/spanien/barcelona/forum/23921.aspx/spanien/barcelona/forum/23921.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ghazza
2006-10-18 15:34
Okej nu räcker det med fans från England här som inte gör något annat än att tjafsa.

Ta det via PM om ni nu vill det, för vi vill inte läsa det här.
Barcelona tarrak
2006-10-18 15:33
EsCúle/Jag tror nog att han borde kunna tända till bra till den här matchen. Frågan är hur hans inställning rent generellt till fotboll är.
Chelz
2006-10-18 15:32
tarrak // Jag tror inte det är något problem där. Visst, han är 30 år och väljer att bli tredjemålvalkt, men han är fortfarande professionell spelare som tränar med englands bästa lag. Det är inte direkt så att Mourinho låter honom glida runt på träningarna som han vill.

Men visst du kan ha en poäng.

Paella con las gambas // Far till england du, eller Aik, eller Besiktas eller? Eller? Bestäm dig för ett lag nu.
Barcelona EsCúle
2006-10-18 15:26
tarrak

Självklart är det en stor fråga om hur vida bra hans motivation är till den här matchen.Antingen vill han visa världen att han är en bra målvakt som många har glömt bort, eller så drar han sig till Stamford Bridge för att ställa sig på linjen och tjäna in lite stålar precis som du säger.Man ska dock aldrig underskatta motståndarna, även om det skulle vara riktigt kul att mosa Mourinho och grabbarna.
Barcelona tarrak
2006-10-18 15:25
Är det bara jag som kan se de engelska tabloidernas rubriker framför mig utifall att han skulle tabba sig? Jag kan nog sätta pengar på att åtminstone någon kommer att skriva "Hilarious".
Spanien Paella con las gambas
2006-10-18 15:25
Mourinho1//
Säsongen är inte över än min kamrad! Även om vi skulle floppa vid säsongens slut skulle det inte göra mig något för hjärtat tillhör alltid Liverpool!
okej okej,NU drar jag mig tillbaka,det är ju förresten MurinHO1 som fortsätter att skriva....hur som helst tack för tiden...
Barcelona tarrak
2006-10-18 15:22
Frågan är dock vilken motivation denne Hilario har. Att som 30-åring åka över till England för att vara tredjemålvakt bakom Cech och Cudicini, tyder snarare på att man vill ta det lite lugnt och tjäna lite pengar innan karriären är slut.
Real Madrid Mourinho1
2006-10-18 15:18
Paella con las gambas// Men du är på helt rätt plats.Fat Benitez har snart dragit över alla avdankande spanjorer till Liverfool....
Barcelona EsCúle
2006-10-18 15:18
Det här är ett Barcelona forum, kom ihåg det.

Tror att det blir en jämn match ikväll då Barcelona drar det längsta stråt.Vi ska inte underskatta motståndarna på grund av målvaktsproblem.Tredjemålvakten som står ikväll heter Hilario och är 30 år, en rutinerad målvakt som tidigare spelat i CL.
Ska bli spännande att se hur Mister ställer upp våra mannar ikväll, det har ju spekulerats väldigt mycket runt olika anfallstrion.Jag själv hoppas i alla fall att man startar med: Ronaldinho - Guddy - Messi. :-)

Visca el Barça!
Real Madrid Mourinho1
2006-10-18 15:17
tarrak// Hela hans lag floppar och han fokuserar på om det går bra för ballack och sheva.Är det inte patetiskt.Men som sagt detta är inte forumet för det....
2006-10-18 15:15
Gabriel//
Jag beklagar detta ''intrång'' och drar mig tillbaks till England,MurinHO1 kan dra till Ryssland.
Barcelona tarrak
2006-10-18 15:14
Haha! Det är kul att se hur anglofilerna brakar ihop här med jämna mellanrum. Har lite svårt att se vad det här med Barça att göra, men catfight är alltid kul. Mjau!
Barcelona Gabriel
2006-10-18 15:12
Kan nån sluta att skämta med mig, en chelski och en poolsupporter som kastar lera i sandlådan på varandra i detta forumet. Dra tillbaka till era egna forum om ni ska hålla på så.
Real Madrid Mourinho1
2006-10-18 15:10
Paella con las gambas// Hur går det för Fat Benitez och hela Fool? Blir det ngt ligaguld iår? Ni är dåtid!! Accept it and move on!!!
2006-10-18 15:08
MourinHO1//

Hur går det för sheva och ballack förresten?
Barcelona EsCúle
2006-10-18 15:02
La Rambla

Tror du Gudjohnsen bänkas då och Messi spelar till vänster.Eller blir uppställningen i anfallet så här: Ronaldinho - Gudjohnsen - Giuly?

Jag tycker att Messi skakade Chelski rejält förre året i alla fall. ;-)
Real Madrid Mourinho1
2006-10-18 14:58
Paella con las gambas// Bättre än fjanten som står i Fool i alla fall.Inget megapajaseri ala reyna....
2006-10-18 14:55
Ska bli grymt intressant ikväll,särskilt intressant ska det bli att se eidur mot sin gamla klubb! Det ska också bli intressant att se hur Hilario agerar i rubelmålet...
Mitt tipps: 2-1 till Barca
Barcelona Ghazza
2006-10-18 14:42
Rambla, menar du istället för Messi? Eller tror du Ronnie spelar en central roll och Messi till vänster?
Real Madrid Mourinho1
2006-10-18 14:33
Suñol_ // Det är meningen att dom ska rotera.Ibland Bridge och ibland Ashley...Det är många matcher på 1 år och dom kommer båda få spela tillräckligt...
Barcelona Suñol_
2006-10-18 14:28
Mourinho1// Är det tänkt att Wayne Bridge och A.Cole ska alternera eller kommer Bridge att lämna Chelsea? Båda har väl en landslagplats att kämpa om så både vill väl vara ordinarie?
Barcelona Suñol_
2006-10-18 14:26
Tarrak// He he, privatspanaren Ebbe carlsson har jag inte skänkt en tanke på ett tag ;)

Angående aftonbladet så är tidningen pinsam i alla bemärkelser.
Real Madrid Mourinho1
2006-10-18 14:25
La Rambla// Jag tror inte att A.Cole startar.Han har varit lite småskadad och han passar inte riktigt i systemet jag inbillat mig att vi ska spela...
Barcelona La Rambla
2006-10-18 14:23
Jag tippar på att Guily startar. Han kommer att stressa sönder A Cole, som han gjorde i CL-finalen.
Barcelona Ghazza
2006-10-18 14:16
Mourinho1,

Fjantigt av Aftonbladet att skriva så. Viss är det en rubrik man får upp ögonen för men att Mourinho klagar på ambulanserna i England har knappast något med oss att göra.

Ang kvällens match, jag hoppas verkligen på vinst. Det är dessa matcher som sätter sig kvar i huvudet på spelarna. Det kan betyda mycket inför framtiden. Sen hoppas jag att Gudy, Ronnie och Messi gör var sitt mål :)
Barcelona tarrak
2006-10-18 14:16
Suñol_/Haha! Med ens faller bitarna på plats. Sixten Herrgård, Ebbe Carlsson, Carl Lidbom, Jakob Dahlin... Härliga 80-tal!

Förlåt för att jag hamnat galett offtopic, ska lägga ner det spåret nu:)
Barcelona Suñol_
2006-10-18 14:14
Nog om det innan folk lackar ut fullständigt på våran 80-tals fetischism ;)
Barcelona Suñol_
2006-10-18 14:08
tarrak// Enligt envisa rykten i slutet av 80-talet så var det en ohelig allians mellan Sixten Herrgård
och Jakob Dahlins perveterat smala skinnslips som blev upphov till det första fallet av kändis-hiv ;)

Real Madrid Mourinho1
2006-10-18 14:07
pinsamma....hatmöte..mourinhos attack inför hatmötet...
Barcelona tarrak
2006-10-18 14:03
Suñol_/Du har nog rätt, jag har svårt att se att Jakob nöjde sig med någonting annat än det allra finaste, oavsett om det gällde dryck eller smala skinnslipsar;)
Annons: