/spanien/barcelona/forum/24000.aspx/spanien/barcelona/forum/24000.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2006-09-22 20:47
Ämne: hej
Om Valdes spela....
Tror jag också, men tyvärr blir det nog Recber som står.

Tänk innan du skriver!
Barcelona Visca el Barça Visca el catalonia y visca el copa
2006-09-22 20:22
hej
Om Valdes spelar bra imorån så vinner vi!! :d
Visca el barca
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-09-22 19:37
Rijkaard har överraskat en hel del på sistonde, så det känns knappast lönt att försöka gissa startelvan den här gången. Ändå känns det som det är mittbacksplatsen bredvid Puyol, samt anfallsplatsen till höger som är de mest osäkra. Mittfältet tror jag inte roterar den här gången. Det blir nog den vanliga uppställningen med Deco, Edmilson och Xavi även om det mycket väl kan bli Iniesta. Motta är har inte visat den goda sidan på sistonde så jag har svårt att tänka mig att det blir han i en sån här tuff match. Rotationerna kommer troligtvis nästa helg i stället.
Barcelona La Rambla
2006-09-22 18:55
Har man följt Barça sen Rijkaard kom till klubben, eller åtminstone det senaste året, så vet man att Rijkaard brukar lämna startelvan tidigast någon/några timmar innan match. Frågor om vem som ska starta i backlinjen och vice versa känns därför rätt så obefogade. Det är ingen här inne som på rak arm kan garantera startelvan. Vi kan bara gissa.
Barcelona Suñol_
2006-09-22 18:24
Barca#1 Två saker: Var Maldini, Baresi, Adams och Blanc(ja listan kan göras hur lång som helst) slut som spelare i 32-35 års ålder?

Det andra använd mellanslag efter punkt så blir det lättare att läsa dina inlägg ;)
Barcelona barca_äger
2006-09-22 18:10
vet någon om man kan köpa biljetter till chelsea-barcamatchen på stamford bridge. alltså jag menar bara biljett därifrån. vet att det e lite för short notice men tror ni att d e möjligt? döööööör om jag inte får gå på nån barcamatch snart. o denna är viktig oxå så jag skulle verkligen uppskatta om någån kunde mata mig me lite information haha. puss puss :D
Barcelona Barca#1
2006-09-22 17:24
thuram gör ALDRIG bort sig..men att han håller i 3 år till det kan jag nog inte hålla med dig om
Barcelona Mot Nya Tider
2006-09-22 17:16
Barca#1

Jättegammal? Thuram håller minst i 2-3 år till:-
Tror inte Thuram skulle göra bort sig med att markera Morre, ser inga problem med att spelar med Puyol. Men vi får väl se hur det blir och vem som spelar:-
Barcelona Barca#1
2006-09-22 17:12
thuram är bättre i luftrummet men marquez är en mycket bättre allround spelare just nu.thuram är i bra form men han har blivit jättegammal nu.medans marquez har många år kvar.men jag hoppas att barca startar med.Zambrtotta-Marquez-Puyol-Thuram i backlinjen det hadde varit roligt å se men kanske inte bäst å testa den mot valencia.
Barcelona Barca#1
2006-09-22 17:08
vem blir det messi elr guily?messi har ju inte varit i bra form den senaste tiden medans guily har gjort utmärkt ifråns sig nån som vet vem det blir mot valencia?
Barcelona Mot Nya Tider
2006-09-22 17:08
Kamelen

Jag anser att Thuram är starkare i luftrummet, men visst, alla har sina åsikter:-

Hoppas inte Villa spelar iaf, vi vet ju att han alltid spelar bra emot oss.-
Barcelona Kamelen
2006-09-22 17:01
Mot Nya Tider

Tror varken Villa eller Joaquín börjar. Villa är väl alltid bra men Morientes har leverarat ordentligt och det lär förmodligen bli en 4-5-1 liknande uppställnin ifrån Valencia's håll. Angulo lär starta istället för Joaquín då han är hästlängder bättre defensivt. Sen om det går knackigt för dem så lär säkerligen dem båda komma in.

Ang. att Thuram behövs för att Morientes är bra hubudspelare köper jag inte. Marquéz är en utav ligans bästa huvudspelare så att man ska spela Thuram istället för Rafa för just det så är det absurt.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-09-22 16:58
Vad spelar det för roll om Ronaldinho använder Nike eller Adidas-skor på träningen? Fattar inte ibland vissa inlägg här:-! Lägg ner!

Det har sagts att både Villa och Joaqin missade träningen, är det tecken på att tränarn vill spara de till matchen mot Roma? Det tror jag tyvärr inte på. Till matchen i helgen, så kommer det bli väldigt skoj att se den: Kul att Reijkaard alltid kör med different backlinje inför match. Till matchen mot Valencia så vill jag se Thuram och Puyol tillsammans nån gång. Morientes är väldigt farlig i luftrummet, då behövs en som Thuram.

Barcelona Barca#1
2006-09-22 16:31
är ronaldinhos nya skor nike elr ej?
Etoo_
2006-09-22 16:16
Ämne: Ronaldinho om Eto....
Grymt sagt av Ronaldinho =).
Barcelona Evička
2006-09-22 16:06
Decco1:
Ronaldo i form, ja. Men är det inte ganska länge sedan han var i något som kan liknas vid form? ELler har det hänt nåt sista veckan?
Barcelona Decco1
2006-09-22 16:00
Det är mycket möjligt att ronaldo gör 30 mål!
Ronaldo i form är en bättre anfallare än etoó faktiskt
Barcelona Ghazza
2006-09-22 16:00
Ronaldinho om Eto'o:

- Det vore genialiskt om Samuel Etoo kunde få vinna. För mig är han mer än en lagkamrat - han är som en bror, säger han till spansk press

Så fint.
Barcelona Evička
2006-09-22 15:50
Men håller ni på med den här diskussionen än???! Det är ju ett Nike-märke på högerskon. Det kom vi ju fram till redan igår kväll. ;)
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2006-09-22 15:24
Ämne: Angående Ronaldinhos....
Alltså det är mycket möjligt att det är Nike. Men Modellen på skorna har jag aldrig sett. Kanske är det en ny modell?
Nike märket är inte så speciellt tydligt. Om det äns är ett nike märke.

Länktipset ser man samma skor. Men där ser man inget Nike.

Rolig disskussion. Blir bara nyfiken! =)
Barcelona Romario(Barcelona4-ever)
2006-09-22 15:14
hahhha Ronaldo har lovat Presidente att göra 30 mål denna säsongen! Ronaldo lovade föra säsongen oxå att han ska göra 40 mål, men det gick som alla vet
Real Madrid R9 Ronaldo
2006-09-22 14:32
Angående Ronaldinhos skor. Ser ni inte nike-märket? Är det bara jag som har bra ögon haha.
Barcelona el Flaco
2006-09-22 14:10
Goda nyheter. Barcelona spelar kl. 22.00 nästa lördag mot Bilbao och det betyder väl att TV4+ kommer sända vår match igen.
Barcelona Vamos Rafa
2006-09-22 14:10
barçaroffe

Dra till Las Ramblas så hittar du säkert nåt härligt ställe att förfesta på!
Barcelona barçaroffe
2006-09-22 14:02
HOLA Alec C & alla andra Barçafans!

Trevligt avbrott i studierna! Sjalv har jag avbrott fran jobbet. Ska forsoka ordna nat har istallet!

Ni som tanker aka till Barcelona for att se Barça kan t.ex. tanka pa att man kan spara ca. 15-50 euro pa att kopa biljetten pa Camp Nou ist for agentur i Barcelona el Sverige. Normalt ar det inget problem att fa tag pa biljett matchdagen. Real Madrid undantaget.
Se upp for ficktjuvar. I barcelona ar dom overjakliga!

Nagon som varit i, eller bott i Barcelona som kanner till nagon trevlig bar dar Barça-fansen samlas innan matchen ?

Forza Barça!
Barcelona Tiago
2006-09-22 13:45
Ghazza

Ja det är väldigt fint med jasså låter trevligt kolla nån match lr? Jag funderar med på att åka ner till vintern och se nån match:)
Barcelona Ghazza
2006-09-22 13:30
Ajdå okej, men en dag är inte fy skam det heller. Jag var själv på costa brava kusten för några år sen och skulle ta bussen in till Barcelona, tyvärr blev det aldrig av. Men det verkar som om jag och brorsan skall dit i december ;)

Ang matchen mot Valencia så har dem väldigt många skador. Lär ju backa hem ännu mer pga det.
Barcelona Tiago
2006-09-22 11:25
Ghazza

Jag var på Llorett de mar i 10 dagar men det blev tyvärr bara 1 dag i Barcelona och det var för lite :(:( man hann inte se så mkt hade tänkt och åka och se en match men det var landslagsuppehåll just då:( dom spelade mot Osasuna dagen jag åkte hem:(
Barcelona Ghazza
2006-09-22 10:25
Tiago,

Nice bilder :) Hur länge var du i Barcelona?
Barcelona Tiago
2006-09-22 09:27
För dom som är sugna på att se lite bilder från mitt besök på camp nou så finns bilderna uppe på bildarkivet längst ner om nån är intresserad:P
Annons: