/spanien/barcelona/forum/23960.aspx/spanien/barcelona/forum/23960.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Cape
2006-10-06 20:31
Barca 666/
Visst det är inte många som gillar Chelseas sätt att få pengar, jag kan inte säga att jag är ett stort fan heller. Men visst skulle väl både du och jag bli överlyckliga om Barca fick den chansen? Trots att jag tycker att Barcas nuvarande ledning är mycket stabil.

Självklart är ju stämningen inför matchen otroligt hög och det är bara bra att vi har Chelsea så tidigt enligt mig.
Joensson
2006-10-06 19:35
La Rambla // Tack för att du sprider ljus. :)'

Barca 666 // Skämt var ordet. :)
Barcelona La Rambla
2006-10-06 19:17
Det är skitsnack. Tidningen The Sun, ni vet den där trovärdiga, har en artikel om det. Sanningen är att de har 18 dagars speluppehåll på arenan och därför ser man till att fixa till dränering och annat. Just för att den ska hålla längre in på säsongen. Tro inte på allt löst skvaller som skrivs. Både spansk och engelsk media försöker som vanligt piska upp stämningen innan avspark. Man är härdad numer.
Barcelona tarrak
2006-10-06 19:09
Barca 666/Är det sant, försöker de köra samma sak i år igen? Var har du hört det?
Barcelona Barca 666
2006-10-06 19:02
Hahahahahaha vilket skämt Chelski e alltså de har börjat o fucka upp sin arena innan Barca kommer på besök igen de lärde inte sig från förra året att sånt inte ska betyda. Men Jag hoppas att vi vinner speciellt i London o låter det vackra fotbollen vinna istället för den otekniska, destruktiva, fula o fotbollen där man använder sig av all medel för att vinna behövs inte vara ärlig FÖRLORA!!!! Mitt tips e att Guddy avgör matchen med sitt 2-1 mål i andra halvlek till vår fördel o jag har en känsla Deco gör en grym match o kankse tom med gör mål.

som sagt vilket skämt FC Chelsea e med alla sina stjärnor o cash som de fick när de sålde sina ass till ryssarna (billigt) o började slicka ryssarnas ass!

Forza barca!
Barcelona La Rambla
2006-10-06 18:51
tarrak:

Ibland är jag beredd att hålla med King_raul när han ifrågasätter vissa unga personers så kallade klubbkänsla här på SF. Ja du, fanatism, okunskap och hjärntvätt i sin fulaste form.
Barcelona tarrak
2006-10-06 18:44
LR/ Ja det värsta är inte att det finns någon mindre begåvad person som sitter framför datorskärmen och vräker ur sig en massa skit, det värsta är att det bara är en person (King_raul) som reagerar. Resten sitter av pöbeln antingen ignorerar eller börjar ropa på banningar för de som har mage att ifrågasätta att en klubb blir kallad för "pedofilklubb". Fanatism i sin fulaste form!
Barcelona La Rambla
2006-10-06 18:39
tarrak:

Jag tvivlar på det. Det som skrämmer mig är ju många av dem inte ens reagear, med vissa undantag. Nog för att man kan "slänga käft" med tanke på rivalitet. Men det borde finnas gränser hur osmakligt man uttrycker sig. Jag har inga problem med att man hatar Barça, det är fritt fram, men att skriva sånt där bara för att verka cool och försöka imponera på sina medskribenter är under all kritik.
Barcelona tarrak
2006-10-06 18:35
LR/Ja det där var ruggigt! Jag hoppas att det blir en ordentlig spärr på Madridinho, annars har de lagt en ganska ohälsosam nivå innan el classico.
Barcelona La Rambla
2006-10-06 18:27
Trodde jag hade läst det mesta på SF. Men nu är måttet rågat. Mår illa hur osmakligt vissa kan uttrycka sig.

God kväll, amics.
Real Madrid King_raul
2006-10-06 16:19
**Riquelme**,
Tänk va du kan döda en diskussion på ett forum.
Du är som Peter sellers i Åh vilket party när han tränger sig på bland minglarna.

Barcelona Sóm més que un club
2006-10-06 16:01
Ämne: villarreal äger ju b....
Skall jag svara serióst pá ett troll så ár det mycket jámt mellan lagen på statistiken i ligamatcherna: 14 spelade matcher 6 Barçavinster 5 Villarealvinster 3 oavgjorda. 44(!!) mål totalt 22 i vardera riktningen. Men Barça har de senaste och áger definitivt...
Barcelona Evička
2006-10-06 15:59
tarrak
Jo, jag orkade inte hålla emot längre. Jag blir trött på att läsa oförskämda PM från blöjmaränger.

King_Raul: De kommer hem från dagis så här dags, du vet :)
Real Madrid King_raul
2006-10-06 15:53
Då var det dags. Nu har dem vaknat. Forumtrollen.

Ha det gott!

edit: syftar inte på din benQsiemens gliring utan på Villarreal snubben.

Barcelona tarrak
2006-10-06 15:53
Evièka/Det var skönt att höra. Såg att du hade fått kapitulera angående din Kanon-lista. Blev trycket för hårt? :)

Nu ska jag gå och duscha, känner mig lite smutsig efter att nästan ha uppskattat ett meningsbyte med en sån där BenQSiemens-supporter, eller vad de nu kallar sig.

Trevlig fredagskväll på er! Visca!
Barcelona Evička
2006-10-06 15:47
tarrak:

Jag tror inte att ni har stört någon. det har varit rätt underhållande faktiskt :)
Barcelona tarrak
2006-10-06 15:44
Jag vill be om ursäkt om jag svävat i väg från det ämne som ska diskutera här (Barcelona), men då det är landslagsuppehåll och allmän nyhetstorka så tyckte jag att det kunde vara trevligt att bekanta mig med en maräng. Keep your friends close, but your enemys closer;)
Barcelona tarrak
2006-10-06 15:41
King_raul/Inget av det faktiskt. Jag har faktiskt inget svenskt favoritlag, men då jag är född i din regions huvudstad så höll jag på himmelsblått, men då mitt kringflyttande har gjort att jag inte har någon stark regional känsla inom Sverige, så har jag sen ca 17 år tillbaka varit hobbykatalan på heltid. AIK och taco-Anders är bland det värsta jag vet så i årets Allsvenska håller jag nog en tumme för HIF.
Real Madrid King_raul
2006-10-06 15:31
tarrak,
hmm, din gliring innebär att du antingen är Elfsborgsfan eller Aik:are :)
För HiF ligger rätt bra i Allsvenskan just nu.
Ja det stämmer Helsingborg är staden som ligger vid havet, Sundets pärla kallas den. Det är underbart att bara kunna ta färjorna för en tura.
Ditt ängelhåla försök fungerar inte på en Helsingborgare, vi är för medvetna om vår vackra stad :)

Barcelona tarrak
2006-10-06 15:18
King_raul/Helsingborg? Är det den där förorten till Ängelholm som man passerar när man ska ta sig söderut?
Btw, hur kändes det de två senaste åren när du fick se Henke spela i ett riktigt bra blårött lag för en gångs skull?
2006-10-06 15:16
Ämne: Ämne: Som mes....
King Raul: Entonces:
!A por ellos, Oé!
Real Madrid King_raul
2006-10-06 15:13
som mes que,
Nja det blir bland mina vänner framför min 42" och då pratar jag inte om mina attribut :)
2006-10-06 15:10
Ämne: Som mes que,
Spanie....
Tarrak..priceless

King_Raul skall leta pá TV:en efter en ród prick i den gula massan.
Real Madrid King_raul
2006-10-06 15:08
tarrak,
ha ha ha! Fast i dagsläget har nog fler katalaner egen tvättmaskin. Provinsen går bra.
Jaså Sveriges framsida? hmm... inte visste jag du bodde i Helsingborg, Skånes stolthet!

Barcelona tarrak
2006-10-06 15:06
King_raul/Ja det skulle ha varit kul, men då jag håller mig på Sveriges framsida så blir det nog inte aktuellt till det här mötet, men kul idé helt klart. Jag brukar tycka det är kul att kolla på matcher med maränger. Den stora nackdelen är väl att man lätt glömmer bort matchen när man hamnar i hetsiga diskussioner.

Och du, det är väl knappast en slump att du har tvättmaskin och jag är utan? Jävla Franco!
Real Madrid King_raul
2006-10-06 15:02
Som mes que,
Spanien givetvis. :)
Sitter man bland 5 av sina pippigula vänner får man ju klä sig rött! Allt för att hedra motvikten.
2006-10-06 14:59
Ämne: Ämne: Ämne....
Ajaj. En colchonero och en merengue under samma tak. Arma mamma ;-)... Vilket lag gáller imorgon då i landskampen?
Real Madrid King_raul
2006-10-06 14:54
Ämne: Ämne: tarrak,....Precis som jag är en del av Madrid som Madridista.
Född i Spanien och en Spansk pappa. Vilket lag han håller på ska vi dock INTE prata om.
Men han har nog lärt sig att man inte ska tvinga på folk vad dem ska hålla på, det är så en Merengue föds.

Barcelona Evička
2006-10-06 14:52
Kul att läsa en diskussion mellan personer som kan slänga lite käft med glimten i ögat. Mer sånt tack. ;)
2006-10-06 14:51
Ämne: tarrak,
Men se där,....
Barça ár så intimt sammankopplat med katalonien att man svårligen kan sin klubb och Barcelonismen utan att lára sig en del av det katalonismen. Inte márkligare án att otroligt många svenskar kan allt om motáttningarna i engelska ligan och kánner sig tighta med den eller historian mellan Celtic vs Rangers o.s.v.
Annons: