/spanien/barcelona/forum/23938.aspx/spanien/barcelona/forum/23938.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona EsCúle
2006-10-13 14:28
Det var en sak jag påpekade också.Riktigt konstigt faktiskt, han skulle kunna vara med bland dem 20 bästa i mina ögon.Men men, jag tror att Eto'o har en bra chans att vinna.
Sedan så vet jag inte hur mycket dem går på VM men Ronaldinho borde väl vara favorit trots dåliga insatser i VM.Ligan och CL anser jag är viktigare i det här priset då ligan sträcker sig över hela året och CL, den största klubblagsturneringen världen över.
Barcelona foadinho_10
2006-10-13 14:16
vah puyol inte med bland 30 nominerade sjukt han borde lätt vara med där konstigt.

va tycker ni om det där?
Barcelona EsCúle
2006-10-13 13:43
Ska bli spännande att få se vilka vi möter i World Club Championship.
Barcelona HLKINHO
2006-10-13 11:32
vgbhv
Barcelona Barca 666
2006-10-13 10:59
Längtad som fan o nu e oktober här o de bästa matcherna börjar...Personligen kommer jag sakna Eto'o men tvivlar inte att Guddy & saviola kommer göra bra jobb samtidig tror jag Ronaldinho har vaknat till lite alla såg väl Sverige matchen o nu har han vilat lite oxå. Men jag hoppas att vi här inne kommer alla ha en FET SMILE på våra ansikten när månaden e slut jag tror det. Synd att man inte kan se matchen mot sevilla men vi borde kunna hitta målen på internet efterhand.
Hela 4st Barca spelare med i kriget om den bästa i världen men jag tycker messi oxå borde varit med de som e med e (Ronnie,Thuram,Deco & Eto'o) R Mierda har bara en Cannavaro o en som inte spelar utan skallar folk (Zidane)!

Oroa er inte Barca fans vi har en rolig tid framför oss!

Forza Barca
Barcelona Ravo
2006-10-13 07:16
alltså är det bara jag som blir lite irriterad av alla inlägg som slutar "Nej, ingen kanal i världen kommer att sända matchen" ? Visst de är bra om de som har frågor om varför de inte visar den på tv men jag tror att alla borde veta det nu ^^
Barcelona Suñol_
2006-10-13 00:57
Nej, ingen kanal i världen kommer att sända matchen!
Barcelona O Fenômeno
2006-10-13 00:08
Spärrad / red
Barcelona Evička
2006-10-12 23:14
Det verkar inte ha varit någon fara med Puyol. Det var ju en lättnad. Han har tydligen tränat som vanligt idag.

Barcelona Evička
2006-10-12 22:34
Ämne: Haha, bra att du hän....
Absolut, jag gillar traditioner, särskilt om de kan tänkas fylla någon slags funktion. Den här gäller tills på söndag. =)

Barcelona Puyol_21
2006-10-12 22:12
Grabbar och tjejer, jag kanner mig fralst! ar i Barcelona. jag hade san tur som rakde sta vid utgangen for spelarna med bilarna och fick chansen att skaka had med Ronnie, Puyol, Valdes, Motta, Giuly Ezquerro med flera! Bilder kommer komma upp pa Bildarkiv men det kommer droja lite, har ingen digitalkamera..
Barcelona tarrak
2006-10-12 22:07
Haha, bra att du hängde på där. Jag tycker att vi har alldeles för lite traditioner på det här forumet. Det här kan bli vår.

Barcelona Evička
2006-10-12 22:04
Tyvärr tror jag inte att något av det hjälper. Det finns en del som inte orkar ta till sig information annat än som svar på en direkt fråga som de själva just ställt. Att leta lite är på tok för svårt, suck. Men försöka duger :)

Barcelona tarrak
2006-10-12 22:00
Om inte redaktionen lägger upp en rubrik som förklarar läget om tv-avtalet, så kommer det här forumet vara en enda röra av människor som frågar vilken kanal eller stream som sänder matchen alternativt försöker uppmana folk att mejla tv4.

En annan idé är att alla avslutar sina inlägg med: Nej, ingen kanal i världen kommer att sända matchen!
Barcelona Evička
2006-10-12 21:44
Gode Gud gör så att Sevilla undertecknar ett TV-avtal så att den här frågestunden tar slut.

Edit: eller stund förresten, känns som mer än så...
Barcelona La Rambla
2006-10-12 21:42
Problemet är väl bara, att det tydligen inte går in hos alla.
Barcelona Evička
2006-10-12 21:41
Spelar ingen roll att Barça har avtal så länge inte Sevilla godkänner sändning. Detta gäller alla Sevillas matcher, borta och hemma!
Barcelona La Rambla
2006-10-12 21:41
Ämne: vet någon om matchen....
Ledsen att behöva skriva det ännu en gång. Nej matchen kan inte sändas OM inte Sevilla godkänner det, vilket de så här långt inte har gjort. De lär inte göra det förän de är överens om rättigeterna med tv-bolagen de förhandlar med. Det blir ingen sändning OM inget nytt händer innan söndag.
cules
2006-10-12 21:28
vet någon om matchen sänds på sport expressen istälelt.... och angående att sevilla nt sänder deras matcher pga tv-avtalet så spelas matchen på camp nou och på så sätt påverkas nt situationen därför att barca har ett tv-avtal.... rätta mig om jag har fel
Barcelona Et0
2006-10-12 19:51
målen från spanien argentina och highlights i länktips. grymt snyggt mål av xavi
Barcelona Evička
2006-10-12 19:36
Jamen, fatta!!! Det handlar inte om TV4 utan om att Sevilla inte har något avtal med något tv-bolag. Detta har ju diskuterats här i flera dagar, ska det vara så svårt att förstå att det inte har med tv4 att göra!
Barcelona EsCúle
2006-10-12 19:35
Ämne: grabbar!!!! vi kan i....
Det är inte tv4 det handlar om.Det är Sevilla som gör att vi inte kan se matchen.
Barcelona Assyrisk Culè
2006-10-12 19:33
grabbar!!!! vi kan inte missa matchen mot sevilla, skriv till tv4!!!!!
Barcelona Evička
2006-10-12 19:08
Ämne: Ännu en långtidsskad....Ja, det var mycket tråkigt med Maxi. Det är ju en ganska pigg spelare som lyckas vara inblandad i en del farligheter. Rolig att se. Visst, det kanske rent subjektivt kan vara lite positivt för oss, men det tråkiga överväger, helt klart. Det är alltid trist när spelare blir långtidsskadade, även om de tillhör motståndarlagen.
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2006-10-12 18:59
Hello, you either have Java turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Click here to get the latest flash player.

Vad ska jag göra när det står så där?

Ps:Har redan laddat ner Flash Player går ändå inte.

Tacksam för svar.
Barcelona tarrak
2006-10-12 18:54
Ännu en långtidsskada, den här gången är det Maxi Rodriguez som ser ut att vara borta resten av säsongen. Naturligtvis mycket tråkigt, men det öppnar kanske för att vi ska lyckas ta 1 poäng av Atletico den här säsongen.
Barcelona Lionel Andrés Messi
2006-10-12 18:06
Iniesta är oxå 22år gammal och inte 24 som någon påstog
Barcelona EsCúle
2006-10-12 17:57
La Rambla

Haha, ja det får du göra. ;-)

Håller med dig om att Sneijder är en riktigt bra spelare, men jag vet inte riktigt om vi skulle ha någon större andvändning av honom då vårat mittfällt är relativt ungt och fruktansvärt bra.Sen vet jag inte om han är den personen som accepterar att hoppa in 20 minuter per match men det är inte många spelare som tåler i slutändan.
Barcelona La Rambla
2006-10-12 17:55
Ämne: jaha okej la rambla!....
Jag påstår inte att Sports 12 miljoner dollar är rätt. Men 10 miljoner i pund är stor skillnad än 12 miljoner i dollar (140 milj svkr/90 milj svkr).

Det låter lite väl mycket att betala för en målvaktstalang.
Barcelona Q
2006-10-12 17:49
jaha okej la rambla! katalanska Sport. är mer trovärdig och bättre källa så ja köper väll ditt $10($12) (: !

Zamboza
Jag säger tack men nej tack till Snejder, tycker det finns bättre spelar än han. och Xavi 26 och Iniesta 24 håller några år till( inte säker på åren).nöjer mig med gio som den enda hollendaren. någon som vet hur det går för maxi lopez?får han mkt speltid?
Annons: