/spanien/barcelona/forum/24001.aspx/spanien/barcelona/forum/24001.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito
5/6/2007 13:26
Jag tycker att ha en spelare som Lampard, Essien, Albelda e viktigare än att köpa anfallare o flytta ner Dinho. Det skulle nog förstöra balansen i laget. vi måste ha en som löper upp o ner 90 minuter. Lampard är Barcas drömspelare. Inte Robben, Sheva, Toni eller Klose.
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
5/6/2007 13:24
Har en fråga , vem tycker ni har varit den bästa Barcaspelaren iår? Själv tycker jag det är Iniesta , Men Messi är inte långt efter.. Varför Messi inte är 1a är för att han har varit skadad en längre tid. Deco , Zambrotta & Marquez har alla gjort riktigt dåliga säsonger. Deco har väll varit lika bra som Guti.
Barcelona Criff
5/6/2007 13:14
Kim, Ja han är en gnällig spelare. Men det är väl mest för att han inte har fått speltid? Så om han hade fått vänsterkanten i Barca helt för sig själv hade han nog blivit nöjd.

Holländaren, Det jag menade är att alla 4 världsanfallare ska va på planen samtidigt :)

Xavi-Deco/Iniesta
-----Ronnie
Messi-Eto-Robben

typ nåt sånt.
Barcelona Barcelonito
5/6/2007 13:11
Jag skulle inte heller inte gilla honom om ja va Realfan. Efter alla mål han har gjort mot er och ses som världens bästa anfallare och spelar för era värsta rivaler. Dessutom bjuder han på Madrid, Cabron, Saluda al Campeon när de vinner ligan... som sagt, En härlig kille
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
5/6/2007 13:10
Gör man mål trots att man inte är i form så tyder det på att han förr eller senare får tilbaka sin kliniska jag och öser in baljer.
Real Madrid maria_jose
5/6/2007 13:04
Myrran/
Ja absolut! alla spelare har sin egen sett att komma tillbaks-men i vissa fall inte.
En sån skada som eto'o fick är inte vilken skada som helst och det kan medfödda litte rädsla att bli skadat igen och då kan Eto'o vara borta väldigt länge..jag skrivet detta för jag har sett att många här kliar sej själva i huvet när han inte presterar och glömmer bort att han för nån månad sedan satt i rullstol..personligen gillar jag ej Eto'o men som sag det är personligen.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
5/6/2007 13:02
maria_jose

Eto är verkligen inte i storform det kan jag hålla med, men han gör mål och han sliter enormt varje match det glädjer oss.
Aja men eto i stor form är nog för mycket att begära av de få matcherna vi har kvar.

Barcelona Myrran
5/6/2007 12:54
maria_jose
Eto'o har varit skadad och har börjat komma in matchtempo nu. Efter 4 månader utan spel så är det svårt att hålla skärpan framför mål uppe. Han brukar vara mer eller mindre klinisk framför mål och det kommer han säkerligen vara igen. Ge han bara tid.
Barcelona Barcelonito
5/6/2007 12:35
Jag e besviken på Laporta att han inte har bättre kontakt med Boixos Nois. Det e just nu vi behöver dem som mest. De skapar sällan problem för klubben och är från arbetarklassen. Så som traditionella barcafans har varit. Nu har Laporta kört iväg dem. DET ÄR NU vi behöver stöd från Boixos Nois. De e besvikna på ledningen men skulle aldrig svika klubben. IN MED DEM PÅ ARENAN OCH LÅT DET GÖRA ONT I ÖRONEN NÄR DE MÖTER BARCA... Kolla bara in länken då ser ni vilka goa fans de e...
vad tycker ni andra?
Barcelona Ghazza
5/6/2007 12:35
Sonny.L,

Ingen av spelarna har spelat La Liga eller CL om det är det du frågar om. Dock så har de båda deltagit i diverse träningsmatcher med A-truppen. Bojan senast mot Al-Ahly där han gjorde mål. Dos Santos var bl.a med mot AGF då han också pangade in 1-0, vilket finns i länktipset.

Dos Santos är enligt ledarna något närmare en plats i A-truppen. Man får ju dock komma ihåg att Bojan är ett år yngre.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
5/6/2007 12:30
för er som vill ladda ner "Ronaldinho a day in his life" så kan ni göra det på.
www.powerbits.org
Real Madrid maria_jose
5/6/2007 12:26
Lundello /
Du har fel om sheva!

Bara för en seplare inte trivs så betyder inte att han är värdelöst!

Etoo däremot tycker jag att han avslutar sämre än förr-vist han gör mål osv,men tänk efter att han käns litte obeslutsam just i sista millisekunden! kan ha fel.
Deportivo Sonny.L
5/6/2007 12:26
Nu börjar jag bli riktigt nyfiken på Dos Santos och Bojan. När kan man se någon av dom göra debut i en tävlingsmatch? Om det inte redan har skett.
Barcelona DaaniP
5/6/2007 12:18
kluivert9

filmen släpptes inte igår om jag inte har helt fel!
Barcelona DaaniP
5/6/2007 12:18
kluivert9

filmen släpptes inte igår om jag inte har helt fel!
Barcelona M19.
5/6/2007 12:05
Målen från gårdagen.

Enjoy.
Barcelona kluivert9
5/6/2007 12:01
när släptes den?
Barcelona DaaniP
5/6/2007 11:56
ska se den ikväll har hört att den e bra!
Barcelona Cristocea
5/6/2007 11:46
Nån av er som har sett dokumentären med Ronaldinho?

Ronaldinho a day in his life.
Barcelona Holländaren
5/6/2007 11:29
Robben vore bra om man vill ha en skadedrabbad anfallare och det är jag faktiskt lite sugen på. Om vi har fyra världsklassanfallare är det bra om inte alla är friska hela tiden faktiskt.

Saviola hoppas jag fortfarande att vi släpper. Han är alldeles, alldeles för dålig. Som tur är tror jag att han kanske lämnar oss även om vi ger honom nytt kontrakt, eftersom någon kanske är beredd att betala en högre lön.
Barcelona DaaniP
5/6/2007 10:47
men det finns ju fler spelare än robben och köpa eller?
Barcelona Kim
5/6/2007 10:46
Hemska tid om det skulle vara så. Gnälligare spelare än Robben får man leta länge efter. Då behåller jag Deco tio gånger av tio istället.
Barcelona DaaniP
5/6/2007 10:38
criff

Där kom du på nått smart, fan det hade kunnat funka speciellt i såna matcher när deco eller någon mitt är avstängd/skadad då kan man han en med högre kvallite än gudjohnsen på vänster kanten!
Barcelona Criff
5/6/2007 10:36
Hey, jag kom på en teori igår. Tänk om Rijkard vill köpa in Arjen Robben för att sätta honom på vänster kanten, och sätta ronnie som en offensiv mittfältare och bänka en från mittfältet. Jag tycker det hade varit helt perfekt. Då om kanske Deco går så hade det varit najs. För man ser mer & mer för varje dag att Ronnie inte trivs så mycket på kanten. Han söker sig hela tiden till mitten. Och han får gärna slå sina passningar varje match :P
Sevilla Milito_
5/6/2007 10:30
@Lundello

Haha.. tror du har fel där? "Mätt & Värdelös" han trivs bara inte med Chelsea spelet, ni får se om han går tillbaka till så kommer han vara gamle Shevchenko igen, vem vet han kanske kommer vara bra i Barcelona.. han är bra men han trivs inte med premier league, han gör inte mål där.. men han skapar mkt mål.. P.S. Milan-fans här! :P .. bra match mot Sociedad föresten..
Barcelona Lundello
5/6/2007 09:49
VAd tror du???

Sheva är mätt o värdelös.

Etoó är motsatsen.

Värdelös fråga.
Real Madrid BULLHA
5/6/2007 09:16
vad tycker ni här inne om bytet Sheva mot eto
Barcelona Saviola #22
5/6/2007 09:05
Målen..

0-1 http://www.youtube.com/watch?v=u36D5MAqsYs
0-2 http://www.youtube.com/watch?v=p0EHyMCxT6E
Barcelona kalle7
5/6/2007 07:01
underbar seger igår!
Barcelona RonaldinhoGaucho10
5/6/2007 03:44
har ni sett "ronaldinho a day in life"? en ny dokumentär film om ronaldinho.. skit bra faktist ni som inte har sett den tycker jag borde se den..

Visca Ronaldinho y Barca
Annons: