjat om C. Ronaldo. Finns det verkligen inget mer intressant Barca-relaterat att diskutera?
Barcelona Holländaren
2007-02-07 22:25
Ämne: Aa , De är sant .. N....
Rijkaard hatar honom inte.
Han bara ogillar giriga spelare.
Real Madrid Ronaldo - R9
2007-02-07 22:20
Gooal Iniesta...
Barcelona Rambla
2007-02-07 22:19
Oj Oj Oj, vilket klassmål av el vampiro Iniesta. Upp i krysset. :D
Real Madrid Ronaldo - R9
2007-02-07 22:16
Aa , De är sant .. Någon som vet varför Reejkard hatar han så mycket ?
Zaragoza redhot-erik
2007-02-07 22:03
behåll saviola.. c. ronaldo är väl den ända som skulle kunna ersätta ronaldinho, iallafall den form ronaldo är i nu :)
Barcelona Rambla
2007-02-07 22:02
Relay*:

Schuster brinner inte av något speciellt maräng-hat som tex Stoichkov gjorde/gör. Han är mycket älskad i Barcelona av fansen och tog staden och klubben till sitt hjärta, han tog till sig klubbens värderingar, den sk barcelonisme. Så nog har han ett culéhjärta. När det till slut blev osämja med klubbledningen så gick han till Real Madrid. Har han spelat för den klubben så kan han säkert också utan problem även bli tränare för den.
Barcelona Holländaren
2007-02-07 21:59
Ämne: Saviolia is hot hot ....
Donera snarare.
Annons: