/spanien/barcelona/forum/23987.aspx/spanien/barcelona/forum/23987.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid R9 Ronaldo
2006-09-30 19:25
13

Jag kan svara på din fråga. Alla spärrar sitt eget lags skribenter om de skriver skit. Men ingen spärrar om en skribent kritiserar sitt lag på ett normalt sätt. Skriver man fula ord, självklart ska man spärras då.
Barcelona tarrak
2006-09-30 18:37
Dagens bästa på marängernas forum, måste vara den förvirrade killen som ihärdigt hävdar att Motta fejkade sin skada, när han blev omsprungen av Ronaldo. Anledningen skall tydligen ha varit att han blev så förnedrad att han inte ville vara kvar på plan. Vad säger man? Världsklass!
Real Madrid 13
2006-09-30 18:31
Hallo alla Barca fans. Gillar inte Barca, men undrar, brukar ni också Spärra era egna fans, när dem kritiserar laget på forumet? Real Madrid "fansen" på svenskafans.se gjorde det, dem kan tydligen inte ta kritik eller verkligheten. Lycka till i kväll. Hala Madrid.
Barcelona tarrak
2006-09-30 18:00
Barca-for-lifee/Vem vet? Anfallare kommer vi garanterat att ha, frågan är om vi kommer ha någon riktig spjutspets som tar Sammys roll. Det ryktas om att han vill ställ upp med Dinho, Messi och Guily i anfallet. Jag hoppas att så inte är fallet.
Barcelona Barca-for-lifee
2006-09-30 17:56
Är det sant att Rijkaard inte kommer starta med nån anfallare idag?
Barcelona Jay-z
2006-09-30 17:28
Snälla, kolla i införrapporten, vår startsida eller på spelschemat här till vänster i menyn innan du frågar om tv-sändningar.

/Redaktionen

Barcelona AlexC
2006-09-30 16:09
Ar nere i Barcelona nu och det ar en mycket fin stad med manga maktiga byggnader. Var och sag pa en sadan vid namn Camp Nou i veckan, synd bara att man inte kunde komma in pa omradet nar vi var dar. Far bli en rundtur dar sen nar man boxat kamera och sa.

Blev ratt chockad nar jag horde om Eto'os skada. Ar mycket radd for att det kommer visa sig pa ett negativt satt hur viktig var striker ar. Men det ar upp till Iceman och kaninen att ersatta honom bra.

Ni ar valkomna att folja min reseblogg ocksa, star inte sa mycket Barçarelaterat annu men jag lovar att det skall komma in de kontakter man har meed klubben har nere i form av traningar och matcher och allmant Barçasnack.
Barcelona Suñol_
2006-09-30 15:53
Ivan den förskräcklige en riktig tuffing...
Barcelona La Rambla
2006-09-30 15:37
Härligt att se hur marängen Ivan Campo kramades med Louis Garcia efter matchen Bolton-Liverpool. Den gamle gubben Campo kan fortfarande, han var riktigt bra i matchen. Klart bäst i Bolton.
Barcelona EsCúle
2006-09-30 15:31
Det blir mycket att fira idag.Rijkaards 44 års dag, Ronaldinhos 100:e för Barcelona och om vi vinner så blir det Rijkaards 75:e seger.

Forza Barça!
Real Madrid Rauuuul #7
2006-09-30 15:00
Trevligt att råkas, spärrad tills vidare //Redaktionen
Barcelona EsCúle
2006-09-30 13:42
tarrak

Jag får se hur blir, antagligen så blir det Bokias butik.
Tack La Rambla, nog om det.

(SAMI)
Källa till det inlägget?
Barcelona tarrak
2006-09-30 13:40
(SAMI)/Har du någon länk till det påståendet? Jag hoppas verkligen att det inte stämmer.
Barcelona La Rambla
2006-09-30 13:35
Jag skrev visserligen PM till honom för att inte tjata på forumet. :-)

Men kan tillägga att den kostade 249kr i butik på Bokia i Möndalsbro.
Barcelona tarrak
2006-09-30 13:33
EsCúle/På Akademibokhandeln kostar den 349 kr. På Bokias internetshop kostar den 192 kr, så det beror väl på hur otålig du är.
Barcelona (SAMI)
2006-09-30 13:32
Rijkaard Set To Start Without A Striker. Dåligt!!!!
Barcelona EsCúle
2006-09-30 13:26
La Rambla

Hur mycket kostade den på Bokia? Funderar på att ta mig en sväng ner till stan.
Barcelona La Rambla
2006-09-30 13:23
tarrak//

Det stämmer, köpte den på Bokia. Finns säkert hos andra välsorterade bokhandlare.

Redaktionen//

Vill inte verka petig, men om ni uppdaterade Misters födelsedatum så blev det fel månad igen. :-)
Barcelona Barca#1
2006-09-30 13:21
Feliz compleaños, Frank Rijkaard!

tre poäng på din födelse dag..
Barcelona tarrak
2006-09-30 13:21
LR/Sa du inte att du sett den i någon bokhandel? Om det var så vilken? Funderar på att dra ner på stan och köpa den då jag planerar att ha en soft hemmahelg.

Äh glöm det. Jag kollade upp det själv, någon motta på latheten får det vara.
Barcelona La Rambla
2006-09-30 13:18
Jag måste åter igen passa på att rekomendera en ny bok, på svenska, om Barça. Inhandlade den själv igår. Låt er inte luras av den översatta svenska titeln "Henkes Barça". Den är helt missvisande. Originaltiteln är "El nou Barça", "Det nya Barça". Här är några utdrag av de kapitel som finns:

* Från den Blå Elefanten till valet 2003
* Sandro Rosell och den sportsliga omvandligen
* Frank Rijkaard, en för det mesta ganska lugn man
* Ronaldinho, leendet och ursinnet
* Samule Eto'o det rakade lejonet
* Deco den diskrete spelfördelaren
* Carles Puyol den katalanske furiern
* Xavi den lugna maskinen
* Alla Barças supporterklubbar och alla sektioner
* De spanska ligaklubbarnas arenor
* STATISTIK
- Maratontabellen "Top 12"
- Spanska cupfinaler "Copa del Rey"
- Nordbor i spanska ligan (Primera División)

..och mycket mera. Den kostade 249kr och den känns som riktigt bra investering. :-)
Barcelona EsCúle
2006-09-30 13:15
Feliz compleaños, Frank.

Hoppas på en bra födelsedag för el mister, med vinst och 3 härliga poäng hem till Catalonien.

Visca Rijkaard!
Barcelona tarrak
2006-09-30 13:10
Då får vi hoppas att spelarna ordnar en fin present till Mister. 3 poäng och en spottkopp, kanske.
Barcelona La Rambla
2006-09-30 13:04
Ämne: Okej, då antar jag a....
Heh, hade glömt bort att han hade Edmundo som mellannamn. Lite brasilianskt över det ju. ;-)
Barcelona Tomasz
2006-09-30 13:04
Vi fixar slarvfelet om ett ögonblick. ;)
Barcelona Ghazza
2006-09-30 13:03
Okej, då antar jag att ett grattis vore på sin plats.

Feliz compleaños, El Mister!
Barcelona La Rambla
2006-09-30 13:02
Gazza:

Nej, då står det fel i Plantilla.

Franklin ("Frank") Edmundo Rijkaard (born September 30, 1962 in Amsterdam)
Barcelona La Rambla
2006-09-30 12:58
Presidenten har stöttat Sammy under dennes svåra stund. Laporta har varit vid hans sida sedan han blev skadad och följde tom med Eto'o till sjukhuset innan operationen.

Samuel Eto'o, who suffered his second injury to the right knee following his injury in the Santiago Bernabeu, was accompanied by club president Joan Laporta, at all times. Laporta gave him his full support and even accompanied him to the hospital in Sant Cugat in the early hours of the morning.

Fint av Laporta. Gissar att spelarna bär "Krya på dig Samuel-tröjor" när de springer in på San Mames i kväll.
Barcelona Ghazza
2006-09-30 12:55

Edit: I plantilla står det att Frank föddes 1962-11-30. Alltså i November. Du kanske såg fel Rambla :)
Barcelona La Rambla
2006-09-30 12:52
Santi är fortfarande skadad.

Jag vet inte om alla har koll på detta, men idag är det misters födelsedag.

Feliz compleaños, Frank Rijkaard!
Annons: