/spanien/barcelona/forum/2397.aspx/spanien/barcelona/forum/2397.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona KiNg-PuYi
2015-06-05 23:12
börjar fan att tröttna som fan på alla haters runt om i världens. skador hit o skador dit. barca har tur o barca bla bla. hylla barca istället era loosers, för att man har matchat sin trupp perfect o roterat en hel del under första HALVA SÄSONGEN!!!.

o jag vet att HEEEELA puertan kommer att läsa det här. var det nån jävel som öppnade sin mun finalen mot man u? VI SAKNADE HALVA START 11an nästan. plus att henry o iniesta spelade halvaskadad. jag säger bara F*****G skäms på er fyfan, väldigt låg nivå. vidrigt!

uefa hit o fifa dit? alltså är ni helt jävla hjärndöda? vilket lag har fått mest skit av fifa? futbol club barcelona och ändå är vi FIFALONA..

uefalona hit o uefa dit? snälla kolla alla lottningar vi får i CL snälllllaa. är det uefa som skadar spelarna också innan dom möter oss? den där chelsea matchen. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA, kolla abidals röda, kolla ballacks hands som var straff i första halvlek o ballacks som slapp röda på camp nou när han saxar barca spelaren när han ska komma fri från vänsterkanten...T O M bosse pettersson sa i studion, beslut från ovrebo kan vi diskutera men folk verkar ha glömt om att det handlar om 180 min o barca blev blåsta första matchen.

en till HUUUUUUR åkte barca ut mot inter? milito 1 meter offside, alves saxad bakifrån domaren skiter i, bojans mål på camp nou? ärligt ska man behöva ta upp fler grejer?

jag har varit sportslig o hyllat motståndare när dom varit bättre än oss. grattade även ronaldo när han vann balon d or och många här inne grattade oxå även om alla visste att det var helt oförtjänt...

jag har äcklats och kommer att börja säga ifrån och imorgon ifall vi vinner så kommer jag att fira som aldrig för o spotta varende hater i ansiktet.

förlåt för mitt språk o vet att sånt sänker nivån men grabbs jag är en cule som har fått NOG!! vi vet att vi är bäst!, vi vet att messi är bäst! men vi kan inte bara hålla det för oss själva mer för så länge vi gör det så kommer smuts som ronaldo att jämföras med fotbollsguden messi. vi måste sprida allt o hjälpa vårt barca med allt vi kan för allt skriverier o tidningar TYVÄRR hamnar i historien inte vad som sägs här inne på les rambles. alla smuts o haters smutsar ner vår klubb med falska påhitt o det snacket kommer att leva kvar för alltid så länge vi inte spelar deras smutsiga spel o lära oss att säga ifrån!!!

MOT CL GULD GUBBAAAR!!! VISCA BARCA Y VISCA CATALONIA

Barcelona xaviniessiola
2015-06-05 23:09
Bolt: magisk ja, men under en för kort period. Nej, jag säger Roger Federer. Sen har vi en svensk bubblare i en av världens största idrotter som höll yttersta världsklass i 25 år i en sport där de flesta försvinner efter några år: J-O Wal-De-Ner, det evigt gröna trädet!
Barcelona Visca el Barca 17
2015-06-05 23:01
Bolt 2008 var magisk, om han inte hade stannat upp så vet jag inte vad rekordet hade varit på.
Barcelona dinho the artist
2015-06-05 22:42
Michael Jordan, isinbajeva är väl två iaf som kan konkurrera. Wayne Gretzky, Ingmar stenmark.. Så otroligt svårt när det finns otroligt många sporter.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2015-06-05 22:38
@Flavía:

I en tid som kantats av fusk, filmare, fysiskt spel och dödgrävarlag så är det Messi som står för det raka motsatta, valt den svåra vägen och överkommit all odds. Jag tänker på hans sjukdom och svåra väg till toppen. Idag är han överdrivet bäst och förlöjligar alla. Med den motiveringen att han står upp för allt det fina i en mycket svår tid och behållit en hög nivå under 10 år och slagit nästan all rekord som finns, så anser jag honom den bästa idrottaren under min tid, och då är jag 26 år gammal.
Barcelona BlueRed
2015-06-05 22:36
[QUOTE=Flavía]Kom igen gott folk, är Messi den störste idrottaren genom tiderna eller inte? :) [/QUOTE] Vill verkligen svara ja ända sen du skrev frågan men... Det har ju funnits andra väldigt viktiga idrottare. Så mitt svar blir; han är den största genom tiderna av dem idrottare som har varit aktiva under tiden jag har funnits. Messis inverkan på sporten är verkligen enorm. Anderson Silva håller jag annars väldigt högt. Han har verkligen varit en bidragande faktor till UFC och MMA storhet senaste 10-15 åren. Hans teknik har bland annat varit väldigt viktig för t.ex Jon Jones som har tagit mycket från just Silva. Och Jones är ju själv med i diskussionen om den främste inom UFC. Notera att jag endast nämner idrottare som varit/är aktiva under min tid (so far). Men Messi håller jag definitivt högst just nu. Att kunna briljera som han har gjort i en så stor sport som fotboll och ta det till en ny nivå är mäktigt. Fotbollen tyckte jag saknade en spelare så dominant som Messi är. Senast var ju Maradona och då var han inte riktigt nära det Messi gjort än så länge. Jag menar prestera så som Messi har gjort år efter år efter år... Mäktigt. Men bäst genom tiderna? Många faktorer som spelar in tycker jag. Prestationer så klart, vad idrottaren har bidragit till sporten etc etc. Ska vi bara gå in på prestationer så absolut, jag kan gå med på att Messi är bäst då. Att dominera som han gör i fotboll är stort. Med tanke på vilka motståndare han ställs emot osv.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Meymar
2015-06-05 22:27
Andresito: Aha, okej! Jag kan för övrigt tipsa alla som vill ladda upp inför finalen imorgon om att finalen mellan Barca-United från 2009 börjar på viasat fotboll alldeles strax!
Flavía
2015-06-05 22:19
Kom igen gott folk, är Messi den störste idrottaren genom tiderna eller inte? :)
Barcelona Visca el Barca 17
2015-06-05 21:44
Tycker det är så roligt att alla Engelska lag ska kräma ut allt av sina spelares prestationer. Det är alltid han har gjort 23 mål i år, oj tänker jag fan det är bra. Innan jag glömmer att i England räknar de ihop alla deras matcher. tre cuper och liga för att snickra ihop 23 mål. Så om vi tar Hazard 19 mål har de fått det till i Chelsea han är för dem 10/10 i betyg. Tacka vet jag Barca där Messi är 10/10 och taket är betydligt högre.
Barcelona SOMISEREM1899
2015-06-05 21:20
Douglas lyckas avsluta så dåligt att Bravo räddar bollen med huvudet.
Flavía
2015-06-05 21:16
För att dra igång en diskussion på forumet:

Att Messi är världens främste fotbollsspelare genom tiderna är en självklarhet sedan länge men hur många härinne anser att argentinaren är den främste idrottaren (oavsett sport) genom tider?
Flavía
2015-06-05 21:08
En mycket bra artikel från FK som handlar om hur Messis väg till A-laget såg ut.
Barcelona tikitaka
2015-06-05 20:59
någon som vet när uppvisningsmatchen börjar?
Barcelona Neymars
2015-06-05 20:53
@koeman92:

Det var nog bara en del av träningen..livestreamen avslutades precis.
Barcelona koeman92
2015-06-05 20:51
@Neymars:

Vänta här.. jag trodde att våra träningar skedde bakom stängda dörrar?
Barcelona Neymars
2015-06-05 20:48
Sista träningen inför matchen livesänds för er som är intresserade!
Flavía
2015-06-05 20:40
Messi: "I've played with so many wonderful forwards over the years, but it is hard to top lining up alongside Neymar and Suarez." [sq]
Barcelona Ali G
2015-06-05 20:38
@Ronaldinho10yElfenomeno9:

Den visas på viasat fotboll med start 19:00 och på TV3 börjar den 20:00.
Barcelona I.Cuenca
2015-06-05 20:18
[QUOTE=Mido]Tv3 [/QUOTE] och visat
Barcelona I.Cuenca
2015-06-05 20:18
och visat
Barcelona Mido
2015-06-05 20:14
[QUOTE=Ronaldinho10yElfenomeno9]Någon som vet om matchen imorgon sänds på Viasat fotboll? Tacksam för svar. [/QUOTE] Tv3
Flavía
2015-06-05 20:12
Neymars

Ännu bättre blir det med video :D
Barcelona Gabriel
2015-06-05 20:08
Hahahaha asg. Alves, dagens. Asså kom igen, han måste stanna!

Inte ens hans största hatare kan låta bli att skratta åt det här...

LOL!
Barcelona Neymars
2015-06-05 20:01
Hahah alltså vad gör Alves ibland...
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2015-06-05 19:33
Någon som vet om matchen imorgon sänds på Viasat fotboll? Tacksam för svar.
Barcelona Canaletes
2015-06-05 19:14
"Ney talking... Bla bla bla!"

haha Piqué är rolig.
Barcelona Andresito
2015-06-05 18:53
Fattar inte hur Barcelona kan ha så dåliga livesändningar på sin Youtube-kanal.

Firandet senast hade sämst kvalitet. Presskonferensen nu där de tydligen ska översätta till engelska har maxvolym på när spelarna pratar spanska samtidigt som en snubbe översätter på lägsta volymen.
Barcelona Andresito
2015-06-05 18:47
@Meymar:

Malcolm_X är bara en reklamsnubbe, kommer bara in till forumet för att göra reklam. Säkert samma person som 'Raketic' som spärrades för ett tag sen.
Barcelona Coach Pep.
2015-06-05 18:04
Någon som kan rekommendera ett ställe med bra drag i Stockholms-trakten att se matchen på?

Jag vet att Penyan kommer samlas på Södermalm. Någon som ska dit?
Barcelona Meymar
2015-06-05 16:46
Malcolm_X: Riktigt bra erbjudande, tänkte ta till vara på det, 7 gånger pengarna är ju för bra för att inte satsa. Har dock en fråga till dig eller någon annan som registrerat sig, när jag ska registrera mig så står där på ett ställe "Period" och så ska man kryssa i daily eller weekly. Vad menas med detta? Tänkte så att där inte är något lurt att dom drar pengar eller liknande? Tack på förhand!
Annons: