/spanien/barcelona/forum/23977.aspx/spanien/barcelona/forum/23977.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona R10 - M19
2006-09-28 21:23
chrisespaña//

Nja, du kanske har rätt iochmed att vi inte har ersättare i riktigt samma klass som Eto'o som tex kan gör mål på egen hand men annars så tycker jag att en skada på Ronaldinho hade vart större, Enligt mig iaf :). Men självklart tragiskt med Eto'o han är ju en oerhört viktig spelare :(
Barcelona SAVIOLA22
2006-09-28 21:23
Det va tur att Saviola stannade,annars hade blivit svårt för Barca...men jag är säkert att vi vinner La Liga igen.FORCA BARCA! FORCA SAVIOLA.
Real Madrid chrisespaña
2006-09-28 21:21
Älska RealMadrid//

Oavsett vad man tycker om Etoó så är det egentligen bara tragiskt och pinsamt att önska människan olycka, i form av skador. Det är synd om Etoo, inget snack om den saken, sen kan man ju som Real Madrid supporter tycka att det är bra då det kanske gynnar sitt eget lag i längden. Men ge fan i att komma in på deras forum och provocera, för det är precis det du gör! Visa lite känsla...
Barcelona Ghazza
2006-09-28 21:21
Otroligt tungt... Jag vet inte vart man ska börja. Hoppas att Saviola tar den här platsen nu och gör en jävla massa mål. Men som Rambla säger: Vi är tillräckligt bra. Vi har ändå Ronaldinho och Messi som kan avgöra matcher på egen hand. Tänker främst på hur jobbigt det måste vara för Eto'o. Man vet ju vad den killen vill och känner...
Barcelona EsCúle
2006-09-28 21:19
La Rambla

Ja, inte är dom höga i alla fall.Jag hoppas verkligen han säger det så han får ångra sig.Nu kommer Saviola och frälser oss!
Real Madrid chrisespaña
2006-09-28 21:18
La Rambla//

Nja, kört är det väl ändå inte. Men ett stort avbräck kan vi noga komma överens om att det är, t o m större om Ronaldinho hade gått sönder, varje fall anser jag det.
Real Madrid Älska RealMadrid
2006-09-28 21:18
Kom inte in hit och sprid din dynga. En gång till och det blir spärr.
Barcelona La Rambla
2006-09-28 21:10
Vad är oddsen att man i morgon på Eurotalk får höra Kviborg säga att det nu är kört för Barcelona?

Barça är tillräckligt bra för att reda ut det här.
Cádiz Les Corts
2006-09-28 21:09
Barcelona Rubén - Barca, El amor durará por siempre
2006-09-28 21:08
Fem månader!!!!??? Fy f**n, vem tror ni de sätter upp av guddy och Saviola?...Jag hoppas på saviola tror jag, han var bra under america turnen...Dock behövs kanske guddys styrka i anfallsspelet...Nee Usch detta e tungt...Eto'o som har börjat spela bollen lite mer än vad han gjort tidigare har varit mkt bra under dessa matcher....
Real Madrid Älska RealMadrid
2006-09-28 21:06
5 månader aj det måste kännas tungt. Fast vi hade med otur förra året med skador nästan halva vår trupp var skadade.
Celta Vigo Lazlo
2006-09-28 21:05
Hur är det med Maxi Lopez? Kan ha tas tillbaka? Annars bör Saviola få chansen.
Real Madrid chrisespaña
2006-09-28 21:02
5 månader? Det var det grövsta, mkt tufft för Etoo och Barca. Blir det Eidur på topp nu eller köper man en ersättare?
Barcelona boken
2006-09-28 21:01
faaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Barcelona EsCúle
2006-09-28 20:57
J*vlar vad oturligt.Kan va lägligt att låna till sig någon. :-(
Barcelona Jussinho
2006-09-28 20:56
Barcelona La Rambla
2006-09-28 20:55
Det är bekräftat på hemsidan nu. Det handlar om 5 månader. Fy f*n.

Tungt nu.
Barcelona boken
2006-09-28 20:43
Men varför låna in en forward? Etoo är ju ändå frisk om tre månader och transferfönstret är ju inte föränn i januari. Dessutom har vi ju ändå guddy och saviola. Och Ezquerro akka världens genom tiderna onödigaste värvning.
Barcelona EsCúle
2006-09-28 20:35
Jag hoppas verkligen att Saviola får chansen på riktigt nu när vår käre Eto'o är skadad.

Det gäller också för andra att kliva fram nu.Ronaldinho är en som måste visa mer, vi vet ju vad han går för.
Barcelona La Rambla
2006-09-28 20:28
Med Trez så får vi ändra spelsätt känns det som. Han springer ju inte och terroriserar en hel backlinje helt på egen hand som vårt lejon Eto'o. Då måste man köra med två renodlade anfallare. Fast varför oroa sig för det, Rijkaard vet bäst. Dessutom så har han betalt för det, inte vi. :)
Barcelona Gabriel
2006-09-28 20:26
Trez hade varit en väldigt bra lösning. Hoppas de kan hitta på något sånt.

Animo Samuel :'(
Barcelona La Rambla
2006-09-28 20:25
Gabriel:

Jag är beredd att hålla med. Eto'o är unik i det spelsystem som Barça spelar nu. Det värsta som kunde hända. Anser att det är värre än om tom Ronaldinho hade blivit skadad. I den form som Eto'o verkade vara på väg till också. Fy f-n, så surt.

Toni gillar jag men ser det alltför otroligt och framför allt för dyrt skulle jag tro. Blir nog en mer okänd spelare. Eller kanske Trez från Juve?
Barcelona Gabriel
2006-09-28 20:20
La Rambla

Jag hoppas det. Vad sägs om Luca Toni som en utlåning?
Barcelona Gabriel
2006-09-28 20:19
La Rambla

Ja men detta är fan det värsta som kunde hända. Tidigare säsonger har det varit Edmilson, Sylvinho, Motta, Xavi och Larsson. Det svider såklart, men det är inget jämfört med detta. Vi kan klara oss utan de ovännämnda spelarna även om det blir tungt. Enligt mig får vem som helst skada sig i Barça utan Ronaldinho och Eto'o. Hade tom varit bättre med Puyol nu när vi har Thuram och Marquez där, trots att han är lagkaptenen så tror jag vi hade klarat oss bättre med honom frånvarande än vad vi kommer göra med Eto'o som frånvarande.

This hurt so fucking bad
Barcelona La Rambla
2006-09-28 20:18
Nu är det upp till Gudy och även Saviola att bekänna färg. El conejo får sin chans att återbetala lite av den höga lön han haft de gångna åren.

Ja du Gabriel, du kan tro att konkurrenter är nöjda nu. Vad tror ni, köps det in någon anfallare till vintern?
Barcelona Gabriel
2006-09-28 20:16
Ja det stämmer tyvärr, Sport och As har också bekfräftat det. Samuel Eto'o blir borta i 5 månader.

Fy fan! Alla motståndare kan se solen idag, ingen vågar bara erkänna det. Men detta är en bra nyhet för alla förutom barçasupportrar. Utan Eto'o, ska vara realist, ja då är vi ett bra lag men verkligen, verkligen inte samma Barça som oftast är överlägset allt och alla.

Detta känns för jävligt.
Barcelona La Rambla
2006-09-28 20:16
Åh herregud, står i alla tidningar. Värsta möjliga scenario tydligen. Det vara värre än man först befarat. Läkarna bestämde i samråd med Eto'o och Laporta att reparera menisken ordentligt. Detta för att slippa framtida men. Det gör att läkningstiden blir längre. Det är så j***a typiskt, samma visa varje säsong, en nyckelspelare åker på en långtidsskada. Måste vara en förbannelse.

Nu är det sorg. :(
Real Madrid Robinho The Star *
2006-09-28 20:08
Kolla vad jag hitta är det sant med ytterligare 2 månader ?

El pepo

Jag hittade det också men det ser inte bra ut :(
Real Madrid el_pepo
2006-09-28 20:07
Det är faktisk bekräftat.
Har varit inne på en spansk forum där också sägs 5 månader.
dessa skriver också om det
marca.com as.com

Länktips: www.sport.es/
Real Madrid JoU7
2006-09-28 20:04

Alltid tråkigt när klasspelare drar på sig långtidsskador. Hoppas han kommer tillbaka i samma skick som innan. Det är vid sådana tillfällen som man inser att bredd i en trupp är viktig. Ni har ju hyfsade ersättare...
Annons: