/spanien/barcelona/forum/24004.aspx/spanien/barcelona/forum/24004.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana_1899
2006-11-11 15:45
Barca#1. Det vore största tjänstefelet att släppa Messi, jag skiter fullständigt i pengar när vi redan har fotbollsvärldens största underbarn och hetaste unga spelare just nu, som kommer bli en av världens bäste, så Messi ska förbli en blaugrana!
Barcelona EsCúle
2006-11-11 15:44
Sportal är en skitsajt! Vill inte se sånt där hur som helst, börjar grina.
Barcelona Barca#1
2006-11-11 15:42
Det här börjar bli lite konstigt.Hur som helst tror jag inte rijkaard släpper honom.
Barcelona C_Ericson
2006-11-11 15:41
Ja förlåt!! jag menade imorgon... Spelar gudjohnsen???
Barcelona Abbe_
2006-11-11 14:51
Barcelona EsCúle
2006-11-11 14:09
A Seleção

Jo, jag tänkte väl. :-)
Barcelona A Seleção
2006-11-11 14:08
EsCúle

Stämmer, det är bara att rensa bort. Imorgon klockan 21. Inget annat.
Barcelona EsCúle
2006-11-11 13:57
Varför säger alla att Barcelona spelar idag? Dem spelar väl på söndag om jag inte går i nattmössan?
Barcelona C_Ericson
2006-11-11 13:56
Barça vinner idag med 2-0, blir det förresten gudjohnsen som spelar idag eller???
Real Madrid chrisespaña
2006-11-11 13:09
Gabbe//

Ja, det blir tufft i Pamplona. Förra gången försökte ju ngt geni i publiken dräpa Baptista med en inkastad oljekanna. Dock är laget inte lika starkt denna säsong, men svårslagna är man alltid.

Zaragoza hemma är inte så lätt det heller, har exempelvis en drös roliga argentinare att hålla koll på!
Barcelona -BARCA-
2006-11-11 13:04
L Kubala
Du har helt rätt om Lampard ja tror att han också kommer komma till oss:)men när tror du?
Barcelona Ronaldinhooo :)
2006-11-11 12:03
Ämne: Belletti borta i 15 ....
Aj då :/ jag som tycker att Belletti har varit bra sista tiden....
Barcelona hammabarça
2006-11-11 11:54
Belletti borta i 15 dagar.
Barcelona Gabriel
2006-11-11 04:48
Snark lalala godnatt folket hähä. Kunde fan inte sova.

Btw. Undra om kviborg vill tippa nästkommande match hähä? Osasuna, Pamplona, säkert en regnig kall novemberdag. Det bådar gott. 3-1 till Osasuna från Mr Gabriel!

Vinst för oss såklart. Alleyalle och godnatt!
Barcelona EsCúle
2006-11-11 01:02
Nej nu blir det sängen.

Bon a nit a tothom y visca el Barça!
Barcelona EsCúle
2006-11-11 00:39
Precis, jag tycker det räcker gott och väl med dem ersättare vi har. Om vi nu ska värva en stor stjärna, ska han då nöta bänk när Eto'o är tillbaka eller?

Ge snubbarna chansen för fan, annars fixar Messias och Ronnie segrar, var så säkra. ;-)
Barcelona Lion0
2006-11-11 00:21
EsCúle

Håller med dig där. Många skäller mycket på Guddy, visst han kan bättre men ge han lite tid. PL o La Liga är helt annan liga anser jag. Sen så ville några ge Saviola chansen, han fick den, jag tror det va mot Deportivo om jag inte e o cyklar just nu men sen efter matchen då han inte kanske gjorde en så bra match så börjas det direkt spekuleras om ny anfallare :S. Vi måste ge Guddy och kanske Saviola lite tid också.

Visca el Barca.
Barcelona EsCúle
2006-11-11 00:02
Jag tycker att Gudy har gjort det han ska när han kommit hit, men han kan bättre och det vet de flesta. Samtidigt måste vi ge killen tid, det är trots allt ganska omväxlande miljö och spelstil borta Spanien jämfört med i Premier Leauge. Så jag tror inte att Gudy var en fel värvning. Angående Saviola så tycker jag inte han gjorde något större väsen av sig mot blåbärsgänget Badalona trots dem två målen. Rätt att starta med Gudjohnsen tycker jag, Saviola har inte riktigt hittat formen än vad jag tycker.
El Conejo
2006-11-10 23:53
Ronaldinho-Gudjohnsen-Messi: Tyvär tror jag inte på att El conejo spelar.

Barcelona EsCúle
2006-11-10 23:38
Grabbar, hur tror ni vi ställer upp i anfallet mot Zaragoza?
Barcelona La Rambla
2006-11-10 22:55
Sürer:

Barça har redan tre registrerade spelare i liga och cupspel som saknar eu-pass vilket är max antal, Marquez, Eto'o och Ronaldinho. Det är vad som är tillåtet. Det ryktas dock om att Rafas spanska pass ska bli klart innan nyåret, men det återstår att se om det blir så. Först då kan man i januari registrera Dos Santos för liga och cupspel eftersom även han saknar dubbla medborgarskap. Han är däremot registrerad för spel i Champions League där den begränsningen inte finns. Sen har han som någon nämnde tidigare varit skadad en längre tid och behöver nog komma ifatt med träningen. Han har heller inte tränat med A-truppen under hela hösten, utan bara någon enstaka gång.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-11-10 22:48
En fråga till redaktionen, varför raderades mitt tidigare inlägg som jag skrev.
Barcelona La Rambla
2006-11-10 22:46
Ramos_2:

Bra försök, men du faller som en gråsten i vatten. Gör din läxa bättre nästa gång. Om du hade tagit till dig det jag skrev så hade du kanske begripit att Barça inte har visat något intresse för Gago, det är något tidningar har uppfunnit. Självklart passar AS och Marca då på att skadeglatt konstatera att Gago föredrar Real. Det är lite nana-na-nana-nana över hela spektaklet. Ungefär som Kviborgs artikel.

Om jag är avundskuk på honom? Oh gud ja, jag är helt förkrossad. Buhu...
Barcelona Rejinho
2006-11-10 22:30
Sürer//
Har för mig att Dos Santos nyss återhämtat sig från en skada, det var kanske därför inte Rijkaard tog med honom i truppen i onsdags.
Barcelona L Kubala
2006-11-10 22:25
Angående Lampard känner jag mig ganska säker på att han kommer till Barça inför nästa säsong. Han lyssnar på sin fru (från Barcelona) och flyttar till sitt nyinköpta hus utanför Barcelona (var?). Tror att han blir ett bra komplement på mittfältet, Motta håller inte. Han har för tusan inte utvecklats ett smack de senaste åren och ska vi ha en spelare på mittfältet över 170 cm förutom Edmilson kan Lampard vara rätt bra värvning.
Barcelona L Kubala
2006-11-10 22:18
Det sägs att Milan ska byta ut Ancelotti mot Van Basten som i sin tur ersätts av Rijkaard. Barça skulle i så fall tränas av den gamle bekantingen Koeman. Allt enligt spansk media.
Barcelona Sürer
2006-11-10 20:09
är det någon som vet varför Giovanni Dos Santos inte får spela en A-lagsmatch för Barca. Han har ju tränat med A-laget under en lång tid. Har han inte spanskt medborgarskap eller vad e det som krånglar fr honom. Han tar ju lätt en plats på bänken... varöfr inte låta honom spela i spanska cupen eller något. Det enda han saknar är ju rutin
Barcelona Ride_The_big_one
2006-11-10 19:31
Gago senaste uttal snacka om ett skämt har Barca ens visat intresse? sabla tabloid baserade tidningar ska alltid trappa upp meningslösa notiser.

Aja jag vet inte hur ni ser på saken men jag behövde ett gott skratt kände mig lite halvseg =)

Real Madrid Ramos_2
2006-11-10 16:05
La Rambla

Bara för att Barcas redaktion inte vill skriva om vilka spelar som klubben är intresseard av så betyder det inte att andra redaktioner vill ha det så, man får väl skriva om vad man vill, vilken än källa man har, men du tror ju på sport.es, så får vi tror på As, sedan så stog det också att Marca hade skrivit det, det måste du väl tro på eller??

Sedan tror jag att Kviborg gör rätt, lite avundsjka på Kviborg??
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-11-10 16:01
Ärligt talat så tycker jag inte vi ska köpa in någon forward alls, vi har ju saviola och gudjohnsen även fast de inte håller lika hög klass som villa och andra stora målskyttar så tycker jag att vi ska spela med någon av de, och köper vi in någon i januari så är ju eto´o tillbaka i slutet av februari.
Visca el barca.
Annons: