/spanien/barcelona/forum/23926.aspx/spanien/barcelona/forum/23926.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2006-10-17 22:57
Jaha du höll inte med om att han filmade? Ja då är du nog så hopplöst färgad att all vidare diskussion är totalt poänglös. Det var trevlig så länge det varade. I'm out!
Barcelona tarrak
2006-10-17 22:55
Mourinho1/Jag tar tillbaka det där med Fuhrer, det var ett steg för långt men efter att överdoserat bittra Chelseakommentarer om att all världens ondska alltid drabbar de så kan man lätt slinta.

Ja precis, eran lagkapten filmade. Bör man inte då i anständighetens namn ligga lite lågt istället för att som JM och div Chelseafans hävda att det är något typiskt Barcelona?

Låt den utan synd kasta första stenen. God natt!
Real Madrid Mourinho1
2006-10-17 22:53
tarrak// Men ser du där håller jag inte med dig för 5 öre.Jag hatar dykningar men Terry dök inte.Han snubblade på väg framåt.Det var en billig straff och jag är den förste som skriver under på det.Men att kalla Terry en filmare är ungefär som att kalla Hitler kommunist...
Real Madrid Mourinho1
2006-10-17 22:51
Tarrak// Med all respekt till dig(du kommer alltid med respekt till vårat forum) så tror jag hela världen såg samma sak som våran Führer(as you call him).Han gjorde det mesta av situationen och det kallas filmning...
Barcelona tarrak
2006-10-17 22:49
Mourinho1/Varför är det då ett ständigt tjafs om Messi från Chelseahåll, men aldrig ett ord om Terrys dykning? I Messis fall var det en förstärkning efter att han fått en rejäl tackling. Vad som hände Terry är lite svårare att förstå. Kraftig vindpust alternativt att gravitationskraften var extremt stark där, ser ut att vara de enda rimliga förklaringarna.
Real Madrid Mourinho1
2006-10-17 22:48
La Rambla// läs killens kanon.Stil,klass och historia. Han måste ju älska Chelsea då....
Oscar Chelsea
2006-10-17 22:46
La Rambla// Förstår din irritation. Ungefär som när alla anklagar Drogba för att vara en filmare, trots att han bättrat sig mycket sedan i våras.

När det gäller Messi ser jag alldeles för lite på La Liga för att avgöra hurvida han är en frekvent filmare eller inte. Då är det ganska självklart att bilderna från matcherna mot oss etsar sig fast.

När det gäller Robbens filmingar och frisyr håller jag med. Angående spelarkvalitet är det återigen så att jag ser för lite på La Liga för att kunna avgöra vem som är den bättre. Tyvärr har dock Robben stannat i utvecklingen något och känns inte alls lika vass som han var för två år sedan.
Barcelona tarrak
2006-10-17 22:46
La Rambla/Varför ens försöka? Har Fuhrer (någon som har koll på hur man får dit prickar ovanför u:et?) Mourinho sagt att det är så då ifrågasätter man inte.
Real Madrid Mourinho1
2006-10-17 22:45
La Rambla//"Kanske kunde Robben bli lite bättre om han skaffade en toupé. :-)´"

Jag tror inte han behöver det.Jag tänker inte gå in i ngn diskussion vem som är bäst men Robben är en väldigt duktig spelare som är viktig för oss.Han filmar och jag erkänner det och skäms när jag ser det.Det är lite skillnad än att försvara detta vidriga agerande.Alla filmningar ska fördömas....
Barcelona La Rambla
2006-10-17 22:42
Äsch, alla förklädda gooners i barçatröjor och förklädda chavs i realtröjor, sluta kivas nu. Fotbollen förbrödrar heter det ju. :-)
Barcelona La Rambla
2006-10-17 22:40
Oscar Chelsea:

Det är bara en sak jag/vi stör oss på. Messi är inte någon filmare. Visst, han rullade några varv på erpotatisåker i förra mötet, men det gjorde ju även del Horno vilket var än mer komiskt. Messi filmar så gott som aldrig, vi som ser honom spela i stort sett varje vecka kan intyga det. Därför känns det trist när mostårndarfans för att inte tala om Mou ska försöka håna en fantastisk spelare och stor talang. Kan med lätthet säga att Robben i ert lag filmar flera resor värre. Dessutom så är Messi redan en bättre spelar än Robben. Kanske kunde Robben bli lite bättre om han skaffade en toupé. :-)
Barcelona Evička
2006-10-17 22:36

Love Barca y Catalonia:

Frank De Bleeckere dömer matchen, han är från Belgien.
Brasileirõ
2006-10-17 22:36
Mourinho1// Du höjer verkligen nivån måste jag säga!
Real Madrid Mourinho1
2006-10-17 22:35
Brasileirõ// Har du ngt problem med det snoris?

Oscar Chelsea// Jag gör detsamma...Väldigt fint att läsa att så många skänker en tanke till våran hjälte där bak....
Brasileirõ
2006-10-17 22:33
Mourinho1// Nej men du är 30 år och från München tydligen...
Oscar Chelsea
2006-10-17 22:33
Brasileirõ// Du läste fel. Jag läste rätt. Du raderade din "tabbe". Förstår du?

----
Vill passa på att tacka all Barca-fans som visat respekt för Cech och Cudicini både här och på vårt forum!
Real Madrid Mourinho1
2006-10-17 22:32
Brasileirõ// Den sista var väl ganska onödig eller? 12 år eller.Barnfasoner på det där."Vi är bäst"Nej vi är bäst"... Sen för den delen så var det frågor om hur det skulle gå och inte efter ngn mall...Nej lite högre nivå kanske på diskussionerna.

Till dom seriösa som inte håller på o käftar om vem som är bäst eller mäktigast: Har laget landat i London? Finns det bilder?
Barcelona Love Barca y Catalonia
Vem dömmer barca- Chelsea imon ?
Brasileirõ
Nu förstår jag inte??
Real Madrid Real Madridista
2006-10-17 22:30
Kan inte alla. Chelseafans och Barcafans byta lag till Real Madrid det skulle vara så mkt roligare om alla hejjade på samma lag. :D 8)
Oscar Chelsea
2006-10-17 22:29
!--TEMP_I--!"2:Hur många mordhot morgondagens domare kommer få från "tuffa" killar i Burberrykepsar."!--TEMP_/I--!

Det är vad jag svarar på. Att du sedan vinklar och tolkar likt en engelsk tabloidskribent får stå för dig. Läs igenom skiten innan du uttalar dig. "Hur många Chelseafans finns det?" var bara den snubbens svar. Jag är bara 16 och ändå har jag bättre läsförståelse än dig...lustigt
Brasileirõ
2006-10-17 22:26
Oscar Chelsea// Blir inte många rätt på den där raden är jag rädd...

Tur att det inte kostar något att slänga in den, det hade ju varit som att kasta pengarna (veckopengen? du var 16 va?) i sjön...

Att folk inte ens vet vad ni heter visar väl bara på hur "mäktiga" ni är... *tss*
Oscar Chelsea
2006-10-17 22:23
tarrak// Haha, då är jag visst inte det då :)
Barcelona tarrak
2006-10-17 22:20
Oscar Chelsea/Tyvärr, grundkravet för att få kalla sig för besserwisser är att kunna stava till det.
Oscar Chelsea
2006-10-17 22:15
Välskriven matchrapport på er sida. Vill dock bara påpeka två småfel(besserwisser, jag vet):
Vi heter Chelsea FC, inte CF.
Essien är innermittfältare och kommer knappast spela som ytterforward.

Här är mina gissningar i er tävling:
1: Aldrig, däremot slänger sig Messi redan i minut fem.
2: Inga.
3: "I'm sorry that we did beat you 3-0, maybe we should have let in a consulation goal at the end. My team played really well today and we deserved the three points."
Brasileirõ
2006-10-17 22:12
Kom igen nu imorn och spöa upp dom där gnällspikarna som tror att hela världens samlade domarkår är emot dom. Hoppas att Barca spelar med 9 man och ändå vinner!! Då kanske det äntligen blir tyst på José "they-can't-beat-us-11-against-11" Moaninho...

Eller jag glömde, han kan ju alltid skylla på att dom inte har sin ordinarie målvakt... Eller ordinarie planskötare... Eller ordinarie tursamma studsar in i mål... Eller vad som helst egentligen!

Come on Barca!
Barcelona Nauticus
2006-10-17 21:40
2: Mordhoten kommer hagla ifrån alla Chelseas fans (max två, tre dussin) efter matchen.

3: "After the first half, I swear I saw the ref drinking cava with Laporta outside the dressing room!" -Mourinho
Barcelona La Rambla
2006-10-17 21:31
Usch vad elaka ni är mot chavsen. :-)~

Vad sopiga Steua var då. Varför får inte Barça lätta grupper?
Barcelona Evička
2006-10-17 21:07
1. Minut 87
2. Många
3. Vi hade inte sandat planen tillräckligt, Barça filmade så att vi fick en (minst) spelare utvisad.
Barcelona Zamboza
2006-10-17 21:01
1. När tillfälle ges.
2. Tillräckligt många för att avsluta domarkarriären.
3. They can,t beat us 11 against 11.
Annons: