/spanien/barcelona/forum/23954.aspx/spanien/barcelona/forum/23954.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-10-10 22:49
Rambla

Så kan man ju också uttrycka det. Alltså säkerheten är pinsam! Tur bara att alla älskar Ronaldinho, för om ngn skulle vilja skada honom(God forbid) så verkar det inte vara speciellt svårt.
Barcelona La Rambla
2006-10-10 22:47
Ordem:

Ja, eller varför kunde han inte bara få ägna sig åt fotbollen på planen och slippa en massa jippon runt omkring.
Barcelona La Rambla
2006-10-10 22:45
Evasive Action:

Jag gnäller väl för fan hur mycket jag vill. Vad är annars forum till för? Var det något mer du ville?

Ja jag tittade, hur kunde jag annars ha en åsikt om spektaklet.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-10-10 22:45
Varför kunde bara inte Ronaldinho få förgylla kvällen med ett frisparksmål?
Krönika Rangers FC
2006-10-10 22:43
Vadå svenskar? Det var inga svenskar på Råsunda ikväll. Jag såg iaf inga.
Såg inga svenskar på läktarna igår när Brasilien tränade heller för övrigt.
Barcelona Evička
2006-10-10 22:40
En dum fråga kanske, men betyder det faktum att Sevilla inte har något avtal att det inte går att streama heller? Finns det andra bolag som kan sända matcherna?
Krönika Evasive Action
2006-10-10 22:39
La Rambla //

Vilket jävla gnäll. Pinsamt Brasilianska fotbollsförbundet, Pinsamt Nike skulle jag annars vilja säga. Landslaget är ju i princip livegna.

Tittade du f.ö. på matchen? Bidrog du till TV4s tittarsiffror?
Barcelona La Rambla
2006-10-10 22:29
Beautiful_ Barça:

Du såg väl intervjun igår? När han fick frågan om vem som var den störste. Han tvekade inte ens en tiondels sekund när han svarade Pelé. Ja brassarna garvar nog hela vägen hem i planet över de korkade svenskarna.

Sevilla saknar Tv-avtal med något bolag, därför sänds varken hemma eller bortamatcher i Spanien. Det drabbar då även oss i Sverige.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-10-10 22:24
La Rambla

Ja han måste ha tyckt det var pinsamt. Undrar vad han tänkte om svenskarna. Fick de nys om fotboll i detta landet för två år sedan eller?

Så jävla besviken att de inte sänder Barcelonas match mot Sevilla. Trodde att de hade rättigheter att visa alla matcher. Såg verkligen fram emot den här matchen.

Är det några andra lag som inte har kontrakt med 4:an? Skulle vara bättre om man fick reda på det i förväg.

EDIT: Equador har egentligen bara sig själva att skylla. Tråkigt att Valencia inte klarade av att hålla humöret, men jag förstår honom lite. Inte lätt att springa med en spelare hängandes i nacken när domaren vägrar blåsa.
Real Madrid Ferenc Puskas_
2006-10-10 22:23
Qani

Jag är också väldigt imponerad utav denne Elano, spelar som du säger väldigt enkelt. Såg honom även när Brasilien mötte Argentina och var väldigt bra i den matchen också.

Förövrigt pinsamma idioter som springer in på plan, pinsam säkerhet desutom.

Lycka till i helgen!
Barcelona La Rambla
2006-10-10 22:18
Tv4 är ett stort skämt. Vad är vitsen att anordna en jippotävling om Brasiliens bäste genom tiderna? De försöker bara slå mynt av hypen om Brasilien som fotbollslag. Ronaldinho bäst genom tiderna, vilket skämt! Killen är 26 år och är i början av sin karriär. Give him a break för tusan. Garanterat tyckte han bara det var pinsamt men ödmjuk och väluppfostrad som han är så höll han god min. Stackars Equador fungerar ungefär som ett offerlam när samba-brassarna ska hålla lekstuga. Pinsamt Sverige, vilken fars och vilket jippo.
Barcelona Qani
Elano *stavning* spelar otroligt enkel och bra tycker jag, blev verkligen imponerad utav honom den här matchen, har bra blick för spelet och spelar samtidigt så enkelt.

Jaha då får man vara utan Barca i helige också da när dom möter Sevilia. Det käns som om tv4+ sats mer på Real och Valencia det här året bara för att Henke lämna för spel i sverige.

Någon som vet vem denne Palacio är?
Barcelona El_Barca
ok tarrak.. tack =)
Barcelona tarrak
2006-10-10 22:15
El-Barca/Tyvärr ser det inte ut att bli något då Sevilla inte har lyckats förhandla något tv-kontrakt.
Barcelona Jay-z
2006-10-10 22:12
Var det nån som hörde om hedman och dom, tyckte att Dhinho va brasiljens bästa spelare genom tiderna. Det va ju kul att höra att dhinho fick flest röster det bevisar bara hur många som gillar Barca..:D
Barcelona El_Barca
Visas inte matchen den 15?? Barca . Sevilla ?? .
Barcelona tarrak
Loveless/Nu såg jag inte matchen, men det är säkert som du säger. Jag kan dock inte låta bli att bli förvånad då Kåmark är känd för sitt stora musikintresse, framförallt Reggae och dancehall. Jag antar att han börjar bli gammal.
Valencia Loveless
2006-10-10 22:06
Efter att några idioter med barcatröjor och rakade huvuden stormade råsunda i slutet av Brasilien-Ecuador, utbrister Pontus Kåmark: "Vilka jävla popsnören"

Så långt i från popsnöre det kan bli!
Jävla Pontus Kåmark som bara klagar och klagar i 90 minuter trots att han inte har så bra koll själv.
Barcelona La Rambla
2006-10-10 21:06
Det känns skönt att inte Edmilson spelar den här landskampen och är kvar i Barcelona och rehabtränar och vilar upp sig. Snacka om att skaderisken är stor. Hoppas att Ronaldinho får sitta på bänken hela matchen även om det knappast är troligt.
Barcelona B(H)arça fanaticos
2006-10-10 20:20
Är det någon som vet en stream som visar Brasilien?

Edit: Jag hittade en :P
Ignorera inlägget
Barcelona Jay-z
2006-10-10 19:28
Äntligen kan man skriva på forumen har haft ett problem länge nu på grund av en spärr från känsliga Real Redaktionen..
Barcelona foadinho_10
2006-10-10 18:06
A Seleção

aa det där om ronaldinho mycket bra sagt jag tycker exakt likadant bra!
Real Madrid Puya_Arsenal
2006-10-10 17:54
Kolla som Puyol springer hela vägen tillbaka!
+ Lite mer respekt för honom!
Barcelona Evička
2006-10-10 16:51
La Rambla

Haha, känns skönt att veta att vi är välförsedda på den positionen. Om jag inte minns fel gjorde Eto'o ett inhopp som målvakt förra säsongen (på träning). Nu är han ju visserligen skadad, men ändå...
Fille01
2006-10-10 16:50
Spärrad

Barcelona La Rambla
2006-10-10 15:44
Nästa Zamora? Han ser lovande ut. Vi behöver ingen ny målvakt med honom som backup. :)

Visca Juliano Haus.
Barcelona Juaníto
2006-10-10 15:30
Que?//

Zamoooooooooooooooooooooooora! :D

Något som Casillas aldrig har varit och aldrig kommer bli! =)
Barcelona Meley
2006-10-10 13:11
Nej, jag var inne på Grand hotel och fick bild, autograf av dom båda och jag kramade Ronaldinho (: jag är med på bilden med dom :D
Barcelona ante87
2006-10-10 12:12
Hej!

Är det någon som vet några bra sidor med fakta om FC Barcelona så kan ni skicka ett PM.
Barcelona Evička
2006-10-10 11:16
Ämne: Nu har jag hunnit lä....
Jag har också läst en bit, och kan bara instämma. Intressant att få veta lite mer om spelet bakom presidentvalet 2003.
Annons: