/spanien/barcelona/forum/23914.aspx/spanien/barcelona/forum/23914.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Klint
2006-10-18 23:14
Haha ett ganska roligt citat från sportbladet.

"De båda stjärnspäckade lagen bjöd på stor underhållning. Barcelonastjärnorna Ronaldinho och Deco briljerade gång på gång, Didier Drogba och Michael Essien i Chelsea likaså."

De två som kritiserats mest idag briljerade tydligen i Sportbladets ögon.
Barcelona from the stars
2006-10-18 23:14
Det var inte domarens fel Chelsea förtjänade vinsten, visst Eto'o saknades men Barcelona hade inte mycket att komma med
Barcelona Klint
2006-10-18 23:11
Ronaldo 4-ever

Tack för din analys.
Barcelona tarrak
Kom igen killar! Domaren var helt ok, gjorde en del missar men knappast något som avgjorde matchen.

Bevisa att ni är bättre än Chelseafansen och gratulera dem till deras välförtjänta seger istället.
Barcelona Sassinho
fan grabbar va irriterande att vi skulle förlora idag !!!
måste berömma essien och drogba dom va riktigt grymma !!! jag började fundera på om inte drogba skulle passa in i barcas spel med sin arbetskapacitet målsinne snabbhet osv.. kanske t om bättre än våran skadade etoo? han e lite vassare på huvudet än etoo och jag anser att vi ej har ngn riktigt bra huvudspelare där framme.. de som jag kan säga e bra på huvudet e marquez puyol och förmodligen edmilson och alla dessa e tyvärr defensiva..vad säger ni om drogba i barca? kanske spela med dinho etoo drogba det låter i mina öron bättre än våran nuvarande

jag har märkt flera gånger omognaden i messis spel när han söker sig till de svåra lägena? tex går in bland ett flertal motståndare istället för välja en lättare väg..har ni sett det?

sen är jag så besviken på decos match fan va synd tycker jag, jag som har börjat gilla honom mer o mer (va ingen fan av deco innan) tråkigt !

va det jag som såg matchen i blåröda(idag oranga) ögon och tyckte att domaren blåste lite väl mkt åt chelsea? eller såg jag rätt?
Barcelona Klint
Inte domarens fel att vi förlora. Vi har bara oss själva att skylla och ingen annan, men en dålig match får man göra. Nu väntar 3 poäng på söndag!

VISCA BARCA!
Barcelona Aleessandroo
Kan någon svara varför Mister bänkaar.. Thuram ?..
Valencia Miran T
2006-10-18 23:09
Tack för en god match.
Barcelona Lionel Andrés Messí
2006-10-18 23:09
Jag håller med Gabriel. Dommaren tillät väldigt mycket sparkar på hälar å tröjdragningar fårn Chelskis håll men han blåste desto snabbare åt andra hållet. Dommaren under all kritik. Sätt in en världsdommare som klarar pressen i sådan hära stormatcher.
Barcelona El Capitán
2006-10-18 23:08
Riktigt dålig match av Barça. Vid slutet av andra halvlek var vi som bäst men annars var det väldigt blekt. Jag hade inte förväntat mig att Dinho skulle vara i superform men det här måste fixas till El Clasico. Jag vet inte vad som händer men halva laget lider ju av hybris. Inte minst Ronnie som alltid har en tendens att göre det ybersvårt för sig.
Rijkaard måste fixa stämningen nu i laget och få alla på tårna. Det är alldeles för många felpassningar och för lite avslut.

Aja, returen är på Camp Nou så förhoppningsvis får vi en tändning mycket tidigare än vad vi haft i de tidigare matcherna. Barça ska fortfarande visa att de är de regerande mästarna som ska visa var skåpet ska stå. Punkt slut!

Men nu är det latinläxa och sen sova.
Bona nit! Visca Barça!
Barcelona Messínho
2006-10-18 23:08
Tråkigt! men man måste erkänna, Chelsea var bättre denna matchen..trots domaren och deco. Men att Thuram inte får starta denna matchen är obegripligt! Visst gör Marquez/Puyol ingen dålig match men han passar ju för dessa matcherna.

força barça
Barcelona Holländaren
2006-10-18 23:07
Ämne: Holländaren

Snar....
Det är vad jag säger till folk som skyller förluster på domarna, för det vad var du gjorde, även om du inte sa det direkt. Skylla förluster på domare... det påminner om beteendet hos en viss man som med all rätt kritiserats här ett antal gånger.
Barcelona La Rambla
2006-10-18 23:07
Ordem:

Gudarna ska veta att de är ovanligt många just denna kväll än vanligtvis. Alltså culés. :-)

Bona nit amic!
Barcelona tarrak
2006-10-18 23:06
Holländaren/Var har du sett att Deco filmar hela tiden? Inte ens Chelseafansen som skyr Deco som pesten har yttrat något liknande, det verkar vara din fantasi som spökar men motbevisa mig gärna.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-10-18 23:04
Nu orkar jag inte älta den här j-vla sk-tmatchen mer.

Bona nit alla sanna culés.
Barcelona Lionel Andrés Messí
H.C Xavier// Ja menar att han inte riktigt kommer till sin rätt som striker utan mer som släpande forward. Men du har rätt i vårat spelsystem ska han ha rollen som striker men jag tycker att Sviola är ett bättre alternativ där då han är en riktig striker.
Barcelona Gabriel
Holländaren

Snark!
Barcelona Klint
2006-10-18 23:03
La Rambla

Instämmer fullständigt, men att få bort meningslösa och idotiska inlägg från forumen på svenskafans är en utopisk tanke. Det är skönt att vädra sina åsikter efter en skitmatch och ibland kanske inte man skriver vad man borde. Tror man behöver sova på det här och ta nya tag imorgon.
Barcelona La Rambla
Holländaren:

La Rambla: Jag har aldrig varit en vän av "gör det bättre själv"-mentaliteten eftersom den är löjeväckande.

Ta en titt på vissas inlägg här under kväll, kom sen tillbaka och tala om löjeväckande. Sen har du rätt i sak, ingen kan veta att Deco ska göra en plattmatch just i kväll, så även Rijkaard.
Barcelona Rubén - Barca, El amor durará por siempre
tarrak

Im with U man, Im with U..
Barcelona Holländaren
2006-10-18 23:02
Gabriel har nog sett något ingen annan sett. Domaren var klart godkänd.

Anledningen att jag själv kritiserar Deco hårt är inte att han gjorde en dålig match i första hand, utan att han filmade hela tiden och gnällde på portugisiskt fotbollsmanér. Tittade på domaren och såg jävligt jobbig ut.
Barcelona La Rambla
2006-10-18 23:01
Klint:

Det gör även mig på låt oss säga mindre bra humör. Men trots det behöver vi ju inte bete oss på forumet som ett visst annat när de förlorar. Konstruktiv kritik är en sak, har inga problem med det, men när det kommer helt huvudlösa och idiotiska analyser så undrar man fan hur det är stället med vissas intellekt.
Barcelona Klint
2006-10-18 23:01
Det är svårt att inte låta Deco spela för vanligtvis är han en av våra absoluta nyckelspelare och när han är på topp håller han världsklass, men som ALLA har varit inne på. Han var INTE bra idag.
Barcelona Rubén - Barca, El amor durará por siempre
2006-10-18 23:00
Brankt

Hur tänker du?..brukar inte skriva så mkt här jag läser mest men e en inbiten cule..är väl kankse inte en av de bästa spelarna i barcas historia men har är en av de bättre, dock var han inge vidare idag. Men som sagt de kanske skulle bänkas ett par matcher...Njaa fy faan säger vi om ikväll och tar nya tag till reture och framförallt till på söndag...Visca el Barca

God natt barca-sverige
Barcelona Gabriel
Först och främst. Chelsea gjorde det bra, de låste spelet för Barcelona och gav inga fria ytor åt en enda spelare i vårat lag, men min fråga är, vem fan var denna domaren?

Det är fan inte lätt att skapa chanser när han tillåter varenda chelsea spelare att sparka sönder Ronaldinho och Messi i varenda närkamp. I normala fall tjänar man ändå lite på det eftersom det renderar i kort och utvisningar och även farliga frisparkar men denna figuren måste ha tagit sin domarutbildning på nått sätt som jag inte vill gå in i detalj om vad jag spekulerar angående detta.

Med detta sagt vill jag inte ta bort chelseas seger, men tro fan de blir svårt att anfalla när domaren tillåter vad som helst.

De är en retur på Camp Nou - jävlar ja vill ha den matchen imon!
Barcelona Mot Nya Tider
Hahahah:-
Mourinho är alltid lika rolig att lyssna på:-
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-10-18 22:59
Visst är det tillåtet att kritisera spelare en sån här kväll, men det sättet som vissa här uttrycker sig om Deco på gör mig illamående. Även om han är lagets sämsta spelare ska han inte få ta sånt skit. Är det någons fel sä är det väl Rijkaards som spelar med honom?
Barcelona H.C Xavier
2006-10-18 22:58
Ämne: H.C Xavier// Gudjons....
Eidur kanske inte är en renodlad striker som spelartyp men i vårt 4-4-3 system så är han det. Om han nu skulle vara en släpande forward vem släpar han bakom?
Barcelona Rambo~
Ämne: Du Rambo, Deco är de....
Driveru typiskt att när det går dåligt så ska ni alla jävla idioter skylla på deco. Ronaldinho kanske spelade sin sämsta match i Barca o den ni skyller på är deco visst han var inte på top men han tog initiativ ialf han drog longskott o.s.v tro mig det kommer lossna närsomhelst för honom.
Barcelona tarrak
LR/Preach my brother! Själv orkar jag inte mde den här härvan av medgångsfans som nödvändigtvis måste hänga någon spelare varje gång vi förlorar.

Ni måste inse att vi har motståndare som är väldigt duktiga! Ni kan inte tro att vi ska vinna varje match!
Annons: