/spanien/barcelona/forum/23944.aspx/spanien/barcelona/forum/23944.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-10-10 22:18
Tv4 är ett stort skämt. Vad är vitsen att anordna en jippotävling om Brasiliens bäste genom tiderna? De försöker bara slå mynt av hypen om Brasilien som fotbollslag. Ronaldinho bäst genom tiderna, vilket skämt! Killen är 26 år och är i början av sin karriär. Give him a break för tusan. Garanterat tyckte han bara det var pinsamt men ödmjuk och väluppfostrad som han är så höll han god min. Stackars Equador fungerar ungefär som ett offerlam när samba-brassarna ska hålla lekstuga. Pinsamt Sverige, vilken fars och vilket jippo.
Barcelona Qani
Elano *stavning* spelar otroligt enkel och bra tycker jag, blev verkligen imponerad utav honom den här matchen, har bra blick för spelet och spelar samtidigt så enkelt.

Jaha då får man vara utan Barca i helige också da när dom möter Sevilia. Det käns som om tv4+ sats mer på Real och Valencia det här året bara för att Henke lämna för spel i sverige.

Någon som vet vem denne Palacio är?
Barcelona El_Barca
ok tarrak.. tack =)
Barcelona tarrak
2006-10-10 22:15
El-Barca/Tyvärr ser det inte ut att bli något då Sevilla inte har lyckats förhandla något tv-kontrakt.
Barcelona Jay-z
2006-10-10 22:12
Var det nån som hörde om hedman och dom, tyckte att Dhinho va brasiljens bästa spelare genom tiderna. Det va ju kul att höra att dhinho fick flest röster det bevisar bara hur många som gillar Barca..:D
Barcelona El_Barca
Visas inte matchen den 15?? Barca . Sevilla ?? .
Barcelona tarrak
Loveless/Nu såg jag inte matchen, men det är säkert som du säger. Jag kan dock inte låta bli att bli förvånad då Kåmark är känd för sitt stora musikintresse, framförallt Reggae och dancehall. Jag antar att han börjar bli gammal.
Valencia Loveless
2006-10-10 22:06
Efter att några idioter med barcatröjor och rakade huvuden stormade råsunda i slutet av Brasilien-Ecuador, utbrister Pontus Kåmark: "Vilka jävla popsnören"

Så långt i från popsnöre det kan bli!
Jävla Pontus Kåmark som bara klagar och klagar i 90 minuter trots att han inte har så bra koll själv.
Barcelona La Rambla
2006-10-10 21:06
Det känns skönt att inte Edmilson spelar den här landskampen och är kvar i Barcelona och rehabtränar och vilar upp sig. Snacka om att skaderisken är stor. Hoppas att Ronaldinho får sitta på bänken hela matchen även om det knappast är troligt.
Barcelona B(H)arça fanaticos
2006-10-10 20:20
Är det någon som vet en stream som visar Brasilien?

Edit: Jag hittade en :P
Ignorera inlägget
Barcelona Jay-z
2006-10-10 19:28
Äntligen kan man skriva på forumen har haft ett problem länge nu på grund av en spärr från känsliga Real Redaktionen..
Barcelona foadinho_10
2006-10-10 18:06
A Seleção

aa det där om ronaldinho mycket bra sagt jag tycker exakt likadant bra!
Real Madrid Puya_Arsenal
2006-10-10 17:54
Kolla som Puyol springer hela vägen tillbaka!
+ Lite mer respekt för honom!
Barcelona Evička
2006-10-10 16:51
La Rambla

Haha, känns skönt att veta att vi är välförsedda på den positionen. Om jag inte minns fel gjorde Eto'o ett inhopp som målvakt förra säsongen (på träning). Nu är han ju visserligen skadad, men ändå...
Fille01
2006-10-10 16:50
Spärrad

Barcelona La Rambla
2006-10-10 15:44
Nästa Zamora? Han ser lovande ut. Vi behöver ingen ny målvakt med honom som backup. :)

Visca Juliano Haus.
Barcelona Juaníto
2006-10-10 15:30
Que?//

Zamoooooooooooooooooooooooora! :D

Något som Casillas aldrig har varit och aldrig kommer bli! =)
Barcelona Meley
2006-10-10 13:11
Nej, jag var inne på Grand hotel och fick bild, autograf av dom båda och jag kramade Ronaldinho (: jag är med på bilden med dom :D
Barcelona ante87
2006-10-10 12:12
Hej!

Är det någon som vet några bra sidor med fakta om FC Barcelona så kan ni skicka ett PM.
Barcelona Evička
2006-10-10 11:16
Ämne: Nu har jag hunnit lä....
Jag har också läst en bit, och kan bara instämma. Intressant att få veta lite mer om spelet bakom presidentvalet 2003.
Barcelona tarrak
2006-10-10 10:10
Nu har jag hunnit läsa en hel del av boken "Henkes Barça" och jag måste säga att den trots stora brister, såsom alldeles för många stavfel och att den känns lite rörig och upprepande, är väldigt intressant. Speciellt gillade jag den öppenhjärtiga intervjun med Xavi. Jag blev väldigt förvånad hur den annars så timide Xavi går till väldigt frän kritik mot italienska försvarare i allmänhet och Nesta i synnerhet. Här pratar man om Puyols spelsinne och förmåga att ständigt hitta Dinho med crossbollar." I Italien kan de inte det. Man snackar om Nesta. Vadå? Han försvarar längst bak med en mur av spelare framför sig då, är det lätt. Varken han eller någon annan försvarsspelare i Italien kan slå en passning som är längre än en meter."

Vad som känns lite oroande är att han visar på ett lite sårbart självförtroende, när han vid ett flertal tillfällen berättar om hur han genom karriären tvivlat på sig själv. Bl a säger han så här:"Om jag uppfattar att folk omkring nig inte tror att jag kommer att lyckas, då kommer rädslan, jag inbillar mig att jag kommer att göra fel och så går allt snett." I ljuset av detta så känns det extra viktigt att han lyckas i några matcher för att undvika att han hamnar i en ond cirkel, efter den senaste skadan.
Barcelona La Rambla
2006-10-10 09:27
Que?:

Din små tappra försök till provokation är smått komiska. Trevlig underhållning dock.

Det stämmer att Barcelona ryktas vara ute efter lovande argentinska Independientes målvakt Óscar Ustari. Som sagt, bara rykten så vi får se hur det blir. Det blir i sådana fall en bra konkurrenssituaion mellan honom och Valdés.

Du får gärna beskriva i detalj när Valdés har kommit och räddat er. Jag har lite svårt att minnas när Real slog Barcelona pga Valdés. Ditt minne kanske är bättre än mitt? Lite lustigt då att statistik visar att Real Madrid på de två senaste säsongerna har släppt in mer mål än Barcelona. Detta är fakta. Vad har du själv att komma med mer än egna åsikter? Överskattad? Jaha, enligt vem? Har någon här höjt honom till skyarna och kallat honom för världens bäste på något sätt? Men visst, överskattad enligt dig då, vilket i det långa loppet betyder nada. :-)
Real Madrid Kungen 10000
2006-10-10 09:20
Que?

Haha. Instämmer. Nu är vi glada och ni ledsna. Haha, Valdes gav ju flera lag flera POÄNG. Värdelös målvakt!
Barcelona Ravo
2006-10-10 08:41
stämmer det att spanien - argentina ska mötas imorgon? ^^ isåfall vet ni om nån kanal kommer att sända den eller måste man streama?
Real Madrid Que?
2006-10-10 02:41
Stämmer ryktet att ni skall värva en ny målvakt?
Det är ju inte särskilt bra i så fall. Inte för oss motståndare i alla fall. Valdes har ju alltid varit att räkna med när det blåst lite snålt. Då har han kommit och räddat oss med sina dåliga ingripande. Men det kan man alltså inte räkna med framöver? Lite synd tycker jag.

En klart överskattad målvakt. Men bra för er givetvis!
Barcelona BrazilianBarcelonista
2006-10-10 00:15
Ämne: Yes, jag träffade Ro....
ve menar du jag träffade kaka o raonaldinho, typ såg du dem gå förbi till spelarbussen lr vadå?
Barcelona Evička
2006-10-09 23:41
Messiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kolla i spelschemat här till vänster. Är det klart står det där. Vår fantastiska redaktion skriver sådan information där.
Barcelona Messiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2006-10-09 23:34
HEj alla barca fans!!
Jag undrar om TV6 kommer o vissa Barcelona & Chelseas match nästa onsdag..tack för svaret
Barcelona Meley
2006-10-09 23:33
Yes, jag träffade Ronaldinho och Kaka' idag :D HAH. Skitglad :)
Barcelona Rambo~
2006-10-09 23:27
Vet någon vart jag kan hitta målen från Sverige - Spanien har bara sett de live, skulle vilja se de på clip.
Annons: