/spanien/barcelona/forum/23922.aspx/spanien/barcelona/forum/23922.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2006-10-18 16:50
Ok, dags för ny frågesport. Då det här är en väldigt svår fråga anser jag att man får svara med upp till tre alternativ.

Frågan: Vad händer med José Mourinho när CFC inkasserar sitt sedvanliga röda?

Mina svar:
1Han självantänder

2Han exploderar/imploderar

3Han sliter av sig människomasken och visar äntligen upp ödletungan (alla som sett V förstår principen).
Barcelona Barca 1899
2006-10-18 16:45
För mig är det viktigt att inte få stryk av antingen Chelsea eller Real.

Men till dagens match tycker jag att det bara är ett litet minus för Chelsea att inte Cech står imål. 3:e målvakten kan ju göra en kanonmatch eller någon riktig groda. En till sak som jag undrar är om Chelsea kommer att köra 4-3-3 med Essien som högerforward. Han har väll aldrig spelat där? Var är Robben?

Jag trodde innan att vi inte behövde möta Chelsea på en potatisåker igen, men nu har de sandat planen för att få ned tempot i barcas passningspel.
Chelz
2006-10-18 16:37
La Rambla // Sportsligt och avsluta med en mening jag inte förstår speciellt mycket av :-)

Ska bege mig nu, och jag hoppas att vad resultatet än blir att respektive supportrar håller sig borta från varandras forum. Jag är iaf väl medveten om hur det brukar se ut i The Shed, inget man önskar någonstans.

Väl mött!
Barcelona EsCúle
2006-10-18 16:34
Mourinho: “Ronaldinho al 70% es mejor que muchos al 100%’’

Respekt! :-)
Barcelona La Rambla
2006-10-18 16:29
Chelz:

Ja du, och det är något Barcelona och dess supportrar ofta för höra. Det är inte deras fel att media gillar deras spelstil, att det gullas med dem och istället skrivs negativt om Chelsea.

Tja, jag är övertygad om att Chelsea gör mer än en bra match oavsett vilken form de har i dagsläget. Barcelonas form har varit lite si och så den också. En vital pusselbit som Eto'o saknas också, hur viktig den är återstår att se. Inte för att jag eller någon annan tänker skylla på det vid en eventuell förlust.

Som slutord:

Vete al teatro Mourinho, vete al teatro..
Villarreal .::Ronaldinho::.
2006-10-18 16:27
Ämne: vilken match tycker ....
Real Matchen så klart
Barcelona tarrak
2006-10-18 16:27
Real Madrid har ju alltid varit den solklart viktigaste matchen oavsett tabelläge, men då de är ganska dåliga nuförtiden och tempraturen på el classico har sänkts betydligt så börjar Chelsea kännas alltmer som vår nya nemesis. För mig kommer dock el classico alltid att vara matchen nummer ett.

Tror att jag lät lite motsägelsefull nu men jag hoppas att ni förstår.
Barcelona Södan9
2006-10-18 16:21
Chelsea- FCB med tanke på att vi behöver poäng i CL, viktigast är ändå att vi inte förlorar någon av dom tycker jag.
Atlético Lippan
2006-10-18 16:19
chelsea-matchen
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-10-18 16:13
vilken match tycker ni är viktigast att vinna:
Chelsea- FCB
Real-FCB
?
Atlético Lippan
2006-10-18 16:10
ja, kom igen BARCA!!!
Real Madrid iker_världsbäst
2006-10-18 15:53
hoppas verkligen ni vinner emot chelsea. dom köper inte spelare bara föra att göra laget bättre utan minst lika mkt för att förstöra för andra. nog första gången jag säger dt men go barca
Chelz
2006-10-18 15:51
La Rambla // Hänga upp sig på, vänta nu det känner jag igen. Kan det hända att andra supportrar hängt upp sig på nåt rörande Chelsea? Hm, det är nåt, kommer bara inte på vad.

Anyways, ta det som en komplemang iaf, vi har spelat urusel fotboll hittils, delvis pga av att våra yttrar gått skadade. Men det är inte många sekvenser jag skulle trycka på repeat hittils rörande Chelsea. Kanske ändras ikväll?
Barcelona EsCúle
2006-10-18 15:47
La Rambla

Ja, det har du rätt i faktiskt.Kanske skulle vara smart att starta med Giuly och slänga in honom när det är 30-20 minuter kvar mot en tröttkörd backlinje.

Tror dock att det blir Messi som startar ändå.Jaja, vi får se hur det blir.:-)
Barcelona foadinho_10
2006-10-18 15:46
aa ghazza har rätt jobbigt med engelska fans som kommer in hit o snackar boolshit hela tiden orka läsa så mycket boolshit
Barcelona La Rambla
2006-10-18 15:44
Ämne: tarrak // Behöver ma....
Det är verkligen en nagel i ögat hos dig va, som du verkar ha hängt upp dig på? What if, om vi nu anser att vi spelar vackar fotboll? Det är vi knappast ensamma om att tycka ute i Europa för att uttrycka det milt. :-)
Barcelona tarrak
2006-10-18 15:44
Chelz/Ja, jag tycker det är kul när vi vinner också, speciellt över Chelsea:)
Barcelona Evička
2006-10-18 15:43
La Rambla
Det finns folk som måste påpeka minsta sak som de uppfattarsom fel, bara för att visa hur duktiga de är. DEt är inget att bry sig om. :)
Barcelona tarrak
2006-10-18 15:42
Bild på Hilario. Han ser ju ut som en surfare, han låter säkert Dinho sätta några bara för att få se hang loose-tecknet:)
Chelz
tarrak // Behöver man det när man spelar världens vackraste och bästa fotboll?? :-)
Chelz
tarrak // Behöver man det när man spelar världens vackraste och bästa fotboll?? :-)
Barcelona La Rambla
2006-10-18 15:41
Ämne: haha Essien som höge....Vadå ett skämt. Det för f-n bara en artikel där författaren skriver ner några namn utan ta i beaktning vilket system de spelar med eller vilken position spelaren får. Är det något att hänga upp sig på eller?

EsCúle:

Visst är Messi även bättre defensivt den här säsongen. Jag tänkte mer på att han spelade 90 min mot Sevilla, och att det sen är match på söndag mot ett visst gäng i vitt. Som sagt, just a feeling. :-)
Barcelona tarrak
2006-10-18 15:39
Chelz/Nej, det är klart att han säkert har en proffessionell inställning och tränar bra, men han måste insett att han förmodligen aldrig skulle få spela i större sammanhang än möjligtvis ligacupen när han skrev på för er. Det låter inte som överdrivet högt satta ambitioner. Det här är naturligtvis bara rena spekulationer, men inför de här matcherna gäller det att greppa varje halmstrå för att peppa upp sig;)
Real Madrid Zand
2006-10-18 15:38
haha Essien som höger anfallare ? är det ett skämt eller, från "inför chelsea - barca" artikelln
Barcelona Ghazza
2006-10-18 15:38
Okej då är jag med. Det kanske är det smartaste, vi vet ju hur kvick Messi är. Ett tröttkört Chelsea kommer ha stora problem med honom. Men vad än Mister ställer upp med blir det säkert bra :)
Barcelona EsCúle
2006-10-18 15:37
tarrak

Det är jag helt övertygad om att han kan, men om hans inställning till fotboll inte var speciellt satsande så skulle han väl åka hem till Portugal och spela i någon mindre klubb.Jag vet dock inte vilka pengar det handlar om att vara tredjemålvakt i Chelski.

La Rambla

Okej, men tycker du inte att Messi sliter i defensiven.Jag tycker att han har visat ganska bra vilja i defensiven ibland.Men som du säger så är det ju bara en känsla du har.
Barcelona La Rambla
2006-10-18 15:36
Ghazza & EsCúle:

Nej jag menar då istället för Messi så klart. Det är lite Rijkaard över det beslutet att låta Guily starta och Messi komma in senare. Det är liksom läge för Guily nu, han jobbar dessutom bra tillbaka i defensiven vilket säkert är en faktor nog så viktig för mister. Jag har inga indicier på detta utan bara en känsla, inget annat.
Barcelona Ghazza
2006-10-18 15:34
Okej nu räcker det med fans från England här som inte gör något annat än att tjafsa.

Ta det via PM om ni nu vill det, för vi vill inte läsa det här.
Barcelona tarrak
2006-10-18 15:33
EsCúle/Jag tror nog att han borde kunna tända till bra till den här matchen. Frågan är hur hans inställning rent generellt till fotboll är.
Chelz
2006-10-18 15:32
tarrak // Jag tror inte det är något problem där. Visst, han är 30 år och väljer att bli tredjemålvalkt, men han är fortfarande professionell spelare som tränar med englands bästa lag. Det är inte direkt så att Mourinho låter honom glida runt på träningarna som han vill.

Men visst du kan ha en poäng.

Paella con las gambas // Far till england du, eller Aik, eller Besiktas eller? Eller? Bestäm dig för ett lag nu.
Annons: