/spanien/barcelona/forum/23918.aspx/spanien/barcelona/forum/23918.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Meley
2007-03-18 15:10
Ghazza

Fan då, du hann före mig :D
Barcelona Meley
2007-03-18 15:10
Aftonbladet:
Starkare rykten
Men kanske har det vänt nu. Storseger mot Recreativo i går kväll, efter ett massivt spelövertag, och en Ronaldinho som såg ut att vara på väg tillbaka till gammal god form.

Undra om han kollade på samma match som mig, för jag kan inte hålla med om Ronaldinho.
Barcelona Ghazza
2007-03-18 15:07
Aftonbladet är roliga.

"Storseger mot Recreativo i går kväll, efter ett massivt spelövertag, och en Ronaldinho som såg ut att vara på väg tillbaka till gammal god form."

Say what?
danne b
2007-03-18 15:04
Har denna varit uppe?

"Om Barcelona vinner ligan stannar Ronaldinho"
Barcelona Ghazza
2007-03-18 14:37
Jag trodde faktiskt Zambrotta skulle gå tillbaka till Juve, nu när dem går upp. Lyckas vi behålla honom under ett par säsonger ska vi vara riktigt glada. Tänk er själva när han har vant sig mer vid La Liga. Då lär han komma upp i god gammal klass igen, och vårt försvar blir ännu starkare.

Edit: Kom igen nu Gimnastic! Har tippat en ganska stor slant på er ;)
Barcelona La Pulga
2007-03-18 14:31
Rambla håller med dig, att det alltid ska tjafs om det.
Det är superbra att vi har dom som kan ge svår på tal.
än en gång tack för ett gött skratt

fcb_10:

For Txiki, the equipment of Rijkaard offered a good image in Huelva and went to the practitioner, coverall after knowledge that one of its rivals in the fight by the title, the Valencia, had punctured. "As more far they are the rivals, far better for us", Txiki commented.

Separate party, Begiristain was asked to him yesterday on the future of Ronaldinho and the rumors on its possible march Italian soccer. Txiki was very clear. "there is no option nor nothing of anything. If he says that its will is to remain and the club wants that it remains is not nothing else necessary to speak. One does not go away and already it is ", indicated the sport director of the Barça.
Översättning med Babel Fish
Barcelona Rambla
2007-03-18 14:29
Eller varför inte Zambrotta? Som tydligen har deklarerat "Jag stannar i Barcelona". Han respekerar sitt kontrakt och vill spela ut det. Det går ut 2010. Grande Gianluca. :D

När det gäller Ronaldinho till Milan så tror jag det ligger till ungefär som Valdés tidigare beskrev det. Hans bror sa i dagarna att han inte orkar dementera att Ronaldinho ska till Milan varje dag, och hur bra han trivs med livet i Barcelona.

Leo är äckligt bra, och gissa vad. Han kommer bara att bli bättre.
Barcelona Nemo
2007-03-18 14:25
Jag förstår inte hur man kan ha mage att skriva saker om Ronaldinho och Eto'o bara för att tjäna pengar. Som journalist borde man ha lite värdighet. Världen är allt bra konstig.
Barcelona Myrran
2007-03-18 14:24
Rambla
Saker som nu finns att snacka om:
- Ronaldinho till Milan
- Eto'o och Ronaldinho bråkar än
- Hur bra Messi är
- Vilken skön vinst igår
- Ronaldinho till Milan
- Ronaldinho till Milan
- Ronaldinho till Milan
Finns inte så mycket att prata om egentligen som inte redan har tagits upp...
Barcelona Rambla
2007-03-18 14:19
Ämne: Rambla Du är grym,
....
Heh, ja vad fan det låter ju precis som det. Jag förstår inte hur man ens orkar bli upprörd och känner sig tvungen att skriva om det på olika forum. Finns det inte mer intressanta saker att diskutera?
Barcelona La Pulga
2007-03-18 14:16
Rambla Du är grym,
Det låter mest som ett tjafs mellan småungar som bråkar på skolrasten om vems pappa som är starkast.
Jag Skrattar fortfarande!!!!!!!
Barcelona fcb_10
2007-03-18 14:11
kan nån översätta säger txai att ronie stannar eller vad
Barcelona Nemo
2007-03-18 14:10
_Raúl_ Visst, ni gjorde en bra match när ni krigade till er 1-1 med en man mindre. Men vi vann ligan och de gjorde inte ni.

Hur i hela friden kunde Los Che förlora? Detta var inte bra för dem, nu satsar de nog på CL.

Ronaldinho ska ingenstans. Om han nu går till Milan gör han det 2010, och då är han 30 år gammal. Däremot tror jag att Rijkaard går till Milan 2008. Det är oundvikligt.

Undra fan om inte Leo Messi kommer bli bättre än Ronaldinho...?
Barcelona Rambla
2007-03-18 14:03
_Raúl_:

Din tomte. Gör det saken bättre att du kommer in hit och spelar dryg? Vad handlar det hela om egentligen? Det låter mest som ett tjafs mellan småungar som bråkar på skolrasten om vems pappa som är starkast. Hur fan orkar ni hålla på?
Barcelona Myrran
2007-03-18 13:49
_Raul_
Jag tror jag har sett en post det senaste dygnet. Och både du och jag vet att det alltid finns småbarn culé som madrista som inte har något respekt eller värdighet...
Real Madrid _Raúl_
2007-03-18 13:46
har ni ? Svara då varför det fortfarande sprinbger massa Barca fans i vårt forum o disskuterar det ?
Barcelona Myrran
2007-03-18 13:46
_Raúl_
Va? Efter eller? Det snacket har varit slut sen länge...
Real Madrid _Raúl_
2007-03-18 13:44
Kan ni lägga ner snacket om att vi va kassa som inte vann i El Clasico med en man mer i en halvlek. Men i fjol på Camp Nou var ni en man mer i 75 minuter och då ledde ni med 1-0 men matchen slutade 1-1, undra vilka som ska skämmas igentligen !!!!
Barcelona Myrran
2007-03-18 13:40
Davveinho
Posta länk för nedladdning av matchen några inlägg nedanför. Där kan du ladda ner hela matchen dock torrent.
Barcelona Davveinho
2007-03-18 13:17
! vet nån hur man kan se matchen ?! hade ej möjlighet att kolla igår !
Barcelona Barça/
2007-03-18 12:42
Vem var bäst på plan i går?

Barcelona Evička
2007-03-18 12:36
Ämne: Läste nyss att Fergu....
Om det är Ferguson som cyklar eller om det är någon journalist som rör till det ska vi kanske låta vara osagt, men något presidentval i Barça den här sommaren har jag inte hört talas om. Det var ju ifjol.
Barcelona La Pulga
2007-03-18 12:34
Tjena alla Cules!!!!!!!!
Här har ni en länk till barcas alla mål i liga.
undra om inte Eto'os mål igår är bland dom två bästa iår tillsammans med Ronaldihos halvbyci.
Barcelona Qno
2007-03-18 12:20
Läste nyss att Ferguson sagt att det skulle vara presidents val i Barcelona till sommaren? Där måste han väl vara ute och cykla, har för mig att det var ett val för inte så längesen...
Barcelona Myrran
2007-03-18 12:11
Fara0nen

Länkttips för nedladdning
Barcelona Fara0nen
2007-03-18 12:04
tjena ! var kan man ladda ner hela matchen? va tvungen o va på förlovningsfest igår, så missade den :(
Barcelona Valdés
2007-03-18 11:25
Tillsammans med Eto´o stressar Deco sönder Recreativo totalt under första halvlek – resultatet blir en 3-0 ledning redan i halvlek, och total dominans.

EMD redovisade Ronaldinhos tankar inför framtiden i veckan. Och en fortsättning i Barcelona handlar inte om pengar (vilket det aldrig gjort, ända sedan han värvades har det erbjudits större lönekuvert av andra lag) utan om principer. När han skrev på för Barcelona utlovades –Högsta idrottsliga satsning, dvs fortsatta högkvalitativa spelarvärvningar, - En ledning som står bakom sitt lag, backar upp dem och försvarar dem i pressen i med- såväl som motgång, samt – Ett intensivt arbete för att skapa en god lagsammanhållning/stämning. Det finns med andra ord en hel del som kan bli bättre till nästa säsong. Själv blir jag också oerhört besviken om Chefen lovar mig en högre lön för att sedan ”skita” i det – och jag tror att Ronaldinho reagerar på samma sätt även om det egentligen inte handlar om pengar utan om svikna löften. Det är viktigt att stå upp för sina principer för annars blir man behandlad som en nolla.

Ronaldinho har under året inte spelat på toppen av sin förmåga men ändå har han (precis som tidigare år) varit lagets viktigaste spelare. I år mycket pga skadorna på Eto´o och Messi. Ta bort honom och vi hade förmodligen inte ens legat bland de 10 främsta lagen i serien, och vi hade inte heller avancerat ifrån gruppspelet i CL.

För mig är Ronaldinho Barcelona lika mycket som vad Puyol är, och att sälja Ronaldinho vill bara supporters som är lika mycket Judas som vad Figo är. Allt det som Ronaldinho ger och har gett går inte att värdera i pengar.
Barcelona Lionel_
2007-03-18 11:16
criff;
Jo det känns som att Sevilla inte pallar pressen.
De lär också vara trötta efter Uefa.
Barcelona Criff
2007-03-18 11:07
10 gånger pengarna om Gimnastic vinner ikväll, vadå ska man sätta en 500 på det? ;)
Barcelona |__HamoDi__|
2007-03-18 10:44
kolla på youtube
Annons: